خدمات درمانی و زیباییخدمات کلینیک ساعیکاشت ابرو

بهترین دکتر کاشت ابرو پهن دخترانه طبیعی

5
(1)

 کاشت ابروی دخترانه

انسان همیشه میل به زیبایی ‌و جوانی خصوصا در چهره خود دارد. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسائلی که در زیبایی چهره هر فردی دخیل است، داشتن ابروهای زیبا، متناسب، پهن و پرپشت است. امروزه افراد زیادی خصوصا مدل‌ها، بازیگران، خوانندگان و به‌طور کلی، افراد مشهور اقدام به کاشت ابروی دخترانه می‌کنند؛ زیرا ابروهای نازک مثال سال‌های پیشین دیگر جذابیت و زیبایی ویژه‌ای به چهره نمی‌دهد و امروزه عرصه مد و زیبایی به سمت ابروهای پرپشت اقبال نشان می‌دهد. بنابراین بسیاری از افرادی که ابروی کم‌پشت و ریزش ابرو دارند به دنبال انجام این نوع کاشت جهت پهن شدن ابروی خود هستند.

برای بسیاری از بانوان این باور شکل گرفته که با انجام تاتو و هاشور ابرو هم می‌توانند ابروهایشان را مانند گذشته پرپشت و خوش‌فرم کنند و دیگر نیاز به کاشت ابرو نیست؛ اما حقیقت ماجرا این است که هاشور و تاتو ابرو نمی‌تواند ابروها را به حالت گذشته برگرداند و زیبایی و پرپشتی به آن‌ها هدیه دهد. حتی این شیوه‌ها می‌تواند معایبی مثل مصنوعی بودن شکل ابرو، محدود بودن مدل‌های انتخابی، استفاده از رنگ‌ها و مواد شیمیایی و بعضا مضر و درد را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، ابروی تاتو شده و یا هاشور خورده به هیچ وجه به شکل قبلی خود باز نمی‌گردد و در حقیقت نمی‌شود در صورت ناراضی بودن یا خسته شدن از آن‌، آن‌ها را پاک کرد. در این مقاله تا انتها با ما همراه باشید تا در مورد کاشت ابروی دخترانه، شیوه و مزایای آن اطلاعاتی به شما بدهیم.

مراحل کاشت ابروی دخترانه به طور کلی چیست

کاشت ابرو دخترانه مراحلی دارد که باید به‌درستی و به بهترین شکل ممکن طی شود تا نتیجه نهایی کاشت ابروی طبیعی همان چیزی باشد که در نظر بیمار است. این مراحل عبار‌ت‌اند از:

  • آماده‌ کردن بانک مو و برداشت فولیکول‌ها از آن
  • آماده‌ کردن فولیکول‌های برداشت‌شده زیر میکروسکوپ‌های مخصوص
  • آماده‌ کردن ابرو، تعیین خط آن و سپس کاشت فولیکول‌های آماده‌شده و بررسی‌شده در ناحیه مشخص

کاشت ابروی دخترانه یا همان ابروی پهن به‌عنوان یک گزینه مناسب برای بسیاری از بانوانی که دچار ریزش موهای ابرو خود شده‌اند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. عمل زیبایی پیوند ابرو می‌تواند ابروهایی را که از لحاظ ضخامت و چگالی دارای شرایط کافی و مناسب جهت دستیابی به نتایج زیبایی شناختی عمومی برخوردار نیستند، تقویت نماید.

در حین عمل پیوند ابروی دخترانه یا همان ابروی پهن، فولیکول‌های موهای بیمار به شکل جداگانه از قسمت پشت سر شخص استخراج می‌شود. پیوندها عموما در قسمت داخلی ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر پیوند مو برای انجام کاشت به دقت تهیه می‌شود و سپس در قسمت‌هایی که ریزش مو صورت گرفته، قرار می‌گیرد.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

هزینه کاشت ابروی دخترانه

همان‌طور که گفتیم مدل نهایی کاشت ابرو دخترانه تا حد بسیار زیادی زیبایی چهره شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث جوان‌تر دیده شدن شما خواهد شد. بنابراین اگر از کم‌پشتی ابروهای خود رنج می‌برید؛ می‌توانید به کمک این روش در کلینیک کاشت ابرو معتبر و تخصصی به ظاهر ایده‌آل خود دست پیدا کنید. علاوه بر آن افرادی که به هر دلیل چه افزایش سن و چه بیماری‌های خاصی دچار ریزش ابرو شده‌‌اند و به هیچ طریقی نمی‌توانند آن را درمان کرده و به چهره سابق خود دست پیدا کنند، می‌توانند از مزایای نتایج کاشت ابروی دخترانه پهن بهره برده و به چهره جوان‌تر و زیباتری از خود برسند.

پس اگر هنوز تصمیم قطعی خود را برای انجام کاشت ابرو پهن نگرفته‌اید و هزینه‌های این عمل زیبایی شما را دچار تردید کرده است، باید به شما بگوییم که نتایج نهایی و احساس خوبی که این روش برای شما به همراه خواهد داشت، به هزینه‌اش می‌ارزد.

هزینه کاشت ابروی دخترانه به فاکتورهای زیادی بستگی دارد؛ برای مثال از میان این فاکتورها می‌توان به شرایط فرد، مدل انتخابی، پهنای ابرو، رنگ و… اشاره کرد. شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک کاشت مو و ابرو و مشورت با متخصصان آن مجموعه یک برآورد هزینه کلی داشته باشید و سپس بر اساس آن تصمیم به انجام کاشت ابرو بگیرید.

مراقبت‌های پس از انجام کاشت ابروی دخترانه

برای اینکه بتوانید بعد از انجام کاشت ابروی دخترانه به نتیجه دلخواه خود برسید، باید مراقبت‌های پس از کاشت را جدی بگیرید. اهمیت این کار بسیار بالا است و در صورت عدم رعایت آن‌ها تمام زحمات و هزینه‌های شما از بین خواهد رفت. برخی از این مراقبت‌های پس از کاشت ابرو که لازم است رعایت شود عبارت‌اند از:

  • مصرف دقیق و درست داروهایی که توسط پزشک تجویز شده است تا پایان دوران نقاهت لازم و ضروری است.
  • مصرف نوشیدنی‌ها و مایعات در دوران نقاهت توصیه می‌شود.
  • مصرف میوه‌ها و کمپوت‌هایی مانند آناناس باعث می‌شوند که دوره نقاهت شما کوتاه‌تر و آسان‌تر شود.
  • پیش از اطمینان حاصل کردن از بهبودی کامل به هیچ وجه دارویی را به شکل خودسرانه و بدون تجویز و مشورت پزشک مصرف نکنید.
  • بهتر است مصرف نوشیدنی‌های الکلی و دخانیات را تا پایان دوره نقاهت کنار بگذارید.
  • از اصلاح کردن و یا رنگ کردن ابروهای خود تا مدت‌ها اجتناب نمایید.
  • حتما در هنگام خوابیدن دقت فرمایید که صورتتان با بالش در تماس نباشد. این برخورد ممکن است شکل ابروهای شما را به هم بزند.
  • سعی کنید هنگام خوابیدن سر خود را روی بالش بلند بگذارید تا کمی از بدنتان بالاتر باشد.
  • بهتر است پیش از بهبودی کامل در معرض تابش نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  • تا پایان دوران نقاهت بهتر است از رفتن به سونا، استخر و حمام اجتناب کنید تا به ابروهای شما آسیبی وارد نشود.

سخن پایانی

نتایج کاشت ابروی دخترانه به شکل دائمی است و شما پس از گذشت مدتی از دوران نقاهت می‌توانید آن را کاملا مشاهده نمایید. در دوران نقاهت و پس از آن ریختن بخشی از موهای ابروی شما طبیعی است و این موضوع جای نگرانی ندارد. موهایی که کاشته می‌شوند دائما در حال رشد هستند و شما باید در فواصل مختلف اقدام به تمیز کردن و اصلاح آن‌ها کنید تا زیبایی چهره‌تان دوچندان شود.

رعایت مراقبت‌های پس از کاشت ابرو ضروری است و به شما کمک می‌کند زودتر نتایج آن را مشاهده کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای زیباتر شدن صورت خود کمی صبور باشید. امیدواریم توانسته باشیم به شما در این زمینه کمک کنیم.

جهت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید
  • مشاوره کاشت کلینیک ساعی: 09193797108
  • مشاوره خدمات زیبایی : 09198528528
  • صفحه اختصاصی کلینیک ساعی در اینستاگرام : instagram.com/clinic.saee

منبع :healthline

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا