جوانسازی پوستهایفوتراپی

هایفوتراپی لاغری چیست؟ آیا هایفو باعث لاغری می شود؟

5
(2)

امروزه، سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (هایفوتراپی)، به‌عنوان یکی از بهترین روش‌های جوان‌سازی پوست صورت شناخته می‌شود؛ اما آیا می‌دانستید که از همین فناوری می‌توان برای کاهش سایز بدن استفاده کرد؟ اگر اخیراً در مورد هایفوتراپی لاغری شنیده‌اید، احتمالاً سؤالات زیادی برای شما پیش‌آمده است که در این مقاله قصد داریم به آنها پاسخ دهیم.

هایفوتراپی لاغری چیست؟ آیا هایفو باعث لاغری می شود؟

پیکرتراشی بدن با هایفوتراپی، به‌عنوان یک روش غیرتهاجمی و بدون درد، جایگزین لیپوساکشن شده است. اصلا هایفوتراپی چیست؟ هایفوتراپی، روشی است که با دستگاه سونوگرافی و از طریق امواج فراصوتی (اولتراسوند) به‌صورت متمرکز، برای کاهش چربی و چین و چروک پوست استفاده می‌کند. هایفو لاغری نیز با استفاده از سونوگرافی و با هدف ازبین‌بردن سلول‌های چربی تجمع یافته در قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود.

در این درمان، امواج اولتراسوند می‌توانند چند سانتی‌متر به زیر سطح پوست نفوذ کنند و بدون درد زیاد یا عوارض آزاردهنده به کاهش سایز این نواحی کمک کنند. نتایج پیکرتراشی بدن با هایفو در حدود 45 روز (حدود 1 ماه و نیم) پس از جلسه درمانی قابل‌مشاهده خواهد بود.

نتایج هایفوتراپی برای لاغری

هایفو لاغری می‌تواند به شما کمک کند از شر سلول‌های چربی انباشته شده در ناحیه تحت درمان خلاص شوید. نتایج در طول یک تا دوهفته اول کاملاً قابل‌توجه است، اما نتایج واقعی در عرض 3 تا 4 ماه قابل‌مشاهده خواهد بود. تا زمانی که از یک سبک زندگی سالم پیروی کنید (داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش)، نتایج‌ هایفو لاغری می‌تواند برای شما تا یک سال بماند.

درمان با هایفو چقدر طول می‌کشد و آیا دردناک است؟

زمان درمان، بسته به اندازه ناحیه درمان، متفاوت خواهد بود. برای هر جلسه، می‌توانید انتظار داشته باشید که بیش از 30 تا 90 دقیقه طول نکشد. علاوه بر این، درمان بدون درد نیست، اما سطح درد کاملاً قابل‌تحمل است و مانند پالس‌های الکتریکی کوچک یا احساس گزگز است.

عوارض هایفوتراپی لاغری

درمان‌های هایفو ایمن هستند، به‌خصوص زمانی که توسط یک متخصص آموزش‌دیده انجام شوند. در کلینیک ساعی، تمام درمانگران پوست، بسیار آموزش‌دیده‌اند. سفت کردن پوست و درمان‌های کانتور بدن با هایفو ضرری ندارد. بیماران ممکن است احساس سوزن‌سوزن شدن یا گزگز خفیفی را تجربه کنند که ممکن است تا حدودی ناراحت‌کننده باشد.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

میزان احساس بیمار بعد از هایفوتراپی لاغری، بستگی به ناحیه موردنظر دارد. پس از درمان، ممکن است کمی قرمزی در ناحیه موردنظر احساس کنید. بااین‌حال، این نباید مانع ازسرگیری فعالیت‌های عادی شما شود. به‌طورکلی، هایفو لاغری ممکن است عوارض جانبی جزئی ایجاد کند. معمولاً بیماران در طول فرایند، درد یا ناراحتی زیادی احساس نمی‌کنند. کلینیک ساعی با ایجاد شرایط کاملاً بهداشتی و بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته، درمان هایفوی لاغری را به‌صورت کاملاً ایمن انجام می‌دهد.

دوران نقاهت پس از هایفوی لاغری

هیچ زمان قطعی برای دوران نقاهت پس از هایفوی لاغری وجود ندارد و افراد به دوره بهبودی خاصی نیاز نخواهند داشت. آنها می‌توانند بلافاصله پس از جلسه درمان به فعالیت‌های عادی خود ادامه دهند و حتی به سر کار بازگردند.

هایفوتراپی لاغری چگونه کار می‌کند؟

هایفوی لاغری یک روش درمانی است که در آن گرما از طریق امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا به سلول‌های چربی اضافی در نواحی موردنظر منتقل می‌شود. به‌این‌ترتیب، هایفوی لاغری به ازبین‌رفتن لایه اضافی چربی زیر پوست در نواحی مختلف بدن مانند بازوها، پهلوها، شکم و غیره کمک می‌کند.
فرایند هایفوی لاغری به این صورت است که ابتدا ژل اولتراسونیک به ناحیه موردنظر مالیده می‌شود تا به دستگاه هایفوتراپی کمک کند امواج اولتراسوند را با استفاده از یک هندپیس مخصوص به لایه‌های چربی هدف ارسال کند. با نفوذ امواج اولتراسوند به لایه‌‌هایی هدف، سلول‌های چربی پاسخ می‌دهند. این روش را می‌توان برای هر قسمت از بدن مانند بازوها، شکم یا پهلوها انجام داد. هایفو برای لاغری شکم طرفداران زیادی دارد.

این فرایند معمولاً سه بار برای هر منطقه تکرار می‌شود. احساس گرما، لرزش خفیف و احساس سوزش در طول درمان کاملاً طبیعی است. به دلیل گرمای ایجاد شده، اکثر بیماران نفوذ امواج اولتراسونیک را با احساس سوزش یا گزگز روی پوست خود تجربه می‌کنند. مهم است که بدانید هایفوتراپی لاغری، به لایه سطحی پوست آسیب نمی‌رساند. شما می‌توانید این درمان را در نواحی مختلف بدن خود انجام دهید، از جمله:

• پهلوها
• داخل و خارج ران‌ها
• پاها
• هایفو لاغری شکم
• قفسه سینه
• باسن
• چانه
• زیربغل
لاغری صورت با هایفو

هایفوتراپی لاغری چیست؟ / بهترین دستگاه هایفوی لاغری

شاید بپرسید، آیا هایفوتراپی صورت را لاغر می‌ کند؟ بله، با این درمان می‌توانید چربی‌های غبغب و گونه‌ها را حذف کنید.

بهترین دستگاه هایفو لاغری

دستگاه‌های هایفوی لاغری در برندهای مختلف موجود هستند. تفاوت دستگاه‌های مختلف در فرکانس امواج، تعداد کارتریج‌ها و عمق اثرگذاری است. در ادامه بهترین برندهای موجود را در زمینه بهترین دستگاه هایفوتراپی آورده‌ایم:

• HIFU Liposonix Machine PL-F112
• دستگاه هایفوی لاغری HIFU Slimming-MSL HF03
• دستگاه هایفو لاغری مدل 4D-Ultra

تمام دستگاه‌های فوق، در نهایت ایمنی، کاهش چربی و کانتورینگ بدن را انجام می‌دهند و در نواحی مختلف بدن قابل‌استفاده هستند. کلینیک ساعی با برخورداری از دستگاه‌های پیشرفته و منطبق با جدیدترین فناوری‌ها، درمان لاغری با هایفو را به‌صورت تضمین شده ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید: دستگاه هایفو چیست و بهترین دستگاه هایفوتراپی کدام است؟

چه کسی می‌تواند از هایفوی لاغری بهره‌مند شود؟

در حالت ایده آل، همه کسانی که به دنبال کاهش سایز در نواحی مختلف بدن خود هستند و چربی انباشته شده دارند، می‌توانند از هایفوی لاغری استفاده کنند. شما می‌توانید از مزایای درمان با هایفو لذت ببرید. هدف از این روش، کاهش چربی انباشته شده و کانتور کردن بدن است.

این درمان برای افرادی که از رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم پیروی می‌کنند، گزینه خوبی است؛ کسانی که هدفشان کاهش وزن کلی نیست.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در مورد پیکرتراشی بدن با هایفو به آن توجه کنید این است که این روش فقط برای کاهش چربی نقطه‌ای، مؤثر است.
بنابراین ممکن است این درمان برای افرادی که از چاقی رنج می‌برند، روش مؤثری برای کاهش کل چربی بدن نباشد. همیشه بهتر است قبل از تصمیم‌گیری نهایی در مورد انجام این روش، با یک متخصص هایفوتراپی لاغری مشورت کنید.

آیا هایفوی لاغری می‌تواند جایگزین لیپوساکشن شود؟

اگر به دنبال یک جایگزین غیرتهاجمی و مؤثر برای لیپوساکشن هستید، پیکرتراشی بدن با هایفو می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. لاغری با هایفو، نتایج طبیعی‌تری را در مقایسه با لیپوساکشن به شما می‌دهد و بدون نیاز به برش یا جراحی روی پوست انجام می‌شود. تنها یک جلسه درمان بدون هیچ‌گونه استراحت کافی است تا به کاهش چربی در هر ناحیه از بدن شما کمک کند. این روش کاملاً مؤثر و بی‌خطر است.

هایفو در مقابل سایر روش‌های پیکرتراشی بدن

• سایر روش‌های پیکرتراشی بدن معمولاً به چندین جلسه درمان نیاز دارند، درحالی‌که پیکرتراشی بدن با هایفو، تنها در یک جلسه درمانی، تأثیر قابل‌توجهی در کاهش چربی بدن خواهد داشت.

• فناوری مورداستفاده در درمان هایفو به خلاص شدن از شرِ افتادگی پوست پس از پیکرتراشی بدن کمک می‌کند. بنابراین، پس از نابودی لایه چربی، پوست ناحیه تحت درمان، زیبا و صاف به نظر می‌رسد. این مورد برای هایفو شکم و پهلو کاربرد زیادی دارد.

• به دلیل استفاده از انرژی اولتراسونیک در هایفو در مقایسه با RF، تحریک کلاژن‌سازی در لایه‌های عمیق پوست تقویت می‌شود و روند کاهش چربی و ازبین‌بردن سلولیت نیز افزایش می‌یابد.

• پیکرتراشی با هایفو روشی منحصربه‌فرد، سریع و دقیق برای کاهش چربی، پیکرتراشی و سفت کردن پوست است و بر خلاف روش‌های دیگر پیکرتراشی، عوارض بسیار خفیفی دارد.

هایفوتراپی لاغری چیست؟ / بهترین دستگاه هایفوی لاغری

مزایای پیکرتراشی با هایفو

بدون جراحی و غیرتهاجمی: درمان‌های تهاجمی پیکرتراشی بدن، مانند لیپوساکشن، معمولاً با خطرات خاص جراحی همراه هستند و دوره نقاهت طولانی‌تری دارند و به مراقبت‌های بعدی بسیار ویژه نیاز دارند. حتی روش‌های جدیدتر و کم تهاجمی‌تر پیکرتراشی بدن نیز به‌عنوان یک نوع جراحی فرعی در نظر گرفته می‌شوند. هایفوتراپی لاغری بر خلاف تمام این روش‌ها غیرتهاجمی است و بیماران معمولاً می‌توانند بلافاصله پس از درمان فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند.

پیکرتراشی دقیق بدن: بیماران مختلف، شکل و اندازه بدن متفاوتی دارند و نحوه تجمع چربی در بدن آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. دراین‌رابطه، کارکرد سایر دستگاه‌ها و روش‌های پیکرتراشی محدود است و معمولاً به چندین ساعت یا چند جلسه درمان در یک ناحیه نیاز دارند. بااین‌حال، در هایفوی لاغری، درمانگر بر مکان و میزان انرژی تحویل داده شده کنترل خواهد داشت و بنابراین می‌تواند به‌راحتی در یک جلسه درمانی یک‌ساعته به مراجعین نتیجه دلخواه را بدهد.

عمق نفوذ بهتر: با سایر فناوری‌های غیرتهاجمی پیکرتراشی بدن، مانند فرکانس رادیویی و لیزر، انرژی در سطح بالایی جذب می‌شود یا در نزدیکی سطح پوست پخش می‌شود؛ بنابراین عمق نفوذ به بافت چربی زیرجلدی محدود می‌شود و نتیجه‌ موقتی است. اما انرژی اولتراسوند به لایه‌های مختلف پوست نفوذ می‌کند و بدون آسیب رساندن به پوست یا بافت‌های اطراف، به ناحیه چربی موردنظر می‌رسد.

سایر دستگاه‌های تصویربرداری اولتراسوند اغلب از انرژی با فرکانس پایین استفاده می‌کنند که تعداد جلسات درمانی را افزایش می‌دهد و نتیجه مطلوب را تضمین نمی‌کند. از سوی دیگر، هایفوتراپی از انرژی اولتراسوند متمرکز و با شدت بالا برای تجزیه چربی زیر پوست استفاده می‌کند و نتایج ثابت و قابل‌پیش‌بینی را تنها در یک جلسه ارائه می‌دهد.

سایر مزایای هایفوی لاغری

• جلسات درمانی کوتاه‌مدت (کمتر از 30 دقیقه)
• عوارض جانبی خفیف
• بدون توقف
• نتایج کوتاه‌مدت و بلندمدت
• مقرون‌به‌صرفه
• ایده آل برای کاهش چربی نقطه‌ای
مراقبت‌های بعد از هایفوی لاغری

برای به حداکثر رساندن نتایج، ما به‌شدت توصیه می‌کنیم این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید:
• از قرارگرفتن در دمای شدید خودداری کنید.
• مصرف آب خود را افزایش دهید و بدن را همیشه هیدراته نگه دارید.
• تا 48 ساعت بعد از هایفوتراپی لاغری از مصرف الکل خودداری کنید.
• از محصولات مراقبت پوست، بدون نسخه استفاده نکنید.

هایفوی لاغری در مقایسه با هایفو صورت

برای کشش پوست و جوان‌سازی صورت با هایفو، انرژی اولتراسوند باید به لایه‌های زیرین پوست در عمق 1.5 تا 3 میلی‌متری نفوذ کند. البته فناوری جدید هایفو، به حدی پیشرفت کرده است که با استفاده از کارتریج‌های مخصوص، انرژی قادر است تا عمق 4.5 میلی‌متر یا لایه SMAS نفوذ کند که به طور کامل عضلات و لایه چربی زیرین پوست را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

هدف از هایفوتراپی صورت، تحریک تولید کلاژن و گرمای بیشتر در لایه‌های عمیق‌تر پوست برای افزایش اثرات خودترمیمی این فرایند است. در این روش معمولاً هدف از درمان ازبین‌بردن چین‌وچروک، خطوط عمیق و افتادگی پوست، آکنه و غیره است. نتایج پس از حدود سه ماه کاملاً قابل‌مشاهده خواهد بود و به دلیل اینکه به سطح پوست آسیب نمی‌رساند، هیچ‌گونه زخم، عفونت یا عوارض شدید دیگری بر جای نخواهد گذاشت. جلسات درمان نیز معمولاً بسیار کوتاه هستند.

در پیکرتراشی با هایفو از کارتریج‌هایی استفاده می‌شود که می‌توانند انرژی اولتراسوند را به لایه‌های عمیق‌تر پوست منتقل کنند؛ تا 8 و 13 میلی‌متر. هایفوی لاغری، لایه چربی را با انرژی اولتراسوند هدف قرار می‌دهد. این روش برای کانتور کردن بدن، به‌خصوص بعد از بارداری، برای برداشتن چربی از شکم، باسن، ران، باسن و هر ناحیه دیگری، ایدئال است.

هایفوتراپی صورت و هایفوتراپی لاغری

هزینه هایفوتراپی لاغری

هزینه هایفو لاغری بر اساس وضعیت بیمار و میزان چربی انباشته شده، نوع کارتریج مورداستفاده و ناحیه مورد درمان تعیین می‌شود. معمولاً توصیه می‌گردد که حداکثر سه ناحیه بدن در یک جلسه، درمان شود. جهت اطلاع بیشتر در مورد قیمت و هزینه هایفوتراپی به این صفحه مراجعه کنید: هزینه هایفوتراپی و قیمت هایفو صورت

کلام آخر هایفوتراپی

هایفوتراپی لاغری، روشی جدید و بدون نیاز به جراحی است که علاوه بر کانتورینگ و کاهش سایز بدن می‌تواند در لیفت پوست ناحیه تحت درمان نیز مؤثر باشد. بر خلاف سایر روش‌های پیکرتراشی و کانتورینگ بدن مانند لیپوساکشن، پیکرتراشی هایفو نیازی به تزریق یا برش روی سطح پوست ندارد؛ بلکه از انرژی اولتراسوند استفاده می‌کند که به اعماق پوست نفوذ می‌کند. به همین دلیل است که لاغری با هایفو در کاهش چربی نقطه‌ای مؤثر است.
باتوجه‌به مزایای فراوان این روش از جمله هزینه کمتر و افزایش ایمنی، در سال‌های اخیر، تعداد روش‌های پیکرتراشی بدن و هایفو لاغری صورت در سراسر کشور افزایش چشمگیری داشته است. شما می‌توانید این روش درمانی را با اطمینان خاطر و بدون نگرانی، در کلینیک ساعی انجام دهید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کلینیک، مشاوره دریافت کنید و از طریق راه‌های ارتباطی مشخص‌شده اقدام به رزرو نوبت کنید. در پایان نظر خود را در مورد هایفوی لاغری برای ما بنویسید.

کلمه کلیدی: هایفوتراپی لاغری

سؤالات متداول

آیا پیکرتراشی بدن با هایفو دردناک است؟

پیکرتراشی با هایفو خیلی دردناک نخواهد بود. اکثر بیماران نیازی به استفاده از کرم بی‌حس‌کننده موضعی ندارند، برخی از مراجعین، احساس سوزن‌سوزن شدن یا سوزش روی پوست را تجربه می‌کنند. اینها کاملاً قابل‌تحمل هستند؛ اما ممکن است بسته به ناحیه‌ای که در صورت یا بدن، تحت درمان قرار می‌گیرد متفاوت باشد. درهرصورت، اگر تصور می‌کنید به درد بسیار حساس هستید، بهتر است به متخصص زیبایی خود اطلاع دهید تا اقدامات مناسب برای کاهش ناراحتی شما انجام شود.

آیا هایفوی لاغری ایمن است؟

کانتورینگ بدن با هایفو روشی کاملاً ایمن و مؤثر است که بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود. استفاده از دستگاه هایفو با هدف لاغری و سفت کردن پوست از سال 2012 مورد تأیید FDA (سازمان غذا و دارو) قرار گرفته است و به دلیل اینکه به لایه سطحی پوست آسیب نمی‌رساند، هیچ عارضه جانبی شدیدی ندارد.

چه اتفاقی برای چربی در هایفوتراپی می‌افتد؟

چربی ازدست‌رفته طی چند هفته تا چند ماه پس از درمان توسط کبد یا سیستم لنفاوی جمع‌آوری و دفع می‌شود. مشتری در این مدت کاهش سایز در نواحی تحت درمان را تجربه خواهد کرد و معمولاً پوست نیز سفت می‌شود.

آیا چربی ازدست‌رفته برمی‌گردد؟

بزرگسالان تعداد محدودی سلول چربی دارند؛ بنابراین، پس از تخریب سلول‌ها در طی روش پیکرتراشی با هایفو، سلول‌های باقی‌مانده تقسیم نمی‌شوند و در نتیجه تعداد کل آنها کاهش می‌یابد. بااین‌حال، بسته به رژیم غذایی، ورزش، داروها و سایر عوامل سبک زندگی، سلول‌های باقی‌مانده می‌توانند رشد کنند.

توصیه می‌کنیم وزن خود را ثابت نگه دارید تا بتوانید برای مدت طولانی‌تری از نتایج هایفو لذت ببرید. بااین‌حال، حتی با افزایش وزن، نواحی تحت درمان به میزان قابل‌توجهی، چربی کمتری نسبت به سایر قسمت‌های بدن خواهند داشت.

چه کسانی نمی‌توانند هایفوی لاغری را انجام دهند؟

• زنان باردار و شیرده نمی‌توانند این درمان را انجام دهند.
• شما باید بالای 18 سال سن داشته باشید.
• شرایطی مانند فتق، عفونت و بیماری‌های پوستی نداشته باشید.
• در ناحیه درمان زخم یا اسکار وجود نداشته باشد.

چقدر کاهش سایز را در هایفوی لاغری تجربه خواهم کرد؟

به طور متوسط، اندازه دور کمر مشتریان ما حدود 3 سانتی‌متر کاهش می‌یابد. البته در افراد مختلف، نتایج برجسته‌تر و در برخی دیگر کمتر خواهد بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا