جوانسازی پوستخدمات درمانی و زیباییخدمات کلینیک ساعیلیفت شقیقه

بهترین روش لیفت شقیقه و هزینه آن در کلینیک ساعی

0
(0)

با افزایش سن چین و چروک‌های مختلفی در صورت خانم‌ها و آقایان به وجود می‌آید که ممکن است زیبایی صورت آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. قسمتی از چین و چروک‌ها در ناحیه پیشانی و ابروی افراد است که ممکن است باعث پیرتر به نظر رسیدن آن‌ها شود.

بهترین راه‌حل برای از بین بردن چین و چروک‌ها و افتادگی در ناحیه پیشانی، ابرو و دور چشم لیفت شقیقه است. اما برای انجام لیفت شقیقه باید به کلینیک‌های معتبر مراجعه کرد تا نتیجه مناسبی از آن گرفت. در ادامه ضمن معرفی لیفت شقیقه، به بهترین روش‌های لیفت شقیقه به همراه هزینه آن خواهیم پرداخت.

برای اطلاعات بیش تر راجب لیفت ابرو می توانید به مقاله مربوط مراجعه کنید .

لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه (Temporal Lift) نوعی عمل زیبایی است که با بالا کشیدن گوشه ابرو، خطوط پنجه کلاغی در آن از بین می‌رود و به زیبا تر شدن پوست ناحیه ابرو و دور چشم و همچنین درشت به نظر رسیدن چشم‌ها کمک زیادی می‌کند. افتادگی ابرو یکی از مشکلات رایج در میانسالان است که با استفاده از لیفت شقیقه کاملاً از بین می‌رود. انجام عمل لیفت شقیقه باعث از بین رفتن چین و چروک‌های ناحیه دور چشم و شقیقه می‌شود و افتادگی ابروها را در افراد برطرف می‌کند. نواحی اطراف شقیقه عروق خونی بسیار حساسی دارند و به همین دلیل برای انجام لیفت شقیقه باید به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید. در صورتی که عمل لیفت شقیقه توسط پزشک متخصص و با مهارت انجام شود دچار عوارض پس از عمل نخواهید شد، زیبایی به صورت شما بر می‌گردد و ظاهری جوان‌تر خواهید داشت.

لیفت شقیقه
بهترین روش لیفت شقیقه و هزینه آن

بهترین روش‌های لیفت شقیقه کدام است؟

لیفت شقیقه روش‌های مختلفی دارد که به طور کلی به دو دسته روش‌های جراحی و روش‌های غیر جراحی تقسیم بندی می‌شوند. روش‌های بدون جراحی اغلب دوره نقاهت ندارند و شما می‌توانید بلافاصله بعد از لیفت شقیقه، فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهید. در روش‌های جراحی نیز دوران نقاهت کوتاه خواهد بود و عوارض آن سریعاً برطرف می‌شود. در ادامه به معرفی بهترین روش‌های لیفت شقیقه می‌پردازیم.

لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ از جمله روش‌های پر طرفدار در برطرف کردن چروک‌های دور چشم و زیبایی صورت است. در این روش نخ‌های مخصوصی در زیر پوست قرار گرفته و لیفت هر قسمت از صورت انجام می‌شود. لیفت صورت با نخ ماندگاری بسیار بالایی دارد و دلیل آن نیز این است که نخ‌هایی که در این روش استفاده می‌شود جذبی است و بعد از 2 الی 3 سال جذب خواهد شد.

لیفت شقیقه
نمونه کار لیفت شقیقه در کلینیک ساعی

از جمله مزایای لیفت صورت با نخ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به عمل جراحی نیاز ندارد.
  • بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود.
  • دوران نقاهت بسیار کوتاه است.
  • بیمار دردی احساس نمی‌کند.
  • زمان عمل کوتاه و در حدود 2 ساعت خواهد بود.
  • نتایج بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده خواهد بود.

لیفت شقیقه با پلکسر

این روش که به لیفت شقیقه با روش پلاسما جت نیز معروف است توسط دستگاه مخصوصی انجام می‌شود که پلاسما جت نام دارد. این دستگاه با وارد کردن حرارت به پوست باعث می‌شود لایه‌های زیرین پوست از حالت جامد به حالت گاز تبدیل شود. در مورد تعداد جلساتی که بیمار برای نتیجه گرفتن نیاز دارد پزشک متخصص نظر نهایی را می‌دهد ولی اغلب 3 الی 4 جلسه لازم است که هر جلسه با فاصله زمانی 2 ماهه انجام می‌شود.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

از جمله مزایای لیفت شقیقه با پلکسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درد و سوزش شدید ندارد.
  • نتایج بعد از یک هفته قابل مشاهده است.
  • اثرات ناشی از استفاده از دستگاه به سرعت از بین می‌رود.
  • علاوه بر ناحیه شقیقه برای سایر نواحی صورت نیز قابل انجام است.

لیفت شقیقه با جراحی

لیفت شقیقه با جراحی از جمله روش‌های تهاجمی است که تحت بیهوشی انجام می‌گیرد. در این روش پزشک متخصص با استفاده از دستگاه آندوسکوپ برش‌هایی در ناحیه شقیقه انجام می‌دهد و کلیه چروک‌های ریز این ناحیه از بین می‌رود. این روش بر چروک‌های ریز تأثیرگذاری بیشتری دارد و برای چروک‌های عمیق کارساز نخواهد بود. پزشک متخصص در این روش ابروها و گوشه چشم را اندکی به سمت بالا می‌کشد که این باعث درشت‌تر به نظر رسیدن چشم‌ها می‌شود.

بهتر است بدانید که اگر پس از عمل سبک زندگی سالمی داشته باشید و از نور خورشید، سیگار و الکل دوری ‌کنید، دوره برگشت‌پذیری در لیفت شقیقه با جراحی بسیار طولانی خواهد بود. لیفت شقیقه با جراحی روش‌های مختلفی دارد که یکی از این روش‌ها لیفت شقیقه با لیزر است. در این روش همه برش‌های جراحی توسط لیزر انجام می‌شود. دقت برش‌ها به علت استفاده از لیزر بسیار بالا خواهد بود و خونریزی کم در حین عمل و دوران نقاهت پس از عمل نیز بسیار کوتاه است.

لیفت شقیقه با بوتاکس

لیفت شقیقه با بوتاکس از محبوب‌ترین روش‌هایی است که برای زیبایی صورت انجام می‌شود. در این روش نوعی سم فلج کننده به عضلات صورت تزریق می‌شود که در کاهش چین و چروک‌های صورت بسیار مؤثر است. بوتاکس برای خط اخم‌ها و چین و چروک‌های سطحی بسیار مناسب است و ماندگاری 4 الی 6 ماهه دارد.

هزینه لیفت شقیقه چقدر است؟

نکته مهم در مورد هزینه لیفت شقیقه این است که موارد زیادی بر آن مؤثر می‌باشد. مواردی همچون روش لیفت شقیقه، نوع کلینیک، پزشک متخصص و مواد استفاده شده. اما به طور کلی می‌توان گفت که هزینه لیفت شقیقه با روش جراحی نسبت به سایر روش‌ها بالاتر خواهد بود و افرادی که برای لیفت شقیقه خود قصد دارند هزینه متوسطی بپردازند بهتر است روش‌های لیفت با نخ، لیفت با پلاسما و یا لیفت با بوتاکس و روش های لیفت ابرو و لیفت صورت با نخ را امتحان کنند.

 

به طور کلی روش‌های لیفت شقیقه به دو روش تهاجمی و غیرتهاجمی دسته‌بندی می‌شود که روش‌های تهاجمی هزینه بالاتری دارند. برای انجام لیفت شقیقه با هزینه مناسب و کیفیتی قابل توجه کلینیک تخصصی ساعی بهترین گزینه خواهد بود. کلینیک ساعی با استفاده از مجرب‌ترین پزشک‌های متخصص بهترین روش‌های لیفت شقیقه را ارائه می‌دهد.

 رضایت مراجعه کنندگان به کلینیک ساعی همواره مایه افتخار پزشکان و پرسنل این مرکز بوده است. در صورتی که تصمیم به لیفت شقیقه را دارید، از طریق شماره های زیر با کلینیک ساعی تماس و وقت مشاوره بگیرید. در جلسات مشاوره، پزشک با انجام معاینات اولیه  هزینه نهایی لیفت شقیقه را مشخص می کند.


منبع : thejparryclinic

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا