پاکسازی پوستجوانسازی پوست

هزینه فیشیال صورت در کلینیک ساعی (1403)

مراحل فیشیال حرفه ای

0
(0)

اگر علاقه مند به انجام فیشیال صورت برای حمایتی عالی از پوست صورتتان هستید، قطعا قیمت فیشیال صورت عاملی مهم در تصمیم گیری شماست. لذا در این مقاله قصد داریم با توجه به خدماتی که در کلینیک ساعی برای فیشیال ارایه می شود، درباره هزینه فیشیال صورت صحبت کنیم تا بدانید برای چه کیفیتی هزینه می کنید؟ همچنین فرایند یک فیشیال حرفه ای و جامع را با هم خواهیم دید.

فیشیال صورت به چه معناست؟

فشیال صورت، یک فرایند است! فشیال مجموعه ای از فعالیت های بهداشتی، زیبایی و درمانی است که به دنبال هم انجام می شوند و آرامش و درخشندگی را برای هر نوع پوستی به ارمغان می آورند.

می دانیم و می بینیم که پوست صورت همواره در معرض آسیب های محیطی، اضطراب ها، تغییرات هورمونی و نقصان های ناشی از افزایش سن قرار دارد. این عوامل سبب می شوند که پوست، شادابی خود را از دست بدهد. فشیال صورت، راهکار درمانی عالی برای بهبود پوست صورت و ترمیم آسیب های آن بشمار می آید.

فیشیال، فرایندی غیر تهاجمی است و لذا در حین فشیال صورت هیچ گونه سوراخ یا برشی در پوست ایجاد نمی شود و تمام فرایند بدون درد و آسیب انجام می شود.

فیشیال صورت چگونه به پوست کمک می کند؟

• در فیشیال، فعالیت های غیرتهاجمی همچون پاکسازی، لایه برداری، اسید تراپی، آبرسانی و ماساژ با استفاده از ماسک ها و سرم های تخصصی پوست انجام می شود. البته مراحل مذکور برای افراد مختلف با توجه به نوع پوست و یا مشکل احتمالی آن متفاوت می باشد که توسط پزشک تعیین و پیشنهاد می گردد.

• در فیشیال صورت با استفاده از دستگاه های به روز با امواج رادیوفرکانس RF و امواج اولتراسوند، کلاژن سازی پوست و اکسیژن رسانی آن افزایش می یابد.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

• طی مراحل فیشیال، لایه شاخی پوست از بین رفته و منافذ باز پوستی بسته می شوند، چربی پوست متعادل می شود و مشکلاتی نظیر لک، جای جوش و زخم، برخی تیرگی ها و چین و چروک های سطحی تا حد زیادی برطرف می شوند.

در ادامه به مراحل فیشیال به صورت جزئی تر می پردازیم و شما با مراحل جذاب آن آشنا می شوید.

مراحل فیشیال صورت

1- مشاوره با پزشک متخصص و آنالیز اولیه پوست

با ورود به کلینیک ساعی، ابتدا شما توسط پزشک متحصص پوست، معاینه می شوید و هدفتان از فیشیال را با متخصص در میان می گذارید. پزشک با توجه به نوع پوست شما، فرایند و فعالیت های مناسب را پیشنهاد می کند. پیشنهادی که در نهایت علاوه بر درمان و درخشندگی پوست تان، هدف و خواسته شما را نیز محقق کند.

2- مرحله پاکسازی پوست

این مرحله، آغاز فیشیال پوست توسط بیوتیشن یا درمانگر حرفه ای زیبایی است. در مرحله پاکسازی موارد ذیل انجام می شود:

• شستشوی صورت با شوینده مخصوص پوست مُراجع
• استفاده از محلول های ضد حساسیت برای پوست های مستعد حساسیت
• اسکراب پوست با مواد مخصوص
• انجام لایه برداری سطحی با دستگاه میکرودرم ابریژن
• استفاده از پیلینگ مخصوص همراه با ماساژ
• بخور صورت (بسته به نوع پوست)
• پاکسازی پوست از جوش های سرسیاه و سرسفید

نکته 1: در بخش فیشال، فعالیت های مختلفی انجام می شود. مراحل پاکسازی برای هر فرد به نوع پوست فرد و مشکلی که نیازمند رفع آن است، بستگی دارد و برای هر فرد اقدامات لازم مختص به او انجام می گیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

نکته 2: تمامی مواد و کرم های استفاده شده از برندهای معتبر اروپایی (آلمان، لهستان، فرانسه و …) ژاپنی و آمریکایی هستند و در نتیجه بر قیمت فیشیال صورت موثر می باشند.

نکته 3: ممکن است برخی افراد با انجام دادن مرحله پاکسازی، فیشیال صورت را به اتمام برسانند در حالی که این بخش تنها یک چهارم از یک فیشیال صحیح و حرفه ای را تشکیل می دهد.

3- آنالیز مجدد پوست

با پاک شدن سطح پوست و پدیدار شدن لایه ای زیرین، مجددا آنالیز پوست صورت و مشکلات آن انجام می شود و مراحل فیشیال پوست مختص هر فرد مشخص می شود.

4- مرحله درمانی فیشیال

مرحله درمانی فیشیال عموما شامل اسیدتراپی و گاهی با تشخیص پزشک، شامل پلاژن تراپی و یا نیدلینگ می شود. در هرحال تنها یکی از این 3 روش درمانی در این مرحله به کار گرفته می شود. در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم:

• اسیدتراپی یا رتینول تراپی

با آنالیز پوست، نوبت به اسیدتراپی که در واقع بخش درمانی فیشیال صورت را تشکیل می دهد، می رسد. اسیدتراپی یا رتینول تراپی از اسیدهای مخصوص یا مواد حاوی رتینول برای درمان پوست استفاده می شود. اسیدتراپی به طور خلاصه طی مراحل زیر انجام می شود:

• خشک کردن پوست

• استفاده از محلول آماده کننده قبل از اسیدتراپی

• استفاده از اسید مخصوص بر روی پوست

• و در نهایت، کاربرد خنثی کننده اسید

اکنون و پس از اسیدتراپی، زمان طلایی (Gold Time) فرا رسیده است؛ زمانی که پوست صورت کاملا آماده جذب مواد درمانی بر روی پوست است و هر چه به پوست زده شود بهترین جذب و اثرگذاری را دارد.

در زمان طلایی، مواد درمانی که اغلب به شکل کنستانتره بوده و از برندهای معتبر درمانی اروپایی و آمریکایی هستند بر روی پوست استفاده می شوند. این مواد بسته به نوع پوست ممکن است جوانساز، ضدلک، آبرسان یا ضدجوش باشند.

هشدار جدی! اسیدهای لایه بردار انواع مختلفی دارند که می توانند به طور سطحی، نیمه عمیق و عمیق لایه برداری را انجام دهند. تعیین نوع اسید و میزان لایه برداری، امری بسیار تخصصی و حساس است و حتما می بایست در کلینیک های درمانی توسط درمانگر حرفه ای و زیر نظر پزشک انجام شود.

• پلاژن تراپی و اکسیژن تراپی

دستگاه پلاژن تراپی در طی سه فاز (سه مرحله) “پاکسازی و ماساژ صورت”، “آبرسانی و اکسیژن‌رسانی” و “تقویت و جوانسازی پوست” را انجام می دهد. دستگاه پلاژن مورد استفاده در کلینیک ساعی، جدیدترین نسل دستگاه شرکت پلاژن با نام پلاژن جِنئو پلاس یو Geneo + U می باشد که از طریق امواج رادیویی پرسرعت به تحریک و فعال سازی عضلات صورت می پردازد.

در اکسیژن تراپی، بدون استفاده از دستگاه، بعد از مرحله پاکسازی، کرم ها و محصولات اکسیژن رسان بر روی پوست قرار داده می شوند. این مواد طی فعل و انفعالاتی پوست را تحریک به ترمیم سریع و افزایش گردش خون می کنند و در نتیجه سطح اکسیژن رسانی در پوست افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: پلاژن تراپی راهکاری نوین برای پاکسازی پوست

• نیدلینگ (Needling)

در برخی مراجعین با تشخیص پزشک، نیدلینگ خفیفی جایگزین مرحله اسید درمانی می شود. چرا که نیدلینگ می تواند نسبت به اسیدتراپی در رفع مشکلات پوستی ایشان اثرگذارتر باشد. نیدلینگ در از بین بردن منافذ باز، جای زخم و فرورفتگی های پوست، لک های پوستی و برخی چین و چروک ها موثر است. نیدلینگ همچنین باعث افزایش نفوذ مواد و ویتامین ها به پوست در مراحل بعدی فیشیال می شود.

5- آبرسانی به پوست

آبرسانی پوست، یکی از مهم ترین بخش های فیشیال است و اهمیت بالایی در اثربخشی دیگر مراحل فیشیال پوست دارد.
در آبرسانی پوست، سرم های آبرسان، کنستانتره های آبرسان و ژل سرم های آبرسان (بسته به تشخیص درمانگر) با استفاده از دستگاه های اولتراسوند و آکوافیشیال بر روی پوست صورت و نواحی دور چشم استفاده شده و جذب می شود. بیوتیشن همچنین با ماساژ دست نیز به جذب بهتر آبرسان ها کمک می کند.

6- رفع افتادگی ها و لیفت صورت

بعد از آبرسانی در صورتی که پوست فرد یا غبغب، افتادگی داشته باشد، درمانگر زیبایی از دستگاه اگزیمیا استفاده می کند. اگزیمیا با امواج RF به لیفت بخش های افتاده و تحریک کلاژن سازی جوانسازی پوست، کمک موثری می ‏نماید.

7- ماساژ

با انجام آبرسانی پوست، ماساژ درمانی پوست صورت، گردن و بالاتنه نیز برای تقویت عضلات و آرامش بخشی انجام می شود که علاوه فواید پوستی، برای مُراجع احساس آرامش بسیاری به همراه دارد.

8- حوله گرم

پس از ماساژ، حوله گرمی که در دستگاه استریل شده و گرمای بالایی دارد بر روی پوست قرار داده می شود که آرامش دلچسبی را هم به همراه دارد.

9- شفاف سازی پوست

در این مرحله از فیشیال پوست، بسته به مشکل پوستی، ماسک نهایی و اصلی پوست استفاده می شود. این ماسک در بهبود کیفیت و شفافیت پوست بسیار موثر می باشد و در انواع مختلف برای پوست های مستعد جوش و دارای جوش فعال، پوست های کم آب یا کدر و غیره تولید شده اند.

در مرحله پایانی، در صورت نیاز، از بخور سرد و دستگاه کولینگ (خنک کننده) استفاده می شود. همچنین دِتوکس یا سم زدایی برای پوست افرادی که به سبب سیگار کشیدن، کم خواب یا آلودگی های محیطی دچار آسیب شده اند توسط ماسک های انجام می شود.

فیشیال صورت چقدر زمان می برد؟

فیشیال صورت از یک الی دو و نیم ساعت زمان می برد و این زمان در افراد مختلف متفاوت است.

هر چند وقت یکبار می توان فیشیال صورت انجام داد؟

اگر انجام فیشیال صورت با هدف آبرسانی و زیبایی پوست انجام شود و پوست دچار مشکلاتی از قبیل جای اسکار، لک، چین و چروک … نباشد می توان 1 با در ماه، فیشال را انجام داد. در صورتی که پوست دارای مشکلاتِ نیازمند درمان باشد، ماهی 3 جلسه فیشال صورت پیشنهاد می شود.

فیشیال صورت توسط چه افرادی انجام می شود؟

در کلینیک ساعی، فیشیال صورت صرفا توسط پزشک متخصص و یا درمانگر حرفه ای زیبایی که دوره های آموزشی بین المللی فیشیال صورت را گذرانده اند، انجام می شود.

تفاوت فیشیال صورت در آرایشگاه با کلینیک؛ انتخاب با شما

فیشیال صورت تنها جنبه زیبایی ندارد و جنبه درمانی آن بسیار بااهمیت است؛ در آرایشگاه امکان درمان مشکلات پوستی مانند لک، جوش آکنه و خشکی پوست و … وجود ندارد.

محصولات پوستی معتبر که کاربرد درمانی دارند و اغلب محصول کشورهای اروپایی و آمریکا هستند، تنها در اختیار کلینیک های درمانی دارای مجوز قرار می گیرند و آرایشگاه ها مجوز درمان و دریافت مواد درمانی حرفه ای را ندارند.

درمانگران زیبایی، دوره های آموزشی مرتبط با شناخت انواع پوست و مشکلات پوستی را گذرانده اند و با انجام آن در کلینیک ها ی زیبایی و درمانی، امکان فیشیال ایمن و بهداشتی را برایتان فراهم می کنند.

دستگاه های حرفه ای و به روز درمان پوست، نظیر اگزیمیا، دستگاه های اولتراسوند و … قیمت بالایی دارند که آرایشگاه ها امکان خرید آن را ندارند اما در کلینیک های زیبایی و به ویژه کلینیک زیبایی کلینیک ساعی، به روز ترین دستگاه ها با بالاترین اثربخشی موجود هستند.

هزینه فیشیال صورت در آرایشگاه ها اندکی پایین تر از کلینیک ها می باشد که با در نظرگرفتن ایمنی و بهداشت و همینطور اثرگذاری بسیار بالاتر کلینیک ها، کلینیک های درمانی انتخاب بسیار امن تری هستند.

قیمت فیشیال صورت به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر از ایتدای مقاله با ما همراه بوده باشید، با جزییات فشیال صورت آشنا شده اید و می دانید که فیشال صورت بر جنبه درمانی، تمرکز ویژه ای دارد و شخص درمانگر، کلینیک درمانی و مواد مورد استفاده، اهمیت ویژه ای در درمان موفق دارند. همین عوامل تعیین کننده قیمت فیشیال صورت نیز هستند.

• مهارت و تبحر و همچنین سابقه کاری درمانگر حرفه ای در تعیین قیمت فشیال موثر است. متخصصان بیوتیشن کلینیک ساعی دارای مدارک بین المللی در زمینه فیشیال صورت هستند و در خصوص روش ها و دستگاه های فیشال صورت آموزش های حرفه ای دیده اند.

• مدت زمان فیشیال صورت برای مراجعه کننده که می تواند از یک الی دو ساعت و نیم متغیر باشد (برحسب نوع درمانی که لازم است روی پوست انجام شود).

• خدمات کلینیک زیبایی نیز بر تعیین هزینه فیشیال موثر است

• برند و کیفیت مواد درمانی و دستگاه های مورد استفاده بر قیمت فیشیال بسیار اثر دارد در واقع بخش اصلی قیمت فیشیال صورت به مواد مورد استفاده آن باز می گردد. استفاده از محصولات ایرانی یا برندهای سطح پایین تر تا حد زیادی بر هزینه فیشیال اثر می گذارد و البته اثر مطلوب آن را هم کاهش می دهد.

قیمت فیشیال صورت چه قدر است؟

هزینه فیشیال صورت در کلینیک ساعی در سال 1403 به فرایندی که برای هر فرد تعیین و انجام می شود، بستگی دارد.

شما می توانید با تنظیم جلسه مشاوره با متخصصان کلینیک از فرایند فشیال مخصوص خود مطلع شده و هزینه آن را برآورد نمایید.

درباره درمان لک، درمان جوش، جای اسکار و منافذ باز با کمک پکیج های ترکیبی فیشیال و ترمیا (FTC) و فیشیال، ترمیا و مزوتراپی (MTC)، اینجا بخوانید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر یا تنظیم جلسه مشاوره با متخصصان کلینیک ساعی با شماره ذیل در تماس باشید و برای مشاهده نمونه کارهای فیشیال کلینک ساعی به صفحه اینستاگرام کلینیک مراجعه کنید.

مشاوره زیبایی کلینیک ساعی: 09198528528
صفحه کلینیک ساعی در اینستاگرام: clinicsaee@

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا