کاشت ابرو

کاشت ابروی مردانه، امکان پذیر است؟

چه کسانی برای کاشت ابرو آقایان مناسب هستند؟

0
(0)

ابروها یکی از خاص‌ترین اعضای صورت است که نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت دارد. ابروها علاوه بر اینکه بر زیبایی ظاهری تأثیر گذار است مانع از رسیدن عرق و باران به روی چشم‌ها می‌شود. ابروها همچنین وسیله‌ای است برای نشان دادن احساسات فرد. به عنوان مثال فرد می‌تواند با جمع کردن ابروهای خود اخم کند و ناراحتی خود را نشان دهد.

ریزش و یا کم‌پشت شدن ابروها باعث می‌شود افراد زیبایی خود را از دست بدهند. دلایلی مثل حوادث و ژنتیک نیز باعث می‌شود ابروها دچار ریزش شود. عمل‌های زیبایی مثل کاشت ابرو فقط مختص خانم‌ها نیست بلکه کاشت ابرو مردانه نیز در کلینیک‌ها نیز انجام می‌شود. بنابراین آقایان نیز می‌توانند کاشت ابرو را انجام دهند و از نتایج آن لذت ببرند. در ادامه ضمن اشاره به کاشت ابروی مردانه به جزئیات مرتبط با آن می‌پردازیم.

دلایل ریزش ابرو در مردان

زمانی که ریزش ابرو در مردان رخ می‌دهد مهم‌ترین وظیفه افراد، شناسایی دلیل ریزش آن است. شناسایی دلیل ریزش می‌تواند از ریزش بیشتر ابروها جلوگیری کند و درمانی برای آن پیدا شود. ریزش ابرو در افراد مختلف با دلایل متفاوتی اتفاق می‌افتد. از جمله مهم‌ترین دلایل ریزش ابرو در مردان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

• استرس: استرس باعث می‌شود کارکرد صحیح بدن افراد دچار مشکل شود، در نتیجه باعث ریزش مو در افراد می‌شود.
• افزایش سن: افراد با افزایش سن دچار ریزش ابرو می‌شوند. فولیکول‌های مو با افزایش سن، قابلیت رشد خود را از دست می‌دهند.
• بیماری‌های تیروئیدی: کم‌کاری و یا پرکاری تیروئید باعث می‌شود ابروها کم‌پشت شود و یا دچار ریزش شود.
• کمبود مواد مغذی بدن: ویتامین‌ها و پروتئین‌ها نقش مهمی در بدن دارند و کمبود آن‌ها می‌تواند فرد را دچار ریزش ابرو کند.
• شیمی درمانی: افرادی که در اثر سرطان باید شیمی درمانی کنند دچار ریزش ابرو می‌شوند که البته این ریزش موقتی است و بعد از بهبود فرد، ابروها نیز دوباره می رویند.
• حوادث: حوادث مختلف مثل زخم و شکستگی باعث ریزش ابرو در فرد می‌شود.
• بیماری‌های خود ایمنی و ژنتیکی: بیماری‌هایی مثل آلوپسی آره تا باعث ریزش و کم‌پشت شدن ابرو می‌شود.

آیا کاشت ابرو در مردان نیز قابل انجام است؟

خانم‌ها بیشتر به دلیل استفاده از لوازم آرایشی غیر استاندارد و آقایان نیز به دلایل ژنتیکی و افزایش سن، دچار ریزش ابرو می‌شوند. نکته قابل توجه اینجاست که کاشت ابرو هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل انجام است. پزشک متخصص در جلسه معاینه، دلایل ریزش را بررسی می‌کند و با مشورت با بیمار سعی می‌کند تا بهترین روش کاشت را انتخاب کند. کاشت ابروی طبیعی مردانه می‌تواند زیبایی را به‌صورت برگرداند و با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. کلینیک ساعی بهترین کلینیک زیبایی کشور است که کاشت ابروی مردانه را انجام می‌دهد.

چه افرادی کاندید مناسبی برای کاشت ابروی مردانه هستند؟

شاید تصور کنید که عمل کاشت ابرو فقط مختص خانم‌هاست. این تصور غلط است و آقایان به دلایل مختلف می‌توانند عمل کاشت ابرو را انجام دهند. افراد زیر کاندید مناسبی برای کاشت ابروی مردانه هستند:

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

• همه آقایانی که به دلایل مختلف مثل حوادث، دچار سوختگی و یا زخم در ناحیه ابرو شده‌اند.
• آقایانی که دچار شکستگی و یا بخیه در ابروی خود هستند.
• آقایانی که ابروهای کم‌پشت و نازک دارند و از فرم ابروی خود راضی نیستند.
• آقایانی که بانک موی سالمی دارند.
• آقایانی که بیماری‌های دیابت، قلبی و کلیوی نداشته باشند.
• آقایانی که به دلیل بیماری‌های مختلف مثل آلوپسی، زیبایی ابروهای خود را از دست داده‌اند.

کاشت ابروی مردانه چه مزایا و معایبی دارد؟

مزیت‌های کاشت ابروی مردانه نسبت به معایب آن، بسیار بیشتر است و به همین دلیل امروزه کاشت ابروی مردانه طرفداران زیادی پیدا کرده است. مزایایی مثل افزایش اعتماد به نفس در اثر پر پشت کردن ابروها، دائمی بودن، بدون درد بودن، دوره نقاهت کوتاه، طبیعی بودن و مناسب بودن هزینه کاشت ابرو باعث شده است تا در کلینیک‌های معتبر این روش طرفداران خود را داشته باشد. مزیت مهم دیگر این روش این است که فرد می‌تواند مدل ابرو خود را قبل از کاشت انتخاب کند و به پزشک خود اطلاع دهد.

کاشت ابروی مردانه، امکان پذیر است؟

استفاده از بی‌حسی‌های موضعی برای افرادی که آلرژی دارند می‌تواند ایراد این روش باشد. همچنین خونریزی جزئی و طولانی بودن زمان جلسه کاشت ابرو و عدم تقارن به خاطر انتخاب پزشک نامناسب نیز می‌تواند جزء‌ عوارض کاشت ابرو باشد.

روش‌های کاشت ابرو مردانه

روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو در آقایان وجود دارد که روش FUE و SUT بهترین و جدیدترین آن‌هاست. در این روش‌ها نیازی به جراحی نیست و بیمار دچار عوارض بعد از کاشت نمی‌شود. درد و خونریزی در این روش‌ها وجود ندارد و بیمار می‌تواند با خیالی راحت آن را انجام دهد. پزشک متخصص در ابتدا طرح ابروی فرد را با مشورت با خود بیمار انتخاب می‌کند و روی صورتش می‌کشد. بعد از آن بین 100 الی 400 گرافت را از ناحیه بانک مو برداشت می‌کند و به جهت آماده سازی به زیر میکروسکوپ می‌فرستد. در ادامه فولیکول‌های آماده شده، هم جهت با ابروهای خود فرد کاشته می‌شود. این فرآیند در حدود 4 الی 5 ساعت زمان می‌برد. عدم نیاز به بیهوشی و بخیه، دو مزیت بزرگ این روش‌هاست که باعث شده است این روش‌ها طرفداران زیادی پیدا داشته باشد.

مراحل کاشت ابرو مردانه

کاشت ابروی طبیعی مراحل مختلفی دارد که پزشک متخصص به ترتیب این مراحل را انجام می‌دهد. این مراحل در روش‌های مختلف کاشت ابروی مردانه تقریباً مشابه است و فقط در چند مورد با هم متفاوت است.

مرحله اول جلسه معاینه و مشاوره است. در این جلسه پزشک متخصص در مورد بیماری‌ها فرد سؤال می‌کند و در مورد مدل کاشت ابرو به نتیجه می‌رسد.

در مرحله بعد پزشک با استفاده از بی‌حسی موضعی در ناحیه ابرو و در ناحیه بانک مو کار را آغاز می‌کند.

در مرحله بعد، از ناحیه بانک مو که عموماً ناحیه پشت گوش‌های فرد می‌باشد فولیکول‌های مو را برداشت می‌کند و با ایجاد سوراخ‌های ریزی در ناحیه ابرو می‌کارد.

زاویه کاشت فولیکول‌ها در ناحیه ابرو بسیار مهم است و نیازمند این است که یک پزشک متخصص فولیکول‌های آماده شده را در راستای ابروهای طبیعی فرد بکارد. این باعث می‌شود تا ابروها طبیعی و زیبا جلوه کند. پزشک سعی می‌کند تا ابروهای فرد را به تراکم مورد نظر برساند.

مرحله آخر نیز ارائه مراقبت‌های لازم و داروهایی است که پزشک برای بیمار تجویز می‌کند. فرآیند کاشت ابرو در کلینیک به پایان نمی‌رسد و انجام مراقبت‌های پس از کاشت ابرو بسیار اهمیت دارد. در واقع فرآیند رشد فولیکول‌ها بعد از کاشت ادامه خواهد داشت.

دوره نقاهت کاشت ابرو مردانه

مردان اکثراً به جهت مشغله کاری در مورد دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو نگران هستند. باید بگوییم که دوره نقاهت کاشت ابروی مردانه، کوتاه است و حدوداً یک هفته می‌باشد. عواملی که در تسریع دوره نقاهت مؤثر است عبارت است از مراقبت صحیح، شستشوی روزانه، عدم دست‌کاری ابرو و مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص. به طور کلی ابروها باید بعد از کاشت، مرطوب نگه داشته شود.

آیا هزینه کاشت ابرو در آقایان و خانم‌ها متفاوت است؟

عامل جنسیت بر هزینه کاشت ابرو ارتباط مستقیم ندارد. بلکه تعداد گرافت های پیوند زده شده و مدل کاشت ابرو عواملی است که بر هزینه کاشت ابرو مؤثر است. پزشک متخصص بعد از معاینه فرد و بررسی تعداد گرافت های مورد نیاز، قیمت کاشت ابرو را به فرد ارائه می‌کند. شما می‌توانید با انجام کاشت ابرو در کلینیک ساعی از تخفیفات کاشت ابرو بهره‌مند شوید.

مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو در آقایان

مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو از جمله عواملی است که به‌صورت مستقیم بر نتیجه نهایی کاشت ابرو در آقایان تأثیر دارد. مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو هزینه‌ای ندارد و فقط کافی است کمی دقت داشته باشید تا بتوانید نتیجه مثبتی از کاشت ابرو خود بگیرید. این نکات مراقبتی عبارت است از:

• عدم دست‌کاری ابرو تا مدتی بعد از کاشت ابرو
• روی صورت خود نخوابید: خوابیدن روی ابروهای تازه کاشته شده باعث می‌شود تا رشد ابروها به‌خوبی انجام نشود. ابروها نباید به هیچ وجه تحت فشار قرار بگیرند.
• عدم استفاده از لوازم آرایشی: آقایان نیز ممکن است بعد از کاشت ابرو برای پر کردن ابروهای خود از مواد آرایشی استفاده کنند که این باعث می‌شود عوارض خطرناکی برای فرد رخ بدهد.
• مقاومت در برابر خارش: ممکن است بعد از کاشت ابرو در ناحیه ابروهای خود احساس خارش کنید. شما باید سعی کنید در برابر این احساس مقاومت کنید و تحت هیچ عنوانی ابروهای خود را نخارانید. خاراندن ابروها به فولیکول‌های آن آسیب می‌زند و این باعث می‌شود نتیجه نهایی دلخواه شما نباشد.
• شستشوی مناسب ابروها
• قضاوت نکردن در مورد مدل ابروها بعد از مدت کوتاهی از کاشت ابرو
• عدم انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین بعد از کاشت ابرو
• استفاده از کرم‌های مرطوب کننده تحت نظر پزشک
• پرهیز از به کار بردن موچین و اصلاح نامناسب ابرو

کاشت ابروی مردانه، امکان پذیر است؟

بعد از کاشت ابرو چه بخوریم؟

مراقبت و تغذیه بعد از کاشت ابرو نیز به‌مانند سایر عوامل اهمیت زیادی دارد. همه افرادی که کاشت ابرو انجام می‌دهند بعد از کاشت ابرو باید به فکر تغذیه خود باشند. تغذیه مناسب، دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو را کاهش می‌دهد. فولیکول‌های تازه کاشته شده بعد از کاشت، بسیار ضعیف هستند و حساسیت زیادی دارند. افراد باید با تغذیه مناسب سعی کنند به رشد این فولیکول‌ها کمک نمایند. برای داشتن تغذیه مناسب موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1. غذاهای چرب نخورید: غذاهای چرب، کارکرد صحیح بدن را مختل می‌کند. بنابراین تا می‌توانید از مصرف آن‌ها پرهیز کنید.

2. مایعات به اندازه کافی مصرف کنید: با مصرف مایعات باید بدن خود را هیدراته نگه دارید. خوردن مایعات، سوپ و مرکبات باعث می‌شود که خون رقیق‌تر شود. در نتیجه سیستم گردش خون بهبود پیدا می‌کند و مواد مغذی بیشتری به فولیکول‌های مو می‌رسد.

3. پروتئین مصرف کنید: گوشت، تخم مرغ، حبوبات، غلات، سویا و ماهی سرشار از پروتئین است و به سلامت موها و ابروها کمک زیادی می‌کند.

4. مصرف امگا 3 را فراموش نکنید: امگا 3 نقش بسیار مهمی در سلامت موها و ابروها دارد. قبل و بعد از کاشت ابرو باید امگا 3 مصرف کنید. مواد غذایی مثل ماهی و تخم مرغ، سرشار از امگا 3 است.

5. غذاهای حاوی آهن مصرف کنید: آهن برای سلامت پوست و مو اهمیت زیادی دارد. کمبود آهن در بدن باعث ایجاد کم خونی می‌شود و جابجایی اکسیژن را در بدن مختل می‌کند. اختلال در اکسیژن رسانی باعث اختلال در کارکرد فولیکول‌های مو می‌شود. بنابراین سعی کنید غذاهایی مثل اسفناج، سبزیجات و میوه مصرف کنید. از قرص‌های آهن نیز می‌توانید در وعده‌های غذایی خود استفاده کنید.

6. از مصرف ویتامین‌ها غافل نشوید: ویتامین‌های مختلف مثل ویتامین B و ویتامین C تأثیر بسیار مهمی در زیبایی پوست و مو دارد. ویتامین‌های مختلف به کارکرد صحیح فولیکول‌های مو کمک می‌کند.

7. از خوردن نمک و شکر پرهیز کنید: شکر و نمک، دو ماده غذایی است که خوردن بیش از اندازه آن برای افراد سالم نیز خطرناک است. حال افرادی که تازه ابرو کاشته‌اند نباید به خوردن شکر و نمک ادامه دهند. شکر و نمک مواد مضری دارند که باعث می‌شوند کارکرد صحیح بدن مختل شود.

سؤالات متداول

در مورد کاشت ابرو آقایان سؤالات زیادی برای افراد وجود دارد که در این قسمت سعی می‌کنیم به آن‌ها پاسخ دهیم. این سؤالات عبارت است از:

1. تعداد جلسات کاشت ابرو چقدر است و هر جلسه چقدر زمان می‌برد؟ در حالت عادی بین 100 الی 400 گرافت برای کاشت ابرو لازم است. مدت زمان کاشت ابروی مردانه به تعداد گرافت های لازم برای کاشت بستگی دارد. همه مراحل کاشت ابرو در طی یک جلسه انجام می‌شود. این جلسه عموماً بین 4 الی 5 ساعت زمان می‌برد. البته این زمان در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال اگر فردی تعداد گرافت های بیشتری لازم داشته باشد ممکن است بنا به صلاحدید پزشک در دو جلسه انجام شود.

2. هزینه کاشت ابرو مردانه با کاشت ابرو زنانه متفاوت است؟ واقعیت این است که عامل جنسیت نمی‌تواند دلیل تفاوت قیمت در کاشت ابرو باشد. اما عواملی مثل مدل کاشت ابرو و زمانی که برای انجام این فرآیند صرف می‌شود تأثیر مهمی بر هزینه کاشت ابرو دارد.

3. بعد از چه مدتی از کاشت ابرو می‌توان به فعالیت شغلی خود ادامه داد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که اگر فعالیت روزانه شما در محل کار سبک است روز بعد از کاشت ابرو می‌توانید به سر کار بروید. اما اگر فعالیت سنگینی دارید بهتر است تا حداکثر سه روز بعد به سر کار بروید. در صورت رعایت نکات مراقبتی مثل شستشوی روزانه و عدم دست‌کاری ابرو شما نگرانی بابت ادامه شغلتان نخواهید داشت. به طور کلی دوره نقاهت کاشت ابرو مردانه زیاد نیست.

4. شستشو و استحمام بعد از کاشت ابرو چگونه است؟ در هنگام شستشو باید دقت کنید که ضربه‌ای به فولیکول‌های تازه کاشته شده وارد نشود. ایجاد ضربه باعث می‌شود فولیکول‌های تازه کاشته شده خاصیت رشد خود را از دست بدهند. سعی کنید تا دو هفته بعد از کاشت ابرو از آب‌پاش و شامپوی بچه برای شستشوی ابرو خود استفاده کنید. دقت کنید که شستشوی روزانه ابروها می‌تواند به بهبود سریع‌تر زخم و از بین رفتن پوسته‌های آن کمک کند به شرطی که با دقت انجام شود.

5. آیا افراد متوجه کاشت ابرو من می‌شوند؟ کاشت ابرو طبیعی‌ترین روش برای درمان ریزش و یا کم‌پشت شدن ابروها می‌باشد. پزشک متخصص از ناحیه پشت سرتان فولیکول‌ها را برداشت می‌کند و به ناحیه ابروها پیوند می‌زند. بنابراین موها از بدن خود شماست و رشدش نیز طبیعی است. اگر پزشک متخصص و با تجربه‌ای را برای کاشت ابرو خود انتخاب کنید ابروها کاملاً طبیعی جلوه می‌کند و هیچ‌کس متوجه کاشت ابرو در شما نمی‌شود. اگر چندین عکس کاشت ابرو طبیعی را بعد از چند ماه مشاهده کنید و با عکس‌های قبل از کاشت مقایسه کنید به طبیعی بودن آن پی می‌برید.

6. نتیجه نهایی کاشت ابرو مردانه چه زمانی مشخص می‌شود؟ نتیجه نهایی کاشت ابرو در مردان بین 10 الی 12 ماه بعد از کاشت ابرو مشخص می‌شود. البته رشد فولیکول‌های کاشته شده در ماه چهارم اتفاق می‌افتد و شما کم‌کم زیبایی ابروهای خود را به دست می‌آورید. در هفته‌های سوم و چهارم نیز شما شاهد ریزش ابروهای تازه کاشته شده می‌شوید که کاملاً طبیعی است و جزء فرآیند کاشت ابروی مردانه است.

7. آیا کاشت ابرو برای آقایان عوارض دارد؟ کاشت ابرو برای آقایان به خودی خود عوارضی ندارد و فقط در صورتی ممکن است برای فرد خطرناک باشد که عمل کاشت ابرو در کلینیک‌های نامعتبر و توسط پزشک بدون تخصص انجام شود. خونریزی، عدم تقارن، درد، عفونت، کبودی و تورم از جمله عوارض احتمالی است که اگر کاشت ابرو در کلینیک نامعتبر انجام شود بروز می‌کند.

ماندگاری کاشت ابرو مردانه

با بررسی نتایج کاشت ابرو مردانه به این نتیجه می‌رسیم که سیستم ایمنی فرد، نقش بسیار مهمی در موفقیت و ماندگاری نهایی عمل کاشت ابرو دارد. بدن هر فرد با فرد دیگر تفاوت دارد و ماندگاری کاشت ابرو در هر فرد متفاوت است. بنابراین نمی‌توان زمان دقیقی را برای ماندگاری نتایج کاشت ابرو بیان کرد و این زمان برای هر فرد متفاوت است.

عامل دیگر مراقبت‌هایی است که فرد بعد از کاشت ابرو انجام می‌دهد. هر چقدر فرد بعد از کاشت ابرو مراقبت‌ها را به‌صورت جدی‌تر انجام دهد ماندگاری نتایج بیشتر خواهد بود و بالعکس. فرد باید سعی کند تا بعد از کاشت ابرو از دست‌کاری ابروهای خود جلوگیری کند و از خوردن ضربه به ابروهای خود جلوگیری کند.

عامل دیگر سبک زندگی و رژیم غذایی فردی است که کاشت ابرو را انجام داده است. فعالیت‌های ورزشی نیز بر ماندگاری نتایج مؤثر است.

به طور متوسط بین 2 تا 5 سال زمانی است که ماندگاری کاشت ابرو برای آقایان اتفاق می‌افتد. دقت کنید که رشد ابروهای کاشته شده نسبت به ابروهای طبیعی خود فرد بیشتر است و فرد باید به‌صورت مرتب در طی فواصل مناسب نسبت به اصلاح ابروهای خود اقدام کند. فولیکول‌های تازه کاشته شده نسبت به ابروهای طبیعی خود فرد حساسیت بیشتری دارد و فرد باید مراقبت بیشتری نسبت به آن داشته باشد. بنابراین به این نتیجه می‌رسیم که عوامل متعددی بر ماندگاری نتایج کاشت ابرو مردانه تأثیرگذار است و هر فرد بسته به عوامل مختلف ممکن است ماندگاری متفاوتی در نتایج کاشت ابرو نشان دهند.

مزیت‌های کلینیک ساعی نسبت به سایر کلینیک‌های موجود در کشور

کلینیک ساعی با ارائه خدماتی دوستانه و شخصی به افراد، امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. تیم کلینیک ساعی با همدلی بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. پزشکان متخصص این مجموعه سعی می‌کنند تا زیبایی را به افراد هدیه دهند. بیشتر از 95 درصد از مشتریان این کلینیک رضایت کامل دارند و این نشان دهنده این است که این کلینیک کار خود را به‌خوبی انجام داده است. کلینیک ساعی از بهترین پزشکان سطح کشور استفاده می‌کند که باعث شده است تا بهترین کلینیک زیبایی کشور باشد.

استفاده از دستگاه‌های به روز و مدرن نیز مزیت دیگر این کلینیک است. داشتن محیطی شاداب و بهداشتی نیز از جمله مزیت‌های دیگر کلینیک ساعی است که در کلینیک‌های دیگر وجود ندارد.

کلینیک ساعی حافظ و امانت دار اسرار مشتریان خود است و سعی می‌کند تا به هر شکلی رضایت مشتریان خود را حفظ کند. کلینیک ساعی به اصول اخلاقی پایبند است و سعی می‌کند تا با کاهش هزینه‌های خود هزینه کاشت ابرو را برای افراد مناسب‌تر کند. پرسنل این کلینیک با رعایت کامل ادب و احترام با مشتریان برخورد می‌کند و افراد نیز رضایت خاطر کامل دارند.

کلام آخر

به‌صورت کلی باید بدانیم که آقایان نیز مانند خانم‌ها می‌توانند کاشت ابرو را انجام دهند و هیچ مانعی برای آقایان در مورد کاشت ابرو وجود ندارد. گرچه خانم‌ها نسبت به آقایان بیشتر برای کاشت ابرو به کلینیک‌های کشور مراجعه می‌کنند ولی هستند آقایانی که از مدل ابروی خود راضی نیستند و یا به دلایل مختلف دچار ریزش و یا کم پشت شدن ابرو شده‌اند. بنابراین آقایان می‌توانند به کلینیک‌های معتبر زیبایی مراجعه کنند و عمل کاشت ابرو را انجام دهند.

کلینیک ساعی بهترین کلینیک زیبایی کشور است که انواع خدمات زیبایی مثل کاشت ابروی مردانه و کاشت ابروی زنانه را برای افراد انجام می‌دهد. کلینیک ساعی بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران است که از بهترین دستگاه‌ها و بهترین پزشکان بهره می‌گیرد. این کلینیک دارای مجوز از وزارت بهداشت است و در زمینه کاشت ابرو سابقه‌ای طولانی دارد. اگر به دنبال کاشت ابرو مردانه هستید و مشغله دارید و نگران عوارض کاشت ابرو هستید باید بگوییم که کلینیک ساعی این معضل را به‌راحتی برای شما حل می‌کند. شما می‌توانید طی یک جلسه به کلینیک ساعی مراجعه کنید و در مورد مدل ابرو و پیوند ابرو با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه کاشت ابرو می‌توانید با کلینیک ساعی تماس بگیرید.

مشاوره کاشت کلینیک ساعی: 09193797108

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا