خدمات جوانسازی

5
(1)

از بین بردن چین و چروک‌های موقتی، رفع و بهبود سلولیت، رفع چربی‌های انباشته شده و لیفت سینه از جمله مواردی هستند که با استفاده از سیستم رادیو فرکانسی آتیوا قابل دست‌یابی‌اند. دستگاه رادیو فرکانسی آتیوا که با نام درمان رادیو فرکانسیِ اِندودرمال هم شناخته می‌شود، طیف گسترده‌ای از شیوه‌های درمانی و ترمیمی، در نواحی مختلف بدن قابل اجرا خواهند بود.

پیشرفت‌های پیوسته فناورانه و علمی، راه را برای ارائه شیوه‌ی درمانی نوینی از درمان‌های رادیو فرکانسیِ الکترومدیکال هموار کرده است. فناوری آتیوا ساخت ایتالیا توسط متخصصین سرشناسی به عنوان پیشرفتی چشمگیر در زمینه فرایند‌های زیبایی – درمانی در نظر گرفته می‌شود.

تکنولوژی  S.I.H. آتیوا ( مبدل های حرارتی زیر پوستی )  نتیجه ۵ سال تحقیقات فنی و علمی است و دارای ۳ امتیاز بین المللی است. تکنولوژی ما برای پزشکانی در نظر گرفته شده است که به دنبال راه حلی کارآمد، بی‌خطر و عاری از جراحی برای درمان افتادگی و چروک پوست هستند.

تکنولوژی S.I.H آتیوا به دور از هرگونه عوارض و جای زخم، زیبایی چشمگیر و نتایج مطلوب را در کمترین زمان ممکن برای پوست شما عزیزان به ارمغان می‌آورد. آتیوا به عنوان شاخصی نوین برای درمان پیری و افتادگی پوست در دنیای پزشکی در نظر گرفته شده است.

نتایج فوق‌العاده‌ی آتیوا تنها پس از یک یا چند جلسه درمان، قابل مشاهده هستند که نه تنها به طور آنی نمایان می‌شوند، بلکه برای مدت طولانی پایدار خواهند بود. به لطف تکنولوژی‌های ایمنی سطح بالای این فرایند، آتیوا جایگاه پیشگام در نوآوری‌های فناورانه را به خود اختصاص می‌دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا