جوانسازی پوستهایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی | هزینه هایفو صورت (1403)

4.5
(24)

می خواهید بدانید هزینه ‌هایفوتراپی در حال حاضر چقدر است و با چه قیمتی می‌توان از انواع خدمات هایفو بهره‌مند شد؟

هزینه هایفوتراپی در ایران نسبت به روش‌های لیفت، جراحی و لیزر بسیار مقرون به صرفه‌تر است. البته در کلینیک‌های مختلف قیمت هایفوتراپی بسته به عوامل مختلف، متفاوت است که در ادامه عوامل مؤثر بر محاسبه قیمت و تعداد جلسات مورد نیاز و قیمت هایفوی صورت و پکیج آن را توضیح می دهیم. البته این هزینه در سال 1402 تغییر کرده که برای کسب اطلاعات باید با مشاوران کلینیک ساعی تماس بگیرید.

هایفوتراپی بدون درد و کم هزینه

هزینه ‌هایفوتراپی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه ‌هایفوتراپی ثابت نیست و در شرایط مختلف متفاوت است. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که هایفوتراپی یک عمل جوانسازی کم هزینه است و می‌تواند بهترین انتخاب برای مشتریان باشد. عواملی که بر روی هزینه ‌هایفوتراپی مؤثر است عبارت است از:

تعرفه کلینیک در هزینه ‌هایفوتراپی

یکی از عوامل تاثیرگذار بر هزینه هایفو، میزان تعرفه کلینیک می‌باشد. اغلب اوقات تعرفه کلینیک های مختلف براساس موقعیت جغرافیایی که دارند، تعیین می‌شود. به طور مثال هزینه کلینیک‌های تهران نسبت به سایر نقاط ایران، ممکن است کمی بیشتر باشد.

پزشک متخصص

باید دقت داشته باشید که برای انجام هایفوتراپی نیز حتما سراغ پزشک‌های متخصص و باتجربه بروید. پزشک‌های متخصص و باتجربه بهترین خدمات را ارائه می‌دهند و خیالتان بابت نتیجه هایفو راحت است. هایفوتراپی توسط پزشک متخصص ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد ولی این هزینه‌ای است که تضمین کننده نتیجه هایفوتراپی است و در واقع شما در انتهای کار رضایت بیشترین نیز خواهید داشت.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

دستگاه‌های مورد استفاده در هزینه ‌هایفوتراپی

کلینیک‌هایی که از بهترین دستگاه‌ هایفوتراپی استفاده می‌کنند طبیعتاً هزینه بیشتری از بیمار طلب می‌کنند. به این نکته توجه کنید که دستگاه‌های خوب تضمین کننده نتیجه عمل‌ هایفوتراپی است، پس کلینیکی را انتخاب کنید که از دستگاه‌های بروز و مدرن استفاده می‌کند. دستگاهی که در عمل ‌هایفوتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرد یک دستگاه معمولی نیست و قیمت بالایی دارد. دیده شده است که در کلینیک‌های غیر معتبر از دستگاه‌های دیگری استفاده می‌شود که نتیجه خوبی برای بیمار ندارد و این موضوعی است که حتماً باید قبل از انجام عمل بخوبی در مورد آن تحقیق کنید.

دستگاه هایفوتراپی

جهت مطالبه بیشتر در مورد انواع دستگاه های هایفوتراپی موجود در ایران و شرح ویژگی های دستگاه هایفوی کلینیک ساعی، مطلب زیر را بخوانید:

دستگاه هایفو چیست و بهترین دستگاه هایفوتراپی کدام است؟

وزن و سن مراجعه کننده

سن و وزن مراجعه کنندگان تاثیر مستقیمی بر هزینه هایفوتراپی دارد. هر اندازه که شخص از نظر سنی کهنسال باشد، مسلما چین و چروک پوستش بیشتر است و در نتیجه باید زحمت و وقت بیشتری برای هایفوتراپی این شخص صرف نمود‌. از نظر وزن و حجم نیز، هر اندازه که فرد چاق و سنگین وزن باشد، حتما چربی‌های زیر پوستش بیشتر بوده و نقاطی مانند غبغب، شکم، صورت و… نیاز به اصلاح و درمان بیشتری دارد. از این رو طبیعتاً هزینه هایفوتراپی غبغب یا هزینه هایفوتراپی شکم یک شخص چاق نسبت به یک شخص لاغر بیشتر است.

ناحیه مورد نظر برای درمان

هایفوتراپی برای جوانسازی و لیفت پوست نواحی مختلف بدن نظیر غبغب، گردن، صورت، شکم و دور چشم کاربرد دارد. مسلما هزینه هایفوتراپی نواحی مختلف نامبرده شده متفاوت است؛ به عنوان مثال هزینه هایفو لاغری و قیمت هایفو شکم نسبت به هزینه هایفو غبغب، ممکن است بیشتر باشد. علاوه بر آن فاکتورهایی که پیش از این نام برده شد نیز در تعیین قیمت تمام شده، دخیل هستند. در کلینیک ساعی با بررسی ریزبینانه و دقیق پوست ناحیه مورد نظر مراجعه کننده، میزان هزینه و تعداد جلساتی که برای درمان نیاز است را بخوبی توضیح می‌دهیم.

ناگفته نماند که اغلب اوقات مراجعه کنندگانی که برای لیفت پوست یا جوانسازی مراجعه می‌کنند، پس از بررسی مشخص می‌شود که نیازی به هایفوتراپی صفر تا صد نداشته و صرفا بخش‌های مختصری از پوستشان نیاز به درمان و مراقبت دارد. درنتیجه قیمت تمام شده کمتر از حد انتظار می‌شود.

نتیجه هایفوتراپی با دستگاه بدون درد cfu در کلینیک ساعی
نتیجه هایفوتراپی با دستگاه بدون درد cfu در کلینیک ساعی

تعداد جلسات هایفوتراپی چقدر است؟

تعداد جلساتی که شخص برای درمان به کلینیک مراجعه می‌کند، تاثیر مستقیمی بر هزینه و قیمت هایفوتراپی دارد. گاهی اوقات شخص تنها با یک الی دو جلسه هایفو به نتیجه مطلوبی که انتظارش را داشته می‌رسد و اثرات درمانی حتی تا سال‌های بعد نیز بر روی پوست وی باقی می‌ماند. از این رو می‌توان گفت هزینه جلسات هایفو نسبت به میزان ماندگاری و کیفیتی که دارد، بسیار مقرون به‌صرفه است.

شاید برایتان سوال باشد که چگونه می‌توان تعداد جلسات هایفو مورد نیاز را محاسبه کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، زمانی که شما به منظور هایفوتراپی به کلینیک ساعی مراجعه می‌کنید، متخصصان وضعیت پوست ناحیه مورد نظر را بررسی کرده و براساس سن و شرایط بدنی که دارید، تعداد جلسات مورد نیاز را تخمین می‌زنند. مثلا شرایط فیزیکی پوست و میزان چروک و چربی آن ناحیه در تعداد جلسات مورد نیاز مؤثر است.

هزینه ‌هایفوتراپی صورت چقدر است؟

از جمله سوالات مشترکی که بین تمام مراجعه‌کنندگان هایفو صورت وجود دارد، مقدار هزینه‌ای است که در قبال ارائه این خدمات زیبایی باید پرداخت شود. در رابطه با این سوال باید بگوییم قیمت هایفوتراپی صورت در هر کلینیک می‌تواند متفاوت باشد که ملاک و معیار محاسبه هزینه‌ها، فاکتور‌هایی بود که پیش از این به آنها اشاره کردیم. اما در رابطه با هزینه هایفوی صورت به شما توصیه می‌کنیم که هیچ‌گاه برای عمل‌های زیبایی و جوانسازی، هزینه و قیمت را ملاک انتخاب قرار ندهید. چه بسا بسیاری از علل قیمت پایین در برخی از کلینیک‌ها کیفیت پایین و ناکارآمدی دستگاه‌های مورد استفاده باشد، پس خوب تحقیق کنید.

هایفو صورت
هایفوتراپی صورت با قیمت مناسب در کلینیک ساعی

در نتیجه در انتخاب کلینیک مورد پسندتان باید میزان رضایت ارباب رجوع، میزان مهارت پزشک و کیفیت دستگاهی که استفاده می‌کنند را در اولویت قرار دهید. لذا پیشنهاد ما برای هایفوتراپی صورت با بهترین قیمت، کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی است. کلینیک ساعی با کادری مجرب و خوش‌سابقه همواره در پی کسب رضایت مراجعه‌کنندگان خود بوده است. این کلینیک سالیان سال است که با قیمت‌های منصفانه و ارائه باکیفیت‌ترین خدمات و مشاوره رایگان، لبخند رضایت را بر لبان مراجعه‌کنندگان خود نشانده است.

ارزش هایی که همواره برای کارکنان کلینیک ساعی در اولویت قرار دارد:

  • رضایت مراجعه‌کنندگان مهم ترین دارایی کلینیک ساعی است.
  • در کلینیک ساعی تمام متخصصان، خود را در کنار مردم می‌بینند و همواره به گفته هایشان پایبندند.
  • کارکنان ساعی همواره پذیرای تغییر مثبت‌اند و دوست دارند ایراداتشان را با خود آنها و نکات مثبت‌شان را با دیگران در میان بگذارید.
  • متخصصان کلینیک ساعی، با کسب سال ها تجربه همواره سعی دارند بهترین خدمات را با قیمتی ارزنده به شما عزیزان ارائه دهند.

لذا با توجه به احترامی که در این کلینیک برای مردم عزیز ایران قائلیم، سعی بر این است که هزینه‌ها را تا حد امکان برای مردم مقرون به صرفه‌تر کنیم، تا همه اقشار جامعه امکان استفاده از خدمات این کلینیک معتبر را داشته باشند. این هزینه نسبت به اغلب کلینیک هایی که مانند کلینیک ساعی با کیفیت بالایی خدمات رسانی می‌کنند، بسیار ارزان‌تر و به صرفه‌تر محسوب می شود. لازم به یادآوری است که این هزینه هر سال تغییر می کند.

فیلم هایفوتراپی در کلینیک ساعی

آشنایی با عوارض جانبی هایفوتراپی

عوارض هایفوتراپی معمولا بسیار نادر و محدود است. هایفوتراپی یکی از سریع‌ترین روش‌های درمانی و جوانسازی پوست به شمار می‌رود. این شیوه در کشور‌های خارجی و پیشرفته نیز از جمله روش‌های محبوب و سریع جوانسازی پوست است. البته کم خطر و کم عارضه بودن این روش، یکی دیگر از دلایل محبوبیتش است. اما در هر صورت هایفوتراپی نیز مانند هر روش زیباسازی و بهبود دهی پوست، دارای یکسری عوارض جزئی و ناچیز است، که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  1. قرمزی پوست

از آنجایی که هایفوتراپی باعث تحریک سلول‌های موجود در ناحیه درمانی مورد نظر می‌شود، تلنگر خاصی به این سلول‌ها وارد می‌شود که در نتیجه این تحریک‌ها، پوست آن ناحیه مقداری قرمز می‌شود. در این فرایند، سلول‌های ایمنی در ناحیه هدف تجمع پیدا می‌کنند و این تجمع و ترشح ترکیبات خاص، موجب قرمزی آن نقطه می‌شود. لازم به ذکر است بگوییم با دیدن این قرمزی نیازی به نگرانی نیست، زیرا پس از مدت بسیار کوتاهی به مرور رفع خواهد شد.

  1. درد مزمن در پوست

یکی از شایع‌ترین عوارض هایفوتراپی درد مزمن در ناحیه درمان است. این عارضه بر اثر تابش امواج به پوست فرد موردنظر به وجود می‌آید. این درد مدتی پس از پایان دوره درمانی به پایان می‌رسد، از این رو اغلب افراد آن را از جمله عوارض هایفوتراپی در نظر نمی‌گیرند.

  1. تورم و التهاب پوستی

سومین عارضه پوستی هایفوتراپی، تورم و التهاب است. پس از انجام هایفوتراپی، جریان خون در بافت موردنظر تل حدودی افزایش یافته و موجب تجمع بیش از حد آب میان بافتی در آن ناحیه می‌شود. در نتیجه این فرایند، تورم و التهاب در ناحیه مورد نظر شکل می‌گیرد.

تورم و التهاب پوستی از عوارض هایفوتراپی
تورم و التهاب پوستی

البته در نظر داشته باشید که تورم پوست با کبودی همراه نبوده و پس از گذشت یک روز از فرایند هایفوتراپی، التهاب و تورم ایجاد شده برطرف می‌شود.

  1. بی‌حس شدن پوست نواحی مورد درمان

یکی دیگر از عارضه‌های درمانی هایفوتراپی که مدت زمانی نسبتا طولانی زندگی فرد را درگیر خود می‌کند، بی‌حسی پوست در نواحی مختلف است. بافت پوست دارای یک سیستم عصبی ظریف و حساس است و هایفوتراپی باید با تکنیک‌ها و مهارت خاصی انجام شود تا به سلول‌های گوناگون پوستی کمترین آسیب وارد شود.

  1. هایپر پیگمنتیشن

هایپر پیگمنتیشن به اصطلاح همان افزایش میزان رنگدانه‌های پوستی است. در پوست سلول‌هایی به نام ملانوسیت وجود دارد که وظیفه تولید رنگدانه‌ها را برعهده دارند. زمانی که فرایند هایفو بر روی پوست اعمال می‌شود، این سلول‌ها تحریک شده و رنگدانه یا ملانین بیشتری تولید می‌کنند. افزایش تولید ملانین منجر به تیره شدن رنگ پوست می‌شود. گاهی اوقات تغییر رنگ پوست به صورت دائمی اتفاق می‌افتد و بازگشت رنگ پوست به حالت طبیعی و اولیه نیاز به مداخله‌های نسبتا بیشتری خواهد داشت. لذا از شما عزیزان خواهشمندیم تمام موارد ذکر شده را به دقت مطالعه فرمایید و با آگاهی کامل اقدام به انجام هایفوتراپی نمایید‌. از اینکه تا انتهای این گفتار همراه ما بودید، از شما متشکریم.

هایپر پیگمنتیشن از عوارض هایفوتراپی
هایپر پیگمنتیشن

آیا هزینه بیشتر عمل نشان دهنده کیفیت بالای کلینیک و عمل‌ هایفوتراپی است؟

به طور کلی در عمل‌های زیبایی هزینه بیشتر نشان دهنده کیفیت بالای کلینیک و عمل نیست. بسیاری از کلینیک‌های غیر معتبر وجود دارند که با افزایش هزینه‌های عمل‌های زیبایی سعی دارند تا به مشتری القا کنند که ما کلینیک معتبری هستیم و خدمات خوبی ارائه می‌دهیم. بنابراین افراد باید جدای از هزینه‌ هایفوتراپی و سایر عمل‌های جوانسازی به کلینیک و معتبر بودن آن توجه کنند و حتماً قبل از انجام هایفوتراپی اطلاعات خود را در این مورد افزایش دهند.

هایفوتراپی از لحاظ هزینه نسبت به سایر روش‌های جوانسازی پوست بهتر است؟

یکی از سؤالات مهم افرادی که به دنبال انجام روش‌های جوانسازی پوست خود هستند این است که کدام یک از روش‌های موجود هزینه کمتری دارد. به صورت کلی هایفوتراپی نسبت به سایر روش‌های جوانسازی هزینه کمتری دارد و مهم‌ترین دلیل آن نیز این است که این عمل در جلسات کمتری انجام می‌شود و سایر عمل‌های جوانسازی چون نیازمند جلسات بیشتری هستند هزینه بالاتری دارند. افراد باید دقت داشته باشند که هایفوتراپی علاوه بر اینکه هزینه مناسب‌تری نسبت به سایر روش‌ها دارد کیفیت بالاتری نیز دارد و می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای افرادی باشد که به دنبال جوانسازی و برطرف کردن چین و چروک‌های پوست خود هستند. اگر به دنبال انجام عمل ‌هایفوتراپی با بهترین کیفیت و با مناسب‌ترین هزینه هستید کلینیک ساعی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

هزینه هایفوتراپی و جوانسازی پوست
هایفوتراپی و جوانسازی پوست

 کلام آخر در مورد هزینه و قیمت هایفو

به صورت کلی متوجه شدیم که کلینیک انتخابی، تخصص پزشک، دستگاه‌های مورد استفاده، شرایط بیمار و ناحیه مورد درمان از جمله عواملی هستند که بر روی هزینه ‌هایفوتراپی تأثیر گذارند. افراد باید در کنار هزینه به عواملی مثل عوارض بعد از هایفوتراپی و مراقبت بعد از هایفوتراپی هم توجه داشته باشند تا نتیجه خوبی از عمل خود بگیرند. کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی بهترین کلینیک زیبایی کشور برای انجام هایفوتراپی است. هزینه ‌هایفوتراپی در این مرکز بسیار مناسب است و افراد خیالشان بابت کیفیت عمل راحت است. کلینیک ساعی با داشتن مجوز از وزارت بهداشت بهترین خدمات زیبایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. پزشکان این کلینیک در انجام هایفوتراپی به شکلی عمل می‌کنند که عوارض بعد از هایفوتراپی به کمترین حد ممکن برسد و صد البته استفاده از دستگاه پیشرفته CFU نیز تأثیر بسیار زیادی دارد

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.5 / 5. تعداد رای ها 24

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
افسانه
افسانه
1 سال قبل

سلام.آیا با وزن ۱۰۲ کیلو و باقد ۱۵۸ که متاسفانه فیبرم بزرگی هم در رحم دارم امکان استعاده از هایفو برای لاغری وجود دارد؟ بدلیل فشار خون بالا جهت جراحی فیبرم باید وزن کم کنم. ضمنا ۳۵ ساله هستم. لطفا راهنمایی کنید. متشکرم

کلینیک ساعی
ویرایشگر
10 ماه قبل
پاسخ به  افسانه

برای پاسخ به سوالات تون می تونین با مشاوران زییایی کلینیک ساعی تماس بگیرین: 09198528528

دکمه بازگشت به بالا