پیکرتراشیلیپوماتیک

هزینه لیپوماتیک 1403-کلینیک ساعی

0
(0)

لیپوماتیک که جدیدترین روش لیپوساکشن به شمار می آید، توانسته رضایت افرادی که خواهان داشتن اندامی متناسب هستند را تا حد زیادی جلب نماید. اما این روش مانند لیپوساکشن، نوعی جراحی به شمار می آید و بنابراین از لحاظ قیمت نسبت به دیگر روش های لاغری موضعی، هزینه بیشتری ردارد. با این حال به دلیل موفقیت و میزان ماندگاری بالای نتایج حاصل از آن، به عنوان گزینه ای در صدر لیست روش های لاغری موضعی قرار می گیرد. در این مقاله در خصوص هزینه عمل لیپوماتیک با توجه به عوامل تعیین کننده آن، سخن خواهیم گفت.

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک، یکی از انواع روش های لیپوساکشن و جدیدترین تکنیک آن می باشد. در لیپوساکشن با حرکت رو به عقب و جلوی ابزاری به نام کانولا، چربی زیر پوست خورد شده و سپس توسط مکشی شدید از داخل کانولا به بیرون از بدن کشیده می شود. اما در لیپوماتیک، ابزار کانولا با حرکات چرخشی و ارتعاشی خود داخل بافت چربی حرکت کرده و با استفاده از ساطع کردن امواج اولتراسوند، چربی را خرد می کند. حرکت چرخشی و لرزاننده کانولا در لیپوماتیک، موجب صدمه به سلول های چربی نشده و به رگ های خونی نیز آسیب نمی رساند.

چربی ای که به این روش در لیپوماتیک خورد می شود حالت امولسیون به خود می گیرد و یکنواخت است. یکنواخت بودن چربی خورد شده، مکش آن را به بیرون راحت تر و سریع تر می کند. با توجه به موارد ذکر شده، در تکنیک لیپوماتیک، خروج چربی ها آسان تر و زمان عمل کوتاه تر است و آسیبی به سلول های چربی و بافت های مجاور وارد نمی شود.

مزایای لیپوماتیک چیست؟

• حذف چربی های موضعی که به رژیم غذایی و ورزش مقاوم هستند
• امکان پیکرتراشی دقیق به دلیل راندمان بالای تکنولوژِی لیپوماتیک (در حد سیکس پک)
• ماندگاری نتایج بالا و در حد تمام عمر
• کاهش قابل توجه عوارض نسبت به روش های قبلی لیپوساکشن مانند درد حین و بعد از عمل، آمبولی، آسیب به بافت های مجاور و کبودی و تورم
• دوره نقاهت کوتاه
• امکان استفاده از چربی خارج شده برای تزریق و فرم دهی به دیگر قسمت های بدن
• قابل استفاده بر روی بخش های مختلف بدن
• مشاهده نتایج بلافاصله پس از عمل

عوامل موثر بر هزینه لیپوماتیک

هزینه های مربوط به عمل جراحی: لیپوماتیک نوعی عمل جراحی کم تهاجم است، از آن جهت که مقدار برش و خونریزی نسبت به دیگر عمل های جراحی در لیپوماتیک، کمتر است و چربی های موضعی زیر پوست، تحت عمل قرار گرفته و در قسمت های عمقی بدن، درمانی صورت نمی گیرد؛ اما از طرفی این عمل را می توان هم با حسی موضعی انجام داد و هم با بیهوشی کامل. برای مثال اگر چند اندام به طور همزمان مورد عمل لیپوماتیک قرار بگیرند، بهتر است از بی هوشی عمومی استفاده گردد. در این صورت هزینه های تیم بیهوشی، تجهیزات کامل اتاق عمل، ریکاوری و بستری نیز می بایست در قیمت لیپوماتیک در نظر گرفته شود.

سطح تخصص، مهارت و تجربه جراح: متخصص متبحر و با تجربه در عمل لیپوماتیک، اولویت اول است. از آنجا که چربی بخشی از بدن، به جهت ایجاد تناسب و زیبایی، از آن قسمت خارج می شود و شکل و فرم آن را تغیر می دهد، نحوه انجام کار می بایست ظریف و دقیق باشد. به خصوص در بخش هایی که لیپوماتیک به صورت قرینه روی آنها انجام می شود مانند ران ها، باسن و یا بازوها، ایجاد تقارن، حایز اهمیت است.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

میزان تجربه و تبحر متخصص جراح در انجام ایمن عمل لیپوماتیک و ضمانت نتیجه عمل، نقش بسیار مهمی دارد. بنابراین اگر به پزشک متخصص قابل اعتمادی که در زمینه عمل های لیپوماتیک ایمن و با نتایج موفق شهرت دارد،مراجعه کنید؛ باید بدانید که احتمالا دستمزد بیشتری در هزینه لیپوماتیک تان پرداخت خواهید کرد.

کلینیکی که عمل لیپوماتیک در آن انجام می شود: باز هم به دلیل آنکه لیپوماتیک، نوعی عمل جراحی است، امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن می بایست در اختیار تیم عمل قرار داشته باشد.

کادر حرفه ای و دستگاه های به روز نیز در کلینیک های معتبر برای همکاری در لیپوماتیک در دسترس هستند. دستگاه های لیپوماتیک مختلفی در سطح کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرند. نام برند و کیفیت دستگاه لیپوماتیک مورد استفاده در کلینیک نیز بر هزینه لیپوماتیک تاثیر می گذارد. در کنار این موضوع اساسا دستگاه لیپوماتیک به دلیل تکنولوژی پیشرفته به کاربرده شده در آن، گرانقیمت بوده و خود، عاملی تعیین کننده در برآورد هزینه لیپوماتیک می باشد.

در برخی موارد بسته به شرایط فرد ممکن است نیاز به مراقبت چندساعته و یا بستری یکروزه باشد، لذا کلینیک و مرکز انجام لیپوماتیک می بایست مجهز به تجهیزات لازم باشد.

البته مکان جغرافیایی کلینیک نیز بر هزینه های کلینیک و در نتیجه هزینه لیپوماتیک موثر است.

قسمت هایی که قرار است لیپوماتیک شوند: لیپوماتیک برای بخش های زیادی از بدن، قابل انجام است. ران ها، شکم، پشت، کفل و پهلو، بازوها، ساق پا، حدفاصل زیربغل تا سینه و غبغب. اگر بنا باشد تنها غبغب را لیپوماتیک کنید هزینه لیپوماتیک، کمتر خواهد بود و اگر دو یا چند قسمت از بدن، مدنظرتان باشد هزینه لیپوماتیک نیز افزایش می یابد. چرا که پزشک و تیم جراحی، نیازمند به کارگیری ایجاد برش های جدید، بی حسی موضعی بیشتر یا بیهوشی طولانی تر برای خارج کردن چربی بیشتر خواهند بود.

هزینه لیپوماتیک 1402-کلینیک ساعی

میزان چربی انباشته شده: میزان چربی ها هم بر هزینه لیپوماتیک، اثرگذار است. در صورتی که چربی انباشته در قسمتی از بدن که عمل لیپوماتیک روی آن انجام می شود بیشتر باشد، به زمان و کار دستگاه لیپوماتیک و تیم پزشکی افزوده می شود. بنابراین هزینه لیپوماتیک افزایش می یابد. در این موضوع به شاخص BMI یا همان شاخص توده بدنی توجه می شود که هر قدر بزرگ تر باشد نشان از میزان چربی انباشته بیشتری دارد. افراد با شاخص توده بدنی 30-25 کاندیدای مناسبی برای عمل لیپوماتیک به شمار می آیند.

*نکته: معمولا برای افراد بالای 95 کیلوگرم روش لیپوماتیک پیشنهاد نمی شود، زیرا لیپوماتیک برای کاهش وزن کاربرد ندارد بلکه بیشتر برای از بین بردن چربی های اضافی موضعی که به رژیم و ورزش مقاوم هستند، موثر می باشند. این دسته افراد می توانند از روش های دیگر مانند اسلیو معده استفاده کنند.

عمل های همراه با لیپوماتیک: اگر عمل جانبی همراه لیپوماتیک به طور همزمان بر روی بیمار شود؛ طبعا هزینه های آن به هزینه عمل لیپوماتیک افزوده می شود. یکی از انواع عمل های همراه لیپوماتیک، تزریق چربی برداشت شده از بخشی از بدن به قسمتی دیگر برای فرم دهی به آن می باشد.

هزینه لیپوماتیک بخش های مختلف بدن در ایران

لیپوماتیک برای فرم دهی به بخش های مختلف بدن، کاربرد دارد. کاهش سایز و تا حدودی کاهش وزن، از مزایای این روش درمانی و زیبایی به شمار می آید. قسمت های ران، شکم، پهلوها، بازوها، ساق ها، حدفاصل زیر بغل تا قسمت بالای سینه و غبغب، بخش هایی هستند که می توان عمل لیپوماتیک را بر روی آنها انجام داد، اما هزینه انجام لیپوماتیک در آنها به دلیل حجم و وسعت کار، متفاوت است.

کمترین هزینه لیپوماتیک مربوط به غبغب و حدود 12 میلیون تومان است و بیشترین هزینه مربوط به ران و شکم می باشد. زیرا چربی انباشته بیشتری دارند. ران ها نیز خود در دو بخش، تحت لیپوماتیک انجام می گیرند. ممکن است یک بخش، نیازمند لیپوماتیک باشد یا هر دو بخش! این مورد بر هزینه لیپوماتیک ران موثر است. هزینه لیپوماتیک ران در حدود 15 تا 30 میلیون تومان متغیر است. هزینه لیپوماتیک شکم نیز در حدود 15 تا 18 میلیون می باشد.

هزینه لیپوماتیک برای پیکرتراشی چگونه تعیین می شود؟

در صورتی که بنا باشد کل بدن با لیپوماتیک پیکرتراشی انجام شود، هزینه کل قسمت های مدنظر در هزینه لیپوماتیک مدنظر قرار می گیرد.

مراحل انجام لیپوماتیک در کلینیک ساعی چیست؟

• پس از انتخاب پزشک متخصص لیپوماتیک و کلینیکی که قرار است عمل در آن انجام شود – مهم ترین و حساس ترین مرحله – نوبت به جلسه مشاوره رایگان با متخصص جراحی پلاستیک می رسد.

• در این جلسه، فرد بر اساس جدول قد و وزن و سایز، بررسی می شود و انتظارات خود را با پزشک در میان می گذارد. پزشک با در نظر داشتن شرایط بیمار، روش درمانی لاغری یا روند پیکرتراشی مناسب بیمار را تشریح می کند.

• شرایط فرد از لحاظ سلامتی، سوابق بیماری ها و جراحی های احتمالی به همراه داروهای در حال مصرف، بررسی شده و آزمایشات لازم به عمل می آید.

• هزینه دقیق لیپوماتیک در جلسه مشاوره جراح با فرد متقاضی لیپوماتیک، معین می شود.

• بیمار در جریان مراقبت های قبل و بعد از لیپوماتیک قرار می گیرد و در روز مشخص شده برای عمل مراجعه می نماید.

• پس از لیپوماتیک، بیمار چند ساعت تحت نظر قرار گرفته و یا در صورت نیاز، یک شب بستری می شود.

• پس از مرخصی به بیمار توصیه می شود ضمن رعایت دستورالعمل ها و مصرف منظم آنتی بیوتیک های تجویزی برای جلسات معاینه پس از عمل مراجعه نماید.

هزینه لیپوماتیک در کلینیک ساعی، 1402

کلینیک ساعی با همکاری متخصصان برجسته جراحی پلاستیک و پوست و مو و کادری حرفه ای و همچنین برخورداری از پیشرفته ترین دستگاه ها از جمله دستگاه لیپوماتیک، تلاش دارد تا خدماتی باکیفیت را به مراجعان خود ارایه کند.

جلسه مشاوره با پزشک، جهت تعیین بهترین روش لاغری و لیپوماتیک به صورت رایگان برای مراجعین برگزار می شود که طی آن سوالات و انتظارات بیمار و توضیحات پزشک، مطرح می شود. به طور کلی، هزینه لیپوماتیک در کلینیک ساعی از حدود 12 میلیون الی 30 میلیون تومان برای بخش های مختلف، متغیر است و در صورت انجام پیکرتراشی (شامل چندقسمت) هزینه لیپوماتیک پس از مشورت با پزشک متخصص تعیین می شود. بنابراین اگر قصد انجام لیپوماتیک را دارید بهتر است طی یک جلسه مشاوره، تمامی سوالات و دغدغه های خود را با پزشک مطرح کرده و از هزینه دقیق لیپوماتیک مطلع شوید.

سخن پایانی

در پایان باید گفت که اگرچه هزینه لیپوماتیک در تصمیم گیری اهمیت زیادی دارد اما اولویت اول در همه حال می بایست ایمنی شما و نتیجه عمل باشد. در صورتی که تنها به هزینه کمتر توجه کرده و بر اساس آن پزشک و کلینیک را انتخاب کنید احتمال آنکه از نتیجه عمل ناراضی باشید کم نخواهد بود. بدین ترتیب هزینه ترمیم لیپوماتیک نیز به هزینه هایتان افزوده می شود.

لذا پیشنهاد می کنیم در خصوص پزشک جراح و محل جراحی، تحقیقات مفصلی به عمل بیاورید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوره زیبایی کلینیک ساعی تماس بگیرید و یا جهت مشاهده خدمات قابل ارایه در کلینیک ساعی از صفحه اینستاگرام کلینیک دیدن فرمایید.

مشاوره زیبایی کلینیک ساعی: 09198528528
صفحه کلینیک ساعی در اینستاگرام: clinicsaee@

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا