پاکسازی پوست

پلاژن تراپی راهکاری نوین برای پاکسازی پوست

4.7
(35)

پلاژن تراپی همانند پی آر پی (PRP) و پلا سماجت با استفاده از مکانیزمی مایکرو (کوچک مقیاس) و با نفوذ به لایه‌های زیرین سطح پوست باعث جوانسازی، رفع چین و چروک و افزایش استحکام و سلامت بافت پوست شما عزیزان می‌شود.

پلاژن تراپی چیست ؟

پلاژن تراپی‌ فرایندی است که با استفاده از دستگاه پلاژن ساخت صنایع لومینس – Luminesce industries – اجرا می‌شود و فرایند پلاژن تراپی از جمله فرایند‌های غیرتهاجمی زیبایی درمانی و مناسب برای صورت محسوب می‌شود. در این روش با استفاده از روش‌های مخصوص پاکسازی و جوانسازی پوست و امواج رادیویی پرسرعت با طول موج کوتاه به تحریک و فعالسازی عضلات صورت (و در مواردی بدن) پرداخته می‌شود.

در فرایند تزریقی – ماساژورِ پلاژن تراپی با توجه به استفاده از سَریِ ماساژورِ دستگاه، کمترین میزان درد و ناراحتی برای مشتری ایجاد می‌شود. تاثیرات استفاده از این شیوه اغلب پس از سپری شدن جلسه اول و انجام اولین دفعه استفاده از فرایند آغاز می‌شود. رعایت اقدامات و مراقبت‌های قبل و بعد از فرایند پلاژن تراپی از الزامات استفاده از این فرایند به شمار می‌آید.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

دستگاه‌های حرفه‌ای (صنعتی یا غیرخانگی) پلاژن تراپی

  • Maximus
  • Geneo
  • Legend
  • Divine Pro
  • Geneo + U

استاندارد دستگاه پلاژن و فرایند پلاژن تراپی

صنایع لومینس با آغازِ تولید دستگاه‌های پلاژن از سال 2006 به بعد، آغازگرِ نسلِ جدیدی از فرایند‌های پاکسازی و جوانسازی پوست با نام پلاژن تراپی در صنعت زیبایی شد. از آنجایی که این دستگاه از جمله دستگاه‌های زیبایی – درمانی محسوب می‌شود، برای گرفتن تاییدیه FDA و دیگر تاییدیه‌های ارائه شده توسط سازمان‌های بهداشتی اروپا و آمریکا، از جوانب متفاوتی مورد بررسی قرار گرفت است.

از استانداردهای رعایت شده در دستگاه پلاژن و فرایند پلاژن تراپی می‌توان به استفاده از سری‌های یک بار مصرف و استفاده از تکنولوژی‌های نوینِ غیرتهاجمی و بدون نیاز به ایجاد حتی یک سوراخ در بافت پوست اشاره کرد.

کاربرد‌های زیبایی و درمانی پلاژن تراپی

  • رفع خطوط چین و چروک صورت
  • اکسیژن‌رسانی پوست صورت
  • جوانسازی سلولی پوست صورت و بدن
  • تقویت کشش طبیعی عضلات صورت و بدن
  • رفع و درمان جوش‌، جای جوش، زخم و آکنه
  • افزایش استحکام و جمع‌شدگی بافت پوست
  • رفع و درمان سلولیت (cellulite)
  • زدودن آلودگی‌های محیطی و چربی
  • فعالسازی دینامیکی عضلات بدن

مکانیزم پلاژن تراپی

در ابتدا باید در نظر داشت که دستگاه پلاژن از سَری‌های یک‌بار مصرفی بهره می‌برد که فرایند پاکسازی و جوانسازی پوست صورت شما عزیزان را به بهداشتی‌ترین نحو ممکن به انجام می‌رساند. این سَری‌های یک‌بار مصرف در هر بار استفاده و طی کردن روند سه فازه (سه مرحله‌ای) پلاژن تراپی تعویض می‌شوند و سری‌های کاملا نو و استفاده نشده روی دستگاه قرار می‌گیرند.

جدا از کلیه‌ی فرایند‌هایی که پیشتر به آن‌ها اشاره داشتیم، در استفاده از فرایند پلاژن تراپی برای صورت،مکانیزم کلی عمل از سه فاز (سه مرحله) تشکیل شده که “پاکسازی و ماساژ صورت”، “آبرسانی و اکسیژن‌رسانی” و “تقویت و جوانسازی” را در بر می‌گیرد. در ادامه به بررسی دستگاه مورد استفاده در کلینیک ساعی و بررسی تکنیکی تکنولوژی‌های به کار رفته در این دستگاه خواهیم پرداخت.

کلینیک ساعی با استفاده از دستگاه پلاژن جِنئو پلاس یو Geneo + U افتخار دارد با ارائه به روز‌ترین تکنولوژی کمپانی پلاژن به ارائه خدمات پلاژن تراپی به شما عزیزان بپردازد.

مکانیزم دستگاه پلاژن جینیو پلاس یو Geneo + U در پلاژن تراپی

فرایند پلاژن تراپی در کلینیک ساعی با دستگاه پلاژن جِنِئو پلاس یو Geneo + U  صورت می‌گیرد. این دستگاه، دستگاهی با فرایند پیشرفته‌ی درمانی برای به ارمغان‎ آوردن پوستی جوان‌تر، شاداب‌تر و با ظاهری طبیعی‌تر محسوب می‌شود. این دستگاه به عنوان یکی از تنها دستگاه‌های صنعت زیبایی به شمار می آید که از تکنولوژی‌های منحصر به فرد نوین بهره می‌برد.

اُکسی‌جِنئو (OxyGeneo) و فراصوت (Ultrasound) دو تکنولوژی منحصر به فرد در پلاژن تراپی هستند.

فرایند آکسی‌جینیو (OxyGeneo تکنولوژی نوآورانه‌ای است که به جهت لایه‌برداری سلول‌های مرده سطحیِ پوست در پلاژن تراپی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فرایند با هدف ارتقای سطح اکسیژن موجود در بافت پوست و هم‌جوشی (infusion) بافت پوست با مواد مغذی موردنیاز برای ارتقای سطحِ کیفیِ بافت پوست صورت، انجام می‌شود.

فرایند فراصوت (Ultrasound)، شامل استفاده از امواج صوتی فرکانس پایینِ پر سرعت (high speed low-frequency sonic waves)در پلاژن تراپی می‌شود که باعث ایجاد بسامد‌های لرزشی قدرتمندی در میان سلول‌های مستقر در بافت پوست صورت می‌شود و تحریکِ مکانیزمِ طبیعی ترمیم بافت پوست صورت را به همراه دارد. این بسامد‌های لرزشی تاثیرات بهبود‌ دهنده‌ای روی پوست صورت به جا می‌گذارند و پاکسازی و لایه‌برداری پوست شما عزیزان را به ارمغان می‌آورند.

مزایای پلاژن تراپی صورت با دستگاه پلاژن Geneo + U

دستگاه پلاژن Geneo + U از فرایند میکرودِرم اَبرِیشن (microdermabration) در پلاژن تراپی برخوردار است که از شیوه‌های درمانی ساده اما تاثیرگذاری بهره می‌برد. میکرودرم ابریشن فرایندی مکانیکی است که بر لایه‌برداری سطح رویی بافت پوست صورت متمرکز شده و در طول این فرایند عملکردی شبیه به نوعی جراحی نرم را روی پوست صورت باقی می‌گذارد که باعث تولید سلول‌های جدید در بافت پوست می‌شود.

هم‌چنین  دستگاه پلاژن Geneo + U دارای یک سَریِ ماساژور است که با ماساژ سلول‌های پوستی در فرایند پلاژن تراپی، طراوت بیشتر و ظاهری با رنگ مطلوب را برای پوست شما عزیزان به ارمغان می آورد. Geneo فرصت استفاده از شیوه‌های درمانی منحصر به فردی را فراهم میسازد که به واسطه استفاده از فرایند‌های تحریک‌کننده بازیابی سلولی صورت می‌گیرد.

قدرت فرایند آکسی‌جینیو (OxyGeneo) در پلاژن تراپی با فرایند فراصوت (Ultrasound) تکمیل می‌شود که فواید آنیِ در بهبود بافت پوست را بلافاصله پس از استفاده برای شما عزیزان به ارمغان می آورد و تاثیرات طولانی‌مدتی را در بازسازی سلولی از خود به جا میگذارد. شیوه‌ی درمانی دستگاه پلاژن Geneo + U روی انواع بافت‌های پوستی قابل پذیرش بوده و قابل استفاده برای تمام سنین و رفع کلیه‌ی نیازهای پوست نسبت به فرایند‌هایی است که حفظ سلامت پوست را بر عهده دارند.

تعداد جلسات و هزینه پلاژن تراپی صورت

به طور معمول تعداد جلسات موردنیاز برای پلاژن تراپی وابسته است  به نیاز مشتری و هدفی که متناسب با آن از پلاژن تراپی استفاده می‌کند؛ جلسات این فرایند زیبایی – درمانی تا زمانی ادامه خواهد داشت که مشتری به هدف موردنظر خودد برسد. هم‌چنین هزینه‌ی موردنیاز برای انجام این فرایند متناسب با تعداد جلسات و فرایند درخواستی مشتری، توسط پزشک تعیین خواهد شد.

اغلب این اطلاعات قبل از شروع پلاژن تراپی و پس از یک جلسه معاینه و دریافت مشاوره از پزشک قابل تعیین هستند. ما در کلینیک ساعی در خدمت شما عزیزان هستیم تا تجربه‌ای به‌‌یاد ماندنی از سطح بالای کیفیت خدمات تخصصی زیبایی – درمانی را برای شما عزیزان رقم بزنیم.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون فرایند‌های دیگر از جمله کاشت مو، کاشت ابرو و زاویه سازی صورت  لطفا از طریق هر یک از پل‌های ارتباطی با پشتیبانی ما در ارتباط باشید یا همین حالا با ما تماس بگیرید!

جهت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید
  • مشاوره کاشت مو و کاشت ابرو : 09193697383
  • مشاوره خدمات زیبایی : 09198528528
  • صفحه اختصاصی کلینیک ساعی در اینستاگرام : instagram.com/clinic.saee

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.7 / 5. تعداد رای ها 35

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا