خدمات کلینیک ساعیکاشت ریش

بهترین روش کاشت ریش

3
(2)

مقدمه

در مطالب زیر ما سعی نموده ایم به طور کامل درباره بهترین روش کاشت ریش اطلاعات جامع و کاملی بنویسیم و سوالات شما در این باره پاسخ دهیم.

بهترین روش کاشت ریش

عوامل مختلفی باعث کاهش یا نابودی رشد موهای صورت از جمله ریش و سبیل می‌شوند از مصرف دخانیات و الکل گرفته تا عوامل ارثی و تغذیه نامناسب. حال با توجه به اینکه ریش و سبیل یکی از پارامترهای زیبایی در مردان محسوب می‌شود کلینیک تخصصی کاشت موی ساعی در زمینه کاشت موهای صورت این دغدغه را از کسانی که علاقه به داشتن ریش داشته اما به دلایل مختلف دچار کم‌مویی در بخش صورت شده‌اند را رفع کرده و با برترین روش‌ها و متدهای روز دنیا به این عارضه پایان داده است.

بهترین روش طراحی و کاشت ریش

کاشت ریش و سبیل روشی فوق العاده برای افزایش جذابیت آقایان بوده، حال روش‌های مختلفی برای کاشت و یا پیوند ریش و سبیل وجود دارد و اگر شما عزیزان در پی جستجوی بهترین روش کاشت ریش هستید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

مشاوره پزشکی

اکثر روش‌های کاشت مو دارای معایب و مزایایی هستند اگر علاقه به انجام کاشت ریش دارید اما هنوز در این رابطه سردرگم هستید اولین پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک ساعی و دریافت مشاوره پزشکی از برترین متخصصان این حوزه می‌باشد.

بهترین روش‌های کاشت ریش و سبیل

هدف از فرآیند کاشت این است که فولیکول‌های مو از قسمت‌های دارای مو به قسمت‌های فاقد مو انتقال یابند. در این امر تشخیص فولیکول‌های سالم بسیار حائز اهمیت است زیرا باید فولیکول‌های سالم و مقاوم در پوست جایگذاری شوند تا به خوبی مرحله کاشت انجام شود. جالب است بدانید دلیل استفاده متخصصان از موهای پشت سر نیز سالم بودن، مقاوم بودن و شباهت ساختاری این موها به موهای صورت است.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

کاشت ریش و سبیل به روش میکروگرافت

یکی از برترین روش‌های کاشت مو استفاده از روش میکروگرافت است این روش با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود. به این صورت که بعد از بی حسی و استریل کردن قسمت موردنظر هولدرهای تمام اتوماتیک، کار برداشت فولیکول‌های مو را آغاز می‌کنند. سپس با استفاده از دستگاهی به‌نام میکرو ایمپلنتر فولیکول‌های جدا شده در قسمت موردنظر کاشته می‌شوند.

کاشت مو به روش میکروگرافت چه مزیت‌هایی دارد؟

این روش برای بیماران پوستی و کسانی که در اثر شیمی درمانی موهای خود را از دست داده‌اند کاملا مفید است  همچنین سرعت پیوند بالا، عوارض جوانبی‌کم، دوره نقاهت کوتاه از مزیت های فوق‌العاده این روش می‌باشد. و مهم تر از همه، موهایی که توسط این روش کاشته شده‌اند پس از مدت زمان کوتاهی رشد می‌کند.

کاشت ریش و سبیل به روش FIT

یکی دیگر از روش‌های کاشت مو، کاشت به روش FIT می‌باشد. این روش دارای پنج مرحله‌‌ی اصلی است که در زیر به طور کامل در‌مورد هر پنج مرحله اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم:

  • اولین مرحله‌ انجام شده در این روش بی‌حسی و استریل پوست بانک مو می‌باشد که حائز اهمیت و ضروری است.
  • در دومین مرحله متخصصان فولیکول‌ها را از قسمت‌های موردنظر با استفاده از پانچ جدا می‌کنند.
  • در سومین مرحله پس از استخراج فولیکول‌های موردنظر باید شکاف‌های بسیار‌ ریز و دقیقی در سطحی که نیاز به کاشت دارد ایجاد شود و به گفته متخصصان، این مرحله بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از دلایل مهم بودن این مرحله نحوه ایجاد شکاف در تعیین زاویه رشد مو می‌باشد.
  • مرحله بعدی کاشت می‌باشد و جالب است بدانید برای احیا کامل ریش باید حدود ۴ الی ۷ هزار تارمو کاشته شود البته این مورد، از لحاظ پوشش وسعت سطح صورت است. حال اگر تراکم مدنظر شما بالاتر از مقدار معمول باشد مسلما تعداد تار موی بیشتری باید کاشته شود.
  • در مرحله‌ی آخر و بعد از انجام فرآیند کاشت، زخم‌های کوچک ایجاد شده در ناحیه‌ای که فولیکول‌های مو جدا شده‌اند یا توسط داروهای مربوطه تحت درمان قرار می‌گیرد یا به صورت خودکار ترمیم می‌شوند که عموما مرحله دوم اتفاق می‌اُفتد و ترمیم به صورت خودکار است.نمونه کاشت ریش

کاشت ریش به وسیله روش SUT

کاشت ریش به روش SUT دارای ۳ مرحله می‌باشد. علاوه بر این باید بدانید کاشت ریش یه این طریق یکی از برترین روش‌های کاشت ریش بوده که توسط کلینیک‌های معتبر خارجی از جمله کلینیک Smile Hire مورد تائید است.

۳ .مرحله‌ی کاشت روش SUT

در مرحله‌ی اول این روش، همانند روش FIT بی‌حسی و استریل پوست بانک مو صورت می‌گردد. و در مرحله‌ی دوم، جداسازی گرافت‌های مو به وسیله‌ی دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود و در بخش آخر کاشت فولیکول در شکاف‌های کم عمق ایجاد شده صورت می‌پذیرد.

کاشت مو به روش SUT دارای چه مزیت‌هایی است؟

در این روش فولیکول‌های مو دچار آسیب و آلودگی نمی‌شوند و سرعت استخراج بالاست. و این به دلیل استفاده از دستگاه‌های مخصوص برای فرایند کاشت است.

۵. سوال مهمی که متخصصان کاشت از شما خواهند پرسید!

  • مدل مدنظر شما برای کاشت ریش چه می‌باشد؟
  • آیا از قدرت فولیکول‌های خود اطلاع دارید؟
  • قدرت بانک موی شما به چه مقدار است؟
  • آیا کم‌مویی شما ارثی است یا اخیرا دچار این عارضه شده اید؟
  • آیا از دلیل ریزش موی خود خبر دارید؟

مراقبت در خانه پس از کاشت مو

علاوه بر تجویز گروهی از متخصصان به پماد آنتی بیوتیک و دستورالعمل‌های مراقبت در‌ منزل در این مطلب به ۵ موردی که پس از عمل توصیه نمی‌شود اشاره می‌کنیم.

  • شناکردن حداقل یک ماه
  • استعمال دخانیات
  • استفاده از سونا و جکوزی
  • سری فعالیت‌های بدنی که باعث تعریق می‌شوند
  • خاراندن، لمس و مالش ناحیه کاشت

نتیجه گیری:

در مطلب بالا اطلاعات جامع و کاملی از روش‌های کاشت ریش در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار داده شد. اینک با امید به اینکه مطالب توانسته باشد سوالات شما در این باره پاسخ بدهیم .

مشاوره کاشت کلینیک ساعی: 09193797108


منبع : healthline

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 3 / 5. تعداد رای ها 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا