جوانسازی واژنجینه تراپیخدمات درمانی و زیباییخدمات کلینیک ساعی

همه چیز درباره جینه تراپی

4
(2)

در این مقاله می‌خواهیم با شما درباره جینه تراپی صحبت کنیم. شاید تا به حال نام این واژه را نشنیده باشید. اما جینه تراپی به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که مربوط به واژن و زیبایی واژن در بانوان است. اگر در واژن خود دچار مشکل شده‌اید یا در اثر زایمان‌های مکرر واژن شما فرم گشاد شده‌ای به خودش گرفته است می‌توانید با استفاده از عمل‌های زیبایی واژن مشکل خود را برطرف کنید.

آشنایی با جینه تراپی

واژن در زنان کانال زایمان است و همین‌طور در زندگی زناشویی واژن نقش بسیار مهمی دارد. این بافت هم مانند سایر بافت‌های بدن دچار مشکلاتی می‌شود. آیتم‌هایی مانند سن، ژنتیک، سبک زندگی، زایمان و … روی ظاهر این بافت تاثیر می‌گذارد و از زیبایی آن می‌کاهد. بروز چین و چروک در واژن اگر به دلیل مسائل گفته شده ایجاد شود و واژن تنگی طبیعی خودش را از دست بدهد می‌تواند مشکلاتی مانند بی‌اختیاری ادرار ، کاهش میل جنسی و … ایجاد کند. روش‌های متعددی برای جوانسازی واژن وجود  دارد. با تحریک سلول‌های واژن و تولید سلول‌های تازه می‌توان به جوانسازی بافت واژن کمک کرد. برای بازسازی بافت و زیبایی ظاهری روش‌های غیر جراحی نیز وجود دارد که با استقبال بیشتری مواجه می‌شود که از میان میان می‌توان به تزریق ژل و چربی، کربوکسی تراپی، مزوتراپی، پی آر پی، لیزر و اشاره کرد.

آشنایی با جینه تراپی
آشنایی با جینه تراپی

چرا توجه به جوانسازی واژن مهم است؟ | معرفی دستگاهی برای جینه تراپی

وقتی بافت واژن شما خشک شود در هنگام ارتباط با شریک جنسی خود دچار درد یا احتمالا واژینیسموس خواهید شد. این اتفاق تجربه ناخوشایندی برای شما و شریکتان می‌شود. یکی از راه‌های بر طرف کردن خشکی واژن استفاده از روش‌هایی برای جوان‌سازی واژن است و با استفاده از دستگاه جینه تراپی می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. از جمله مزایای استفاده از جینه تراپی در زیر آورده شده است.

  • افزایش رطوبت واژن
  • تقویت عضلات واژن
  • بهبود درد در حین روابط جنسی
  • کاهش عفونت‌های ادراری و ترشحات
  • رفع افتادگی و شلی واژن
  • افزایش حساسیت واژن

جراحی زیبایی واژن

یکی از عمل‌های جراحی زیبایی که در بین بانوان بسیار محبوب است عمل جراحی زیبایی واژن است. در این جراحی عضلات داخلی واژن سفت می‌شود و باعث بهبود کیفیت روابط جنسی می‌شود. همچنین با انجام عمل لابیاپلاستی ظاهر دستگاه تناسلی بهبود می‌یابد. البته مزایای این عمل فقط مربوط به بحث زیبایی نمی‌شود بلکه باعث بهبود کیفیت سلامتی، کاهش عفونت، کاهش درد در حین رابطه یا ورزش‌هایی مثل دوچرخه سواری یا اسب سواری می‌شود. رفع شلی و افتادگی واژن یک عمل سرپایی محسوب می‌شود و توسط متخصص زنان انجام می‌شود. با توجه به نوع مشکل شما مدت زمان عمل متفاوت است اما معمولا کمتر از ۲ ساعت طول می‌کشد.

عمل لابیاپلاستی
عمل لابیاپلاستی

انواع جراحی‌های زیبایی واژن

انواع مختلفی از جراحی در ناحیه واژن انجام می‌شود که در زیر به آن‌ها اشاره کردیم.

  • واژینوپلاستی
  • لابیا پلاستی
  • تقویت نقطه جی
  • نهان سازی کلیتورال
  • پرینورافی
  • سفید کردن واژن

آشنایی با واژینوپلاستی | جینه تراپی

 

واژینوپلاستی همان عمل تنگ کردن واژن است که در زمره عمل‌های زیبایی دستگاه تناسلی بانوان قرار دارد. جراح در هنگام انجام این عمل علائم شل شدگی که بر اثر علائم مختلفی ایجاد شده است را بر طرف می‌کند. این عمل هم جنبه درمانی دارد و هم جنبه زیبایی. در انجام این عمل ابتدا بیهوشی صورت می‌گیرد و سپس جراح با ایجاد یک برش  کوچک در واژن کار خودش را شروع می‌کند. بعد از برش بخشی از دیواره خلفی واژن برداشته می‌شود و عضلات واژن کشیده می‌شود و به این شکل سفتی به واژن بر می‌گردد.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

قبل و بعد واژینوپلاستی
قبل و بعد واژینوپلاستی

 درد و خونریزی از عوارض عمل است که با مراقبت و گذشت زمان و خوردن داروهای مسکن بر طرف می‌شود. کبودی و تورم در ناحیه عمل نیز برای یک یا دو روز بعد از عمل طبیعی است. البته داشتن رابطه جنسی تا خوب شدن کامل واژن امکان پذیر نیست. انجام فعالیت‌های شدید ورزشی هم باید چهار تا شش هفته به تعویق بیفتد تا سلامتی کامل خودتان را به دست بیاورید. استفاده از دستگاه جینه تراپی باعث سادگی عمل‌های مربوط به ناحیه واژن شده است و به پزشکان کمک می‌کند تا با راحتی بیشتر و سرعت بیشتر به کار جراحی و درمانی بپردازند.

تقویت نقطه جی

یکی دیگر از کاربردهای جینه تراپی تقویت نقطه جی در کانال واژن است. متقاضیان این عمل بانوانی هستند که با کاهش میل جنسی در اثر بالا رفتن سن، زایمان‌های مکرر یا داشتن مشکلاتی در واژن مانند شل شدگی واژن مواجه هستند. با استفاده از جینه تراپی می‌توان به تقویت نقطه جی از طریق تزریق ژل یا چربی پرداخت که این عمل از طریق بی حسی موضعی انجام می‌شود و در کیفیت زندگی جنسی افراد بسیار تاثیرگذار است.

نهان سازی کلیتورال و جینه تراپی

در بعضی از بانوان بافتی اضافی روی کلیتوریس قرار گرفته است که در این عمل این بافت اضافی برداشته می‌شود. این جراحی هم در زمره عمل‌های زیبایی واژن قرار دارد و توسط جینه تراپی به راحتی توسط متخصص زنان انجام می‌شود. بانوانی که از این عارضه رنج می‌برند در عمل جنسی و پوشیدن لباس‌های تنگ و ورزشی دچار مشکل هستند که با انجام این عمل مشکلاتشان رفع می‌شود.

پرینورافی و جینه تراپی

جراحی ترمیمی واژن که به آن پرینورافی هم می‌گویند و به ناحیه پرینه اشاره دارد برای تنگ کردن واژن به کار می‌رود. البته این عمل بیشتر در ناحیه پرینه انجام می‌شود و تاثیر آن به مراتب کمتر از واژینوپلاستی است. این عمل بیشتر برای رفع عوارض ناشی از افتادگی و شلی رحم انجام می‌شود. در این عمل بعد از بیهوشی برشی در ناحیه واژن زده می‌شود و سپس عضلات واژن بهم نزدیک می‌شود و بخیه می‌خورد.

قبل بعد پرینورافی
قبل بعد پرینورافی

کلینیک ساعی با داشتن کادری مجرب و توانمند و با داشتن دستگاه‌‌های مدرن و بروز زیر نظر متخصصان برجسته اقدام به انجام عمل‌های زیبایی می‌کند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به این کلینیک از خدمات ارائه شده در آنجا بهره‌مند شوید.

دستگاه جینه تراپی در کلینیک ساعی

 

عمل‌های زیبایی واژن هم در بهبود زیبایی واژن و دستگاه تناسلی بانوان تاثیر دارند و هم جزو مداخلات درمانی محسوب می‌شوند. دستگاه جینه تراپی که اخیرا وارد کشور شده است و تا به حال این دستگاه در ایران موجود نبوده است به رفع نیازهای بانوان در این زمینه اختصاص دارد. این دستگاه برای اولین بار وارد کشور شده است و در کلینیک ساعی موجود است. شما می‌توانید برای رفع مشکلات ناحیه واژن و دستگاه تناسلی خود به این کلینیک مراجعه کنید.

دستگاه جینه تراپی کلینیک ساعی
دستگاه جینه تراپی کلینیک ساعی

ویژگی‌های جینه‌تراپی

  • بدون جراحی
  • بدون درد
  • بدون دوره نقاهت
  • نتیجه‌گیری بلافاصله

جدیدترین و به روزترین روش جوانسازی واژن و جایگزین لابیوپلاستی بدون جراحی و درد در جهان جینه‌تراپی می‌باشد که کلینیک تخصصی زیبایی ساعی اولین مرکز تخصصی خدمات جوانسازی واژن در ایران به روش جینه تراپی می‌باشد.

 

جهت مشاوره ی رایگان تماس بگیرید

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4 / 5. تعداد رای ها 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا