کاشت ابرو

بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران

1
(1)

ابرو نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت دارد و نقش آن در زیبایی، زمانی برای افراد مشخص می‌شود که دچار کم‌پشتی یا ریزش شود. ریزش یا کم‌پشت شدن ابروها علت‌های متعددی دارد که شامل علت‌های ژنتیکی، استفاده از مواد شیمیایی و افزایش سن می‌باشد. اما سؤال مهمی که در هنگام ریزش و یا کم‌پشت شدن ابرو برای افراد پیش می‌آید این است که برای کاشت ابرو به کجا مراجعه کنم؟

مراکز زیادی در تهران برای کاشت ابرو وجود دارد که این تعدد مراکز باعث می‌شود تا افراد در هنگام انتخاب مراکز مناسب برای کاشت ابرو دچار سردرگمی شوند. مراکز مختلفی وجود دارد که بدون رعایت کردن استانداردها کاشت ابرو را انجام می‌دهند و ادعا می‌کنند که کاشت ابروی طبیعی برای شما انجام می‌دهند. اما زمانی که شما کاشت ابرو را در این مراکز انجام می‌دهید دچار عوارض مختلفی می‌شوید. در ادامه به مواردی که باید برای کاشت ابرو، در نظر داشته باشید، می پردازیم.

چه افرادی می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

بهتر است که قبل از انجام کاشت ابرو بدانید که آیا این عمل برای شما مناسب است یا خیر. افرادی که گزینه مناسبی برای کاشت ابرو هستند، عبارتند از:
• افرادی که بانک موی مناسبی دارند.
• افراد بین 20 تا 70 سال، آمادگی انجام کاشت ابرو را دارند.
• افرادی که به داروهای مختلف حساسیت نداشته باشند.
• افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای نداشته باشند.
• افرادی که از فرم ابروهای خود راضی نیستند و با تاتو و هاشور به نتیجه نرسیده‌اند.
• افرادی که دچار کم‌پشتی و باریک شدن ابرو شده‌اند.
• خانم‌هایی که به دنبال از بین بردن آثار هاشور و تاتو در ناحیه ابروی خود هستند.
• افرادی که بر اثر شکستگی، زخم، جای بخیه، سوختگی و جراحت، بخشی از ابروی خود را از دست داده‌اند.
• افرادی که دچار ریزش ابرو ناشی از کم‌کاری تیروئید شده‌اند.

کاشت ابرو بهترین گزینه برای افراد پر مشغله

کل عمل کاشت ابرو چیزی در حدود 5 ساعت زمان می‌برد و در یک جلسه ی درمانی به اتمام می‌رسد. بنابراین لازم نیست فرد طی چند جلسه به کلینیک مراجعه کند. افرادی که شغل‌های حساس دارند و زمان برایشان بسیار مهم است می‌توانند کاشت ابرو را در کلینیک امتحان کنند؛ همچنین بعد از کاشت ابرو در کلینیک می‌توانند به‌راحتی به زندگی عادی برگردند و کمترین عوارض را تجربه خواهند کرد.

چگونه کلینیک مناسب را برای کاشت ابرو پیدا کنیم؟

انتخاب کلینیک زیبایی معتبر، نقش بسیار مهمی در موفقیت کاشت ابرو دارد. شما اگر کلینیک معتبری برای کاشت ابرو انتخاب کنید دچار عوارض پس از کاشت ابرو نمی‌شوید و طبیعتاً هزینه کمتری نیز پرداخت می‌کنید، دوران نقاهت کوتاه‌تری را تحمل می‌کنید و می‌توانید به زندگی عادی خود ادامه دهید.

از جمله عوامل مختلف مؤثر بر انتخاب بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوشته های مشابه
نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

1. حضور پزشکان مجرب و ماهر برای کاشت ابرو: پزشک خوب، شما را نجات می‌دهد. ممکن است شما نزد پزشک بی تجربه‌ای بروید و بعد از کاشت ابرو دچار مشکلات بسیار زیادی شوید و گرفتاری‌ها و عوارض مختلفی برای شما پیش بیاید. یک کلینیک معتبر، پزشکان ماهر و با سابقه ای دارد و شما با خیال راحت می‌توانید کاشت ابرو را در این کلینیک‌ها انجام دهید.

2. استفاده از تجهیزات مدرن: تجهیزات مدرن علاوه بر اینکه عمل کاشت ابرو را آسان می‌کند باعث می‌شود فرد، درد کمتری را حین عمل متحمل شود. کلینیک‌های معتبر از به روزترین تجهیزات استفاده می‌کنند.

3. استفاده از روش‌های مدرن روز: روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد. بعضی از روش‌ها آسان‌تر است ولی نتیجه خوبی به همراه ندارد و بعضی دیگر از روش‌ها ممکن است پیچیده و زمان‌بر باشد ولی درصد موفقیت بالاتری دارد. کلینیک‌های معتبر سعی می‌کنند تا از بهترین روش‌ها برای کاشت ابروی مشتریان استفاده کنند.

4. رضایت مشتریان قبلی: یک راه مناسب برای یافتن بهترین کلینیک برای کاشت ابرو، دیدن نتایج مشتریان قبلی و بررسی میزان رضایت آن‌هاست. یک کلینیک خوب به‌مرور مشهور می‌شود و می‌تواند نظرات اکثریت افراد را جلب کند. شما می‌توانید با مشورت با بیماران قبلی و بررسی نظرات آن‌ها بهترین کلینیک را انتخاب کنید.

پر تجربه ترین پزشکان زیبایی در کلینیک ساعی

پزشکانی که در کلینیک ساعی مشغول به فعالیت هستند همگی از پزشکان مجرب و با سابقه هستند که این سابقه باعث می‌شود تا آن‌ها تجربه فوق‌العاده‌ای داشته باشند. با قطعیت می‌توان گفت بهترین پزشکان زیبایی تهران در کلینیک ساعی مشغول به فعالیت هستند. این پزشکان، قبل و بعد از عمل، نکات مراقبتی را به بیمار گوشزد می‌کنند تا بیمار بهترین نتیجه را از عمل کاشت ابرو بگیرد.

کلینیک ساعی، بهترین انتخاب برای کاشت ابرو

کلینیک ساعی با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت، علاوه بر فراهم آوردن اطمینان خاطر، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد و همین موضوع باعث شده است تا یکی از بهترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران باشد. شما در این کلینیک، می‌توانید علاوه بر کاشت ابرو، خدماتی همچون کاشت مو، مزوتراپی، لیزر و … را دریافت کنید.

کلینیک ساعی چه مزایایی در اختیار افراد قرار می‌دهد؟

مدیریت کلینیک ساعی با شعار «یک تجربه لذت بخش و ماندنی» همیشه رضایت مشتریان را در اولویت خود قرار می‌دهد و اعتقاد دارد که مشتریان رضایتمند، باعث رشد و افزایش سودآوری مجموعه ساعی می‌شوند. از جمله مزایا و ویژگی‌های کلینیک ساعی که باعث شده است تا بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران نام بگیرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• پزشکان با مهارت و متخصص
• پرسنل دلسوز و کاربلد
• محیط کاملاً بهداشتی
• هزینه‌های مناسب کاشت ابرو
• تجهیزات مدرن و پیشرفته
• برگزاری جلسات معاینه و ارائه نکات مراقبتی توسط پزشک

هزینه کاشت ابرو در کلینیک ساعی

یکی از عواملی که افراد قبل از انجام کاشت ابرو به آن توجه می‌کنند هزینه کاشت ابرو است. کلینیک ساعی از جمله کلینیک‌های معتبر کشور است که سعی می‌کند با استفاده از بهترین تجهیزات و بهترین پزشکان، مناسب‌ترین هزینه را از شما دریافت کند. شما می‌توانید در این کلینیک، کاشت ابرو اقساطی را امتحان کنید و همچنین از تخفیف کاشت ابرو بهره مند شوید.

عوامل مختلفی که بر روی هزینه کاشت ابرو در کلینیک ساعی مؤثر است، عبارتند از:

1. مدل ابرویی که فرد برای کاشت ابرو انتخاب می‌کند و تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت، از جمله مهم‌ترین عوامل مؤثر بر هزینه کاشت ابرو است. هر چه تراکمِ ریزش، بیشتر باشد شما به فولیکول‌های بیشتری برای کاشت نیاز دارید که طبیعتاً هم هزینه آن بالاتر است.

2. تجهیزاتی که در کلینیک برای کاشت ابرو استفاده می‌شود. در کلینیک ساعی از تجهیزات مدرنی استفاده می‌شود که اگرچه ممکن است هزینه کاشت را برای شما افزایش دهد اما باعث می‌شود شما از کاشت ابرو نتیجه مطلوبی بگیرید.

3. پزشک انتخابی، عامل مهم دیگری است که هر چه شناخته شده تر باشد کاشت ابرو نتیجه مطلوب‌تری خواهد داشت و هزینه آن هم بالاتر است.

4. روش کاشت نیز عامل دیگری است که بسته به زمان و پیچیدگی آن روش، هزینه متفاوتی برای فرد به همراه خواهد داشت.

آیا هزینه کاشت ابرو می‌تواند یک معیار باشد؟

امروزه بعضی از کلینیک‌ها سعی می‌کنند تا هزینه کمتری از افراد برای کاشت ابرو دریافت کنند. اگر این هزینه ی پایین، باعث افت کیفیت کاشت ابرو باشد اصلاً جذاب نیست و قطعاً نمی‌تواند افراد را جذب کند. متأسفانه افراد زیادی در کلینیک‌های نامعتبر، کاشت ابرو را با هزینه بسیار پایین انجام داده‌اند و دچار عوارض کاشت ابرو شده‌اند. بنابراین هزینه پایین کاشت ابرو نمی‌تواند معیار مناسبی برای انتخاب کلینیک جهت کاشت ابرو باشد.

اگر به دنبال کاشت ابرو هستید باید بدانید که مهم‌ترین مرحله در کاشت ابرو، انتخاب کلینیک است؛ چرا که انتخاب اشتباه کلینیک زیبایی، عواقب جبران ناپذیری برای شما به همراه خواهد داشت.

کلینیک پوست و مو ساعی از جمله کلینیک‌های معتبر کشور است که سعی می‌کند کیفیت کاشت ابرو را نسبت به هزینه کاشت ابرو در اولویت قرار دهد. شما می‌توانید به‌صورت حضوری به این کلینیک مراجعه کنید و با داشتن یک جلسه معاینه و مشاوره، با اطمینان خاطر، کاشت ابرو را انجام دهید.

مشاوره کاشت کلینیک ساعی: 09193797108

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 1 / 5. تعداد رای ها 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا