جوانسازی پوستخدمات درمانی و زیباییخدمات کلینیک ساعیلیفت ابرو

هزینه لیفت ابرو با نخ در کلینیک ساعی

0
(0)

لیفت با نخ چیست؟

روند پیری از سن 30 سالگی آغاز می‌شود ، در این سن است که پوست به مرور افتاده شده و شیارها وچروک‌ها ظاهر می‌شوند.اولین تغییرات در پوست رخ خواهد داد که این امر موجب تضعیف اعتماد به نفس در اکثر افراد شده و فعالیت‌های اجتماعی آنان راتحت تاثیر قرار خواهد داد.

لیفت با نخ یک فرآیند زیبایی است که برای افتادگی پوست و رفع چین و چروک کاربرد دارد،لیفت ابرو با نخ توسط پزشک متخصص با انجام تکنیک‌های خاص می‎‌تواند پوست صورت را به آرامی به سمت بالا هدایت کرده و به اصطلاح کشیدگی ایجادکند.

این عمل می‌تواند بافت پوست را بدون عوارض و آسیب‌های جراحی بهبود بخشد . لیفت با نخ با استفاده از روش‌ها و متدهای روز دنیا امروزه طرفداران زیادی دارد. این روش با کمک نخ‌های بخیه که قابلیت جذب در بدن را دارند انجام می‌شود .این نخ‌ها با استفاده از سوزن‌های کوچک در زیر پوست رفته و عمل لیفت را انجام می‌دهند.

لیفت ابرو
لیفت ابرو

لیفت ابروبا نخ می‌تواند به 2 صورت انجام گیرد. بخیه‌های که دائمی هستند یا بخیه‌های موقتی که قابلیت جذب در پوست را دارند. این نخ‌ها بین 13 تا 15 ماه دوام دارند و پس از گذشت این زمان ناپدید خواهند شد.

کاندیدای لیفت ابرو بانخ چه کسانی هستند

بهترین افرادی که کاندیدای لیفت ابروبا نخ هستند کسانی هستند که به دلیل کهولت سن ابروها‌ی افتاده‌ای دارند و یا به دلیل ابروهای افتاده و بدون حالت از ظاهر ابروهای خود رضایت ندارند .

لیفت ابرو با نخ بهترین گزینه برای کسانی است که نمی‌خواهند دست به عمل‌های جراحی بزنند و تنها هدفشان تغییر حالت ابروها و رسیدن به ظاهری جوان‌تر است.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

نتایج این فرآیند می‌تواند بعد از تمام شدن کار لیفت ظهور پیدا کند و شما حداقل 30% از نتیجه کار را بلافاصله بعد از لیفت مشاهده کنید. این عمل توسط پزشک متخصص حدود 15 تا 30دقیقه زمان بر است و به وسیله بی‌حسی موضعی صورت می‌پذیرد.

کاربرد لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ می‌تواند 2 خاصیت مهم داشته باشد :

اولا: نخ‌های که در زیر پوست قرار داده شده‌اند می‌توانند در پوست کشش ایجاد کرده و یک اثر لیفتینگ به وجودآورند.

دوما: نخ‌ها با مواد PDO موجود در خود می‌توانند با آزاد سازی اسید هیالورونیک به تحریک پوست جهت کلاژن سازی کمک کند.

عوارض جانبی

بعد از انجام لیفت ابرو با نخ ممکن است بعد از 24 ساعت محل ورود سوزن‌ها قرمز و دور محل لیفت تورم و درد احساس شود.اگر شما حساسیت به نخ بخیه که استفاده شده است داشته باشید محل قرار گیری نخ‌ها تغییر رنگ داده و قرمز خواهند شد نگران نباشید بعد از گذشت چند روز این عوارض ناپدید خواهند شد .

همچنین اگر شما به یک کلینیک معتبر و یک پزشک متخصص کار لیفت ابرو را نسپارید ممکن است با توجه به اشتباهات رایج در این فرآیند بی نظمی و فراز و نشیبی در محل لیفت به وجود آید ، یا پوست به علت بی‌دقتی چروک شود .

  • نکته:احتمالا تا چند روز پس از انجام لیفت ابرو با نخ لمس محل نخ حساس باشد این امر به مرور از بین خواهد رفت.

 هزینه لیفت ابرو با نخ

انجام لیفت ابرو با نخ در مقایسه با عمل‌های سخت و سنگین لیفت هزینه کمتری دارد. لیفت ابرو با نخ یک فرآیند سبک دارد و نیازی به بیهوشی بیمار نیست این عمل می‌تواند سرپایی انجام شده و بعد از اتمام کار پزشک فرد به منزل برگردد و روز بعد نیز به کارهای روزمره خود ادامه دهد.

لیفت ابرو با نخ به وسیله بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، که این‌کار نسبت به عمل جراحی لیفت بسیار کم هزینه تر است.دردسرهای که در جراحی لیفت وجود دارد موجب تفاوت قیمت چشمگیری در مقایسه با لیفت ابرو با نخ است.در کلینیک ساعی با توجه به فعالیت پزشکان متخصص و متعهد هزینه لیفت ابرو با نخ بسیار معقول دریافت خواهد شد . البته این هزینه‌ها با توجه به عوامل مختلفی قابل تغییر است اگر مایلید که برآورد دقیق تری از هزینه‌های جاری لیفت با نخ داشته باشید می‌توانید با مشاورین کلینیک ساعی ارتباط حاصل کنید.

 هزینه‌های لیفت ابرو با نخ

هزینه‌های لیفت ابرو با نخ به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه چند نمونه ازاین هزینه‌های جاری را برای شما شرح خواهیم داد:

  • نوع نخ‌ها

نخ‌های که برای لیفت ابرو استفاده می‌شوند انواع متفاوتی دارند و این تفاوت شامل میزان ماندگاری و میزان تاثیر گذاری آنها در لیفت است.

برای لیفت با نخ متخصیصن معمولا از نخ‌های مونو و نخ‌های کاگ استفاده می کنند . نخ‌های مونو که جزو نخ‌های بدون خار هستند ، به علاوه نخ‌های کاگ یا نخ‌های خاردار استفاده می کنند. تلفیق این دو نخ می تواند میان اثر گذاری لیفت را برروی پوست بالا تر برده و به راحتی در نقاط متفاوت پوست به خصوص در ابرو ها ثابت بمانند.

  • تعدادنخ‌ها

میزان استفاده از نخ‌ها با توجه به نظر پزشک و نوع پوست شما انتخاب می‌شود .نوع پوستشما می تواند تعیین کننده تعداد نخ‌ها و نوع نخ‌های مورد استفاده باشد.برای مثال در لیفت کلاسیک: از هشت عدد نخ ساده برای لیفت استفاده می‌کنند، این نوع نخ می‌تواند به مدت 12 ماه اثر بخشی خود را حفظ کند.

  • تجربه پزشک

قبل از انتخاب نوع نخ و تعداد نخ‌های مورد استفاده شما باید یک پزشک متخصص را برای کارخود گزینش کنید، انتخاب یک پزشک ماهر می تواند به حفظ سلامت زیبایی شما کمک کرده و رضایت بخشی را بعد از انجام عمل به 100 برساند.

اگر تمایل به انجام لیفت ابرو با نخ دارید می‌توانید همه روزه در زمان‌های تعیین شده با تماس و ارتباط گیری با مشاورین کلینیک ساعی از مشاوره رایگان بهره مند شوید و از هزینه این فرآیند مطلع شوید.

توجه داشته باشید انتخاب یک کلینیک معتبر و یک پزشک متخصص می‌تواند روند بهبودی را سرعت بخشد، زیرا پزشک با تجربه سوزن‌های لیفت را در محل‌های قرار می‌دهد که در معرض دید نباشند و فرد بتواند به زودی به فعالیت‌های روزانه خود بازگشته و در اجتماع ظاهر شود.

 رضایت مراجعه کنندگان به کلینیک ساعی همواره مایه افتخار پزشکان و پرسنل این مرکز بوده است. در صورتی که تصمیم به لیفت ابرو با نخ در کلینیک ساعی را دارید، از طریق شماره های زیر با کلینیک ساعی تماس و وقت مشاوره بگیرید. در جلسات مشاوره، پزشک با انجام معاینات اولیه  هزینه نهایی لیفت ابرو را مشخص می کند.

 


منبع : healthline

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا