زیبایی صورت

آتیوا – جوانسازی و درمان عارضه‌های پوستی

4.3
(3)

از بین بردن چین و چروک‌های موقتی، رفع و بهبود سلولیت، رفع چربی‌های انباشته شده و لیفت سینه از جمله مواردی هستند که با استفاده از سیستم رادیو فرکانسی آتیوا قابل دست‌یابی‌اند. دستگاه رادیو فرکانسی آتیوا که با نام درمان رادیو فرکانسیِ اِندودرمال هم شناخته می‌شود، طیف گسترده‌ای از شیوه‌های درمانی و ترمیمی، در نواحی مختلف بدن قابل اجرا خواهند بود.

پیشرفت‌های پیوسته فناورانه و علمی، راه را برای ارائه شیوه‌ی درمانی نوینی از درمان‌های رادیو فرکانسیِ الکترومدیکال هموار کرده است. فناوری آتیوا ساخت ایتالیا توسط متخصصین سرشناسی به عنوان پیشرفتی چشمگیر در زمینه فرایند‌های زیبایی – درمانی در نظر گرفته می‌شود.

تکنولوژی  S.I.H. آتیوا ( مبدل های حرارتی زیر پوستی )  نتیجه 5 سال تحقیقات فنی و علمی است و دارای 3 امتیاز بین المللی است. تکنولوژی ما برای پزشکانی در نظر گرفته شده است که به دنبال راه حلی کارآمد، بی‌خطر و عاری از جراحی برای درمان افتادگی و چروک پوست هستند.

تکنولوژی S.I.H آتیوا به دور از هرگونه عوارض و جای زخم، زیبایی چشمگیر و نتایج مطلوب را در کمترین زمان ممکن برای پوست شما عزیزان به ارمغان می‌آورد. آتیوا به عنوان شاخصی نوین برای درمان پیری و افتادگی پوست در دنیای پزشکی در نظر گرفته شده است.

نتایج فوق‌العاده‌ی آتیوا تنها پس از یک یا چند جلسه درمان، قابل مشاهده هستند که نه تنها به طور آنی نمایان می‌شوند، بلکه برای مدت طولانی پایدار خواهند بود. به لطف تکنولوژی‌های ایمنی سطح بالای این فرایند، آتیوا جایگاه پیشگام در نوآوری‌های فناورانه را به خود اختصاص می‌دهد.

آتیوا
نواحی قابل درمان با آتیوا

مقدمه‌ی فناوری‌های آتیوا

شیوه‌ی درمانی آتیوا همانقدر که ساده است در عین حال زیرکانه است. کلاژن یکی از مهمترین ترکیبات موجود در بدن انسان است. دلیل اهمیت بالای کلاژن، تداوم تاندون‌ها، رباط‌ها و استخوان‌هاست و خاصیت ارتجاعی بافت پیوندی زیر پوست را تقویت می‌کند.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

هم‌چنین کلاژن عامل اصلی در استحکام بافت و رفع چروک‌های موقتی پوست است. با گذشت هر دهه چیزی در حدود 30 درصد از سطح ساخت و ترشح ترکیب پروتئینی کلاژن کاهش پیدا می‌کند که در نتیجه آن چین و چروک‌های موقتی و افتادگی پوست به وجود می‌آید. درمان رادیو فرکانسی آتیوا با استفاده از گرما، قادر به تحریک و افزایش سطح ساخت کلاژن در بدن است.

مکانیزم درمانی آتیوا

فرایند درمانی آتیوا با آزادسازی انرژیِ رادیو فرکانسی در نواحی مختلف به انجام می‌رسد که میزان کنترل شده‌ای از گرما را در بافت پوست آزاد می‌کنند. انرژی ورودی به بخش‌های عمیقی از بافت پوست که تغییرات درونی پوست در این نواحی صورت می‌گیرد، وارد می‌شود.

به طور هم‌زمان در فرایند آتیوا قسمت سطحیِ بافت پوست نیز با حرارت کمتری تحت درمان قرار می‌گیرد. چنین فرایندی باعث مشارکت رشته‌های کلاژنی موجود در قسمت‌های زیرین پوست می‌شود. فعالیت متابولیکِ فیبروبلاست‌ها نشان‌دهنده‌ی ساخته شدنِ طیف گسترده‌ای از مواد در بافت پوست است. به این ترتیب بازیابی کلاژن در بافت پوست صورت می‌گیرد.

تکنولوژی مبدل های حرارتی زیر پوستی آتیوا  (S.I.H) یک فناوری انحصاری است که مبتنی بر تلفیق انواع فرکانس‌های رادیویی اعم از متوالی، کسری و پی در پی است. آتیوا با استفاده از فشار حرارتی، موجب گرم‌کردن یکنواخت لایه‌های متعدد از بافت زیر پوستی می‌شود اما سیستم کنترل انرژی، مطلوب‌ترین نتایج را با بالاترین دقت و کیفیت برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد.

در ابتدای فرایند آتیوا در هر یک از اندام‌های بدن، بافت نرم منقبض می‌شود. سپس ساختار کلاژنی غشاء میان پوستی منقبض شده و در نتیجه با واکنش الیاف کلاژنی زیر پوستی به این ضربه‌ها، فعالیت متابولیسمی فیبروبلاست صورت می‌گیرد. فعالیت فیبروبلاست باعث تحریک تولید الاستین و سنتز (ساخت) بافت کلاژنی جدید در پوست می‌شود.

مکانیزم درمانی آتیوا

آتیوا گاینا برای بانوان

آتیوا گاینا برای راحتی هر چه بیشتر بانوان طراحی شده است که به مقابله با علائمی مانند شل شدگی بافت پوستی و گوشتی واژن، خشکی، فشار و بی اختیاری ادرار (SUI) می‌پردازد که می‌تواند در اثر کهولت سن، زایمان و تغییرات هورمونی ایجاد شود.

درمان آتیوا گاینا (Gyne) می‌تواند توسط یک پرستار یا تکنسین پزشکیِ تحت نظارت مستقیم پزشک در کلینیک انجام شود. با استفاده از سَری (heading) منحصر به نفرد آتیوا گاینا می‌توان فرایند درمانی را هم در درون واژن و هم در لبه‌های خارجی ناحیه تناسلی استفاده کرد. با توجه به منحصر به فرد بودن آن، آتیوا قابلیت حرکت دورانی دارد و امکان انجام یک درمان غیر تهاجمی و بسیار حساس بر روی بافت‌های نرم بدن (هم‌چون ناحیه تناسلی) با حداقل عوارض جانبی را فراهم آورده است.

تکنولوژی انحصاری مبدل‌های حرارتی زیر پوستی (S.I.H) سلول‌های تولیدکننده کلاژن را تحریک می‌کند و این کار با فرایند گرم‌کردن بافت‌های داخل واژن و لبه‌های خارجی ناحیه تناسلی صورت می‌گیرد. تاثیر شگفت انگیز شادابی و سفت شدن اندام، ظرف 4 تا 6 هفته پس از انجام فرایند درمانی قابل مشاهده است.

مزایای استفاده از آتیوا

  • پوست نواحی تحت درمان توسط آتیوا از ارتجاع و طراوت خاصی برخوردار است.
  • استفاده از آتیوا برای تمامی نواحی بدن که چه کلاژن در آن‌ها ترشح می‌شود و چه نمی‌شود، امکان‌پذیر است.
  • تاثیرات استفاده از آتیوا با تعیین میزان حرارت ورودی کاملا قابل کنترل و انتخابی است.
  • برخورداری از قابلیت رفع چین و چروک‌های موقتی
  • ایجاد پوستی جوانتر، با نشاط‌تر و مستحکم‌تر
  • ارتقای چشمگیر درمان سلولیت با ایجاد ساختار کلاژنی جدید
  • از بین بردن روزنه‌های پوستی و ناهمواری‌های موجود در پوست صورت و بدن
  • از بین بردن چربی‌های انباشته شده (رفع غبغب، رفع چربی‌های پهلو، رفع چربی‌های شکم، زیر شکم و باسن) و دفع آن‌ها با متابولیسم طبیعی بدن، بدون نیاز به ساکشن
  • امکان لیفت سینه‌های کوچک، باسن و افتادگی ناحیه‌ی بالایی بازوها
  • ایجاد اثر کانتور و سفت کنندگی پوست با بالاترین دقت ممکن

عکس تاثیر دستگاه آتیوا

تعداد جلسات موردنیاز برای فرایند درمانی آتیوا

فرایند درمانی آتیوا  لیفت و جمع شدگی آنی، پیوسته و با دوامی را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد. اغلب اوقات تنها یک جلسه استفاده از آتیوا برای میسر شدن نتایج رضایت‌بخش کافی است. در بعضی موارد متناسب با کیفیت پوست یا برخورداری از عارضه‌های پوستی نیز ممکن است به چند جلسه استفاده از آتیوا نیاز باشد.

عوارض جانبی آتیوا

برای اطمینان از سلامت بیمار، فرکانس رادیویی آندو درمال (فرکانس موثر بر سلول‌های پوستی) در آتیوا از سیستم کنترل دمای داخلی مضاعفی برخوردار است که روی لوله است و با یک دوربین کنترل حرارتی خارجی همراه است. این تجهیزات امکان نظارت مداوم بر مسیر حرکت لوله (سُنبه جراحی) به درون بافت‌ها را فراهم کرده و امکان تنظیم دمای سطحی بافت پوست را فراهم می‌کند.

تکنولوژی  S.I.H. آتیوا (مبدل های حرارتی زیر پوستی) نتایج دلخواه را با استفاده از روش‌هایی با حداقل عوارض را برای جوانسازی، لیفت و رفع نواقص پوست به ارمغان می‌آورد. کنترل دو برابر دمای حقیقی و دقت بالای ترموکوپل، سطح ایمنی بی نظیری را در طول کل مراحل با تمرکز کامل روی منطقه تحت درمان فراهم می‌کند. نرم افزار اختصاصی و تکنولوژی انحصاری مبدل‌های حرارتی زیر پوستی به پزشک اجازه می‌دهد تا انتشار موج حرارتی از بافت‌های عمیق تا سطح پوست را به دقت کنترل کند.

عکس تاثیر دستگاه آتیوا

هزینه درمان با آتیوا در کلینیک ساعی

در صورت تمایل به رزرو نوبت و دریافت مشاوره رایگان از طریق هر یک از پل‌های ارتباطی با کارشناسان کلینیک ساعی در ارتباط باشید یا فرم تماس موجود در صفحه جوانسازی با دستگاه آتیوا را پر نمایید.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون فرایند‌های دیگر از جمله هایفو تراپی، میکرودرمی، میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، هیدرودرمی، اکسیژن تراپی، پی آر پی، تزریق بوتاکس و تزریق ژل، لطفا از طریق هر یک از پل‌های ارتباطی با پشتیبانی ما در ارتباط باشید یا همین حالا با ما تماس بگیرید!

  • 021-88100050
  • 021-88193146

آگاهیِ شما، رمز موفقیت ماست!

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.3 / 5. تعداد رای ها 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا