پاکسازی پوستجوانسازی پوستزیبایی صورت

پاکسازی صورت با دستگاه

0
(0)

در موارد بسیاری، منافذ پوست بسته شده و نمی‌توانند هوا و رطوبت کافی را دریافت کنند و پوست کدر و آسیب دیده به نظر می رسد. چنین مشکلاتی، علاوه بر عوامل محیطی،می تواند نتیجه ی اعمال نادرستی مانند آرایش غلط، آفتاب گرفتن طولانی مدت و استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نامناسب با نوع پوست، باشد. علاوه بر همه اینها، در نتیجه تجمع سلول‌های مرده در لایه‌های زیرین پوست، ممکن است پوست افراد، پیرتر، خسته و چروکیده به نظر برسد.

به لطف دستگاه‌های پاکسازی صورت مانند آکواجت و پلاژن تراپی، تمام این مشکلات طی یک جلسه کوتاه برطرف می‌شود! از این دستگاه‌ها می‌توان با خیال راحت برای درمان پوست‌های حساس، خشک و آسیب دیده بهره برد و نگران آسیب رسیدن به بافت‌ها نبود. فشیال با این دستگاه‌ها پوستی زیبا و درخشان را به راحتی و بدون تحریک پوست یا بر جای گذاشتن جای زخم به ارمغان می‌آورد.

فیشیال صورت، یک روش مطمئن و موثر برای از بین بردن کثیفی، سلول‌های مرده پوست، پاکسازی منافذ مسدود شده، بهبود وضعیت پوست و همچنین صاف و زیبا کردن آن است. قبل از تصمیم گیری برای انجام این روش، مطمئن شوید که این خدمات فقط توسط یک متخصص واجد شرایط در یک مرکز معتبر ارائه می‌شود. مراقبت از پوست، جایگاه مهمی در زندگی روزمره هر فرد دارد. دستگاه‌های مختلفی برای مراقبت های حرفه‌ای از پوست بخصوص در مراکز و کلینیک‌های زیبایی استفاده می‌شود.

در کلینیک ساعی، ما طیف وسیعی از درمان‌های زیبایی و سلامتی را همراه با به روزترین تکنولوژی های روز دنیا در هم آمیخته ایم و برای برآوردن مجموعه‌ای از اهداف و نیازهای پوست شما ارائه می‌دهیم. با استفاده از درمان‌های فیشال، بیماران ما پوستی فوق العاده و نتایج شگفت انگیزی دریافت می‌نمایند.

پاکسازی صورت با دستگاه آکوا فشیال (آکواجت)

هر روزه محصولات و دستگاه‌های جدیدی را در بازار می‌بینیم که می‌توانند تجربه مراقبت از پوست ما را ارتقا دهند. یکی از این دستگاه‌ها آکوافشیال صورت است. این دستگاه، تکنولوژی صنعت زیبایی را به کلی تغییر داده است و به یک وسیله ضروری در کلینیک‌های مراقبت از پوست تبدیل شده، زیرا پاک‌کننده و لایه برداری حرفه‌ای است. دستگاه‌های آکوافیشیال، منافذ پوست صورت شما را عمیقا تمیز و سطح پوست را نرم و درخشان می‌کنند. این دستگاه با بازوهای مختلف، عملیات‌هایی مانند پاک‌سازی منافذ، حذف جوش‌های سرسیاه، سفت‌کردن منافذ، تقویت بافت و ساختار پوست، یکسان کردن رنگ پوست و رفع چین و چروک‌های ریز را برای مراقبت مؤثر و قابل اعتماد از پوست امکان‌پذیر می‌کند، بدون اینکه به پوست شما آسیبی وارد کند.

دستگاه آکواجت یک دستگاه کاملاً کاربردی برای مراقبت از پوست است که مجهز به هدهایی (دسته هایی) با فناوری‌های مختلف (پیلینگ آبی، لایه برداری، لیفتینگ، رادیوفرکوئنسی، اسپری اکسیژن، اولتراسوند تراپی) با هدف مراقبت از پوست و به طور کلی پاکسازی پوست است که تمام مراحل یک فشیال کامل را پوشش می‌دهد.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

شش عملکرد دستگاه اکوافشیال

میکرودرم (هیدروکربن): روشی نوین که جای لیزر را در درمان‌های این چنینی گرفته و قادر است به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، آبرسانی و محافظت از خاصیت آنتی اکسیدانی پوست را با هم ترکیب کند و در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون ایجاد ناراحتی ایجاد نماید. درمان با آن، تسکین دهنده، مرطوب کننده، غیر تهاجمی و غیر تحریک کننده می باشد.

بازو التراسونیک (اتو صورت): یک روش موثر برای لایه برداری پوست است که به کمک یک سری امواج صوتی، پوست را از سلول‌های مرده پاک می‌کند. امواج صوتی حاصله، پوست را قادر می‌سازد تا از شر مواد خارجی، سموم و باقی مانده‌های لوازم آرایشی در عمق منافذ خلاص شود. این دسته، بازسازی و ترمیم سلولی را تقویت و به جذب کامل و سریع مواد و تغذیه پوست کمک می‌کند.

بازو BIO: دسته کار BIO با موج سینوسی، دارای اثر آرام بخش، تسکین دهنده و سفت کننده می‌باشد. همچنین کوچک کننده منافذ و کاهش دهنده تورم از طریق تسکین درد نیز هست و برای انتقال سرم‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز پوست ما به لایه زیرین پوست با امواج صوتی اولتراسونیک استفاده می‌شود.

بازو لیفتینگ RF: با تولید گرما در عمق پوست از طریق ایجاد تحرک الکتریکی بین یون‌های مثبت و منفی، انقباض و به دنبال آن تولید کلاژن را افزایش می‌دهد. تولید کلاژن باعث از بین رفتن شکاف‌های آتروفی گردیده، در نتیجه چین و چروک‌ها را محو و پوست را سفت و محکم می‌کند.

دسته آیس رولر (چکش سرد): این دسته برای از بین بردن قرمزی پوست و تسکین التهاب پس از تمام عملیات هایی که بر پوست انجام می گیرد، همچنین خنک نمودن پوست بالاخص پس از درمان با RF استفاده می‌شود. شاداب کردن پوست و کاهش پف چشم و منافذ باز پوست از دیگر ویژگی‌های این بازوی دستگاه اکوآجت می‌باشد.

دسته اسپری اکسیژن: به لطف لوله‌ای که در سر دارد، تضمین می‌کند که محصولاتی مانند تونیک، سرم و ویتامین‌هایی که در طول مراقبت از پوست زیباجو استفاده می‌کنیم، به طور یکنواخت در پوست و تحت فشار توزیع ‌شوند. تمیز کردن عمیق پوست و منافذ آن، از بین بردن چربی، آکنه، جوش های سر سیاه و آلودگی، از مزایای استفاده از این دسته می‌باشد.

در برخی از دستگاه‌های اکوآفشیال، ماسک‌های ال ای دی نیز وجود دارد که در چند طیف رنگی با تغییر شدت نور و ایجاد طول موج‌های متفاوت، به منظور از بین بردن تیرگی‌های پوستی و آثار آفتاب سوختگی و ترک‌های پوستی حاملگی استفاده می‌شود. همچنین کاهنده چین و چروک‌ها و کم‌رنگ کننده لکه‌های پوستی و خال‌هاست.

مزایای درمان با دستگاه اکوآفیشیال

حتی افرادی که پوست شفافی دارند نیز می‌توانند از پاکسازی صورت با این دستگاه سود ببرند به خصوص به این دلیل که پوست شفاف همیشه برابر با پوست سالم نیست. فیشیال‌ها می‌توانند به آبرسانی، حجیم شدن و محافظت از پوست شما برای مدت طولانی کمک کنند. انجام این درمان‌ها به پوست شما اجازه می‌دهد تا به طور مداوم لایه‌برداری شود که خود منجر به تشکیل پوست جدید می‌گردد. از مزایای فیشیال با این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

– پوست را کاملاً عمیق تمیز می‌نماید و در عین حال آبرسانی و تغذیه می‌کند.
– خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می‌دهد.
– منافذ پوست را باز می‌کند، التهابات پوستی و آکنه را کاهش می‌دهد.
– ظاهر اسکار آکنه را بهبود می‌بخشد.
– اندازه ظاهری منافذ را کوچک می‌کند.
– پوست ضخیم شده را اصلاح می‌کند.
– کاهش هایپرپیگمانتاسیون (لکه های تیره).
– تعادل pH پوست را فراهم می‌کند.
– پوست را سفید و درخشان می‌کند.
– محرک بازسازی کلاژن، تقویت و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، بهبود سلامت پوست.
– منافذ را سفت می‌کند، افتادگی پوست را کاهش می‌دهد و شفافیت پوست را افزایش می‌دهد.
– درمان‌های انجام شده توسط دستگاه برای انواع پوست، از جمله پوست های حساس مناسب است.
– درمان‌های فشیال پوست به افزایش گردش خون کمک می‌کنند. گردش خون خوب در پوست به کشتن باکتری‌ها و رشد مجدد سلول‌ها کمک می‌کند، که این موضوع برای تولید کلاژن بسیار مهم است.

*کلاژن: کلاژن نوعی پروتئین است که به پوست شما ساختار، استحکام و خاصیت ارتجاعی می‌دهد. با افزایش سن، پوست شما به طور طبیعی، کلاژن کمتری تولید می‌کند که می‌تواند منجر به چین و چروک، افتادگی و سایر علائم پیری شود.

دستگاه پلاژن تراپی Geneo |لایه برداری + تزریق + اکسیژن

Oxy Geneo با الهام از اثر درمانی شناخته شده چشمه‌های حرارتی، برای غنی سازی پوست با اکسیژن و در عین حال لایه‌برداری ملایم پوست مرده و تزریق مواد فعال برای به حداکثر رساندن تاثیر پاکسازی طراحی شده است.

OxyGeneo از فرآیندهای بیولوژیکی بدن برای رساندن اکسیژن به ناحیه تحت درمان به روش طبیعی استفاده می‌کند، برخلاف سایر فناوری‌هایی که عموماً اکسیژن بسیار کمی را به پوست منتقل می‌کنند.

oxyGeneo بر اساس حقایق علمی واقعی که با نام اثر بور شناخته می‌شود برای دستیابی به برجسته ترین نتایج، سه درمان فوق العاده راحت، با طراوت و بسیار موثر فشیال را در قالب یک دستگاه ارائه می‌دهد. فناوری OxyGeneo بر اساس واکنش بدن به حضور سطوح بالای CO2 است. هنگامی که بدن، غلظت بالایی از CO2 را در بافت‌های خاص تشخیص دهد، بلافاصله به سه روش مهم پاسخ می‌دهد:

خون غنی شده با اکسیژن به سمت مناطقی با غلظت بالای CO2 جریان می‌یابد.

اکسیژن در مناطقی با غلظت CO2 بالا به راحتی توسط گلبول های قرمز آزاد می‌شود.

گلبول های قرمز آزاد از طریق سیستم تنفسی، CO2 اضافی را از این ناحیه حذف می‌کنند.

به عبارت دیگر، افزایش موقت در سطح CO2 باعث اکسیژن رسانی طبیعی در داخل بدن می‌شود. این پاسخ فیزیولوژیکی اولین بار توسط فیزیکدانی به نام کریستین بور در سال 1904 کشف شد و امروزه به عنوان اثر بور از آن یاد می‌شود.

نحوه عملکرد دستگاه پلاژن Geneo

این دستگاه با ترکیب سه روش درمانی کارآمد برای جوانسازی پوست که شامل پاکسازی و ماساژ صورت، آبرسانی و اکسیژن رسانی، تقویت و جوانسازی پوست می‌باشد، تحولی شگرف در دنیای فشیال به وجود آورد.

OxyGeneo از اثر Bohr برای اکسیژن رسانی به پوست در داخل بدن استفاده می‌کند. درمان OxyGeneo مبتنی بر یک کپسول منفرد به نام Capsugen و یکی از دو ژل درمانی ویژه (NeoRevive و NeoBright) است که با مواد مغذی و مواد فعال، غنی شده است.

واکنش بین کپسوژن و ژل، باعث ایجاد حباب‌های بی شمار CO2 در سطح پوست می‌شود. در عین حال، Capsugen ساینده تر می‌شود و لایه بیرونی پوست مرده را لایه برداری می‌کند. لایه برداری اجازه می‌دهد تا حباب های CO2 در پوست پخش شوند و یک محیط غنی از CO2 ایجاد کنند. بدن بلافاصله اثر بور را تحریک می‌کند. گردش خون را در این ناحیه افزایش می‌دهد، خون غنی از اکسیژن را به سلول‌های پوست می‌رساند و CO2 اضافی را از بین می‌برد. پوست اکسیژن دار باقی می‌ماند و متابولیسم سلولی به اوج می‌رسد. اکنون سلول‌ها در شرایط بهینه برای جذب و استفاده از مواد مغذی هستند. از مراحل اکسیژنو یا پلاژن تراپی که می توان به آنها اشاره نمود، عبارتند از:

مرحله 1 – پاکسازی

مرحله 2 – ژل مناسب استفاده می‌شود و از هندپیس مورد نظر برای لایه برداری و اکسیژن رسانی پوست استفاده می‌شود و در عین حال مواد را از طریق ژل به داخل فشار می‌دهند.

مرحله 3 – ژل با حوله گرم برداشته می‌شود و دوباره استفاده می‌شود.

مرحله 4 – یک ماساژ ملایم با اولتراسوند انجام می‌گیرد تا جذب مواد به داخل پوست بیشتر شود.

مرحله 5 – سپس از سر ماساژ برای پایان جذب مواد به داخل پوست و تحریک پوست استفاده می‌شود.

مرحله 6 – سپس پوست صورت تمییز گردیده و از سرم‌ها، لوسیون‌ها و ضد آفتاب مناسب استفاده می‌شود.

پس از اتمام پلاژن تراپی شما می‌توانید با آکنه و سایر ناخالصی‌های پوست بدنتان خداحافظی کنید. استفاده از قدرت اکسیژن این دستگاه در ناحیه‌ای که پوست دچار عارضه می‌باشد می‌تواند پوست شما را از سر تا به پا سم زدایی، آبرسانی و شاداب نماید.

مزایای درمان با دستگاه پلاژن

از مزایای درمان و جوانسازی پوست با دستگاه پلاژن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

– ضد پیری، روشن کننده و ترمیم کننده پوست می‌باشد.
– مناسب برای هر نوع و رنگ پوست است.
– پوست را سفت و محکم و درخشان می‌کند.
– پوست را آبرسانی و تغذیه می‌کند.
– پوست کدر را احیا می‌کند.
– ظاهر خطوط ریز و چین و چروک‌های پوستی را کاهش می‌دهد.
– جذب بهینه مواد مغذی احیا کننده را بالا می‌برد.
– اکسیژن درمانی برای بهبود روند فعالیت سلول‌ها
– درخشندگی و جوانی را به پوست شما باز می‌گرداند.
– تولید کلاژن را افزایش می‌دهد.
– هایپرپیگمانتاسیون را کاهش می‌دهد.
– نوسازی سلولی پوست را تحریک می‌کند.

اهمیت انجام پاکسازی با دستگاه زیر نظر متخصص و به صورت کلینیکال

وقتی صحبت از استفاده از دستگاه‌های مراقبت از پوست Hydrafacial می‌شود، متخصصان پوست و زیبایی، حرف اول را می‌زنند. اگر دستگاه توسط افراد آگاه، باتجربه و متخصص در این زمینه استفاده شود، با نتایج کارآمدتری روبرو خواهیم شد. مزایای این روش بسیار زیاد است، به خصوص اثرات ضد پیری آن باعث محبوبیت فرآیند پاکسازی صورت می‌شود.

ما در کلینیک زیبایی ساعی، مجموعه‌ای از درمان‌های پزشکی و زیبایی صورت را برای کمک به رفع نیازهای پوستی شما ارائه می‌دهیم. درمان‌های دارویی هدفمند ما می‌تواند به حل بسیاری از مشکلات پوستی شما مانند خشکی، حساسیت، کدری، افتادگی پوست، چین و چروک و غیره کمک کند. همین امروز از کلینیک ما دیدن کنید یا برای مشاوره با شماره ۰۹۱۹۸۵۲۸۵۲۸ تماس حاصل فرمایید، تا به شما کمک کنیم زیباترین نسخه خود را کشف کنید!

سوالات متداول

چرا به پاکسازی صورت توسط متخصص زیبایی نیاز دارید؟

ذرات معلق و مواد مضر که در هوای شهرهای بزرگ، بیش از حد وجود دارد، با بقایای آرایش و ترشحات غدد چربی مخلوط می‌شوند و منجر به زردی پوست، آکنه، التهاب و پیری زودرس می‌گردند. روش‌های مراقبت از پوست روزانه و خانگی قادر به پاکسازی کامل پوست از ناخالصی‌ها نیستند. به همین دلیل است که حداقل هر سه ماه یک بار مراجعه منظم به متخصص زیبایی برای روش‌های پاکسازی عمیق یک ضرورت می‌شود. با کمک آنها ناخالصی‌های سطحی، سلول‌های مرده اپیدرمی، آکنه و جوش‌های سرسیاه را از بین می‌برید و متابولیسم و گردش خون را تحریک می‌کنید. اما قبل از هر کاری ابتدا باید یک کلینیک معتبر و سپس بهترین روش برای پاکسازی پوست خود را با مشاوره یک پزشک متخصص بیابید.

آیا می‌توان از این دستگاه‌ها به جز صورت در سایر قسمت‌های بدن نیز استفاده کرد؟

بله، دستگاه‌های فشیال را می‌توان در قسمت‌های دیگر بدن مانند گردن، ناحیه دکلته و دست‌ها برای بهبود بافت و ظاهر پوست استفاده کرد.

آیا انجام فشیال با دستگاه‌، دردناک و مضر است؟

هیچ بخش دردناکی در این روش وجود ندارد. برعکس، می‌تواند باعث ایجاد احساس آرامش شود، زیرا منافذ روی پوست را باز می‌کند و پاکسازی عمیقی بر روی پوست انجام می‌گیرد. اگر پوست شما بیماری یا اختلالی نداشته باشد، دستگاه مراقبت از پوست هیدرافشیال به بدن شما آسیبی نمی‌رساند. در صورت وجود هرگونه بیماری و مشکلات پوستی بهتر است قبل از فشیال با پزشک خود مشورت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا