جوانسازی پوست

همه چیز راجع به لاغری با دستگاه لیپولیزر

0
(0)

عمل لیپولیزر با استفاده از دستگاه لیپولیزر (دستگاه انجماد چربی)‌ انجام می‌شود. در این روش سلول‌های چربی ناحیه‌ای از بدن که دچار اضافه‌وزن است یک شوک خنک‌کننده دریافت می‌کنند. این شوک سبب می‌شود تا سلول‌های چربی بدون هیچ دردسری تجزیه شوند. لیپولیزر یک درمان دوره‌ای است که بین 2 تا 4 ماه نتیجه می‌دهد. این روش کاملاً طبیعی است و بدون مصرف هیچ ماده‌ای انجام می‌شود. بنابراین این روش عوارض زیادی ندارد.

از دستگاه کرایولیپولیز در چه مناطقی از بدن استفاده می‌شود؟

افرادی که شاخص توده بدنی آن‌ها از 30 کمتر باشد می‌توانند از روش لیپولیزر استفاده کنند. بنابراین افرادی که بسیار چاق هستند و شاخص توده بدنی آن‌ها بیشتر از 30 باشند نمی‌توانند از این روش نتیجه قابل ملاحظه‌ای بگیرند. از دستگاه لیپولیزر اغلب برای لاغری در ناحیه شکمی استفاده می‌شود اما برای لاغری بازوها، پهلوها، باسن، زیر باسن، داخل ران‌ها، پشت کمر و سوتین لاین نیز از این روش می‌توان استفاده کرد.

چگونه برای لاغری به روش لیپولیزر آماده شویم؟

یکی از روش‌های لاغری روش پیکرتراشی است که انواع مختلفی دارد. پیکرتراشی با استفاده از دستگاه کرایولیپولیزر بهترین روش در نوع خود است. روش لیپولیزر یک روش غیرتهاجمی است که پایداری آن بسیار بالاست. مراحل آماده‌سازی برای لاغری با روش لیپولیزر شامل موارد زیر است:

  1. مشورت با پزشک: قبل از انجام درمان با استفاده از لیپولیزر، پزشک کاملاً بدن شما را معاینه می‌کند. سالم بودن، منعطف بودن، میزان چاقی در نقاط مختلف بدن و به‌طورکلی سلامت عمومی فرد توسط پزشک مشخص می‌شود. سعی کنید برای درمان لاغری با روش لیپولیزر به پزشک متخصص و بامهارت مراجعه کنید.
  2. عدم مصرف داروهای ضدالتهاب قبل از لیپولیزر: باید توجه داشته باشید که مصرف داروهای ضدالتهاب قبل از لیپولیزر سبب کبودی در ناحیه موردنظر می‌شود. بنابراین اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید و یا دچار بیماری خاصی هستید حتماً قبل از انجام لیپولیزر با پزشک خود مشورت کنید تا مشکل خاصی برای شما به وجود نیاید.
  3. آرامش در روز عمل: دقت کنید که در هنگام عمل لیپولیزر باید لباس ساده و راحت بپوشید و استرس زیادی به خود وارد نکنید. این عمل درد زیادی برای افراد ندارد و افراد نباید نگران این موضوع باشند. بهتر است که یک ست لباس اضافی داشته باشید، چرا که ممکن است لباس‌های شما در حین عمل خیس شود.
  4. زمان عمل: عمل لیپولیزر ممکن است چند ساعت طول بکشد و بهتر است که شما در این زمان خود را سرگرم چیزی کنید. کتاب، فیلم، موسیقی و پادکست می‌تواند گزینه‌های مناسبی باشد. فراموش نکنید که راحتی شما در حین عمل از هر چیزی مهم‌تر است.

کدام کلینیک را برای درمان لاغری با لیپولیزر استفاده کنم؟

اگر به دنبال انتخاب یک کلینیک تخصصی در حوزه‌ی لاغری با روش لیپولیزر هستید پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی ساعی است. کلینیک تخصصی ساعی از بهترین و با تجربه ترین پزشک‌های موجود در کشور استفاده می‌کند. انتخاب پزشک مهم‌ترین قسمت انتخاب شماست. پزشکان کلینیک ساعی قبل از عمل و بعد از عمل با شما همراه هستند، اطلاعات موردنیاز را به شما می‌دهند و سعی می‌کنند کار را به بهترین نحو جلو ببرند. کلینیک ساعی از بهترین دستگاه لاغری استفاده می‌کند. دستگاه‌هایی که ضامن یک عمل خوب و عالی را به شما می‌دهند.

 

این روش یک روش غیرتهاجمی برای لاغری است که ممکن است بعد از چند ماه نتیجه دهد. مهم‌ترین مزیت این روش طبیعی بودن لاغری و پایداری بالای کاهش وزن برای افراد است. این روش درد بسیار کمی دارد. دقیقاً دردی مشابه با زمان انجام ورزش! بنابراین شما می‌توانید با خیالی راحت این روش را انتخاب کنید و لاغری را به خود هدیه دهید. کلینیک تخصصی ساعی بهترین پزشکان و بهترین دستگاه لاغری را در اختیار دارد و می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

مزایا و معایب عمل لیپولیزر چیست؟

طبیعتاً هر روشی مزایا و معایب خاص خود را دارد. افرادی که به دنبال لاغری با روش‌های کلینیکی و دستگاهی هستند حتماً قبل از عمل باید با مزایا و معایب عمل موردنظر آشنا باشند. نکته مهم و قابل‌توجه اینجاست که اگر افراد عمل لیپولیزر را به‌جای مراکز غیرمجاز در کلینیک‌ها انجام دهند معایب آن تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت. در ادامه مزایا و معایب روش لیپولیزر را در جدول زیر بیان می‌کنیم:

 

مزایامعایب
نیازی به برش در ناحیه موردنظر نیست. بنابراین زخمی نیز به وجود نمی‌آید.

در حین عمل از داروهای بیهوشی و بی‌حسی استفاده نمی‌شود.

دوران نقاهت این روش بسیار کوتاه است. افرادی که به دنبال یک روش کم‌خطر هستند و به دلیلی شغل خود به دنبال روشی با درمان سریع هستند، لیزر با دستگاه لیپولیزر بهترین گزینه است.

بافت‌های عصبی، پوستی و رگ‌های افراد در این روش هیچ آسیبی نمی‌بیند.

هر فردی با هر سن و جنسیتی می‌تواند آن را انجام دهد.

درمان سریع است. معمولاً کار در یک جلسه تمام می‌شود.

فقط افراد با شاخص توده بدنی زیر 30 می‌توانند آن را انجام دهند. افراد بسیار چاق می‌توانند روش‌های دیگر را امتحان کنند.

نتایج بعد از چند ماه قابل‌مشاهده است. بنابراین روش لیپولیزر یک روش طولانی‌مدت است.

اگر رژیم غذایی رعایت نشود ممکن است چربی‌ها دوباره ظاهر شوند.

جهت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید
  • مشاوره کاشت مو و کاشت ابرو : 09193697383
  • مشاوره خدمات زیبایی : 09198528528
  • صفحه اختصاصی کلینیک ساعی در اینستاگرام : instagram.com/clinic.saee

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا