کاشت ابرو

آیا امکان انجام کاشت ابرو روی تاتو وجود دارد؟

5
(9)

به جرات می توان گفت ابروها نقش مهمی در زیبایی چهره هر شخصی دارند. امروزه توجه ویژه ای به ابروها می شود و روش های مختلفی برای تغییر مدل ابروها از جمله میکروبلیدینگ، تتو ابرو، کاشت ابرو، اکستنشن وغیره وجود دارد.

و اما سوالی که برای ما پیش می آید این است که “آیا این روش ها دائمی هستند یا خیر؟”

برای مثال اگر ما یکی از این روش ها را برای ابروهایمان انجام دادیم، آیا پس از مدتی این امکان را داریم که ابروهای خود را به حالت طبیعی برگردانیم؟ چگونه از تتوهای قدیمی خود خلاص شویم و کدام روش برای ابروهای ما بهتر است؟

کاشت ابرو یکی از بهترین و طبیعی ترین راه ها برای داشتن ابروهایی زیبا و پرتراکم است. از این روش برای پوشاندن تتوهای قدیمی نیز استفاده می شود که مراحل و نکات مربوط به آن را برای شما شرح خواهیم داد.

مشاوره با پزشک پیش از انجام کاشت ابرو روی تتو : اگر به دنبال کاشت ابرو روی تتو خود هستید، یکی از نکاتی که باید به آن بسیار توجه داشته باشید انتخاب پزشک مناسب است. بهتر است پیش از انجام کاشت ابرو با یک متخصص زیبایی در زمینه ابرو مشورت کنید.

پزشک برای انتخاب روش مناسب به شما کمک می کند. در برخی موارد امکان دارد پزشک با در نظر گرفتن شرایط شما روش مناسب تری را به شما پیشنهاد دهد. طراحی تاتوی کاشت ابرو

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

آیا می شود کاشت ابرو را روی تتو انجام داد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوئیم؛ “بله”. حتی در برخی موارد پزشک توصیه می کند پیش از انجام کاشت ابرو، تتو یا هاشور انجام دهید. زمانی که شما هاشور یا تتو ابرو را انجام می دهید، رنگ دانه هایی به لایه زیرین پوست شما تزریق می شود. این رنگ دانه ها در زیر پوست شما باقی می مانند. اگر بعد از مدتی از تتو یا هاشور خود خسته شدید باید از پزشک تان بخواهید با تزریق رنگ دانه هایی دیگر رنگ دانه های قبلی را خنثی کند (به این کار پاک کردن تتو یا هاشور می گویند).

دلیل اینکه شاید پزشک از شما بخواهد قبل از انجام کاشت ابرو، تتو یا هاشور انجام دهید این است که ممکن است پس از کاشت ابرو اتفاق غیر قابل پیش بینی روی دهد. گاهی پیش می آید پس از گذشت 6 ماه از انجام کاشت ابرو شاهد ریزش باشید که داشتن تتو ظاهر ابرو را حفظ می کند.

کاشت ابرو روی تتو

پیش از کاشت ابرو این را در نظر داشته باشید که مدل تتو شما به دلیل تزریق رنگ دانه به لایه زیرین پوست، زیر ابروهای شما باقی می مانند. پس اگر مدل تتو ابروهای خودتان را می پسندید، اقدام به کاشت ابرو کنید و در غیر این صورت ابتدا از پزشک بخواهید مدل ابروهای جدید شما را طراحی کند و محل های اضافی تتو شما را پاک کند و پس از آن کاشت ابرو را انجام دهید.

در مرحله اول پزشک مدل ابروی مورد نظر را روی صورتتان طراحی می کند. سپس برداشتن نمونه ها انجام می شود که بهتر است از موهای پشت سر فرد گرفته شود که حالت بهتری دارند. FIT و FUT از جمله روش هایی است که برای کاشت ابرو استفاده می شود. اگر مایل به کسب اطلاعات کامل در مورد نحوه کاشت ابرو می باشید حتما مقاله کاشت ابروی طبیعی سایت را مطالعه فرمایید.

تعداد نمونه هایی که برای ابرو هر فرد استفاده می شود نسبت به مدل و سایز ابروی هر فرد متفاوت است. در اصطلاح به نمونه های مو گرافت می گویند که هر گرافت شامل 4 تار مو می شود.

FUT (پیوند واحد فولیکولی)

این روش به “برداشت نواری” نیز معروف است. در این روش پزشک برشی را در پشت سر فرد ایجاد می کند و مقداری از پوست را برداشته و محل بریدگی را بخیه می زند. از نمونه گرفته شده از پشت سر، گرافت ها را به صورت تک تک از نمونه پوست گرفته شده خارج می کند و در محل کاشت قرار می دهد. پزشکان این روش را برای کاشت ابرو مناسب تر می دانند.

مراحل کاشت ابرو به روش FUT

FIT (کاشت واحد فولیکولی)

این روش یکی از روش های رایج برای کاشت ابرو محسوب می شود. در این روش حفره ای کوچک در پشت سر فرد ایجاد شده و از طریق آن گرافت ها استخراج می شوند. این روش بدون بخیه و زخم و با تزریق بی حسی و کاملا سرپایی در چند جلسه انجام می شود.

توجه داشته باشید که این روش برای ترمیم ابروها نیز مناسب است. افرادی که FUT را انجام داده و نتیجه دلخواه را نگرفته اند نیز قادر به استفاده از این روش هستند.

مزایای کاشت ابرو روی تتو

از آنجایی که در روش کاشت ابرو اقدامات انجام شده در لایه های سطحی پوست انجام می گیرد، خطری ایمنی و سلامت فرد را تهدید نمی کند. به دلیل عضلانی بودن سر و گردن احتمال عفونت ابروها به حداقل می رسد. انجام کاشت ابرو در یک جلسه انجام می شود و در مدت زمانی کوتاهی شما به مدل ابروی مورد نظرتان خواهید رسید.

توجه داشته باشید که اگر موهای پشت سر شما که به عنوان بانک مو شناخته می شود ضعیف باشد، با گرفتن نمونه از سایر نقاط بدن امکان کاشت ابرو وجود خواهد داشت اما ابروهای شما با تراکم معمولی خواهد بود.

همانطور که می دانید استرس تأثیر منفی روی تمامی اندام های بدن دارد پس توصیه می شود در دوره نقاهت از استرس به دور باشید.

مراقبت های پیش از انجام کاشت ابرو

پیش از انجام کاشت ابرو شما باید پزشکتان را از موارد ذیل آگاه کنید:

  • سوابق بیماری های خاص؛
  • استفاده از دارویی خاص؛
  • حساسیت های دارویی؛
  • به همراه داشتن آزمایش خون از موارد روتین.

توصیه می شود استفاده از داروهای مسکن را به مدت یک هفته الی ده روز پیش از انجام عمل کاشت متوقف کنید. بهتر است از خوردن غذای سنگین 12 ساعت قبل از انجام کاشت پرهیز کنید.

مراقبت های بعد از انجام کاشت ابرو

بعد از انجام کاشت ابرو ممکن است در محل زخم های ایجاد شده تورم یا خارش احساس کنید که پزشک برای شما پماد تجویز خواهد کرد.

 از آنجایی که می دانید رژیم غذایی نقش بسیار مهمی در فرآیند سوخت و ساز بدن و بازسازی سلول های آسیب دیده دارد، به رژیم غذایی خود توجه داشته باشید.

پروتئین، آهن، روی، ویتامین D و امگا 3 از جمله مواد مغذی هستند که نباید از تاثیر آنها بر رشد و سلامت پوست و مو غافل شد. بنابراین مواد غذایی مثل ماهی، لوبیا، مغزها، گوشت پرندگان و سفیده تخم مرغ را حتما در برنامه غذایی خود بگنجانید.

تاتوی ابرو

مناسب ترین افراد برای انجام کاشت ابرو

انجام کاشت ابرو برای تمامی افراد مناسب است. این روش بیشتر برای افرادی که دارای ابروی کم پشت هستند یا به دلیل انجام تتو و هاشور ابروهای خود را از دست داده اند بسیار مناسب است.

ماندگاری کاشت ابرو

این روزها افراد بسیاری به دنبال پیروی کردن از مد بوده و همیشه به دنبال تغییر هستند. این تغییرات تا زمانی زیبا به نظر می رسند که طبیعی باشند. از آنجایی که در فرآیند کاشت ابرو، موی طبیعی از بدن شخص گرفته می شود، یک روش کاملا طبیعی و مشابه با فرآیند طبیعی رشد مو است. در نتیجه موی کاشت شده در ناحیه ابرو همیشه روند رشد طبیعی خود را خواهد داشت.

هزینه کاشت ابرو

برای گرفتن بهترین نتیجه از کاشت ابرو روی تتو، پزشک باید کار را با ظرافت و دقت زیادی انجام دهد و با در نظر گرفتن مدل تتو، سایز و طول ابرو های شما را به شکل کاملا طبیعی طراحی کند. که میزان تراکم ابرو در این جراحی ارتباط مستقیم با هزینه آن دارد.

همچنین هزینه کاشت ابرو به عوامل متعدد دیگری از جمله پزشک متخصص زیبایی، کلینیک جهت انجام جراحی و روشی که برای کاشت ابرو انتخاب می کنید، بستگی دارد.

جهت اطلاع از قیمت کاشت ابرو به صفحه هزینه کاشت ابرو در کلینیک ساعی مراجعه کنید.

هزینه کاشت ابرو کلینیک ساعی

سوالات متداول:

  • آیا کاشت ابرو دائمی است؟

بله، همانطور که در این عمل از موی بدن خود شخص استفاده می شود، روند طبیعی داشته و دائمی است.

  • من فرزند شیرخوار دارم، کاشت ابرو مشکلی در این زمینه ایجاد نمی کند؟

خیر، مشکلی ندارد. برای اطلاع بیشتر با مشاوران ما در کلینیک ساعی در ارتباط باشید.

  • گرفتن نمونه مو از کدام قسمت بدن بهتر جواب می دهد؟

معمولا از موهای پشت سر که حالت صاف دارند، نمونه گرفته می شود و در صورتی که تراکم موهای این قسمت مناسب نباشد از موی سایر اعضای بدن استفاده می شود.

  • چه تعداد تار مو برای ابروها لازم است؟

متناسب با ابروهای هر شخص بین 200 تا 400 گرافت.

  • کاشت ابرو برای افرادی که موهای مجعد و فر دارند هم انجام می شود؟

بله، انجام می شود.

  • آیا امکان دارد بعد از کاشت ابرو موهای آن ریزش داشته باشند؟

بله، ممکن است همه یا قسمتی از ابرو ریزش داشته باشد که در 6 ماه اول طبیعی است.

  • آیا کاشت ابرو درد دارد؟

خیر، برای انجام کاشت ابرو از بی حسی استفاده می شود. ولی امکان دارد بعد از کاشت تا یک هفته احساس خارش یا سوزش داشته باشید که برای آن پماد تجویز می شود.

  • من قبلا تتو انجام داده ام، بهترین روش برای ترمیم ابروها چیست؟ آیا می توانم با PRP یا لیزر آنها را ترمیم کنم؟

بهترین روش برای ترمیم ابرو کاشت ابرو است و روش PRP یا لیزر توصیه نمی شود.

  • آیا کاشت ابرو روی تتو برای افرادی که موی سر آنها سفید شده است هم مناسب است یا خیر؟

بله آنها هم می توانند کاشت را انجام دهند و در صورتی که موهای ابرو سفید شد، ابروها را رنگ کنند تا حالت طبیعی داشته باشد.

  • جهت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید
    • مشاوره کاشت کلینیک ساعی: 09193797108
    • مشاوره خدمات زیبایی : 09198528528
    • صفحه اختصاصی کلینیک ساعی در اینستاگرام : instagram.com/clinic.saee

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 9

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا