جوانسازی پوستخدمات درمانی و زیباییخدمات کلینیک ساعی

آر اف فرکشنال درمانی برای جای جوش و جوان‌سازی صورت

5
(1)

جوش صورت یکی از عواملی است که وجود آن باعث می‌شود زیبایی صورت تحت تأثیر قرار بگیرد. از طرفی جای جوش ممکن است بعد از بهبود در روی صورت بماند و این واقعاً آزار دهنده خواهد بود. پوست صورت نسبت به سایر نواحی بدن حساس‌تر است و به همین دلیل هم سریع‌تر دچار جوش می‌شود. بهترین و کم عارضه ترین راه برای برطرف کردن جای جوش و جوان‌سازی صورت استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال است. این دستگاه با استفاده از لیزر RF بر روی بافت پوستی صورت تأثیر می‌گذارد و باعث جوان‌سازی پوست صورت می‌شود.

درمان جای جوش و جوان‌سازی صورت با استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و دلیل آن نیز این است که شما با استفاده از این دستگاه بر روی لایه عمیق پوست خود تأثیر می‌گذارید و در نتیجه چین و چروک‌های صورت نیز از بین می‌رود.

آر اف فرکشنال چگونه باعث درمان جای جوش و جوان‌سازی صورت می‌شود؟

درمان جای جوش و جوان‌سازی صورت با استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال یکی از مدرن‌ترین و بهترین روش‌هایی است که امروزه استفاده می‌شود. در این روش از انرژی رادیو فرکانسی به‌جای نور لیزر استفاده می‌شود. این انرژی رادیو فرکانسی دستگاه آر اف فرکشنال باعث می‌شود پوست‌های آسیب دیده ترمیم شود و به درمان جای جوش و درمان اسکار کمک بسیار زیادی می‌کند.

برای درمان جای جوش و جوان‌سازی صورت با استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال، پزشک متخصص ابتدا از کرم‌های بی‌حسی در ناحیه موردنظر استفاده می‌کند. بعد از گذشت نیم ساعت ناحیه موردنظر کاملاً بی‌حس می‌شود. در ادامه پزشک لیزر فرکشنال CO2 را که قبلاً ضدعفونی شده است را به کار می‌گیرد و امواج را به لایه‌های عمیق پوست وارد می‌نماید. ورود این امواج به ناحیه عمیق صورت باعث گرم شدن ناحیه موردنظر می‌شود و این گرم شدن باعث ترمیم لایه‌های عمیق پوستی می‌شود. در نتیجه چین و چروک‌های عمیق که ناشی از افزایش سن است با استفاده از این روش به‌خوبی برطرف می‌شود.

"<yoastmark

دستگاه آر اف فرکشنال چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه آر اف فرکشنال کاربردهای زیادی در حوزه زیبایی و درمان دارد و به خاطر همین کاربردهای زیاد افراد زیادی درمان با آن را نسبت به روش‌های دیگر ترجیح می‌دهند. کاربردهای دستگاه آر اف فرکشنال عبارت است از:

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

  • درمان جای جوش، زخم و اسکار:

    مهم‌ترین دلیلی که افراد از دستگاه آر اف فرکشنال استفاده می‌کنند تأثیرگذاری بسیار خوب این دستگاه در برطرف کردن جای جوش و زخم‌های قدیمی است. جای جوش‌هایی که عمیق هستند با روش‌های خانگی به‌راحتی درمان نمی‌شوند و استفاده از این دستگاه می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

  • جوان‌سازی صورت:

    دستگاه آر اف فرکشنال با مکانیزمی که دارد چروک‌های عمیق پوستی در ناحیه اطراف چشم را برطرف می‌کند. همچنین این دستگاه باعث درمان افتادگی و شل شدن پوست صورت می‌شود. در نتیجه شما پوستی صاف، بدون افتادگی و بدون چروک‌های ریز و عمیق خواهید داشت.

  • از بین بردن شلی در ناحیه غبغب:

    یکی از مشکلات افرادی که اضافه وزن دارند داشتن غبغب و شل بودن این ناحیه می‌باشد. دستگاه آر اف فرکشنال با بالا کشیدن پوست غبغب فرد باعث می‌شود تا چربی‌های اضافی غبغب از بین برود و صورت زیبا تر شود.

  • تنگ کردن منافذ پوست:

    افرادی که در صورت خود جوش‌های زیادی دارند می‌توانند با استفاده از این دستگاه منافذ پوست خود را تنگ کنند. در نتیجه صورت آن‌ها کمتر جوش می‌زند و زیبایی بیشتری خواهند داشت.

"<yoastmark

اقدامات قبل و بعد از درمان با استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال چیست؟

قبل از درمان با استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است که تا دو هفته در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و به سولاریوم نروید. همچنین باید توجه داشته باشید که بعد از 3 ماه از جوان‌سازی پوست با لیزر و بعد از چند هفته از لایه برداری باید برای دریافت آر اف فرکشنال مراجعه نمایید.

در مورد جلسه درمانی نیز بهتر است بدانید که ممکن است به چند جلسه درمانی نیاز داشته باشید که بسته به نظر پزشک متخصص این جلسات بین 3 الی 12 جلسه می‌باشد. زمان جلسات 15 الی 30 دقیقه است و شما درد یا ناراحتی زیادی حین درمان نخواهید داشت.

بعد از انجام درمان می‌توانید بلافاصله به منزل بروید و کارهای روزانه خود را از سر بگیرید. بعد از یک روز می‌توانید آرایش کنید و بهتر است که از مایعات فراوان و کرم ضد آفتاب استفاده کنید. حتماً به توصیه‌های پزشک خود دقت کنید تا دچار عوارض بعد از درمان نشوید. بهتر است بدانید که نتایج آر اف فرکشنال بعد از 2 هفته پدیدار می‌شود.

درمان با دستگاه آر اف فرکشنال چه عوارضی دارد؟

درمان با استفاده از آر اف فرکشنال یکی از کم عارضه ترین روش‌های کلینیکی است که شما تجربه خواهید کرد. این روش یک روش غیر تهاجمی است و شما به دوره ریکاوری نیاز نخواهید داشت. در درمان با دستگاه آر اف فرکشنال شما درد زیادی ندارید و ممکن است قرمزی کمی در ناحیه پوست خود احساس کنید که بعد از یک روز از بین خواهد رفت.

این روش یک درمان کم عارضه و بدون درد برای جای جوش و جوان‌سازی صورت افراد می‌باشد که بهتر است در کلینیک‌های معتبر انجام شود. کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی با بهره‌گیری از مدرن‌ترین و  بهترین دستگاه‌ها و همچنین داشتن کادر پزشکی مجرب بهترین گزینه برای درمان با این دستگاه می‌باشد.

جهت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید
  • مشاوره کاشت مو و کاشت ابرو : 09193697383
  • مشاوره خدمات زیبایی : 09198528528
  • صفحه اختصاصی کلینیک ساعی در اینستاگرام : instagram.com/clinic.saee

منبع :newimageworks

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا