کاشت مو

بهترین مرکز کاشت موی تهران کجاست ؟

5
(9)

با افزایش روند ریزش مو در سراسر دنیا، این روزها تعداد بسیار زیادی از افراد ، علاقه مند به کاشت مو به منظور رفع مشکلات طاسی و کم پشتی موهای خود شده اند. بی شک کاشت مو یکی از مهمترین تصمیماتی است که ممکن است یک فرد در طول زندگی اش با آن مواجه باشد. لذا داشتن اطلاعات کافی پیرامون مناسب ترین مرکز جهت کاشت مو بسیار ارزشمند است.

متاسفانه کم نیستند افرادی که از بی اطلاعی متقاضیان سو استفاده کنند و آسیب های جبران ناپذیر و هزینه های سنگینی را بر آنان تحمیل کنند. در ادامه این مقاله، سعی شده تا به مهمترین مواردی اشاره شود که هر فرد پیش از اقدام به کاشت مو باید در نظر داشته باشد تا بتواند کلینیکی مناسب انتخاب کند و نتایج مطلوبی از کاشت مو بگیرد.

معیار های یک کلینیک کاشت مو مناسب

مهمترین معیارهایی که کیفیت یک کلینیک کاشت مو را بالا می برند، به ترتیب به شرح زیر می باشند:

  • مجوز رسمی از وزارت بهداشت

اولین اصلی که یک مرکز درمانی معتبر باید داشته باشد، مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. این مجوز تایید کننده صلاحیت هر مرکز درمانی در جهت انجام امور پزشکی است. هر مرکز و کلینیک درمانی ضروری است مجوز رسمی خود را در معرض دید تمامی مراجعین قرار دهد. علاوه بر این، ضروری است که همه اعضا تیم درمانی آن مرکز، تخصص لازم جهت انجام اقدامات کاشت مو را دارا باشند. در کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی، مجوز رسمی مرکز در محلی که توسط همه مراجعین قابل رویت باشد، قرار داده شده است. همچنین تصویر مجوز در سایت کلینیک ساعی نیز قرار داده شده است که گواه بر اعتبار این مجموعه می باشد.

  • دارا بودن امکانات مناسب و تجهیزات نوین

از شروط اصلی انجام کلیه اقدامات پزشکی در یک مرکز، تجهیزات مدرن مرتبط است که بتواند پاسخگوی نیاز مراجعین باشد و نتایج مطلوبی را برای آنان به ارمغان آورد. تجهیزات مدرن صرفا به جنبه های ظاهری محدود نمی شود بلکه، میزان نتیجه بخشی و تاثیر گذاری دستگاه ها و امکانات مجموعه بسیار مهم است.

توصیه ما به متقاضیان تمامی خدمات زیبایی این است که در هر زمینه ای که می خواهید عمل زیبایی خاصی انجام دهید، حتما در مورد دستگاه هایی که در آن مرکز وجود دارد، مطلع باشید و پیرامون آن تحقیق کنید. بدین منظور می توانید سرچ کوچکی در موتورهای جستجو و شبکه های مجازی داشته باشید. چرا که این روزها هستند مراکزی که علی رغم جدید بودن دستگاه های مربوطه، نتیجه چندانی را برای متقاضیان در پی ندارد و به عبارتی، از عدم آگاهی متقاضیان سو استفاده می شود.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی با دارا بودن بهترین و مجهزترین تجهیزات روز دنیا که تاییدیه های جهانی مربوطه را کسب کرده اند، سعی در ارائه بهترین خدمات کاشت مو به متقاضیان گرامی دارد و سابقه این کلینیک در امور کاشت مو، خود گواهی بر این مدعاست.

  • ارائه خدمات تخصصی جهت احترام و حمایت از مراجعین

یکی از اهداف اساسی ما در کلینیک ساعی توجه به خواسته های مراجعین است به طوری که حقوق آنان به درستی رعایت گردد. چراکه اقدامات تخصصی و با کیفیتی که یک مرکز برای خدمات زیبایی خود از جمله کاشت مو ارائه می دهد نشان دهنده احترامی است که آن مرکز برای حقوق مراجعین خود قائل است. علاوه برخدماتی که ارائه می شود، این که یک پزشک چه میزان خواسته های منطقی مراجعین خود را برطرف می کند بسیار ارزشمند است. تمامی پزشکان بر انجام صحیح وظایف خود سوگند یاد کرده اند و در برابر خدماتی که انجام می دهند مسئول هستند.

از مهمترین اولویت های کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی و تمامی کارکنان این مرکز، می توان به کسب رضایت و سلامت تمامی مراجعین اشاره کرد، به طوری که کلیه خدمات کلینیک ساعی برای نیل به این هدف تحت مجرب ترین پزشکان و متخصصین انجام می شود.

معیارهای مناسب برای انتخاب کلینیک مناسب کاشت مو

 

  • حضور متخصصین با سابقه و کارآزموده در کلینیک کاشت مو

بی شک از مهمترین ارکان اساسی در یک مرکز درمانی، حضور پزشکان و متخصصانی است که خدمات زیبایی را به درستی به متقاضیان ارائه می دهند.

توجه به سه نکته اساسی در یک جراحی کاشت مو ، نتایج مطلوبی را برای متقاضیان ایجاد می کند:

  1. داشتن خط موی طبیعی که ظاهر عروسکی برای مو ایجاد نکند.
  2. برداشت اصولی از بانک مو و عدم ایجاد آسیب به آن،
  3. نحوه صحیح کاشت گرافت ها در ناحیه کم پشت و طاس سر.

گاهی اوقات برخی از کلینیک ها هزینه های پایینی را برای خدمات کاشت مو خود ارائه می کنند، و برخی دیگر هزینه های بالاتر. الزاما بالا بودن یا پایین بودن هزینه ها نمی توانند تضمین کننده نتایج باشند. اما دیده شده است که هزینه های پایین برخی مراکز ناشی از کیفیت پایین موادی است که برای کاشت استفاده می کنند. همچنین در مراکز نامعتبر، کاشت مو توسط تکنسین های تجربی انجام می شود که تخصص کافی در زمینه روش های نوین کاشت مو ندارند و برداشت های غیر اصولی باعث آسیب های جبران ناپذیری به بانک مو متقاضیان می شود، به طوری که امکان ترمیم مجدد توسط پزشک متخصص نیز وجود نخواهد داشت. داشتن یک متخصص با تجربه در امور جراحی زیبایی از بسیاری از معیارهای یک کلینیک مهم تر است چرا که عدم حضور پزشکان مجرب در یک مرکز می تواند نتایج نامطلوب و آسیب های حبران ناپذیری در پی داشته باشد.

در کلینیک کاشت موی ساعی، به دفعات متقاضیانی مراجعه می کنند که پیش تر به دلیل انجام کاشت مو نادرست در مراکز نامعتبر، علاوه بر از دست دادن بانک مو، از نظر زیبایی ظاهری مو نیز نتایج مطلوبی نداشته اند که ناشی از جای زخم و عدم طراحی مناسب خط رویش بوده است. این درحالی است که در کلینیک تخصصی کاشت موی ساعی، حضور متخصصین با سابقه و تراز اول کشور در امر کاشت مو، در کنار تجهیزات مدرن و پیشرفته ای که در این مرکز وجود دارد، نتایج بسیار درخشانی را برای این مرکز درمانی به ارمغان آورده است. امروزه کلینیک کاشت مو ساعی به انتخاب اول بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران و افراد سرشناس کشورمان مبدل گشته است.

  • تنوع در ارائه خدمات درمانی

امروزه پیشرفت علم پزشکی توانسته روش های متعددی را برای کاشت مو ارائه دهد به طوری که افراد با شرایط و فیزیولوژی های متفاوت می توانند از تکنیک های مناسب با شرایط شان بهره مند گردند و نتایج مطلوبی را دریافت کنند. بدین ترتیب تقریبا تمامی افراد می توانند کاشت مو را تجربه کنند. اما این موضوع که در یک مرکز درمانی، آیا همه این تکنیک ها توسط متخصصین می تواند انجام شود یا خیر بسیار مهم است.

مهارت و تجربه متخصصین در کنار ابزار و تکنولوژی پیشرفته ای که برای هر تکنیک از کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی استفاده می شود، توانسته این مرکز را به یکی از بهترین کلینیک های تخصصی کاشت مو در سراسر ایران تبدیل کند. روش های نوین کاشت موی میکروگرافت و BHT و کاشت مو به روش SUT از جمله مواردی هستند که به صورت کاملا تخصصی در این مرکز برای متقاضیان گرامی انجام می شود.

تکنیک نوین کاشت موی Sapphire FUE که یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین روش های کاشت مو در جهان است، به صورت کاملا انحصاری تنها در کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی توسط متخصصین زبده انجام می شود.

کلینیک ساعی، کلینیکی مناسب برای انجام عمل کاشت مو

 

  • حضور پرسنل حرفه ای و ارائه خدمات مناسب

کاشت مو و بسیاری از اعمال جراحی زیبایی دیگر، همگی اقداماتی هستند که به صورت گروهی باید انجام گیرند. حضور پرنسل و تیم کاشت مجرب علاوه بر حضور متخصصین، در یک کلینیک کاشت مو بسیار مهم است. نحوه پاسخ گویی و خدماتی که پرنسل اعم از درمان و مدیریت و اجرایی و … ، بر ایجاد نظم در یک کلینیک و نیز بر روند درمان موثر است. این که پرنسل بتوانند بر نحوه نوبت دهی به متقاضیان، کنترل مناسبی داشته باشند، می تواند رضایت متقاضیان را به طور قابل توجهی بالا ببرد.

در کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی، مشاوران و پرسنل کاشت مو سعی بر ارائه اطلاعات دقیق در زمینه انواع روش های کاشت، توجه به انتظارات مراجعین و بررسی دقیق شرایط متقاضیان دارند تا بتوانند عالی ترین نتایج را برای افراد به ارمغان بیاورند.

نحوه انتخاب یک کلینیک مناسب کاشت مو

با در نظر گرفتن تمامی معیارهایی که ذکر گردید، اکنون می توانید مراکز مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین و مناسب ترین را برای خود انتخاب نمایید. اما از میان انبوهی از تبلیغات که امروزه در زمینه کاشت مو وجود دارد، چگونه می توان به ادعای یک کلینیک اعتماد کرد؟

  • بدین منظور شما لازم است که سوابقی که در آن مرکز ارائه شده است را بررسی کنید. سابقه تاسیس و نیز نتایج قبل و بعدی که از متقاضیان در آن مرکز وجود دارد، می توانند راهنمای خوبی از کیفیت یک کلینیک کاشت مو باشند. این اطلاعات باید به صورت کاملا دقیق در سایت یا کاتالوگ های آن کلینیک قابل دستیابی باشد.
  • اگر در میان دوستان و آشنایان شما کسی از خدمات درمانی آن کلینیک استفاده کرده باشد، می تواند دیدگاه خوبی به شما راجع به کیفیت یک کلینیک بدهد.
  • خوشبختانه دسترسی به اینترنت توانسته امکانات بسیار خوبی فراهم کند تا در مورد یک کلینیک تحقیق کنیم و شما می توانید نام کلینیکی که در نظر دارید را در شبکه های اجتماعی و یا موتورهای جستجو، سرچ کنید و دیدگاه های سایر مراجعین آن مرکز را بررسی کنید.

این نکته را لازم است حتما توجه کنید که طبیعی و دائمی شدن نتایج کاشت مو زمانی حادث می شود که کاشت مو تحت نظارت متخصصین مجرب کاشت مو و با استفاده از ابزارهای پیشرفته و مواد مصرفی با کیفیت بالا انجام شود.

بدین ترتیب مهمترین گام برای اقدام به کاشت مو، یافتن مناسب ترین کلینیک و متخصصین کارآزموده است که بتوانند کاشت مو صحیحی را برای شما انجام دهند که علاوه بر ظاهر طبیعی، نتایج دائمی نیز باشند.

در حال حاضر کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی، مدرن و پیشرفته ترین کلینیک تخصصی کاشت مو است که با دارا بودن سال ها سابقه درخشان در حوزه کاشت مو و ریش و سبیل، تمامی تکنیک های نوین کاشت مو را به طور کاملا تخصصی و تحت نظارت کارآزموده ترین متخصصین به متقاضیان عزیز ارائه می کند. علاوه بر خدمات با کیفیت و قابل اطمینانی که در این مرکز تا کنون برای متقاضیان ارائه گردیده است بهره گیری از بالاترین کیفیت از تجهیزات و مواد مصرفی و تیم حرفه ای کاشت مو، نتایج درخشانی را برای این مجموعه فراهم آورده است به طوری که امروزه کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی، انتخاب اول ورزشکاران و هنرمندان و سلبریتی های معروف ایران واقع شده است.

مشاورین این مرکز همه روزه آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان در زمینه کاشت مو و نیز تعیین زمان مشاوره کاشت مو در کلینیک تخصصی ساعی می باشند و متقاضیان گرامی می توانند با شماره تلفن های تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید
  • مشاوره کاشت کلینیک ساعی: 09193797108
  • مشاوره خدمات زیبایی : ۰۹۱۹۸۵۲۸۵۲۸
  • صفحه اختصاصی کلینیک ساعی در اینستاگرام :clinicsaee

سوالات متداول

  • هزینه پیوند مو چه میزان است؟

هزینه کاشت مو با توجه به شرایط متقاضی، روش مورد استفاده و تعداد گرافت های مورد نیاز برای پیوند متغیر است. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی تماس حاصل فرمایید.

  • میزان موفقیت کاشت مو چقدر است؟

به طور کلی کاشت مو به تخصص و مرکزی که کاشت در آن انجام می شود و نیز به نحوه مراقبت های پس از آن وابسته است. حدودا تا 90 درصد از پیوند های کاشته شده در صورتی که کاشت مو به درستی و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود، موفقیت آمیز خواهد بود.

  • آیا نتایج کاشت مو دائمی هستند؟

امروزه کاشت مو یک روش دائمی برای رفع مشکلات طاسی و کم پشتی به شمار می آید. چرا که موها از ناحیه ای استخراج می شوند که عملا به ریزش مو حساس نیستند.

  • بهترین روش کاشت مو کدام است؟

در حال حاضر استاندارد طلایی برای کاشت مو، تکنیک FIT یا همان استخراج واحد فولیکولی است که نسبت به روش های پیشین کمتر تهاجمی است، به طوری که هیچ جای زخمی بر جای نمی گذارد و نیازی به بخیه نیز ندارد. امروزه روش های متعددی بر مبنای اصول تکنیک FIT نیز ارائه می شوند. اما برای این که به طور دقیق بگوییم بهترین روش کاشت مو چیست، نیاز به بررسی دقیق شرایط هر فرد دارد که این امر در جلسه مشاوره حضوری تعیین می گردد.

  • آیا کاشت مو برای افرادی که به طور کامل طاس شده باشند، انجام می شود؟

کاشت مو در صورتی طاسی کامل اتفاق افتاده باشد، متاسفانه امکان پذیر نیست. کاشت مو یک درمان انقلابی است، اما جادو نیست چرا که این درمان ، به طور خلاصه ، شامل برداشتن فولیکول های مو از یک ناحیه از پوست سر و پیوند آنها به منطقه دیگر می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 9

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا