جوانسازی پوستخدمات کلینیک ساعیمزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی زیر چشم معجزه‌ی درمان پف و تیرگی چشم

5
(1)

چشم‌ها مهم‌ترین عضو صورت هستند و زیبایی آن‌ها در زیبایی صورت تأثیر بسیار زیادی دارد. اگر چشمانی کسل کننده داشته باشید حتی زیباترین لبخندها هم نمی‌تواند جذابیتی به‌صورت شما ببخشد. یکی از مشکلات چشم‌ها تیرگی و پف کردن است که باعث می‌شود تا افراد ظاهری خسته و بی‌طراوت داشته باشند. مزوتراپی روشی فوق العاده برای درمان پف و تیرگی چشم است که اگر در کلینیک‌های معتبر انجام شود می‌تواند زیبایی خاصی به چهره شما ببخشد.

بسیاری از پزشکان متخصص تأکید زیادی بر مزوتراپی برای درمان پف و تیرگی چشم دارند. مزوتراپی چشم باعث می‌شود موادی مثل ویتامین و فاکتور محرک رشد به زیر چشم تزریق شود و در نتیجه کلاژن سازی و مولکول‌های ضروری برای داشتن یک پوست زیبا افزایش می‌یابد.

هم چنین استفاده از مزوتراپی مو به نوعی هم به عنوان پیشگیری از ریزش مو به دلایل مختلف بیماری، موروثی و هورمونی در نظر گرفته می‌شود و به عنوان درمانی برای طاسی و ناحیه‌ی کم‌پشت موهای سر در نظر گرفته می‌شود.

مزوتراپی زیر چشم چیست؟

امروزه روش‌های زیادی همچون پلاسما جت، لیفت چشم، کربوکسی تراپی و مزوتراپی زیر چشم برای بهبود زیبایی اطراف چشم وجود دارد. در بین روش‌های ذکر شده روش مزوتراپی زیر چشم به علت اینکه عوارض کمتری برای افراد خواهد داشت گزینه مناسب‌تری می‌باشد. مزوتراپی زیر چشم یک روش جوان‌سازی است که با تزریق ویتامین‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی مختلف به زیر چشم انجام می‌شود.

مزوتراپی شرایطی را برای پوست زیر چشم فراهم می‌کند تا تولید کلاژن و الاستین پوست افزایش یابد و در نتیجه تیرگی، گودی و پف‌های چشم از بین می‌رود. در مزوتراپی زیر چشم، پزشک متخصص با استفاده از سوزن‌های مخصوص و نازکی مواد موردنیاز پوست را به لایه میانی پوست تزریق می‌کند.

همچنین در صورت وجود چربی اضافه یا پف در ناحیه زیر چشم، می‌توان با استفاده از مزوتراپی با کندروتروفین آن را درمان کرد. مواد موجود در محلول مزوتراپی باعث می‌شود دیواره سلول‌های چربی زیر چشم حل شود و گردش خون در این ناحیه افزایش یابد. در نتیجه بعد از مدتی چربی‌های اضافه زیر چشم از بین می‌رود.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

مزوتراپی زیر چشم
مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی چطور تیرگی‌ها را برطرف می‌کند؟

با افزایش سن اکسیژن رسانی و خون رسانی در زیر پوست چشم به‌خوبی انجام نمی‌شود. در مزوتراپی زیر چشم موادی به پوست زیر چشم تزریق می‌شود که حاوی ویتامین K، ویتامین C، اسیدهای آمینه و عوامل رشد و ترمیم سلول‌های پوست است. اکسیژن رسانی و خون رسانی مهم‌ترین کاری است که مواد تزریق شده در مزوتراپی برای پوست زیر چشم فراهم می‌آورد. در نتیجه شما به مرور طراوت و شادابی را در نواحی اطراف چشم خود مشاهده می‌کنید.

مزوتراپی زیر چشم چه مزایایی دارد؟

به طور کلی مزوتراپی زیر چشم به منظور درمان پف و تیرگی زیر چشم انجام می‌شود. اما بهتر است بدانید که این عمل مزایای زیادی نیز دارد که این مزایا عبارت است از:

  • از بین بردن چین و چروک‌های اطراف ناحیه چشم
  • نتایج بعد از مزوتراپی زیر چشم طولانی مدت خواهد بود و تیرگی و پف به زودی بازنمی‌گردد.
  • این عمل دوره نقاهت ندارد.
  • طول عمل کوتاه است.
  • این عمل بدون عوارض می‌باشد.
  • هزینه مزوتراپی زیر چشم کاملاً مناسب است.
عکس قبل و بعد مزوتراپی زیر چشم
عکس قبل و بعد مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی زیر چشم چقدر طول می‌کشد؟

اگر برای رفع پف یا تیرگی زیر چشم خود به دنبال انجام مزوتراپی زیر چشم هستید باید بدانید که این روش چیزی حدود 30 الی 40 دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد و از جمله روش‌هایی است که در هنگام عمل هیچ دردی احساس نمی‌کنید. ممکن است کبودی‌هایی جزئی در ناحیه زیر چشم که مواد مورد نظر تزریق شده است ایجاد شود که البته بعد از چند روز از بین می‌رود. پزشک متخصص برای بهبودی هر چه سریع‌تر شما نکاتی را به شما گوشزد می‌کند که بهتر است حتماً آن‌ها را رعایت کنید. به عنوان مثال استفاده از کیسه یخ و مصرف مسکن‌ها می‌تواند به روند بهبودی شما کمک زیادی کند.

اقدامات قبل و بعد از مزوتراپی زیر چشم

قبل از عمل مزوتراپی زیر چشم باید دقت کنید که حداقل 4 روز قبل از مزوتراپی از مصرف داروهای مسکن مثل آسپرین، ایبوپروفن و ایندرومتاسین خودداری نمایید. در مورد خانم‌ها نیز بهتر است که در دوران قاعدگی مزوتراپی انجام نشود. قبل از مزوتراپی دقت کنید که پوست شما تمیز و هیچ‌گونه مواد آرایشی بر روی آن وجود نداشته باشد. از جمله نکات مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که هدف خود از انجام مزوتراپی را برای پزشک متخصص شرح دهید.

بعد از مزوتراپی زیر چشم نیز بهتر است که از دخانیات، سیگار و الکل استفاده نکنید و داروهایی که پزشک برای شما تجویز می‌کند را به‌صورت مداوم استفاده نمایید. بعد از 12 ساعت از مزوتراپی به حمام نروید و به مدت یک هفته از برنزه کردن و پیلینگ شیمیایی خودداری کنید. کمپرس یخ یکی از راه حل‌هایی است که ورم صورت را به‌خوبی رفع می‌کند.

مزوتراپی از جمله روش‌های درمان پف و تیرگی زیر چشم است که عوارض بسیار کمی دارد و برای افرادی که به دنبال زیبایی صورت و مخصوصاً چشم‌های خود هستند توصیه می‌شود. مزوتراپی زیر چشم را حتماً در کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی با مجوز از وزارت بهداشت و با بهره گیری از مجرب‌ترین پزشک‌های کشور آماده خدمات‌رسانی به افرادی است که قصد انجام مزوتراپی زیر چشم را دارند.

جهت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید

منبع : basirclinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا