کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش FIT

مزایا و معایب، روش کار و هزینه

فهرست مطالب

4
(1)

ابروها نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت فرد دارد و نقش آن، زمانی پر رنگ‌تر می‌شود که فرد دچار ریزش و یا کم‌پشت شدن ابرو شود. ریزش ابرو می‌تواند دلایل مختلفی مثل دلایل ژنتیکی، استرس و استفاده از مواد آرایشی ناسالم داشته باشد. برای درمان ریزش ابرو می‌توان کاشت ابرو را در کلینیک‌های معتبر انجام داد. تاتو ابرو یا میکروبلیدینگ روش دیگری است که برای ریزش و کم‌پشت شدن ابرو استفاده می‌شود ولی مثل کاشت ابرو دائمی نیست و یک روش موقتی می‌باشد. کاشت ابرو روش‌های مختلفی دارد که یکی از بهترین روش‌های آن کاشت ابرو به روش FIT می‌باشد. در ادامه به بررسی موارد مرتبط با کاشت ابرو به روش FIT در کلینیک می‌پردازیم.

نکته مهم در کاشت ابرو طبیعی این است که حتماً باید توسط پزشک متخصص و در کلینیک‌های معتبر انجام شود. کاشت ابرو یک فرآیند حساس و تخصصی است و اگر در کلینیک‌های نامعتبر انجام شود عوارض جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد. کلینیک ساعی با بهره‌گیری از بهترین پزشکان و بهترین دستگاه‌ها مناسب‌ترین گزینه برای انجام کاشت ابرو است.

کاشت ابرو به روش FIT چگونه انجام می‌گیرد؟

روش FIT یکی از مدرن‌ترین روش‌های کاشت ابرو است که طرفداران زیادی دارد. روش FIT هم برای کاشت ابرو مردانه و هم برای کاشت ابرو زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از این روش، ابروهایی زیبا، پرپشت و متراکم داشته باشید. در این روش گرافت های مو از ناحیه بانک مو برداشت می‌شود و در ادامه زیر میکروسکوپ، جداسازی و آماده‌سازی می‌شود. ناحیه بانک مو معمولاً پشت گردن و فاصله بین دو گوش است.

فولیکول‌هایی که توسط پزشک متخصص از ناحیه بانک مو برداشت می‌شود جداسازی می‌شود و سپس طبق مدل کاشت ابرو مورد نظر بیمار به ناحیه ابرو پیوند زده می‌شود. برای کاهش درد و انجام بهتر کاشت ابرو پزشک متخصص از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند. روش FIT از جمله روش‌های غیر تهاجمی است که کمترین عوارض را برای فرد دارد و افراد می‌توانند با خیال راحت عمل کاشت ابرو را انجام دهند. کاشت ابرو با روش FIT تقریباً بین 3 الی 6 ساعت انجام می‌گیرد و نیازی به بیهوشی کامل فرد بیمار نیست. روش FIT نسبت به روش FUT به زمان بیشتری نیاز دارد.

چه افرادی گزینه مناسبی برای کاشت ابرو به روش FIT هستند؟

یکی از سؤالات مهم افراد قبل از کاشت ابرو به روش FIT این است که آیا من گزینه مناسبی برای انجام کاشت ابرو هستم یا خیر؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که اکثر افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای نیستند می‌توانند کاشت ابرو به روش FIT را انجام دهند. افراد زیر گزینه مناسبی برای انجام کاشت ابرو به روش FIT هستند:

• افرادی که ترجیح می‌دهند ابروهای پرپشت‌تری داشته باشند.
• افرادی که به دلایل ژنتیکی دچار ریزش و یا کم‌پشت شدن ابرو شده‌اند.
• افرادی که در اثر بیماری دچار ریزش ابرو شده‌اند.
• افرادی که در اثر حوادث مختلف دچار ریزش ابرو شده‌اند.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

علت ریزش ابرو در افراد مختلف چیست؟

ریزش و یا کم‌پشت شدن ابرو در افراد مختلف ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد. بنابراین نمی‌توان دلیل ریزش ابرو را برای همه افراد به یک صورت دید. از جمله دلایل ریزش ابرو در افراد مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• برداشتن ناصحیح و بیش از اندازه ابرو: این مورد در خانم‌ها شایع است و به دلیل برداشت بیش از حد ابرو ریزش ابرو در افراد اتفاق می‌افتد. افراد برای جلوگیری از ایجاد چنین حالتی باید سعی کنند در برداشتن ابروها زیاده‌روی نکنند. کاشت ابرو می‌تواند به‌خوبی برای افرادی که در اثر این مورد دچار ریزش ابرو شده‌اند مفید باشد.

• تصادفات و شکستگی: ابرو در اثر ضربه می‌تواند دچار ریزش شود و این برای فرد بسیار حس بدی ایجاد خواهد کرد. ابرو ناحیه حساس صورت است و در تصادفات می‌تواند رشد خود را از دست بدهد.

• اختلال کندن موی وسواسی: بعضی از افراد به بیماری دچار هستند که در اثر استرس و یا حتی بدون دلیل موهای ابرو خود را می‌کنند. افراد می‌توانند بعد از درمان این اختلال، ابرو بکارند و این مشکل خود را برطرف کنند.

قبل از انجام کاشت ابرو چه معایناتی انجام می‌گیرد؟

یکی از مزیت‌های بسیار مهم کلینیک ساعی این است که اگر برای کاشت ابرو به این کلینیک مراجعه کنید توسط پزشک متخصص معاینه می‌شوید و معاینات مختلف بر روی شما انجام می‌شود. اما در کلینیک‌های نامعتبر شما مستقیماً به اتاق جراحی می‌روید و بدون اینکه معاینه شوید کاشت ابرو برای شما انجام می‌شود.

کلینیک ساعی بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران است که پزشک متخصص، آزمایشاتی از قبیل CBC (برای شمارش سلول‌های خونی) PTT، آزمایش تشخیص دیابت، آزمایش ایدز، هپاتیت B، هپاتیت C و آزمایش ادرار را انجام می‌دهد. در سال‌های اخیر آزمایش کرونا نیز به لیست آزمایش‌های قبل از انجام کاشت ابرو نیز اضافه شده است. این آزمایشات باعث می‌شود تا عوارضی برای شما ایجاد نشود و کاشت ابرو به بهترین حالت ممکن برای شما انجام شود.

بررسی تفاوت‌های کاشت ابرو به روش FIT ، FUT و SUT

در کاشت ابرو به روش FIT، هر واحد فولیکولی، جداگانه از پوست سر برداشت می‌شود. فولیکول‌های مو در این روش به‌صورت تصادفی برداشت می‌شود. مزیت مهم این روش این است که بعد از برداشت در ناحیه بانک مو مشکلی ایجاد نمی‌شود و تراکم آن به هم نمی‌خورد. در این روش اثر مشخصی از زخم و اسکار بر روی پوست فرد ایجاد نمی‌شود. برداشت در این روش با استفاده از برش‌های دایره‌ای میکروسکوپی انجام می‌گیرد.

در روش FUT که به روش نواری نیز شناخته می‌شود یک تکه بافت بلند و نازک از پوست ناحیه پشت پوست سر به همراه فولیکول‌هایش برداشته می‌شود. سپس این واحدهای فولیکولی آماده کاشت می‌شوند. زخم‌های باقی‌مانده بخیه زده می‌شوند و یک اسکار ظریف به‌صورت یک خط در محل بانک مو باقی می‌ماند. این اسکار در روش FIT وجود ندارد و همین موضوع باعث شده است تا طرفداران کاشت ابرو به روش FIT نسبت به روش FUT بیشتر باشد.

روش SUT نیز روش دیگر کاشت ابرو است که در آن هیچ جای زخمی برای شما ایجاد نمی‌شود. در این روش از دستگاه‌های پیشرفته‌تری استفاده می‌شود و دوره نقاهت آن نیز نسبت به سایر روش‌ها کوتاه‌تر است. اما هزینه کاشت ابرو در این روش نسبت به سایر روش‌ها بیشتر است.

مراحل کاشت ابرو به روش FIT

یکی از سؤالات اصلی افراد این است که مراحل کاشت ابرو چگونه است. به طور کلی کاشت ابرو به روش FIT طی سه مرحله انجام می‌گردد. در مرحله اول قبل از عمل طراحی مدل ابرو انجام می‌گیرد. در مرحله بعد، از ناحیه پشت سر فولیکول‌ها برداشت می‌شود و زیر میکروسکوپ جداسازی می‌شود. در نهایت نیز فولیکول‌ها در ناحیه ابرو کاشته می‌شود. مراحل کاشت ابرو به روش FIT عبارت است از:

مرحله اول: قبل از عمل

در این مرحله پزشک شما را معاینه می‌کند. شما نیز اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید و یا به بیماری خاصی مبتلا هستید باید به پزشک اطلاع دهید. در این مرحله آزمایش‌های مختلف مثل هپاتیت، ایدز و کرونا بر روی شما انجام می‌شود. بهتر است که قبل از عمل ناحیه بانک مو و ابرو به‌خوبی شسته و تمیز شود. بهتر است قبل از عمل مواد ویتامینی و پروتئینی را به میزان لازم مصرف نمایید. شما در این مرحله، مدل ابروی مورد انتظار خود را به پزشک اطلاع می‌دهید تا پزشک بتواند به بهترین نحو ممکن کاشت ابرو را برای شما انجام دهد.

مرحله دوم:‌ برداشت مو از ناحیه بانک مو

در این مرحله با استفاده از ابزارهای مخصوص که قطر بسیار کمی دارد برداشت مو از ناحیه بانک مو انجام می‌شود. ابزارهای مخصوص، قطری در حدود 0.8 میلی‌متر دارد و این نشان دهنده ظرافت کار در برداشت فولیکول‌های مو است. در این مرحله پزشک سعی می‌کند فولیکول‌هایی از مو را برداشت کند که ظرافتی شبیه به موهای ابرو فرد داشته باشد. برداشت مو با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و فرد در طی عمل دچار درد نخواهند شد. همچنین نیازی به تراشیدن موی سر نیست و فولیکول‌ها از یک ناحیه کوچک از سر برداشته می‌شود.

مرحله سوم: طراحی و کاشت ابرو

در این مرحله، طراحی مدل ابرو آغاز می‌شود. همان طرحی که در مرحله معاینه با مشتری هماهنگ شده است در این مرحله با جزئیات طراحی می‌شود. اینجاست که هنر و تجربه پزشک خودنمایی می‌کند. هر پزشکی نمی‌تواند مدل ابروی زیبا و دلخواه بیمار را طراحی کند. بنابراین بیمار باید حتماً نزد پزشکان باتجربه برود. ایجاد تاج مناسب، ایجاد تقارن و طبیعی بودن، ویژگی‌هایی است که در طراحی ابرو باید به آن توجه داشت. زاویه و جهت خروج مو در زیبایی صورت فرد بسیار مهم است. موهای ابرو باید با ابروهای اصلی فرد هم‌جهت باشد و با زاویه 15 درجه از پوست ایجاد شود.

مزایا و معایب کاشت ابرو به روش FIT

افراد ترجیح می‌دهند قبل از انجام کاشت ابرو به روش FIT علاوه بر اینکه بدانند کاشت ابرو چگونه است از مزایا و معایب آن نیز اطلاع پیدا کنند و خود را برای آن آماده کنند. مزایای این روش عبارت است از:

• عدم نیاز به بیهوشی بیمار در حین کاشت ابرو
• عدم نیاز به پانسمان و مراقبت‌های ویژه
• ایجاد ابروهای کاملاً طبیعی و زیبا
• عدم ایجاد زخم‌های بزرگ و اسکار
• تهاجم کمتر، سرعت بهبودی بالاتر و اثربخشی سریع‌تر
• پایین بودن هزینه کاشت ابرو
• ایجاد زخم‌های بسیار ریز که به‌زودی بهبود پیدا می‌کند.
• طبیعی بودن نتیجه عمل به علت اینکه کاشت ابرو با روش FIT با ظرافت خاصی انجام می‌شود.

معایب این روش در افراد مختلف بسته به شرایط بدنی‌شان متفاوت است. در واقع ممکن است هر فردی دچار عوارض خاصی باشد که در فرد دیگر وجود ندارد. پزشک متخصص سعی می‌کند با تجربه‌ای که دارد این معایب و عوارض را به کمترین حد ممکن برساند. معایب این روش عبارت است از:

• تورم و کبودی جزئی که سریعاً برطرف می‌شود.
• عدم امکان کاشت در صورت وجود بانک مو ضعیف
• داشتن دوره نقاهت و نیاز به استراحت بعد از کاشت ابرو
• درد و بی‌حسی جزئی که ناشی از استفاده از بی‌حسی‌های موضعی می‌باشد.
• زمان‌بر بودن نسبت به سایر روش‌های کاشت ابرو

عوارض احتمالی کاشت ابرو به روش FIT

کاشت ابرو نیز مانند سایر عمل‌های زیبایی ممکن است عوارضی برای بیمار داشته باشد. عوارض کاشت ابرو معمولاً گریبان گیر افرادی می‌شود که بدون برنامه ریزی، کاشت ابرو را انجام می‌دهند. افراد اگر با تحقیقات کافی، کلینیک و پزشک مناسبی را انتخاب کنند نتیجه بهتری از کاشت ابرو می‌گیرند.

مهم‌ترین عامل مؤثر در یک کاشت ابرو موفق و مطلوب، انتخاب یک کلینیک معتبر است. کلینیک ساعی با سابقه‌ای درخشان بهترین کلینیک زیبایی کشور است که انواع خدمات زیبایی را به افراد هدیه می‌دهد. انتخاب کلینیک ساعی باعث می‌شود تا عوارض احتمالی کاشت ابرو به کمترین حد ممکن برسد. عوارض کاشت ابرو به روش FIT عبارت است از:

• تورم و کبودی سطح پوست
• خونریزی سطح پوست
• آسیب به بافت عصبی فرد
• باقی ماندن جای زخم

قبل از کاشت ابرو به روش FIT به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

بیمار قبل از کاشت ابرو باید توجه داشته باشد که هر نکته‌ای را که لازم است را به پزشک خود اطلاع دهد. در این صورت پزشک می‌تواند فرآیند کاشت ابرو را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. از جمله عواملی که حتماً باید قبل از کاشت ابرو به روش FIT آن را انجام دهید عبارت است از:

1. تا یک هفته قبل از انجام کاشت ابرو از دخانیات و مشروبات الکلی استفاده نکنید.
2. ابروهای خود را قبل از کاشت نباید رنگ کنید. رنگ کردن ابرو فرآیند کاشت ابرو را مختل می‌کند و در نتیجه شما نتیجه مناسبی نخواهید گرفت.
3. در روز عمل از نوشیدنی‌های کافئین دار استفاده نکنید.
4. حتماً همراه با شخص دیگری برای کاشت ابرو به کلینیک مراجعه کنید.
5. تا یک هفته قبل از کاشت ابرو از داروهای رقیق کننده مثل آسپرین استفاده نکنید.

زمان نقاهت در کاشت ابرو به روش FIT

زمان نقاهت این روش، بسیار کوتاه است و فرد از این بابت نباید نگرانی داشته باشد. برای کوتاه‌تر شدن زمان نقاهت رعایت نکات زیر الزامی است.

1. اگر در انتهای عمل درد داشتید به پزشک خود بگویید و از مسکن‌هایی که پزشکتان تجویز می‌کند نیز حتماً استفاده کنید.
2. تا دو روز بعد از عمل صورت خود را نشویید و بعد از این مدت ابتدا صورت خود را با آب ولرم و شوینده بشویید. از شوینده‌هایی استفاده کنید که برای موهای ابرو شما مضر نباشد.
3. اگر کبودی و ورم در صورت خود داشتید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.
4. تا چند روز بعد از کاشت ابرو در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
5. از خارش ابرو و دست‌کاری و ماساژ دادن ابرو جدا خودداری کنید.

هزینه کاشت ابرو به روش FIT

اینکه هزینه کاشت ابرو چقدر است تقریباً سؤال مشترک اکثر افراد است. هزینه کاشت ابرو از جمله موضوعات مهمی است که همه افراد به آن اهمیت می‌دهند و سعی می‌کنند کلینیکی را انتخاب کنند که هزینه کمتری از آن‌ها دریافت کند. ولی باید توجه داشت که کاشت ابرو با هزینه کم نمی‌تواند لزوماً انتخاب بهتری باشد. شما نباید کیفیت را فدای قیمت کنید. شما باید سعی کنید کلینیک معتبری را برای کاشت ابرو انتخاب کنید. کلینیک ساعی بهترین گزینه برای انجام کاشت ابرو است. این کلینیک علاوه بر اینکه هزینه مناسبی از شما دریافت می‌کند بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

هزینه کاشت ابرو در کلینیک به میزان ریزش و میزان گرافت های کاشته شده بستگی دارد و هر چه تعداد این گرافت ها بیشتر باشد زمان و هزینه عمل نیز بیشتر می‌شود. هزینه‌ای که در قبال انجام کاشت ابروی طبیعی به روش FIT گرفته می‌شود در ازای زیبایی که به فرد می‌دهد بسیار به‌صرفه است و گزینه بسیار مناسبی است. پزشک متخصص، تجهیزات مورد استفاده و کلینیک انتخابی از جمله عوامل دیگری است که بر روی هزینه کاشت ابرو مؤثر است.

یکی از سؤالات اصلی بیماران این است که آیا کاشت ابرو به روش FIT را می‌توان با استفاده از دفترچه بیمه نیز انجام داد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که به‌صورت کلی کاشت ابرو از جمله عمل‌های زیبایی است و عمل‌های زیبایی نیز تحت پوشش بیمه نمی‌باشد. البته فرد می‌تواند داروهای خود را با استفاده از بیمه تهیه کند.

اگر به دنبال این هستید که جزئیات قیمت کاشت ابرو به روش FIT را بدانید می‌توانید با کلینیک ساعی تماس حاصل بفرمایید و یا یک جلسه حضوری به این کلینیک بروید تا در جریان جزئیات کاشت ابرو قرار بگیرید. بسته به مدل ابرو و میزان ریزش و یا کم‌پشت شدن ابرو شما هزینه متفاوتی باید بپردازید. هزینه‌های کاشت ابرو در کلینیک ساعی در مقایسه با سایر کلینیک‌ها بسیار مناسب است و به همین دلیل کلینیک ساعی همه‌روزه مشتریان بسیار زیادی دارد.

آیا می‌توان بعد از کاشت ابرو به روش FUT روش FIT را نیز انجام داد؟

بله! افرادی که کاشت ابرو را به روش FUT انجام داده‌اند و نتیجه مورد نظرشان را نگرفته‌اند می‌توانند کاشت ابرو را به روش FIT انجام دهند. افرادی که تمایل به داشتن موهای کوتاه و نداشتن جای زخم دارند می‌توانند این روش را امتحان کنند. برای گرفتن نتیجه بهتر از کاشت ابرو حتماً با پزشک خود مشورت کنید و سعی کنید ابتدا علت ریزش موی خود را پیدا کنید و سپس یک روش مناسب و بهینه برای کاشت ابروی خود انجام دهید.

آیا کاشت ابرو به روش FIT برای من گزینه مناسبی است؟

اینکه برای کاشت ابرو چه روشی برای شما مناسب‌تر است را پزشک متخصص در جلسه معاینه تشخیص می‌دهد. در واقع پزشک متخصص بعد از معاینه شما و بررسی انتظاراتی که از کاشت ابرو و مدل آن دارید روش مناسب را برای شما انتخاب می‌کند. به طور کلی افرادی که دچار کم‌پشتی ابرو و یا قرینه نبودن ابرو هستند و بانک موی خوبی نیز دارند می‌توانند گزینه مناسبی برای کاشت ابرو با روش FIT باشند. افرادی که قبلاً روش FUT را انجام داده‌اند و نتیجه نگرفته‌اند نیز گزینه مناسبی برای انجام کاشت ابرو با روش FIT هستند.

آیا کاشت ابرو به روش FIT دائمی است؟

اگر به دنبال کاشت ابرو طبیعی هستید و تمایل دارید که نتایج آن به‌صورت بلندمدت و همیشگی برای شما باقی بماند باید حتماً این عمل را در کلینیک‌های معتبر انجام دهید. کلینیک ساعی بهترین گزینه برای انتخاب است.

نکته مهم دیگر، رعایت نکات مراقبتی است. اگر شما نکات مراقبتی را رعایت کنید میزان ماندگاری کاشت ابرو به‌شدت بالا می‌رود. البته مشکلاتی نیز وجود دارد که ممکن است ماندگاری را کاهش دهد. به‌عنوان مثال ممکن است بعد از کاشت ابرو سیستم ایمنی بدن پیوند را پس بزند که در این صورت نتایج دائمی نخواهد بود. البته این مورد به‌ندرت اتفاق می‌افتد و افراد نباید بابت آن نگرانی داشته باشند.

سؤالات متداول

در این قسمت سعی می‌کنیم به چند سؤال مهم در مورد کاشت ابرو و خصوصاً کاشت ابرو به روش FIT پاسخ دهیم. این سؤالات عبارت است از:

1. آیا بعد از کاشت ابرو دوباره دچار ریزش ابرو می‌شویم؟

تا دو هفته بعد از کاشت ابرو، موهای تازه کاشته شده شروع به ریزش می‌کند که طبیعی می‌باشد و جزئی از فرآیند کاشت ابرو است. به طور کلی اگر کاشت ابرو را در یک کلینیک معتبر انجام داده باشید فولیکول‌های مو دچار ریزش نمی‌شود.

2. آیا ابروهای تازه کاشته شده طبیعی به نظر می‌رسد؟

طبیعی به نظر رسیدن ابروها بعد از کاشت به تجربه و مهارت پزشکی بستگی دارد که شما برای کاشت ابرو انتخاب کرده‌اید. پزشک متخصص، با تجربه‌ای که دارد و با بررسی وضعیت صورت شما بهترین مدل ابرو را برای شما انتخاب می‌کند و این باعث می‌شود وضعیت ابروهای شما کاملاً طبیعی به نظر برسد. البته ناگفته نماند که روش FIT از جمله روش‌هایی است که نتیجه نهایی آن کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

3. آیا کاشت ابرو به روش FIT دردناک است؟

پزشک متخصص از بی‌حسی موضعی برای کاشت ابرو استفاده می‌کند که این باعث می‌شود شما دردی را احساس نکنید. فولیکول‌ها با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریفی برداشته می‌شود و سپس به ناحیه ابرو پیوند داده می‌شود. این ظرافت سوزن‌ها باعث می‌شود تا بیمار درد کمتری احساس کند. پزشک متخصص سعی می‌کند با داروهایی که تجویز می‌کند بیمار را از دردهای احتمالی بعد از کاشت محفوظ نگه دارد.

4. دوره نقاهت کاشت ابرو به روش FIT چقدر است؟

شما یک روز بعد از کاشت ابرو می‌توانید در محل کار خود حاضر شوید. به طور کلی کاشت ابرو به روش FIT دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد. البته شما باید سعی کنید تا یک هفته بعد از کاشت ابرو از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.

5. فولیکول‌های مو از چه ناحیه‌ای برداشت می‌شود؟

معمولاً این فولیکول‌ها از ناحیه پشت سر برداشته می‌شود. به این ناحیه بانک مو گفته می‌شود و فرد در آن احساس دردی نخواهد کرد. در هنگام برداشت فولیکول‌های مو نیاز به تراشیدن یا کوتاه کردن موی سر فرد نیست.

کاشت ابرو به روش FIT یکی از مدرن‌ترین روش‌هایی است که افراد می‌توانند آن را امتحان کنند. افراد باید سعی کنند که این روش را در کلینیک‌های معتبر مثل کلینیک ساعی و تحت نظر پزشک با سابقه انجام دهند. انجام کاشت ابرو در مراکز نامعتبر می‌تواند عوارض خطرناکی برای افراد به همراه داشته باشد. کاشت ابرو به روش FIT گزینه مناسبی به‌جای هاشور یا تاتو ابرو می‌باشد. تاتو ابرو موقتی است و طبیعی جلوه نمی‌کند و نمی‌تواند انتظارات افراد را برآورده کند. در حالی که کاشت ابرو به روش FIT علاوه بر اینکه طبیعی است ماندگاری بالایی نیز دارد.

مشاوره کاشت: 09193797108

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4 / 5. تعداد رای ها 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا