جوانسازی پوست

لاغری با دستگاه اگزیمیا | بهترین روش برای رفع سلولیت

0
(0)

زیبایی یکی از موضوعات مهم و ضروری است که امروزه اکثر افراد نسبت به این موضوع توجه ویزه دارند.یک اندام زیبا و متناسب با سلایق فردی می‌تواند اعتماد به نفس را به فرد بازگرداند.سلولیت یک عارضه‌ی پوستی است که روش‌های گوناگونی برای رفع این مشکل در کلینیک‌ها صورت می‌پذیرد اما در این مقاله قصد داریم که سلولیت را با توجه به کارکرد دستگاه اگزیمیا در کلینیک ساعی بررسی کنیم.

لاغری با دستگاه اگزیمیا
لاغری با دستگاه اگزیمیا

سلولیت چیست؟

سلولیت یعنی تجمع چربی در زیر پوست ، زمانی که چربی در لایه‌های مختلف در زیرپوست انباشته می‌شود سلولیت ایجاد می‌شود .این اتفاق معمولا در زمانی که فرد دچار افزایش وزن شده است بیشتر رخ خواهد داد. دراین مواقع پوست به دلیل انباشت چربی و آب و مواد زائد فشرده شده و فشار را به سمت بافت هم بند فیبری می‌برد این اتفاق موجب گودی و یا برجسته شدن سطح پوست می‌شود که اصطلاحا به آن سلولیت نیز گفته می‌شود.

سلولیت‌های که خفیف هستند می‌توانند ظاهر بدی نداشته باشند اما اگر این اتفاق به صورت شدید تر رخ دهد سطح پوست بدن فرد یا دچار گودی شدید و یا دچار برامدگی های شدید می‌شود و ظاهر پوست را ناخوشایند می کند.

ساختار سلولیت
ساختار سلولیت

سلولیت معمولا در مناطقی مانند ران و باسن اتفاق می‌شود که این امر معمولا در بین بانوان شایع تر است . سلولیت حتی ممکن است برروی سینه و شکم و بازو نیز رخ دهد که این اتفاق نیز نادر است . افراد با چاقی و لاغری‌های بیش از حد این سلولیت را ایجاد کرده و به مرور این سلولیت با توجه نکردن به ان بیشتر خواهد شد.

سلولیت شاید ظاهر نامناسب و ازار دهنده‌ای برای فرد داشته باشد اما به هیچ عنوان یک بیماری نیست و هیچ خطری برای فرد ایجاد نخواهد کرد .

علل بروز سلولیت

زمانی که فرد دچار اضافه وزن‌های شدید و سریع می‌شود این چربی و مواد زائد زیر پوست انباشته شده و موجب سلولیت می‌شوند . سلولیت به علت کوچک شدن بافت فیبری در زیر پوست ایجاد می‌شود و ربطی به نژاد و سن فرد ندارد اما اغلب در بین زنان بالای 21 سال شایع تر است .زنان با وجود هورمون‌های که در بدن دارند ممکن است بیشتر دچار این عارضه شوند.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

عوامل بروز سلولیت

  • تحرک کم
  • استرس و نگرانی
  • خوردن داروهایی هورمونی مثل: قرص های ضد بارداری
  • افزایش وزن
  • افزایش سن
  • تغییرات ناگهانی هورمون‌ها
  • ژنتیک

انواع سلولیت

سلولیت‌ها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند و با درجات و شدت و ضعف‌های متفاوتی خود را نشان دهند .

سلولیت نرم

سلولیت نرم در قسمت ران و باسن و شکم و بازو‌ها به وجود می اید و این سلولیت در زمانی‌که شما دراز می‌کشید بیشتر نمایان است .در این نوع سلولیت بافت بدن شل شده و حجم عضلات به علت کاهش ناگهانی و افزایش ناگهانی وزن دچار این عارضه شده اند . برای رفع این نوع سلولیت می‌توان با ورزش ان را کاهش داد اما برای رفع سریع این نوع عارضه می‌توان از دستگاه اگزیمیا نیز بهره گرفت.

سلولیت نرم
سلولیت نرم

سلولیت ادماتوس

این نوع سلولیت معمولا به دلیل اینکه فرد تحرک کمی دارد ایجاد می‌شود و بیشتر در ناحیه ران و زانو پدیدار می‌شود .

سلولیت ادماتوس
سلولیت ادماتوس

سلولیت سخت

سلولیت سخت معمولا در اطراف ران و باسن و زانو نمایان می‌شود ، این نوع به دلیل اضافه وزن و تحرک کم اتفاق می افتد و اگر درمان نشود به سرعت سخت و درمان ان مشکل می‌شود.

سلولیت سخت
سلولیت سخت

قسمت هایی از بدن که سلولیت بیشتر تجمع می کنند

  • بازوها
  • پاها
  • کشاله ران ها
  • شکم و پهلوها
  • زانو

درمان سلولیت با دستگاه لاغری اگزیمیا

با دستگاه لاغری اگزیمیا می‌توانید فرایند شکستن سلول‌های چربی را انجام دهید. درمان سلولیت با اگزیمیا یکی از اختراعات متخصصین زیبایی ایتالیا است که امروزه در بسیاری از کشور ها از این تکنولوژی استفاده می‌کنند.درمان سلولیت با این روش به صورت یک ماساژ انجام می‌شود و به عبارتی کار لیفتینگ را انجام می‌دهد و سپس یک حالت پیکر تراشی و حل کردن چربی انجام می‌شود.

لاغری با دستگاه اگزیما
لاغری با دستگاه اگزیما

نحوه از بین بردن سلولیت با اگزیمیا

این دستگاه با انجام چهار مرحله اینکار را انجام می‌دهد : مکش ، رها سازی ، مکش ، ارتعاش .

این چهار عمل با تکرار کردن موجب گردش خون در بافت پوست می‌شود و باعث افزایش سرعت متابولیسم چربی پوست می‌شود و پوست به نوعی لیفتینگ شده و کشیده و صاف می‌شود. این پروسه با افزایش گردش خون و اکسیژن سازی در بافت‌های پوست موجب از بین رفتن مواد زائد در زیر پوست می‌شود و همچنین به دفع مایعات میان بافتی در درم و هیپودرم نیز کمک شایانی می‌کند و این مورد خود به تنهای می‌تواند ظاهر سلولیت را کاهش داده و پوستی صاف را در اختیار ما قرار دهد.

نحوه کار دستگاه اگزیما
نحوه کار دستگاه اگزیما

تعداد جلسات لاغری موضعی و درمان سلولیت با دستگاه اگزیمیا

تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه دلخواه و بهبودی کامل بسته به نوع و شدت سلولیت است و بسته به علت سلولیت است که آیا سلولیت به دلیل کم تحرکی است یا افزایش وزن ؟به طور معمول می‌توان گفت برای رسیدن به نتیجه چشمگیر و مطلوب حدودا هفت جلسه برای اینکار زمان نیاز دارید.

آیا می توان از سلولیت جلوگیری کرد؟

شما می‌توانید با حفظ وزن و رژیم غذایی خود از ایجاد سلولیت جلوگیری کنید همیشه نمی‌توان از سلولیت جلوگیری کرد اما با تناسب اندام و تحرک و ورزش می توان از بروز ان خودداری کرد و یا در صورت بروز ان را رفع و ازبین برد.

با ورزش می توان سلولیت را درمان کرد؟

ورزش و تحرک در بدن می‌تواند به کاهش سلولیت کمک کند اما برای پیشگیری از ایجاد سلولیت ورزش خود گزینه ی مناسبی است که دچار این عارضه نشوید.همچنین در افرادی که ورزش نمی کنند و اهل دخانیات هستند و همچنین کسانی که تحرک کمی دارند و همواره نشسته هستند و یا همواره ایستاده هستند خطر ابتلا به سلولیت افزایش یابد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا