کاشت ابرو

برای کاشت ابرو، چه آزمایشی لازم است ؟

4
(1)

ابروها یکی از اعضای اصلی صورت است که نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت فرد دارد. اگر دچار ریزش ابرو یا کم‌پشت شدن آن شده‌اید بهترین راه درمان آن کاشت ابرو است. کاشت ابرو روش‌های مختلفی دارد که اگر در کلینیک‌های معتبر انجام شود نتیجه مثبت و رضایت بخشی برای فرد دارد. اما در صورتی که فرد عمل کاشت ابرو را در کلینیک‌های نامعتبر انجام دهد دچار عوارض خطرناکی می‌شود که بعضاً قابل جبران نخواهد بود.

در کلینیک‌های معتبر مثل کلینیک ساعی، آزمایشات مختلفی قبل از کاشت ابرو از فرد گرفته می‌شود و فرد از جهت بیماری‌های مختلف توسط پزشک بررسی می‌شود. در کلینیک‌های نامعتبر، پزشکان فرد را بدون معاینه، آماده کاشت ابرو می‌کنند که این باعث ایجاد عوارض کاشت ابرو برای فرد می‌شود. انجام آزمایش‌های قبل از کاشت ابروی طبیعی مشخص می‌کند که فرد در صورت قرار گرفتن زیر تیغ جراحی، چه ریسک‌هایی را متحمل می‌شود و یا باید انتظار تشدید چه عوارضی را داشته باشیم. در این نوشتار به بررسی آزمایش‌های پزشکی لازم قبل از کاشت ابرو و موارد مرتبط با آن می‌پردازیم.

ماندگاری نتایج کاشت ابرو

اینکه کاشت ابرو تا چند ماه و یا چند سال ماندگاری داشته باشد به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع پزشک انتخابی، نوع کلینیک و تجهیزات آن، روش انتخابی برای انجام کاشت ابرو و انجام و یا عدم انجام آزمایش‌های قبل از کاشت ابرو، از جمله این موارد است.

در مورد آزمایش‌های قبل از کاشت باید توجه داشته باشید که اگر شما آزمایش‌های ضروری را انجام ندهید ماندگاری نتایج کاشت ابرو بسیار کم خواهد بود و ممکن است مشکلی برای شما پیش آید و ابروهای شما دچار ریزش شود و یا حالت خود را از دست بدهد. اما زمانی که شما آزمایش‌های مورد نیاز را انجام دهید ماندگاری عمل نیز برای شما بالا می‌رود و شما از این بابت نگرانی خاصی نخواهید داشت. بنابراین شاید تصور کنید که بعضی از آزمایشات قبل از کاشت ابرو غیرضروری است و انجام آن‌ها هزینه اضافی است ولی این‌طور نیست و انجام و یا عدم انجام آن‌ها بر روی نتیجه نهایی کار تأثیرگذار خواهد بود.

اهمیت انجام آزمایش‌های پزشکی قبل از انجام کاشت ابرو

آزمایش‌های قبل از کاشت ابرو، اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورتی اهمیتش برای افراد مشخص می‌شود که فردی کاشت ابرو را در کلینیکی نامعتبر انجام دهد و دچار عوارض بعد از کاشت ابرو شود. آزمایش‌های لازم قبل از کاشت ابرو آمادگی فرد را برای انجام جراحی می‌سنجد و به پزشک متخصص کمک می‌کند تا برای کنترل بیماری‌های واگیردار کمک زیادی نماید.

انجام آزمایش‌های قبل از کاشت ابرو، یک الزام است و باعث می‌شود فرد علاوه بر اینکه در جریان سلامتی جسمانی خود قرار بگیرد با خیال راحت عمل کاشت ابرو خود را انجام بدهد. پزشکان متخصص در کلینیک ساعی با بررسی وضعیت جسمانی افراد، آزمایشات لازم را از افراد می‌گیرند. انجام آزمایشات قبل از کاشت ابرو به همراه مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو باعث ایجاد نتیجه رضایت بخش برای فرد می‌شود.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

برای کاشت ابرو چه آزمایشی لازم است ؟

هدف از انجام آزمایشات قبل از کاشت ابرو چیست؟

انجام آزمایش‌های قبل از کاشت ابرو در کلینیک‌های معتبر کشور انجام می‌شود و انجام آن باعث می‌شود تا نتیجه نهایی عمل، موفقیت‌آمیز باشد. انجام آزمایش‌های قبل از کاشت ابرو مطمئن ترین راه برای بررسی عوارضی است که احتمال دارد بعد از انجام کاشت ابرو برای افراد رخ دهد. از جمله هدف‌های مهم آزمایشات قبل از کاشت ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ایجاد آرامش خاطر در فرد قبل از انجام عمل
• بررسی سلامت جسمانی افراد و اطلاع آن به خود فرد
• کمک به پزشک برای انتخاب بهترین روش کاشت ابرو برای فرد
• مطلع شدن پزشک از عوارضی که ممکن است برای فرد رخ بدهد.
• کمک به پزشک برای تجویز بهتر دارو
• جوابگویی مناسب ابرو به فولیکول‌های پیوند شده

مهم‌ترین آزمایش‌های پزشکی قبل از انجام کاشت ابرو

اگر قصد کاشت ابرو در کلینیک را داشته باشید در طی یک جلسه ابتدایی توسط پزشک متخصص معاینه می‌شوید. در این جلسه، پزشک از شما سؤالاتی می‌پرسد تا با سوابق بیماری‌های احتمالی شما و حساسیت‌های بدنی شما آشنا شود. پاسخ‌های شما در این جلسه می‌تواند کمک زیادی به پزشک شما کند. در همین جلسه، پزشک، معاینات و آزمایشاتی را انجام می‌دهد. آزمایش غلظت خون، تست کرونا، عفونت‌های ویروسی و تیروئید از جمله مهم‌ترین این آزمایش‌ها می‌باشد. پزشک متخصص بعد از پرسیدن سؤالاتی از بیمار، تست‌ها و آزمایشات لازم را انجام می‌دهد و بعد از دیدن نتایج اقدام به انجام کاشت ابروی طبیعی می‌کند.

1. آزمایش ادرار: نتایج آزمایش ادرار می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار پزشک متخصص قرار دهد. وضعیت قند خون و مشکلات کبدی و کلیوی به‌خوبی در آزمایش ادرار، خود را نشان می‌دهد و پزشک می‌تواند بهتر تصمیم بگیرد.

2. آزمایش FBS (قند خون ناشتا): برای انجام این آزمایش قبل از انجام کاشت ابرو، حداقل 12 ساعت از خوردن و آشامیدن بپرهیزید.

3. آزمایش ایدز (HIV): ایدز از بیماری‌های بسیار سختی است که درمان آن بسیار پیچیده است. پزشک قبل از انجام کاشت ابرو، این آزمایش را برای افراد انجام می‌دهد.

4. آزمایش بررسی حساسیت به بی‌حسی موضعی: در کاشت ابرو نیازی به بیهوشی عمومی نیست و پزشک فقط از مواد بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود. در این آزمایش بررسی می‌شود که آیا فرد، حساسیتی نسبت به مواد بی‌حسی دارد یا خیر.

5. آزمایش کرونا: امروزه در اغلب کلینیک‌های کشور، تست کرونا انجام می‌گیرد. کرونا بیماری مهلکی است که تابحال افراد زیادی با ابتلا به آن، دچار مرگ شده‌اند. تست کرونا قبل از انجام کاشت ابرو انجام می‌شود. در صورت ابتلا به کرونا، پزشک سعی می‌کند تا انجام کاشت ابرو را به زمان دیگری به تعویق بیندازد. در صورتی که فرد به کرونای خفیف مبتلا باشد پزشک با رعایت اقدامات بهداشتی، این عمل را انجام می‌دهد.

6. آزمایش تیروئید: کم‌کاری یا پرکاری تیروئید هر دو می‌تواند باعث ریزش موها و ابروها شود. پزشک با بررسی نتایج آزمایش تیروئید بررسی می‌کند که آیا ریزش ابروها ناشی از مشکلات تیروئیدی بوده است یا خیر. مشکلات تیروئیدی ممکن است سلامت بیمار را در صورت رفتن به زیر تیغ جراحی به خطر بیندازد و پزشک به‌خوبی این موضوع را می‌داند. اگر فرد، مشکلات کم‌کاری و یا پرکاری تیروئید داشته باشد به پزشک خود اطلاع می‌دهد و پزشک نیز با بررسی نتیجه آزمایش در جریان این موضوع قرار می‌گیرد.

7. آزمایش شمارش سلول‌های خونی (CBC): در این آزمایش، پزشک از وضعیت انعقاد و غلظت خون فرد، مطلع می‌شود. در این آزمایش، مقدار گلبول‌های قرمز فرد بررسی می‌شود و همچنین اگر فرد بیمار، مشکلات کم‌خونی ناشی از فقر آهن داشته باشد پزشک به‌خوبی در جریان قرار می‌گیرد.

سایر آزمایشاتی که ممکن است پزشک انجام آن‌ها را ضروری بداند شامل آزمایش کلسترول خون (کلسترول خوب و کلسترول بد)، تست‌های انعقادی، هپاتیت B و هپاتیت C است. این آزمایشات با بررسی سوابق پزشکی فرد بیمار انجام می‌گیرد.

برای کاشت ابرو چه آزمایشی لازم است ؟

هزینه آزمایش‌های قبل از کاشت ابرو

آزمایش‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم همگی قبل از انجام کاشت ابرو انجام نمی‌شود. بلکه پزشک، بسته به صلاحدید خود سعی می‌کند تا آزمایش‌هایی که فرد لازم دارد را انجام دهد. به‌عنوان مثال اگر فرد هیچ سابقه‌ای در مورد کم‌کاری و یا پرکاری تیروئید نداشته باشد پزشک این آزمایش را برای او انجام نمی‌دهد.

هزینه آزمایش‌های قبل از کاشت ابرو چندان زیاد نیست و در صورتی که در کلینیک‌های معتبر انجام شود هزینه زیادی را برای فرد بیمار ایجاد نمی‌کند. این آزمایش‌ها اغلب تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و یا بیمه تکمیلی است و نگرانی خاصی را برای فرد ایجاد نمی‌کند. کاشت ابرو قیمت بالایی ندارد و آزمایش‌های آن نیز هزینه هنگفتی روی دست بیمار نمی‌گذارد. اگر افراد تصور می‌کنند که تحمل هزینه‌های این عمل را ندارند می‌توانند از تخفیفات کاشت ابرو کلینیک ساعی استفاده کنند تا علاوه بر پرداخت کمترین هزینه بهترین نتیجه را بگیرند. در کلینیک پوست و مو ساعی، پزشک سعی می‌کند تا فقط آزمایش‌های ضروری را برای فرد انجام دهد و آزمایش‌های غیر لازم انجام نمی‌شود. این باعث می‌شود تا هزینه زیادی برای فرد بیمار ایجاد نشود.

کلام آخر

آزمایشات مختلفی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را قبل از کاشت ابرو انجام داد. انتخاب نوع و تعداد این آزمایشات به نظر پزشک متخصص و وضعیت سلامتی فرد، بستگی دارد. پزشک سعی می‌کند تا ریسک عمل را به کمترین حد ممکن برساند و آزمایشات در این مورد می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

آزمایشاتی که در این نوشتار به آن‌ها اشاره کردیم، همه ی آزمایشاتی نیست که قبل از انجام کاشت ابرو انجام می‌شود. بلکه تست‌ها و آزمایشات دیگری نیز وجود دارد که پزشک متخصص، بسته به وضعیت بیمار و صلاحدید خود، آن را انتخاب می‌کند. به‌عنوان مثال اگر فردی در جلسه معاینه اعلام کند که مشکلات قلبی دارد ممکن است پزشک، نوار قلب و یا اکو را برای فرد تجویز کند و سپس نتیجه این آزمایش را بررسی و سپس اقدام به انجام کاشت ابرو کند.

کلینیک ساعی بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران است که با بهره‌گیری از بهترین متخصصان و بهترین تجهیزات، مناسب‌ترین خدمات را به افراد ارائه می‌دهد. افراد می‌توانند کاشت ابرو اقساطی را با بهترین کیفیت در این کلینیک انجام دهند.

مشاوره کاشت کلینیک ساعی: 09193797108

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4 / 5. تعداد رای ها 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا