پاکسازی پوست

اکسیژن تراپی – احیا، پاکسازی و جوانسازی پوست

5
(28)

از چند دهه پیش تا به حال، اکسیژن تراپی صورت با اهداف درمانی متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر علاوه بر کاربردهای درمانی پیشرفته در زمینه استفاده از اکسیژن تراپی صورت نوعی کاربرد زیبایی – درمانی هم برای این فرایند وجود دارد که تنها با هدف پاکسازی و جوانسازی پوست صورت برای شما عزیزان زیبارو و زیباجو، انجام می‌شود.

تخلیه‌ی اجرام و آلاینده‌ها، تنظیم سطح اکسیژن پوست و استفاده از مواد موردنیاز برای تقویت پوست، عمل اکسیژن تراپی صورت را به انتخابی مناسب برای برخورداری از پوستی شاداب، جوان و عاری از عارضه‌های پوستی تبدیل می‌کند.

مکانیزم اکسیژن تراپی صورت

در کلینیک ساعی، شما عزیزان ابتدا توسط پزشک مورد معاینه قرار می‌گیرید؛ پس از معاینه زمان جلسه اکسیژن تراپی صورت مشخص می‌شود. پس از برآورد هزینه و تسویه حساب، در روز معین اکسیژن تراپی صورت شما عزیزان انجام می‌شود. لذا برای آگاهی بیشتر نسبت به این فرایند، مراحل انجام اکسیژن تراپی صورت به شرح زیر توضیح داده شده‌اند:

مراحل پاکسازی و جوانسازی پوست با اکیسژن‌تراپی صورت

اکسیژن تراپی صورت

اولین اولویت در اکسیژن تراپی صورت تخلیه‌ی پوست از اجرام جذب شده به واسطه آلاینده‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد است. پس از تخلیه اجرام موجود در بافت پوست، سِرُمی متشکل از مواد دارویی و مغذی به لایه‌های درونی پوست صورت تزریق می‌گردد تا بازده فرآیند احیاسازی پوست با اکسیژن تراپی صورت را به حداکثر خود برساند.

در مرحله دوم اکسیژن تراپی صورت پس از پاکسازی پوست، تنظیم میزان اکسیژن پوست آغاز می‌شود. این کار با استفاده از لوله‌ای که اکسیژن فشارقوی را به بافت پوست می‌رساند، انجام می‌گیرد. تنظیم میزان اکسیژن پوست صورت برای عزیزانی که از عارضه‌های پوستی رنج می‌برند و این عارضه‌ها منجر به تغییر رنگ پوست آن‌ها شده است، عملکرد و تاثیر به سزایی خواهد داشت؛ به طوری که در تصاویر موجود در همین صفحه هم تاثیرات شایان تنظیم سطح اکسیژن با اکسیژن تراپی صورت به وضوح قابل مشاهده است.

در مرحله آخر اکسیژن تراپی صورت پس از پاکسازی پوست از اجرام و تنظیم سطح اکسیژن پوست در نواحی پاکسازی شده؛ با استفاده از سرم‌های تقویتی و مکمل‌های مورد استفاده، اقدامات لازم جهت افزایش سلامت و استحکام بافت پوست صورت شما عزیزان صورت می‌گیرد. در بخش‌های بعدی به معرفی مواد به کاررفته در سرم‌های مکمل و تقویتی مورد استفاده در اکسیژن تراپی صورت خواهیم پرداخت؛ که به طور معمول هیالورونیک اسید یکی از اجزای اجتناب‌ناپذیر در این ترکیبات به حساب می‌آید.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

ترکیبات مورد استفاده در اکسیژن تراپی صورت

  • هیالورونیک اسید – Hyaluronic acid
  • آنتی اکسیدانت‌ها – Antioxidants
  • ترکیبات گیاهی – Botanicals
  • ویتامین‌ها – Vitamins
  • هورمون‌های پپتاید – Peptide hormones
  • ترکیبات شفاف‌کننده پوست صورت – Brightener components
  • ترکیبات کاهش حساسیت نسبت به مواد تزریقی در اکسیژن تراپی صورت

مزایای اکسیژن تراپی صورت

  • کاهش باکتری‌هایی که منجر به ایجاد آکنه در پوست می‌شوند (رفع آکنه از پوست)
  • ایجاد فرایند سم‌زدایی (detoxication) در سطح و عمق پوست
  • بهبود آسیب‌های حاصل از بیماری، عارضه یا مشکلات پوستی
  • افزایش متابولیسم و بازیابی سلولی در بافت پوست
  • بهبود بافت پوست در افراد مبتلا به عارضه‌های پوستی
  • عاری بودن از هر گونه حساسیت و عوارض جانبی
  • کاهش تیرگی پوست و ایجاد بافت جدید و درخشنده
  • کاهش افتادگی و چین‌خوردگی پوست صورت
  • هیدراته‌‌کردن (آبرسانی) بافت پوست و برخورداری از بافت ابریشمی و صاف در پوست
  • بهبود نتایج حاصل از استفاده کرم‌های ویتامینه و مرطوب‌کننده
  • بهبود عملکرد و نتایج حاصل از دیگر فرایند‌های زیبایی – درمانی

اکسیژن تراپی صورت

عوارض جانبی و  دوره نقاهت استفاده از اکسیژن تراپی صورت

اکسیژن تراپی صورت از جمله فرایند‌هایی محسوب می‌شود که در دسته فرایندهای زیبایی –  درمانی کاملا غیرتهاجمی قرار می‌گیرند و به همین سبب استفاده از اکسیژن تراپی صورت نه تنها عاری از هرگونه عوارض جانبی و حساسیت خواهد بود بلکه از نتایج به سزایی در بازسازی، احیاسازی و تقویت بافت پوست شما عزیزان برخوردار است و ضمنا؛ عاری از هر گونه دور نقاهت است!

تنها مواردی که می‌شود به عنوان عوارض جانبی اکسیژن تراپی صورت از آن‌ها یاد کرد، واکنش‌های احتمالی و ناگهانی افراد نسبت به مواد مورد استفاده یا عمل پاکسازی در فرایند اکسیژن تراپی صورت است که ممکن است به اشکال زیر رخ دهند:

حساسیت فیزیکی بر اثر برخورداری از پوست به شدت حساس!

سرخیِ موقت پوست صورت در افرادی که برخوردار از پوستی به شدت حساس هستند. پیامد‌های حاصل از این واکنش موقتی بوده و نهایتا یکی دو ساعت پس انجام اکسیژن تراپی صورت از بین خواهند رفت.

حساسیت از نوع پف یا بادکردگی صورت پس از پاکسازی و استفاده از سرم در نواحی پاکسازی شده؛ این واکنش موقتی بوده و نهایتا تا یکی دو ساعت پس از اکسیژن تراپی صورت منجر به بادکردگی و پف پوست صورت در ناحیه موردنظر شود.

حساسیت آلرژیک بر اثر واکنش به مواد دارویی خاص

واکنش آلرژیک به یکی از مواد موجود در سرم‌های تقویتی به کار رفته در فرایند اکسیژن تراپی صورت، که بلافاصله پس از استفاده از ماده‌ی برخوردار از ترکیبات حساسیت‌زا برای پوست، واکنشی سطحی به شکل سرخی و التهاب خفیف در پوست شکل می‌گیرد که ظرف چند ساعت پس از انجام اکسیژن تراپی صورت و بروز حساسیت، از بین می‌رود.

اکسیژن تراپی پوست

نواحی مناسب جهت  استفاده از اکسیژن تراپی صورت

اکسیژن تراپی صورت از جمله عمل‌های زیبایی به شمار می‌آید که هم‌زمان قابل اجرا برای هر دو ناحیه صورت و گردن شماست و پاکسازی و جوانسازی پوست شما در این نواحی را به بهترین شکل ممکن برای شما به ارمغان می‌آورد.

تعداد جلسات استفاده از اکسیژن تراپی صورت

یک جلسه استفاده از اکسیژن تراپی صورت برای پاکسازی و جوانسازی پوست علاوه بر پاکسازی بافت پوست، پس از تنظیم سطح اکسیژن پوست و تزریق ترکیبات تقویتی موردنیاز؛ پوستی شفاف، شاداب، جوان و زیباتر از قبل را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

شما عزیزان، در صورت اطمینان از سلامت و شادابی همواره پوست خود؛ می‌توانید با استفاده از اکسیژن تراپی صورت در فواصل زمانی دو الی سه ماه یک بار (چهار الی شش بار در سال) از چنین سطحی از سلامت پوست برخوردار باشید.

در صورت ابتلا به عارضه‌های پوستی و طبق تشخیص پزشک، ممکن است فاصله‌ی زمانی موردنیاز بین جلسات اکسیژن تراپی صورت برای شما عزیزان با تغییرات زمانی خاصی مواجه شود.

زمان جلسات، فواصل بین جلسات و هزینه اکسیژن تراپی صورت

زمان جلسات: به‌طور معمول جلسات اکسیژن تراپی صورت بین نیم ساعت الی یک ساعت و نیم زمان لازم دارد. در صورت استفاده از فرایند اکسیژن تراپی صورت به منظور پاکسازی و جوانسازی پوست، حداکثر زمان لازم برای جلسه چهل و پنج دقیقه خواهد بود اما در صورت برخورداری شما عزیزان از عارضه‌های پوستی خاص، زمان و هم‌چنین تعداد جلسات اکسیژن تراپی صورت ممکن است افزایش پیدا کند.

فواصل بین جلسات: کارشناسان زیبایی به طور معمول ماهی یک بار استفاده از اکسیژن تراپی صورت را پیشنهاد می‌کنند اما در صورت عدم رفت و آمد شما عزیزان در محیط‌هایی که ممکن است منجر به بروز آسیب یا عارضه‌های موقت و دائمی در پوست شما شوند؛ با دو یا سه ماه یک بار استفاده از این فرایند می‌توانید از برخورداری از پوستی زیبا، شفاف، سالم و عاری از هر گونه نقص، اطمینان حاصل فرمایید و از نتایج شگفت‌انگیز اکسیژن تراپی صورت لذت ببرید.

هزینه اکسیژن تراپی صورت: بسته به نیاز شما عزیزان به یک یا چند جلسه اکسیژن تراپی صورت، هزینه نهایی موردنیاز برای این عمل متغیر خواهد بود. در نتیجه هزینه نهایی پس از یک جلسه معاینه و تعیین تعداد جلسات اکسیژن تراپی صورت قابل برآورد خواهد بود.

هزینه دریافتی میانگین به ازای هر جلسه اکسیژن تراپی صورت در کلینیک ساعی حداکثر هشت صد هزار تومان است. (اعتبار کلیه‌ی قیمت‌های اکسیژن تراپی صورت تابستان ۱۴۰۱)

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 28

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا