کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو کلینیک ساعی تهران (زمستان 1402)

کاشت ابرو با بهترین کیفیت در بهترین کلینیک تهران

4.7
(21)

هزینه یکی از موضوعات مهم در رابطه با جراحی های زیبایی است. گاهی در کلینیک های مختلف، برای یک جراحی خاص مانند کاشت ابرو هزینه های متفاوتی تعیین می شود. این تفاوت هزینه ها به این دلیل است که عوامل متعددی بر هزینه نهایی تاثیرگذار است. احساس رضایت فرد بعد از کاشت ابرو یا هر جراحی زیبایی دیگری تاثیر بسیار زیادی در اعتماد به نفس و روابط اجتماعی او خواهد داشت.

امروز قصد داریم عوامل موثر در هزینه کاشت ابرو و حساسیت هایی که کلینیک ساعی در این زمینه دارد را برای شما شرح دهیم، پس تا پایان این نوشتار با ما همراه باشید.

هزینه کاشت ابرو چقدر است ؟

هزینه کاشت ابرو به فاکتورهای مختلفی از قبیل طرح ابرو و تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت، امکانات و تجهیزات کلینیک درمانی، تبحر جراح و موقعیت جغرافیایی محل درمان بستگی دارد. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد ابرو و تفاوت های بین موی ابرو و سر، کاشت ابرو حساسیت بسیار زیادی دارد. برای دست یابی به نتیجه مطلوب و رضایت بخش از کاشت ابرو، پزشک باید در این زمینه تجربه و دانش کافی داشته باشد. در غیر این صورت ابروها بعد از کاشت ظاهری غیرطبیعی و نامطلوب پیدا می کنند. با توجه به موقعیت ابروها در صورت، کوچک ترین ناهنجاری و عدم تقارن در آن کاملا مشخص می شود.

بنابراین پرداخت هزینه بیشتر برای دست یافتن به نتیجه با کیفیت تر، هزینه ای است که برای به دست آوردن  احساس رضایت و اعتماد به نفس پرداخت می شود.

افراد متقاضی کاشت ابرو، قبل از اقدام به کاشت ابرو، باید در انتخاب یک کلینیک مناسب و با کیفیت دقت کافی داشته باشند. هزینه بالاتر در یک مرکز درمانی لزوما به معنای ارائه خدمات با کیفیت تر نیست. به هرحال در جلسه مشاوره و معاینه قبل از درمان، هزینه کاشت ابرو توسط پزشک مشخص می شود و متقاضی این فرصت را دارد که با آگاهی نسبت به هزینه درمان، تصمیم گیری کند.

عوامل متعددی در هزینه کاشت ابرو تاثیر گذارند. در ادامه این عوامل مورد بررسی قرار می گیرند:

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

تعداد گرافت های مورد نیاز

یکی از مراحل اساسی در کاشت ابرو، طراحی ابرو قبل از اقدام به کاشت است. در طراحی ابرو متقاضی و پزشک، هر دو نقش دارند. پزشک قبل از هرگونه اقدامی از شما می خواهد که طرح مدنظر خود را ترسیم کنید. سپس پزشک نیز بر اساس تجربه و دانش خود و اندازه گیری های مختلف، طرح ترسیم شده توسط شما را زیباسازی می کند. حفظ تقارن و زیبایی ابروها بسیار مهم است.

در برخی مواقع نیز از طرح های آماده استفاده می شود. معمولا این طرح ها غیرطبیعی به نظر می رسند. در صورتی که یکی از اهداف اصلی کاشت ابرو، بهره مندی از ابروهایی طبیعی است.

بر اساس طرح نهایی و تراکم ابروهای فرد، تعداد گرافت های مورد نیاز برای دست یابی به طرح مطلوب مشخص می شود. تعداد گرافت ها، یکی از عوامل اصلی در تعیین هزینه نهایی کاشت ابرو است.

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

 

کلینیک درمانی

یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه نهایی درمان، کلینیک درمانی است. در کلینیک های مختلف یک شهر هزینه جراحی های زیبایی متفاوت است. تفاوت هزینه در کلینیک ها به چند عامل بستگی دارد که در ادامه بررسی می شوند.

  • تجهیزات و دستگاه ها مدرن

در برخی کلینیک ها از تجهیزات و امکانات مدرن و به روز استفاده می شود. استفاده از تجهیزات مدرن سبب افزایش کیفیت نهایی جراحی زیبایی می شود. با توجه به کیفیت بالاتر جراحی، هزینه نهایی آن نیز بیشتر خواهد شد.

  • متخصصان و پزشکان باتجربه

 یکی از عومل اصلی تفاوت هزینه کاشت ابرو در کلینیک های جراحی های زیبایی، استفاده از پزشکان و متخصصان کارآمد و متبحر است. نقش پزشک در جراحی های زیبایی بسیار زیاد است. پزشک بر اساس تجربه و دانش خود، بهترین روش درمانی را برای شما انتخاب می کند. بهترین روش برای متقاضیان مختلف متفاوت است. روش انتخابی باید نتیجه ای با کیفیت را به همراه داشته باشد و انتظارات را نیز تامین کند. انجام بسیاری از جراحی های زیبایی نیاز به گذراندن دوره های مختلف دارد. برخی از جراحی های زیبایی به دلیل پیچیدگی توسط همه پزشکان انجام نمی شوند. به طور کلی در کلینیک هایی که از پزشکان باتجربه و  متبحر در کاشت ابرو استفاده می شود، هزینه جراحی کمی بیشتر است.

هزینه کاشت ابرو در کلینیک ساعی

کلینیک ساعی یکی از تخصصی ترین و معتبرترین کلینیک های زیبایی در ایران است. انواع خدمات کاشت ابرو و مو با استفاده از بروزترین تجهیزات و توسط مجرب ترین پزشکان در این مرکز درمانی ارائه می شود. تمامی پزشکان و پرسنل کلینیک ساعی، زیبایی طبیعی توام با سلامتی را حق همه مراجعه کنندگان می دانند. احساس رضایت شما اولویت اصلی تیم درمانی این مرکز است.

بدیهی است که هزینه کاشت ابرو در هر سال، تغییراتی خواهد داشت. برای کسب اطلاعات دقیق تر با کلینیک تماس بگیرید.

نمونه کاشت ابرو در کلینیک ساعی

روش های کاشت ابرو

در بسیاری از سایت ها به روش های متفاوت کاشت مو از قبیل کاشت مو با روش های SUT، MICRO FIT و FUT اشاره شده است. واقعیت این است که کاشت ابرو با استفاده از روش FUT، روش اصلی کاشت ابرو است. کاشت ابرو با استفاده از سایر روش های کاشت، سبب رشد نامطلوب ابروها در افراد می شود؛ البته در شرایطی که فرد نیاز به ترمیم ابروها دارد یا اینکه دچار ریزش ابروی سکه ای شده باشد، از روش های مبتنی بر روش FIT استفاده می شود.

همان طور که بیان شد، امروزه روش اصلی کاشت ابرو، روش FUT است که در آن از بانک موی پشت سر برای کاشت ابرو استفاده می شود. روش FUT قدیمی ترین روش کاشت مو است. در این روش نوار باریکی به قطر ۱ الی ۲ سانتی متر و طول ۵ الی ۷ سانتی از پشت سر جدا می شود. سپس محل آن بخیه می شود.

از روش های بر پایه FIT فقط برای ترمیم ابروی کاشته شده استفاده می شود.

حساسیت کاشت ابرو

برخلاف تصور بسیاری از افراد که عمل کاشت ابرو را یک عمل جزئی می دانند، کاشت ابرو نیاز به تبحر بسیار بالای جراح دارد و از حساسیت خاصی برخوردار است. تفاوت های اساسی بین ویژگی های موهای ابرو و موی سر وجود دارد. به همین دلیل هزینه کاشت ابرو با برخی روش های کاشت مو برابری می کند. شناخت نسبت به تفاوت ویژگی های موی ابرو با موی سر، باعث درک بهتر حساسیت کاشت ابروها می شود. به همین دلیل در ادامه به بیان این تفاوت ها پرداخته شده است.

کاشت ابرو به روش هایپرنچرال در کلینیک ساعی

جهت رشد موهای ابرو

جهت رشد ابرو در بخش های مختلف آن متفاوت است. اگر ابرو را به سه قسمت سر (بخش ابتدایی و نزدیک به بینی)، تنه (بخش میانی) و دم (بخش انتهایی) تقسیم کنیم، موها در هر کدام از این سه بخش در جهات متفاوت رشد می کنند. جراح باید هنگام کاشت فولیکول ها این موضوع را مد نظر داشته باشد.

در بخش سر، موهای ابرو نازک تر و روشن تر هستند و به سمت بالا رشد می کنند. این بخش ۵ الی ۷ سانتی متر اول ابرو است.  بخش تنه ۲/۵ سانتیمتر طول دارد. در قسمت ابتدایی تنه ابرو، موها به سمت بالا رشد می کنند؛ اما در قسمت دوم، موهای مرز پایین به سمت بالا و موهای مرز بالا به سمت پایین رشد می کنند. در بخش دم که شامل ۲ سانتی متر انتهایی ابرو است، موها نازک و کم تراکم می شوند و تقریبا به صورت افقی رشد می کنند. لازم است که جراح هنگام کاشت ابرو این موضوع را مد نظر داشته باشد.

زاویه رشد ابرو

زاویه رشد ابرو با پوست صورت بسیار بیشتر از زاویه رشد موی سر است. گاهی این تفاوت زاویه به ۴۵ درجه نیز می رسد. زاویه بالای رشد ابروها سبب می شود که موهای ابروها، روی صورت بخوابند. در حالی که موی سر نسبت به پوست به صورت عمودی رشد می کند. در صورتی که موهای ابرو با زاویه مناسب و نزدیک به زاویه ابروهای طبیعی کاشته شوند، ابروها پس از رشد حالت طبیعی تری خواهند داشت. انتخاب زاویه مناسب کاشت به پزشک بستگی دارد.

تفاوت در واحدهای فولیکولی

معمولا در موی سر هر گرافت شامل ۱ الی ۴ تار مو می شود. در صورتی که موهای ابرو به صورت تارهای تکی یا منفرد رشد می کنند. به این ترتیب در شرایطی که موهای برداشت شده از سر، به صورت چندتایی باشند، لازم است که قبل از کاشت در زیر میکروسکوپ به صورت تارهای موی تکی تفکیک و سپس کاشته شوند. این موضوع نیز سبب می شود که تیم درمان، زمانی را به تفکیک گرافت ها اختصاص دهند. به همین دلیل است که روش FUT از روش FIT نتایج بسیار بهتری در کاشت ابرو از خود نشان داده است.

جشنواره کاشت ابرو نچرال در کلینیک ساعی

تفاوت در چرخه رشد موها

چرخه رشد موها شامل ۳ مرحله رشد (آناژن)، مرحله استراحت (تلوژن) یا مرحله ریزش (کاتاژن) می شود.  مدت زمان ۳ مرحله در چرخه رشد موهای سر و ابرو متفاوت است. مدت زمان مرحله رشد یا آناژن در ابروها ۴ ماه است در حالی که در موهای سر ۳ الی ۷ سال طول می کشد. به همین دلیل موی سر نسبت به ابروی طبیعی فرد، رشد بیشتری دارد. بنابراین موهای کاشته شده در ابرو، نسبت به ابروی طبیعی بیشتر رشد می کنند.

برای اینکه رشد بیشتر موهای ابرو سبب ناهنجاری شکل ابرو و ظاهر غیر طبیعی آن نشود، لازم است که ابروها به طور مداوم اصلاح و مرتب شوند. قابل ذکر است که موهای کاشته شده بعد از مدتی هماهنگ با موهای محل کاشت می شوند.

رضایت مراجعه کنندگان به کلینیک ساعی همواره مایه افتخار پزشکان و پرسنل این مرکز بوده است. در صورتی که تصمیم کاشت ابرو با استفاده از روش FUT را دارید، از طریق شماره های زیر با کلینیک ساعی تماس و وقت مشاوره بگیرید. در جلسات مشاوره، پزشک با انجام معاینات اولیه هزینه نهایی کاشت ابرو را مشخص می کند.

جهت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید
  • مشاوره کاشت: 09193797108
  • مشاوره خدمات زیبایی : ۰۹۱۹۸۵۲۸۵۲۸
  • صفحه اختصاصی کلینیک ساعی در اینستاگرام :clinicsaee

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.7 / 5. تعداد رای ها 21

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاهره حسینی
طاهره حسینی
1 سال قبل

سلام!
یه سوال داشتم بخاطر بیماری کم کاری تیروییدم. کاشت ابرو برام خوبه یا قاب سایه چون ابروهام همیشه میریزن می خوام بدونم.کدومش و بهتره

دکمه بازگشت به بالا