جوانسازی پوستهایفوتراپی

دستگاه هایفو CFU-Elife، بهترین دستگاه هایفو چهاربعدی در کلینیک ساعی

0
(0)

هایفو مخفف عبارت (High Intensity Focused Ultrasound) است و به معنی استفاده از امواج فراصوت یا اولتراسوند برای جوانسازی پوست و یا لاغری های موضعی می باشد.

این امواج توسط دستگاه های مختلف هایفو (HIFO) و با قدرت نفوذهای متفاوت بر لایه های مختلف پوست تابانده می شوند و پوست بدن را وادار به ساخت کلاژن و الاستین می کنند و از این طریق بر استحکام، سفتی و شفافیت پوست می افزایند. امروزه هایفو یکی از پرکاربردترین روش های جوانسازی پوست است و به طور مستمر شاهد استفاده از تکنولوژی های جدید مهندسی پزشکی در انواع مختلفی از دستگاه های هایفوتراپی هستیم.

در این مطلب قصد داریم به آشنایی با جدیدترین دستگاه هایفو چهاربعدی که با نام CFU-Elife شناخته می شود، بپردازیم و با ویژگی ها و مزایای آن آشنا شویم.

دستگاه هایفو 4D CFU-Elife

دستگاه هایفو CFU-Elife محصول شرکت ایتالیایی بیوتک است که با پیشرفته ترین تکنولوژی ها و جدیدترین متدهای مهندسی پزشکی، دارای عملکردی منحصر به فرد در مقایسه با دیگر دستگاهای هایفو می باشد.

از جمله ویژگی های این دستگاه می توان به عدم نیاز به تعویض کارتریج، به دلیل طراحی منحصر به فرد دستگاه و تعداد شات های بالا و بدون محدودیت اشاره کرد. در ادامه به بررسی ویژگی های دیگر این دستگاه می پردازیم.

• دستگاه هایفو چهاربعدی CFU-Elife

این دستگاه، چهار بعدی بوده و برای صورت و بدن استفاده می شود، یعنی عملکرد دوگانه جوانسازی و لاغری دارد. همچنین در آنِ واحد، امکان انتقال اشعه به چند ردیف از نقاط تعیین شده داخل پوست دارد. این در حالی است که در دستگاه های یک بعدی یا سه بعدی، تنها امکان نقطه زنی یک ردیفی میسر است.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

• کارتریج با طول عمر بسیار بالا

کمپانی BIOTEC با اختراع جدید کارتریج ها با طول عمر بسیار بالا (هر کاتریج 20،000،000 شات) امکان استفاده از تعداد بالای شات در درمان لایه های مختلف و در نتیجه کسب نتایج بسیار مطلوب تری را فراهم آورده است. این تعداد شات درمقایسه با تعدات شات های کارتریج های دستگاهای مشابه که 10،000 و 20،000 است نشان از کیفیت ساخت بالا و قدرت این دستگاه دارد.

• هندپیس Handpiece جداگانه صورت و بدن

با توجه به آن که دستگاه CFU-Elife امکان هایفوی درمانی صورت و بدن را دارا می باشد، دارای دو سری جداگانه برای صورت و بدن است. زیرا قابلیت نفوذ امواج هایفو برای بافت صورت با بافت دیگر نواحی بدن یکسان نمی باشد. بنابراین نیاز به ایجاد تمرکز بر لایه های مختلف پوست با کمک هندپیس ها وجود دارد.

سَری صورت آن، امکان درمان در عمق های 1.5، 3 و 4.5 میلی متری پوست با فرکانس 4 مگاهرتز را دارد و سری بدن، امکان تنظیم برای درمان در عمق های 6، 9، 11 و 13 میلی متری با فرکانس 2 مگاهرتز پوست بدن را ایجاد می نماید تا امکان دسترسی به سلول های چربی در نواحی عمیق تر بخش هایی از بدن مانند ران، شکم و پهلو به راحتی میسر شود. تنها با چرخاندن سری هندپیس می توان عمق مورد نظر را تعیین کرد.

همچنین طراحی هندپیس ها و تکنولوژی مورد استفاده در ساخت دستگاه، امکان درمان با فرکانس ثابت و بدون ایجاد نویز را توسط CFU-Elife فراهم آورده است.

• عدم انتقال حرارت به سطح پوست

وجود سیستم خنک کننده با استفاده از چرخش آب در هندپیس، انتقال حرارت به سطح پوست و احتمال ایجاد سوختگی را به صفر می رساند.

• صفحه رابط کاربری دستگاه CFU-Elife

صفحه رابط کاربری، امکان انجام تنظیمات مورد نیاز برای تغییر فرکانس و انرژی توسط پزشک یا اپراتور دستگاه را فراهم می آورد تا بهترین درمان را براساس شرایط مراجعه کننده تغییر داده و پیش ببرند.

• طراحی ارگونومیک هندپیس دستگاه CFU-Elife

طراحی ارگونومیک هندپیس ها علاوه بر قرارگیری مناسب بر روی پوست، بالاترین اثربخشی در نقاط هدف را سبب می شود و باعث حرکت آسان بر روی پوست و انتقال یکنواخت امواج به سطوح زیرین آن می شود.

دستگاه هایفو CFU-Elife، بهترین دستگاه هایفو چهاربعدی در کلینیک ساعی

درمان با دستگاه CFU-Elife چه تفاوتی با دیگر دستگاه های هایفو دارد؟

از آنجا که در درمان با دیگر دستگاه های هایفو، به دلیل گرانی کارتریج ها محدودیت در تعداد شات وجود دارد و بیمار معمولا قادر به پرداخت هزینه های سنگین کارتریج ها نمی باشد، پزشک ناچارا درمان را در سطوح کمتری از پوست و با تعداد شات های کمتر انجام می دهد.

اما در درمان با دستگاه CFU-Elife به دلیل طول عمر بسیار بالای کارتریج ها و تعداد 20 میلیون شات، محدودیت در تعداد شات های مصرفی وجود ندارد و بنابراین سطوح بیشتری پوست یا به عبارت دیگر هر 4 سطح پوست به میزان مورد نیاز، شات دریافت می کنند و نتایج بسیار مطلوب تری در مقایسه با دستگاه های هایفو بدست می آید.

کاربردهای هایفو کدامند؟

• درمان افتادگی و شلی پوست
• بالاکشیدن یا لیفت ابروها
• رفع چین و چروک اطراف چشم، دهان، پیشانی و برطرف نمودن سیاهی اطراف چشم
• لیفت و رفع غبغب
• جوان سازی پوست
• صاف و روشن کردن پوست
• لیفت گردن
• لیفت شکم و پهلو
• لاغری موضعی و رفع سلولیت در شکم، پهلو، پشت سینه ، بازوها و ران ها
• کاهش اندازه منافذ باز پوست
• رفع مشکلاتی نظیر لک ها و ترک های پوستی
• رفع جای زخم و آکنه
• اصلاح زاویه فک و اصلاح فرم چانه

هایفوتراپی، چگونه به صورت طبیعی، پوست را شفاف تر و جوان تر می کند؟

دستگاه CFU-Elife از لحاظ عملکرد مانند دیگر دستگاهای هایفو عمل می کند. به این معنی که با تاباندن و انتقال امواج اولتراسوند متمرکز به لایه های مختلف پوست، بدون نیاز به عمل جراحی و ایجاد برش یا زخم، اقدام به تخریب کلاژن های قدیمی و تحریک پوست به ایجاد کلاژن های جدید می کند.

مهم ترین لایه پوست که لایه های بالایی پوست را به چربی ها و عضلات متصل می کند لایه SMAS نام دارد. SMAS، بافتی شبکه ای است حاوی فیبرهای کلاژن و الاستین، که موجب قوام بخش های بالایی پوست می شود. با افزایش سن و تحلیل رفتن این بخش از پوست، افتادگی ها و چروک های پوست نمایان می شوند. هایفو با اثرگذاری بر این قسمت که در عمق 4.5 میلی متری از سطح پوست قرار دارد، به جوان سازی و سفتی و استحکام مجدد پوست، کمک موثری می کند.

مزایای استفاده از دستگاه هایفو CFU-Elife

• اثربخشی و کارایی بسیار بالاتر نسبت به دیگر دستگاه ها
• امکان انجام هایفو بدن و صورت در یک جلسه و توسط یک دستگاه
• هزینه کمتر و نتیجه بهتر
• عدم آسیب به سطح خارجی پوست
• احساس درد بسیار کم
• کاهش زمان جلسه درمانی

چندجلسه درمان با دستگاه CFU-Elife مناسب است؟

بسته به محل درمان و شرایط پوست، میزان نیاز به هایفوتراپی متقاوت است. اما معمولا یک جلسه کافی است و حدود 3 ماه و گاهی تا 6 ماه طول می کشد تا اثرات هایفو آشکار شود. در برخی افراد، بلافاصله پس از هایفو می توان آثار آن را مشاهده کرد. تمدید سالانه هایفوتراپی برای برخورداری از مزایای آن پیشنهاد می شود.

عوارض هایفوتراپی کدامند؟

هایفو، تکنولوژی زیبایی جدید و غیرتهاجمی است که روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود. یکی از مزیت های جوانسازی با هایفو به عدم وجود عوارض جدی برای آن باز می گردد. پس از انجام هایفو بدون هیچ دوره نقاهتی می توان به فعالیت های روزمره ادامه داد. اگرچه در برخی موارد ممکن است مقدای سوزن سوزن شدن یا حساس شدن به لمس و تورم و قرمزی خفیف را تجربه کنید.

باید خاطر نشان کرد که هر روش درمانی در صورتی که توسط فرد متخصص و با دستگاه ایمن انجام شود احتمال تجربه عوارض پس از آن به حداقل می رسد. علاوه بر اهمیت دستگاه هایفو که بر نتیجه درمان اثر مستقیم دارد در انتخاب پزشکی که هایفو را بر روی صورت یا بدن انجام می دهد نیز می بایست حساسیت بیشتری به خرج دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود، چرا که بهترین دستگاه ها هم بدون استفاده صحیح، کاربردی نخواهند داشت.

 پزشکان و متخصصان پوست در کلینیک ساعی جردن با دارا بودن تجربه در زمینه هایفو با انواع دستگاه ها و همچنین دستگاه CFU-Elife، انتخاب مطمئنی برای مشاوره و انجام خدمات درمانی هایفو به شمار می آیند.

همچنین بخوانید: هایفوتراپی لاغری چیست؟ آیا هایفو باعث لاغری می شود؟

نتایج موفقیت آمیز هایفوتراپی با دستگاه CFU-Elife

در مطالعه ای که بر روی 30 نفر از مراجعه کنندگان درمان هایفو در بیمارستان شهدای تجریش با استفاده از دستگاه CFU-Elife انجام شد، نتایج، حاکی از رضایت مراجعینی بود که تحت درمان قرار گرفته بودند. مراجعانی که پس از دو هفته به بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کرده بودند، علایم بهبود مشخصی را نشان می دادند. دکتر مروج که مدیر این طرح تحقیقی بوده است عملکرد این دستگاه را با توجه به نتایج این تحقیق قابل قبول دانسته و آن را برای درمان پیشنهاد می کند.

کاربرد دستگاه CFU-Elife در کلینیک پوست و مو ساعی

با توجه به آن که کلینیک ساعی همواره از بهترین و جدیدترین دستگاه ها برای ارایه خدمات پوست و مو به مراجعان خود بهره می برد، دستگاه هایفوی CFU-Elife چهاربعدی، مدتی است که در انجام فعالیت های درمانی هایفو در این مرکز مورد استفاده قرار می گیرد. نتایج رضایتبخش هایفو با CFU-Elife بر مراجعه کنندگان به این مرکز، نوید موفقیت برای حل مشکلات پوستی، جوانسازی پوست و لاغری های موضعی را می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص درمان با دستگاه هایفو CFU-Elife از شرکت بایوتک ایتالیا و دریافت مشاوره تخصصی با مشاوران زیبایی کلینیک ساعی از طریق ذیل در تماس باشید.

مشاوره زیبایی: 09128528528

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا