خدمات درمانی و زیباییخدمات کلینیک ساعیزاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت گرد و کشیده

4.3
(4)

زاویه‌ سازی صورت

داشتن ظاهری جذاب و زیبا یکی از موضوعات مهمی است که همواره به آن توجه شده است حال در مطالب زیر به یکی از برترین روش‌ها که تاثیر فوق العاده‌ای بر زیبایی حالات صورت دارد یعنی زاویه سازی صورت اشاره کرده و به طور کامل درباره آن توضیح می‌دهیم. در ادامه برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با مطالب این صفحه همراه باشید.

زاویه سازی صورت چیست؟

زاویه سازی صورت یعنی ایجاد فرم و زاویه مناسب به صورت.

این عمل به دلایل مختلفی از جمله کوچک و لاغر نمودن صورت، برجستگی چانه و برجستگی گونه مورد استفاده قرار گرفته و روش‌های متفاوتی دارد. از تزریق چربی گرفته تا لیفت نخ، تزریق ژل و فیلر که همگی این روش‌ها هم اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرند.

زاویه سازی صورت به روش لیفت نخ

این روش مخصوص افراد میانسال بوده و یکی از روش‌های غیر تهاجمی جوانسازی پوست است که به نوبه خود طرفداران زیادی نیز دارد. این روش با بهره‌گیری از نخ‌های مخصوصی به‌نام لیفتینگ انجام شده و باعث فرم‌دهی به صورت خواهد شد.

در این روش متخصصین ابتدا با ماده‌ای مخصوص قسمت مورد نظر را کاملا بی‌حس می‌کنند سپس این نخ‌های مخصوص توسط سوزن طبی وارد پوست شده و گره‌های ایجاد شده در زیر پوست پنهان خواهد کرد. این روش ماندگاری ۱ الی ۲ سال را داشته و جنس نخ‌های استفاده شده در این روش تکی، کاگ و گردابی می‌باشد.

زاویه سازی صورت به وسیله تزریق فیلر

این روش با استفاده از تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌شود و قسمت‌هایی مانند چانه و فرورفتگی‌های شقیقه با استفاده از ژل‌های مخصوص اصلاح می‌شوند.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

در این روش پزشک معالج پس از بررسی‌های انجام شده منطقه موردنظر را کاملا بی‌حس می‌کند و سپس به وسیله‌ی سوزن‌های مخصوص تزریق فیلر انجام می‌پذیرد.

زاویه سازی صورت
زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت به‌وسیله تزریق ژل و چربی

این روش باعث ایجاد برجستگی در صورت شده و بسیار سازگار است، زیرا چربی استفاده شده کاملا طبیعی بوده و از بدن خود فرد می‌باشد. این روش برای افرادی که دارای آلرژی نسبت به گروهی از محرک‌ها هستند فوق العاده بود زیرا مواد تزریقی از بدن خود فرد گرفته می‌شود.

در میان تکینک‌های زاویه سازی صورت گرد و کشیده، تزریق ژل و چربی مزایای بیش‌تری نسبت به تکنیک‌های دیگر دارد. چراکه این روش‌ها هم بی‌خطر بوده و هم از لحاظ اقتصادی مقرون به‌صرفه‌تر می‌باشند. همچنین در صورت راضی نبودن فرد، تزریق ژل قابل برگراندن است.

ژل‌هایی که جهت زاویه سازی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای چه موادی هستند؟

  • کلسیم هیدروکسی آپاتیت
  • اسید هیالورونیک
  • کلسیم
  • اسید پلی ال لاکتیک
  • پلی متیل متاکرپلات

زاویه سازی صورت با تزریق بوتاکس

این روش به صورت سرپایی بوده و با ایجاد بی‌حسی موضعی به قسمت موردنظر، صورت گرفته و جهت کاهش اندازه‌ی عضلات صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زاویه سازی صورت به وسیله عمل جراحی

در این روش پزشک با برش بخشی از استخوان فک سایز فک را کاهش داده و اگر این قسمت دارای عضلات بزرگ باشد قسمت‌هایی از این عضله را بیرون می‌کشد و آن قسمت را بخیه می‌زند.

زاویه سازی صورت مناسب چه افرادی است؟

این روش عموما برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که صورتی پر، گرد یا لاغر دارند اما این موضوع صرفا امری اختیاری بوده و سایر افراد نیز می‌توانند به انجام این روش زیبایی بپردازند.

عمده مشکلات افرادی که قصد زاویه‌سازی صورت دارند چیست؟

کوچک بودن چانه، پیشانی بلند و موارد دیگر عموما از مشکلات افرادی است که قصد زاویه سازی صورت را دارند، این نقص‌های زیبایی با انجام زاویه سازی به صورت به طور کامل از بین رفته و چهره فرد را جذاب‌تر می‌کند.

مراحل زاویه سازی صورت

ابتدای این امر باید دانست تمامی روش‌های گفته شده در مطالب بالا غیر تهاجمی بوده و مدت نقاهت کوتاهی دارد اما مراحل زاویه سازی صورت گرد و کشیده به چه صورت می‌باشد؟

در ابتدایی ترین مرحله پزشک ماده‌ای را تزریق می‌کند که باعث بی‌حسی موضعی می‌گردد. در این مرحله پزشک مربوطه قسمت مورد نظر را با کرم‌های مخصوص که دارای مقداری لیدوکائین است بی‌حس می‌کند.

سپس کانتور کردن تمام قسمت صورت قبل از انجام زاویه سازی صورت گرد و کشیده انجام می‌شود‌.

کانتور کردن به معنای بررسی قسمت‌های مختلف صورت و شناسایی تمام عیوب و در نهایت رفع آن به وسیله زاویه سازی صورت گرد و کشیده می‌باشد.

انواع روش‌های کانتورینگ صورت

  • کانتورینگ صورت با گریم
  • کانتورینگ صورت با تزریق ژل
  • کانتورینگ صورت با تزریق بوتاکس
  • کانتورینگ صورت با جراحی
  • کانتورینگ صورت با تزریق چربی
  • کانتورینگ صورت از طریق لیفت با نخ
زاویه سازی صورت
زاویه سازی صورت

مراقبت‌های لازمه پس از زاویه سازی صورت

پس از زاویه سازی صورت گرد و کشیده باید به چند نکته توجه کرد از دقت به نحوه خوابیدن گرفته تا حمل وزنه‌های سنگین، شنا، سونا و دویدن. همچنین نکته‌ی بسیار مهمی که باید به آن اشاره کرد گرم نکردن محل تزریق هنگام درد است چراکه انجام این عمل گاها باعث بروز آسیب‌های جدی برای افراد گردیده است.

معمولا پس از تزریق، افراد علاوه بر احساس درد دچار علائمی چون تب و لرز، کبودی و قرمزی شدید نیز می‌شوند که در صورت بروز این موارد حتما باید با پزشک متخصص مشورت نمود و از استفاده‌‌ی داروهایی نظیر آسپرین، ایبوپروفن یا ژلوفن جلوگیری کرد.

مناسب‌ترین افراد جهت زاویه‌‌سازی صورت چه کسانی می‌باشند؟

  • زنان با آرواره‌های دندانه‌دار
  • افرادی که دارای گونه‌های پف کرده و توپر هستند
  • افرادی که پوست صورت آن‌ها مناسب تزریق لوده و پوست صورت شلی ندارد

کلام پایانی

زاویه سازی صورت امری مهم جهت افزایش زیبایی افراد بوده که کلینیک ساعی با داشتن متخصصین حاذق و بروز کلیه مراحل زاویه سازی صورت را به راحتی انجام داده و حتی در مقایسه با کلینیک‌های معتبر خارجی مانند Scripps Green از سطح نسبتا بالایی برخوردار بوده است.

شما می‌توانید جهت مشاوره تخصصی و انجام زاویه سازی صورت به این کلینیک در جردن تهران مراجعه کرد و کلیه مراحل زاویه سازی صورت را بدون داشتن دغدغه سپری کنید.

اینک در انتها جهت تکمیل مطالب بالا به پاسخ دو سوال اساسی دیگر در زمینه زاویه سازی صورت گرد و کشیده پرداخته و مطالب بالا را تکمیل می‌کنیم:

چربی استفاده شده برای تزریق ژل از کدام قسمت‌های بدن جمع آوری شده است؟

این چربی‌‌ها عموما از نواحی شکم، ران، پهلو، باسن و در بعضی موارد محدود از اطراف ناف جمع آوری می‌شود.

تزریق ژل جهت زاویه سازی صورت چه مزایایی دارد؟

  • بهبود خطوطی از فک که بر اثر بالارفتن سن از کار افتاده‌اند
  • موزون و متقارن شدن حالت چهره
  • برجسته‌تر شدن اجزای صورت به خصوص گونه‌ها
  • رفع گردی صورت و حالت دایره‌ای بودن صورت
  • رفع لاغری بیش از حد صورت
  • پوشاندن ناهنجاری هایی مانند کوتاهی فک

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.3 / 5. تعداد رای ها 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا