کاشت ابرو

کاشت ابرو روی جای زخم امکان پذیر است؟

0
(0)

ابروها نقش بسیار مهمی در زیبایی فرد دارد و در خانم‌ها ابروها نقش اصلی را در زیبایی فرد بازی می‌کند. افراد مختلف بسته به نوع سلیقه‌شان مدل ابرو خاصی را می‌پسندند. بعضی از افراد ابروهای باریک را ترجیح می‌دهند و بعضی از افراد ابروهای پرپشت را ترجیح می‌دهند. افراد می‌توانند بسته به سلیقه خود، مدل کاشت ابرو خاصی را برای خود انتخاب کنند.

بعضی از افراد در اثر حادثه ممکن است در قسمت ابروهای خود دچار شکستگی، زخم و اسکار شوند و این باعث می‌شود زیبایی فرد تحت تأثیر قرار بگیرد. مهم‌ترین سؤال این افراد این است که آیا امکان کاشت ابروی طبیعی بر روی جای زخم وجود دارد یا خیر؟ کلینیک زیبایی ساعی، بهترین کلینیک کشور است که پزشکان متخصص با استفاده از بهترین روش‌ها سعی می‌کنند معضل کاشت ابرو بر روی جای زخم را حل کنند. در ادامه به بررسی کاشت ابرو بر روی جای زخم و اسکار و نکات مرتبط با آن می‌پردازیم.

آیا امکان کاشت ابرو بر روی اسکار و زخم وجود دارد؟

امکان کاشت ابرو در ناحیه اسکار در بافت ابرو وجود دارد و بافت اسکار، مانع رشد فولیکول‌های تازه کاشته شده نمی‌شود. بنابراین افرادی که در اثر حوادث دچار شکستگی و زخم بر روی ابرو خود شده‌اند می‌توانند با خیال راحت کاشت ابرو را انجام دهند. البته باید دقت کنید که اگر دارای جای زخم بر روی ابروی خود هستید حتماً عمل پیوند کاشت ابرو خود را در کلینیک‌های معتبر و تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید تا نتیجه موفقیت‌آمیزی بگیرید. بافت زیرین اسکار از رشد فولیکول‌های تازه کاشته شده پشتیبانی می‌کند و پزشک متخصص نیز سعی می‌کند تا مناطق اسکار را به‌خوبی با ابرو بپوشاند و زیبایی را دوباره به فرد برگرداند.

بنابراین اگر در ناحیه ابرو خود شکستگی یا جای زخم و اسکار دارید می‌توانید به کلینیک ساعی مراجعه کنید و تحت نظر بهترین پزشکان عمل کاشت ابرو خود را انجام دهید. فولیکول‌های تازه کاشته شده با موفقیت به نواحی بافت‌های اسکار پیوند زده می‌شود و باعث احیای رشد ابروها می‌شود. بنابراین امکان کاشت ابرو بر روی اسکار و زخم وجود دارد به‌شرط آنکه در کلینیک معتبر انجام شود.

تا چه مدت بعد از ایجاد زخم در ناحیه ابرو می‌توان کاشت ابرو را انجام داد؟

بدن هر فرد در مقابل زخم عکس‌العمل متفاوتی دارد و بهبود زخم در افراد مختلف با سرعت مختلفی انجام می‌شود. به طور کلی اگر فرد بیماری زمینه‌ای خاصی نداشته باشد بین 6 الی 9 ماه فرآیند بهبودی کامل زخم در افراد به طول می‌انجامد. بهبود التهاب پوست بعد از سه ماه ایجاد می‌شود.

در کاشت ابرو فرد باید آمادگی ایجاد زخم مجدد در ناحیه کاشت ابرو را داشته باشد. بنابراین بهترین زمان‌ برای کاشت ابرو بعد از ایجاد زخم، یک سال بعد می‌باشد. یک سال زمانی است که فرد بهترین نتیجه را از عمل کاشت ابرو می‌گیرد.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

آیا کاشت ابرو روی جای زخم و بخیه، نتیجه‌ای قطعی دارد؟

قطعی بودن نتیجه کاشت ابرو بر روی جای زخم ارتباط مستقیمی با کلینیک انتخابی و پزشکی دارد که فرد برای پیوند ابرو انتخاب می‌کند. پزشک متخصص سعی می‌کند تا فولیکول‌ها را از قسمت‌های سر، پاها و بازوها برداشت کند و به ناحیه زخم ابرو پیوند بزند. به طور کلی بافت زخم و اسکار، فولیکول مو ندارد و پیوند فولیکول‌ها باعث می‌شود تا رشد ابروها به‌خوبی صورت بگیرد. پزشک متخصص سعی می‌کند تا پیوند ابروها را با فاصله‌ای بیشتر نسبت به سایر نقاط انجام دهد. پزشک با این کار مطمئن می‌شود که گردش خون در منطقه دارای اسکار وجود داشته باشد. در نتیجه، تبحر پزشک باعث می‌شود تا نتیجه کاشت ابرو بر روی اسکار قطعی باشد و جای زخم‌ها نیز دیگر به چشم نمی‌آید.

روش کاشت ابرو بر روی اسکار

کاشت ابرو بر روی اسکار نسبت به کاشت ابرو معمولی پیچیده‌تر و زمانبرتر است. در نتیجه هزینه کاشت ابرو نیز ممکن است کمی بیشتر باشد. البته افرادی که کلینیک ساعی را برای انجام کاشت ابرو بر روی اسکار انتخاب می‌کنند می‌توانند از تخفیفات کاشت ابرو استفاده کنند. نتیجه کاشت ابرو بر روی اسکار آن‌قدر فوق‌العاده و طبیعی است که ارزش هر هزینه‌ای را دارد. این روش، زیبایی را به‌صورت طبیعی به افراد برمی‌گرداند.

پزشک برای کاشت ابرو ابتدا با بیمار مشورت می‌کند تا از مدل کاشت ابرو مورد انتظار فرد آگاه شود. پزشک سعی می‌کند تا ناحیه آسیب دیده و عمق آسیب‌دیدگی را بررسی کند. سپس ناحیه بانک مو و امکان برداشت از آن را بررسی می‌کند. پس از آن یکی از دو روش FUE و FUT را انتخاب می‌کند. در انتخاب این دو روش پزشک سعی می‌کند تا با خود بیمار نیز مشورت کند و در نهایت روشی را که کمترین عوارض را برای فرد بیمار دارد انتخاب کند.

در روش FUT با برداشت فلپ کوچکی از ناحیه پشت گوش، عمل کاشت ابرو آغاز می‌شود. سپس واحدهای برداشت شده در زیر میکروسکوپ جداسازی می‌شود. در این روش نیازی به تراشیدن مو نیست و ظاهر روتین افراد دستخوش تغییرات نمی‌شود. اما روش FUE روش دیگری برای کاشت ابرو بر روی زخم و بخیه است. این روش با کمترین تهاجم انجام می‌شود و ابروهای متراکم و طبیعی را به شما هدیه می‌دهد. در این روش نیازی به برداشت نوار پوستی نیست و هیچ زخمی بر روی پوست افراد ایجاد نمی‌شود. این روش امروزه طرفداران بیشتری نسبت به سایر روش‌ها دارد.

مراقبت از کاشت ابرو روی اسکار

کاشت ابرو فقط یک جلسه تنها نیست و بعد از آن نیز باید سعی کنید مراقبت‌های لازم را انجام دهید تا نتیجه موفقیت‌آمیزی بگیرید. کاشت ابرو بر روی اسکار نسبت به کاشت ابرو معمولی پیچیده‌تر و حساس‌تر است و لازم است حتماً نکات مراقبتی رعایت شود. مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو بر روی اسکار عبارت است از:

• عدم ضربه، مالش و ماساژ ناحیه ابرو
• داروهای تجویز شده توسط پزشک خود را به‌صورت منظم مصرف کنید.
• تا دو روز بعد از کاشت ابرو سعی کنید صورت خود را نشویید.
• تا دو هفته سیگار نکشید.
• سعی کنید تا یک هفته بعد از کاشت ابرو فعالیت جنسی انجام ندهید.
• در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید.
• تا یک ماه بعد از کاشت ابرو از انجام فعالیت ورزشی سنگین خودداری کنید.
• اگر در هنگام شستشوی صورت، ریزش پوسته‌ها را مشاهده کردید از کندن آن خودداری کنید.

بررسی چندین عکس کاشت ابرو بعد از چند ماه نشان می‌دهد که هر چه شما نکات مراقبتی را بیشتر رعایت کنید نتایج مناسب‌تری دریافت می‌کنید و زیبایی طبیعی را به‌صورت خود برمی‌گردانید.

آیا کاشت ابرو بر روی اسکار دائمی خواهد بود؟

نتایج کاشت ابرو بر روی اسکار قطعی، دائمی و بلند مدت است به شرطی که در کلینیک‌های معتبر و تحت نظر پزشک‌های متخصص انجام شود. شرط دیگر دائمی بودن نتایج، انجام مراقبت‌های بعد از کاشت و رعایت نکاتی است که پزشک متخصص اعلام می‌کند. هفته‌های ابتدایی بعد از کاشت ابرو مهم‌ترین زمانی است که شما باید سعی کنید نکات مراقبتی را به‌خوبی رعایت کنید تا نتایج مثبتی بگیرید.

کلینیک ساعی بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران است که خدماتی مثل کاشت ابرو مردانه، کاشت ابرو زنانه، کاشت مو، میکروبیلدینگ و سایر خدمات زیبایی را برای افراد انجام می‌دهد. پزشکان متخصص در این مجموعه به‌خوبی با اسکارهای مختلف و نحوه بهبود آن آشنا هستند و سعی می‌کنند فولیکول‌ها را در مناطقی از ابرو بکارند که مانع از بهبود اسکار نشود و همچنین قدرت رشد فولیکول‌ها به قوت خود باقی بماند. افرادی که کاشت ابرو را در کلینیک‌های نامعتبر انجام می‌دهند نتیجه مورد انتظارشان را نمی‌گیرند و سپس عنوان می‌کنند که کاشت ابرو بر روی اسکار امکان پذیر نیست و پاسخ مثبتی نمی‌دهد. در حالی که این‌طور نیست و فقط پزشکان با مهارت می‌توانند به‌خوبی این عمل را برای افراد انجام دهند.

محدودیت‌های کاشت ابرو در ناحیه‌ی اسکار

کاشت ابرو یکی از روش‌های دائمی و ایده آل برای افرادی است که در ناحیه ابرو خود اسکار، زخم و یا شکستگی دارند. البته این روش محدودیت‌هایی نیز دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. زمانی که بافت ابرو دچار اسکار می‌شود فولیکول‌های مو و غدد عرق خود را از دست می‌دهد و دیگر به‌صورت طبیعی توانایی روییدن مو در این ناحیه وجود ندارد. در نتیجه تغذیه رسانی توسط عروق به‌سختی انجام می‌گیرد و باعث می‌شود روند بهبود کاشت ابرو زمان‌بر شود. بنابراین از محدودیت‌های کاشت ابرو در ناحیه اسکار این است که رشد و تقویت ابرو پس از اتمام کاشت با سرعت کمتری انجام می‌گیرد. از محدودیت‌های دیگر این عمل این است که هر پزشکی توانایی انجام آن را ندارد. محدودیت دیگر این عمل این است که شما باید با جدیت و تلاش بیشتری مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو را انجام دهید.

عوارض کاشت ابرو بر روی اسکار

پیوند ابرو از جمله عمل‌های زیبایی است که ممکن است عوارضی برای فرد به همراه داشته باشد. قبل از انجام کاشت ابرو باید دقت کنید که حتماً توسط پزشک متخصص معاینه شوید تا کمترین عوارض را برای شما به همراه داشته باشد. عوارض کاشت ابرو بر روی اسکار عبارت است از:

• حساسیت‌های احتمالی به داروهای بی‌حسی موضعی
• امکان ایجاد عفونت در محل ابرو بر اثر استریل نشدن محیط کاشت ابرو
• تورم و درد در ناحیه اسکار که البته بعد از چند روز از بین می‌رود.
• التهاب، قرمز شدن و خارش خفیف در ناحیه اسکار
• خونریزی احتمالی در ناحیه ابرو

کلام آخر

اگر شما در اثر حادثه‌ای دچار آسیب در بافت ابرو شده‌اید و جای زخم در ابروهای خود دارید و رشد ابرو در این منطقه متوقف شده است اصلاً نگران نباشید. شما حق زیبا بودن دارید و می‌توانید با کاشت ابرو بر روی اسکار دوباره زیبایی طبیعی خود را به دست آورید. کلینیک ساعی بهترین کلینیک زیبایی کشور است که پزشکان آن با بهترین روش‌ها کاشت ابرو را به‌صورت کاملاً طبیعی، با کمترین قیمت و تقریباً بدون عوارض برای شما انجام می‌دهند.

مشاوره کاشت کلینیک ساعی: 09193797108

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا