خدمات درمانی و زیباییخدمات کلینیک ساعیفرمدهی بینی

فرم دهی بینی بدون نیاز به جراحی

1
(2)

در گذشته تنها راه اصلاح فرم بینی برای افرادی که بینی بزرگی داشتند و یا از فرم بینی خود راضی نبودند جراحی بود. اما امروزه روش‌های دیگری استفاده می‌شود که خطرات جراحی را ندارد و بسیار کارآمدتر است. افرادی که از خطرات جراحی بینی می‌ترسند و یا تحمل هزینه‌ی جراحی بینی را ندارند می‌توانند روش‌های دیگر فرم دهی بینی را استفاده کنید. این روش‌ها که شامل تزریق چربی، تزریق ژل، فرم دهی با دستگاه پلاسما جت و لیفت بینی با نخ است. کلینیک خدمات فرم دهی بینی بدون نیاز به جراحی را برای افراد ارائه می‌کند.

فرم دهی بینی
نمونه کار فرم دهی بینی در کلینیک ساعی

چه افرادی می‌توانند از فرم دهی بینی بدون جراحی استفاده کنند؟

امروزه استفاده از روش‌های فرم دهی بینی بدون جراحی کم‌کم جای خود را به جراحی و عمل بینی داده است. دلیل آن نیز مزایای زیادی است که این روش‌ها برای افراد دارد. فرم دهی بینی بدون جراحی یک کار تخصصی است و باید در کلینیک‌های تخصصی و زیر نظر پزشک حرفه‌ای انجام شود. افراد مختلفی می‌توانند از این روش‌ها استفاده کنند. این افراد عبارت‌اند از:

  • افرادی که نگران هزینه عمل بینی هستند:

    هزینه‌ی جراحی بینی نسبت به روش‌های بدون جراحی بسیار بیشتر است. افراد می‌توانند با هزینه‌ای بسیار کمتر بهترین فرم دهی بینی را داشته باشند.

 

  • افرادی که از عمل‌های جراحی می‌ترسند:

    عمل جراحی بینی برای بعضی افراد نگران‌کننده است. این افراد می‌توانند با استفاده از این روش‌ها درد کمتری متحمل شوند و نتیجه بهتری نیز خواهند گرفت. عمل‌های جراحی بینی ممکن است عوارضی داشته باشد که اگر در کلینیک معتبر انجام نشود این عوارض دوچندان خواهد بود.

 

  • افرادی که در مشاغل حساس مشغول به فعالیت هستند:

    افرادی که با توجه به شغلشان تحمل مراقبت‌های بعد از عمل جراحی را ندارند باید از روش‌های فرم دهی بینی بدون جراحی استفاده کنند.

 

انواع روش‌های فرم دهی بینی بدون جراحی کدام است؟

 

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

  • فرم دهی بینی با تزریق ژل (فیلر پرکننده):

    این نوع فرم دهی کاملاً سرپایی خواهد بود و عمل جراحی در آن انجام نمی‌شود. بنابراین عوارض بسیار کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد. التهابات قرمز بعد از این فرم دهی نیز به علت تزریق است و بعد از چند ساعت ناپدید می‌شود. این روش ماندگاری 6 الی 12 ماه دارد.

 

فرم دهی بینی با تزریق ژل
فرم دهی بینی با تزریق ژل
  • فرم دهی بینی با تزریق چربی:

    این روش که نسبت به روش تزریق ژل ایمنی بیشتری دارد باید توسط پزشک متخصص انجام شود. در این روش چربی‌های شکم و پهلوهای با استفاده از روش لیپوساکشن گرفته می‌شود. در ادامه چربی‌های به‌دست‌آمده سانتریفیوژ می‌شود و ناخالصی‌های آن جدا می‌شود. چربی خالص با استفاده از سرنگ‌های مخصوص به بینی فرد تزریق می‌شود. این روش ریسک کمتری دارد و دلیل آن این است که چون چربی‌ها از بدن خود فرد بیمار گرفته‌شده احتمال آلرژی و یا پس زدن توسط سیستم ایمنی بسیار پایین است.

فرم دهی بینی
نمونه کار فرم دهی بینی در کلینیک ساعی
  • فرم دهی با دستگاه پلاسما جت:

    در این روش با استفاده از دستگاهی به نام پلاسما جت، فرم دهی بینی بیمار انجام می‌شود. فرم دهی با دستگاه پلاسما جت یکی از بهترین روش‌ها برای چین‌وچروک‌های صورت نیز می‌باشد. در این روش ابتدا پاک‌سازی بینی فرد انجام می‌شود و سپس پزشک نقاط مشخصی را با دستگاه می‌سوزاند. این سوزاندن در نقاط ریز انجام می‌شود و شما متحمل درد نخواهید شد. روش فرم دهی بینی با دستگاه پلاسما جت بهترین روش جایگزین عمل بینی است که چربی‌های اضافه روی بینی شما را می‌گیرد. این نوع فرم دهی بینی که طرفداران خاص خود را دارد در چند جلسه انجام می‌شود و عوارض بعد از انجام بسیار کم خواهد بود.

 

  • فرم دهی بینی با نخ لیفت:

    در این روش پزشک سوراخ‌های ریزی بر روی بینی فرد بیمار ایجاد می‌کند و از طریق این سوراخ‌ها نخ لیفت را از آن عبور می‌دهد. البته نخ‌های لیفت از موادی ساخته‌شده است که بعد از مدتی جذب پوست بینی می‌شود. این روش که اغلب برای مشکل افتادگی بینی استفاده می‌شود یکی از جدیدترین روش‌های فرم دهی بینی است.

قبل از فرم دهی بینی بدون نیاز به جراحی چه‌کاری باید انجام دهیم؟

قبل از انجام فرم دهی بینی از داروهای رقیق‌کننده خون مثل آسپیرین نباید استفاده کنید. در هنگام مراجعه به کلینیک نیز نباید هیچ نوع آرایشی بر روی پوست خود داشته باشید و اگر آلرژی یا مشکلی دارید حتماً با پزشک خود در میان بگذارید. در مورد بعد از فرم دهی نیز باید کاملاً مراقب بینی خود باشید. تا مدتی باید مواظب ضربه خوردن بینی خود باشید و داروهایی که پزشکتان تجویز کرده است را حتماً استفاده کنید.

فرم دهی بینی
نمونه کار فرم دهی بینی در کلینیک ساعی

اگر از فرم بینی خود راضی نیستید به‌جای انجام عمل بینی و جراحی روش‌های بدون نیاز به جراحی را امتحان کنید. این روش‌ها مزیت‌های زیادی از جمله هزینه کمتر، درد کمتر و نتیجه بهتری برای شما دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن را امتحان کنید. کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی با استفاده از مجرب‌ترین پزشک‌های متخصص و بهترین دستگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی در این زمینه به شماست. شما می‌توانید برای معاینه در کلینیک ساعی حاضر شوید و با مشورت با پزشک متخصص بهترین روش را با توجه به نوع بینی خود انتخاب کنید.

رضایت مراجعه کنندگان به کلینیک ساعی همواره مایه افتخار پزشکان و پرسنل این مرکز بوده است. در صورتی که تصمیم به فرم دهی بینی را دارید، از طریق شماره های زیر با کلینیک ساعی تماس و وقت مشاوره بگیرید. در جلسات مشاوره، پزشک با انجام معاینات اولیه  هزینه نهایی فرم دهی بینی را مشخص می کند.


منبع :‌ healthline

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 1 / 5. تعداد رای ها 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا