جوانسازی پوستخدمات درمانی و زیباییخدمات کلینیک ساعی

مزایا، معایب و روش‌های جدید لیفت گونه

5
(2)

نکاتی که کلینیک‌های زیبایی دیگر در مورد انجام انواع لیفت گونه به شما نمی‌گویند!

 

با افزایش تنوع در بین عمل‌‌های زیبایی و جراحی‌های مختلف، جراحی‌های مرتبط با تناسب چهره مانند انواع لیفت گونه و لیفت شقیقه نیز در گروه رایج‌ترین عمل‌های زیبایی جای گرفته‌اند. اما سوال اصلی اینجاست که: «آیا می‌توان با تغییر چنین پارامترهایی، در بین اجزا مختلف صورت خود، تناسبی که به دنبالش هستید را ایجاد کرد؟ آیا هزینه‌هایی که در قبال عمل‌های مختلف زیبایی می‌کنید، ارزش دارند و می‌توانند باعث افزایش زیبایی در چهره شما شوند؟»

به صورت کلی، سهم دهان، الگوی لبخند و فک در زیبایی چهره یک فرد حدوداً ۳۰ درصد است، بنابراین منطقی است که بخواهید با انجام عمل لیفت دائمی گونه، به زیباتر شدن چهره‌تان کمک کنید. اگر به دلیل افزایش سن، احساس می‌کنید که شادابی و استحکام پوست صورتتان را از دست داده‌اید، لیفت گونه بهترین گزینه برای شماست اما پیش از انجام آن، ابتدا باید با پایه‌ای‌ترین نکات در رابطه با لیفتینگ صورت آشنایی داشته باشید.

همانطور که می‌دانید، امروزه لیفتینگ صورت بدون نیاز به جراحی در میان‌ خانم‌ها حسابی طرفدار پیدا کرده است اما اگر چین و چروک‌های صورتتان و آسیب‌های وارد شده به پوست شما در اثر افزایش سن زیاد باشد، نمی‌توان با انواع روش‌های بدون نیاز به جراحی لیفت صورت (مانند لیفت گونه با نخ و یا لیفت گونه با ژل)، به جوانسازی آن کمکی کرد.

برای گرفتن اطلاعات تکمیلی و مطلع شدن از هزینه لیفت گونه، ادامه مقاله را به دقت مطالعه کنید، در بخش‌های مختلف مقاله، سعی کرده‌ایم نکاتی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری داشته و در نهایت نیز از انجام انواع لیفت گونه خود راضی باشید.

انجام انواع لیفت گونه بر روی صورت چقدر می‌تواند به زیباتر شدن چهره‌مان کمک کند؟

در طول دوران جوانی، گونه‌هایی برجسته و سرخ دارید. این فاکتورِ به ظاهر ساده در زیبایی چهره‌تان به شدت تاثیرگذار است اما متاسفانه اکثر افراد درست زمانی متوجه این نکته می‌شوند که به دلیل افزایش سن و یا گرفتن رژیم‌های سخت لاغری، قسمتی از برجستگی‌های گونه خود را از دست می‌دهند.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

پیش از رایج شدن عمل‌های لیفت صورت و فراگیری آن در بین خانم‌ها، راه بازیابی برجستگی گونه وجود نداشت اما امروزه، انجام یک عمل لیفت گونه با جراحی، می‌تواند حتی آسیب‌های جدی وارد شده به بافت پوست شما را نیز ترمیم سازد.

لیفت گونه اگر به صورت تخصصی انجام پذیرد، به جبران چربی از دست رفته و عضلات آب شده صورتتان کمک می‌کند و به این ترتیب در انتهای کار، تناسب اجزای مختلف چهره‌ خود را به دست خواهید آورد.

از آنجایی که در برخورد اول، افراد معمولا به چهره شما دقت می‌کنند و بعد از آن، نگاهشان بر روی دیگر اجزای بدن شما می‌چرخد، تلاش در جهت زیباتر شدن چهره‌تان می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در دورهمی‌های دوستانه و یا حتی جلسات کاری مهم شود‌‌.

اگر قبل از انجام لیفت گونه نگران نتیجه کار هستید، خواندن این قسمت از مقاله می‌تواند کمکتان کند

 

لیفت گونه
روش های لیفت گونه

داشتن اضطراب و استرس پیش از انجام انواع لیفت گونه، امری طبیعی است؛ مخصوصاً اگر قصد دارید از انواع روش‌های نیازمند به جراحی آن استفاده کنید. در طول دوران جراحی، از بی‌حس کننده‌های موضعی و بی‌هوشی عمومی استفاده می‌کنند به همین دلیل شما درد زیادی را حس نخواهید کرد.

تمامی این جراحی‌ها به صورت سرپایی و بدون بستری شدن فرد مذکور انجام می‌پذیرند. شما بدون نیاز به بستری شدن طولانی مدت، می‌توانید با گرفتن نهایتأ یکی دو روز مرخصی، در خانه استراحت کنید و قوای خود را بازیابید.

شناخت روش‌های متداول بالا بردن گونه

انواع لیفت گونه به دو صورت انجام می‌شود: لیفت گونه با جراحی و لیفت گونه بدون نیاز به عمل جراحی. بعد از خواندن توضیحات مربوط به هر قسمت، می‌توانید به طور تقریبی تشخیص دهید که بهترین روش برای از بین بردن چین و چروک‌های اطراف گونه صورتتان چیست اما قبل از انجام عمل زیبایی مورد نظر، پیشنهاد می‌کنیم که حتما با پزشکتان مشورت کنید.

روش‌های لیفتینگ گونه بدون نیاز به جراحی

لیفت گونه با ورزش

لیفت گونه

صورت هر فردی دارای ۵۰ ماهیچه مختلف با عملکردهایی متفاوت است. همانطور که می‌دانید، این ماهیچه‌ها در طول روز به ندرت تکان می‌خورند و کمتر از ماهیچه‌های دیگر قسمت‌های بدن، مورد استفاده قرار می‌گیرند به همین دلیل این لیفت با ورزش (انجام حرکات ورزشی با دست بر روی صورت) می‌تواند باعث بهبود جریان خون و افزایش استحکام ماهیچه‌های صورت شود.

این لیفت با ورزش را به عنوان «منسوخ‌‌ترین روش‌های لیفتینگ گونه» می‌شناسند زیرا نتیجه مطلوب مد نظرتان از این روش به صورت آنی، غیر ممکن است و باید به صورت مستمر، این روش را به مدت طولانی تکرار کنید.

لیفت گونه با نخ

لیفت گونه

لیفت صورت با نخ یکی از روش‌های رایج، بی‌دردسر‌ و کم هزینه است که شما بلافاصله پس از انجام آن می‌توانید نتیجه کار را مشاهده کنید.

در این روش، پزشک از نخ مخصوصی استفاده می‌کند و نواحی مد نظر صورت بیمار، با بی‌حسی موضعی، بی‌حس می‌شود. براساس تشخیص نهایی پزشک نخ زیر پوست قرار می‌گیرد و به دلیل داشتن زائده‌های ریز در اطراف خود می‌تواند به هنگام تکان خوردن، به بالا بردن گونه کمک کند.

ماندگاری نخ لیفت، ۲ الی ۳ سال است. برای برآورد کردن قیمت انجام لیفت صورتتان با نخ، نیاز است تا تعداد قسمت‌های انتخاب شده برای لیفتینگ و حساسیت آن نواحی، کاملا مشخص شود.

لیفت گونه از طریق تزریق چربی یا ژل

شاید بتوان لیفت گونه با ژل را به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های لیفتینگ گونه در بین خانم‌های جوان نام برد. پزشک مقدار مناسبی از ژل‌های حجم‌دهنده را در نواحی زیر گونه تزریق می‌کند.

این ژل‌ها که در ساخت آن‌ها از هیالورونیک اسید استفاده شده است، برای پوست هیچ ضرری ندارند و به راحتی جذب آن می‌شوند. در بین ژل‌های موقت دیگر، می‌توان به ژل‌های کلاژن‌دار، هیدروکسی آپاتیت کلسیم و پلی لاکتیک اسید اشاره کرد.

هر کدام از این مواد، ماندگاری متفاوتی در زیر لایه‌های پوستی دارند. ژل پلی لاکتیک اسید از ماندگاری بیشتری برخوردار است و گاهی دیده شده که اثرات آن تا دو سال دوام می‌آورد. هر سی‌سی تزریق ژل، هزینه‌ای معادل ۲،۷۰۰،۰۰۰ خواهد داشت.

برای انجام لیفت گونه با تزریق چربی، از چربی قسمت‌هایی از بدن خود فرد برداشته می‌شود و به نواحی زیر گونه اضافه می‌شود.

در بین انواع لیفت گونه و روش‌های متداول آن، تزریق چربی کمترین میزان حساسیت در پوست را ایجاد می‌کند و دردسر کمتری دارد. هزینه تقریبی تزریق چربی حدودا ۱۰میلیون میلیون تومان خواهد بود.

روش‌های لیفت گونه با جراحی

در این روش، پزشک مربوطه قسمت‌های میانی صورت بیمار (یعنی گونه‌ها و زیر پلک‌ها) را هدف قرار می‌دهد‌ و با ایجاد برش‌هایی در نواحی مختلف گونه، به بالا کشیدن آن‌ها کمک می‌کند. البته لیفت چشم‌ها به نحوی دیگری انجام می‌پذیرد و از بلفاروپلاستی در این زمینه کمک گرفته می‌شود.

این جلسات دائمی گونه، ۱.۵ الی ۲ سال طول می کشد و در بین این جلسات، نیازی به بستری شدن بیمار ندارد. هزینه جراحی این لیفت در کلینیک‌ها، پس از ویزیت حضوری اعلام می‌شود.

خلاصه مطلب

به منظور احیا شادابی پوست و بازگردانی برجستگی گونه‌ها، لازم است تا از انواع این لیفت و روش‌های نوآورانه آن بهره ببرید. در کلینیک زیبایی پوست و موی ساعی تهران می‌توانید بدون کمترین آسیب به بافت پوست خود، خدمات مرتبط با لیفتینگ بخش‌های مختلف صورت را دریافت کنید.


منابع: nafisi, dr coberly

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا