تزریق ژل و چربی

قیمت، مزایا و نحوه تشخیص اصل بودن ژل رووفیل

4.8
(26)

تزریق ژل، یکی از مناسب ترین درمان های زیبایی است که عوارض چندانی ندارد. در صورتی که از یک ژل مطلوب و باکیفیت برای درمان استفاده شود، شما به بهترین شکل ممکن به نتیجه دلخواه خود می رسید. انتخاب ژل مناسب از بین برندهای مختلفی که امروزه تولید و وارد بازار شده اند، کار ساده ای نیست. فردی که اقدام به استفاده از یک تکنیک درمانی می کند، لازم است که اطلاعات خود را درباره آن افزایش دهد.

بدیهی است که در یک کلینیک معتبر مانند کلینیک ساعی، پزشک با توجه به وضعیت پوست بیمار و انتظار او از درمان، بهترین نوع ژل را برای او انتخاب می کند؛ اما رضایت فرد متقاضی نیز بسیار مهم است. فرد زمانی که درباره محصولات مختلف اطلاعات کامل داشته باشد، امکان تبادل نظر با پزشک را خواهد داشت.

اگر شما نیز برای درمان عوارض پیری در پوست خود، به فکر استفاده از تزریق ژل هستید، ما به شما توصیه می کنیم، حتما قبل از مراجعه به کلینیک درباره ژل ها و فیلرهای مختلف مطالعه کنید. در این مقاله آنچه که باید در زمینه ژل رووفیل بدانید، در اختیار شما قرار داده می شود.

ترکیب ژل رووفیل

ژل های خانواده رووفیل از تولیدات شرکت Caregen کره جنوبی و بر پایه اسید هیالورونیک هستند. فناوری پپتید بیومیمتیک و اسید هیالورونیک های با پیوندهای متقاطع (کراس لینکینگ) از ویژگی های منحصر به فرد این ژل است که سبب ارتقاء خاصیت ارتجاعی و ویسکوزیته محصول شده است. روفیل هر دو ویژگی فیزیکی دو فازی و مونوفازیکی را دارد.

غلظت اسید هیالورونیک آزاد در رووفیل بالا است. وجود پپتیدها در بین مولکول های اسید هیالورورنیک منجر به افزایش پایداری اسید هیالورونیک و ماندگاری بالای این نوع ژل شده است. پپتید ماده ای ایمن و بی خطر، متشکل از ترکیبات طبیعی است که منجر به افزایش کیفیت رووفیل شده است.

بر اساس ادعای شرکت Caregen، ماندگاری محصولات این برند، حدود ۱۰ الی ۱۲ ماه است و علت ماندگاری بالای آن نیز مهار شدید اسید هیالورونیک توسط ترکیب ژل است که سبب افزایش مدت زمان ماندگاری فیلر در بافت پوست شده است. تزریق رووفیل به درون پوست سبب می شود که کلاژن تولید شده درون پوست و اسید هیالورونیک دیرتر متابولیزه شوند، به این ترتیب سفتی پوست افزایش می یابد. فناوری پپتید بیومیمتیک نیز باعث می شود که خاصیت ارتجاعی و ویسکوزیته این ژل نسبت به سایر انواع ژل ها بیشتر باشد.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

انواع ژل رووفیل

پپتیدهای موجود در این ژل کره ای چه تاثیری بر ویژگی های آن دارند؟

پپتیدهای بیومیمتیک، از طریق پیوند یونی اضافی با اسید هیالورونیک، موجب بهبود خواص رووفیل و افزایش خواص کشسانی، پایداری و مقاومت هیالورونیداز ژل می شوند. بنابراین، ماندگاری بالای این ژل نسبت به دیگر ژل های بر پایه اسید هیالورونیک، به این پیوندها مربوط می شود.

پپتیدهای موجود در ترکیب این ژل سبب تحریک تولید اسید هیالورونیک در فیبروبلاست های انسانی و مقاومت بالای آن در برابر آنزیم های تجزیه کننده می شود. به این ترتیب ماندگاری اسید هیالورونیک درون پوست افزایش می یابد.

رووفیل با سه ویسکوزیته متفاوت تولید و به بازار عرضه شده است. سوزن های مورد استفاده برای تزریق این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت هستند. برای تزریق رووفیل اولترا و روفیل پلاس از سوزن  27G، برای تزریق رووفیل فاین 30G و برای تزریق آکواشاین و آکواشاین بی آر از 32G استفاده می شود.

برخی از مهم ترین محصولات این برند در ادامه بررسی شده اند.

  • رووفیل فاین (Revofil Fine) : رووفیل فاین دارای پپتیدهای بیومیمتیک و اسید هیالورونیک خالص است. الیگوپپتید 72 موجود در ترکیب آن سبب کند شدن روند تخریب و جذب اسید هیالورونیک می شود؛ به این ترتیب زمان ماندگاری آن طولانی می شود. الیگوپپتید 50 در ترکیب این محصول، خاصیت ضدالتهابی دارد و سبب تحریک کلاژن سازی و تولید اسید هیالورونیک در پوست می شود. به طور کلی مدت زمان ماندگاری پس از تزریق رووفیل فاین حدود ۹ ماه است؛ البته ماندگاری تاثیرات تزریق ژل به عواملی از قبیل ویژگی و نوع پوست، عمق چین و چروک های تحت درمان، روش تزریق ژل و مقدار ژل تزریق شده بستگی دارد.

رووفیل فاین برای تزریق در نواحی زیر چشم، محدوده تمپورال گونه ها و لب ها است.

ژل رووفیل فاین

  • رووفیل پلاس (Revofil Plus) : این محصول نیز حاوی الیگوپپتیدهای ۷۲ و ۵۰ است. همان طور که بیان شد، این ترکیبات طبیعی سبب کند شدن روند تجزیه اسید هیالورونیک، تحریک کلاژن سازی و تولید اسید هیالورونیک می شوند. رووفیل پلاس حدود ۱۲ ماه ماندگاری دارد و از آن در بهبود چین و چروک های عمیق و میانی و خطوط عمقی استفاده می شود. علاوه بر این، رووفیل پلاس سبب بهبود خواص ارتجاعی پوست می شود.

این ژل در نواحی خطوط ماریونت، ناحیه بینی، فرورفتگی های پوستی، خطوط ریز و محدوده تمپورال، گونه ها، فک و چانه به کار می رود.

ژل رووفیل پلاس

  • رووفیل اولترا (Revofil Ultra) : رووفیل اولترا برای اصلاح چین و چروک های میانی و عمیق پوستی استفاده می شود. از طرف دیگر با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد، به منظور لیفت غیرجراحی نیز کاربرد دارد. این محصول نیز حاوی الیگوپپتید ۷۲ و الیگوپپتید ۵۰ است که سبب کاهش تخریب اسید هیالورونیک و تحریک کلاژن سازی در پوست می شوند. الیگوپپتیدهای ۵۰، خاصیت ضدالتهابی نیز دارند و تاثیر آن ها در افزایش کلاژن سازی پوست، سبب افزایش قوام پوست می شود.

ماندگاری این محصول در پوست حدود ۱۲ ماه است و در نواحی از قبیل پیشانی، ناحیه بینی، لب، ماربونت، گونه ها، فک و چانه استفاده می شود.

مدت زمان لازم برای تزریق رووفیل به ویژگی های پوستی افراد و مقدار رووفیل مورد نیاز برای تزریق بستگی دارد. به طور کلی ۳۰ الی ۹۰ دقیقه زمان برای تزریق رووفیل لازم است.

ژل رووفیل اولترا

مزایای ژل رووفیل

اگر شما قصد تزریق ژل دارید، لازم است که قبل از آن، اطلاعات کاملی از مزایا و معایب ژل انتخاب شده برای تزریق داشته باشید. ژل رووفیل نیز مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است:

  • ترکیب اصلی این ژل بر پایه اسید هیالورونیک است. اسید هیالورورنیک یک ترکیب امن و باکیفیت است و سازگاری بالایی با بدن دارد؛ بنابراین این ژل ایجاد حساسیت نمی کند؛
  • ماندگاری مناسب از دیگر مزایای این نوع ژل است؛
  • از آنجایی که رووفیل قابلیت ایجاد حجم یکسان و ظاهری طبیعی را دارد، بهترین ژل برای زیباتر شدن لب ها است؛
  • سری محصولات مختلف این برند، برای رفع چین و چروک های سطحی و عمیق به کار می روند. بر اساس ویژگی های پوست، ژل مناسب توسط پزشک انتخاب می شود.

از رووفیل در چه نواحی از بدن استفاده می شود

از ژل رووفیل برای جوانسازی و زیبایی در نواحی مختلف بدن استفاده می شود:

  • تزریق این ژل در لب ها سبب برجسته سازی و فرم دهی می شود؛
  • این ژل برای متقارن سازی و زاویه سازی در ناحیه فک استفاده می شود؛
  • تزریق رووفیل در گونه ها تاثیر قابل توجهی در برجسته سازی و ایجاد خط گونه دارد؛
  • تزریق این ژل در ناحیه بینی به منظور بهبود کیفیت ظاهری بینی موثر است؛
  • ژل رووفیل سبب از بین رفتن چین و چروک ها و ایجاد ظاهری صاف و یکدست می شود.

عوارض و موارد عدم استفاده رووفیل

ژل رووفیل با توجه به کیفیت مناسبی که دارد، در بسیاری از کلینیک های معتبر از جمله کلینیک پوست و موی ساعی برای جوانسازی پوست استفاده می شود؛ اما در شرایط زیر استفاده از این ژل توصیه نمی شود:

  • در صورت وجود التهاب، عفونت یا اختلالات پوستی در ناحیه تزریق؛
  • استفاده از این ژل به همراه پیلینگ، لیزر درمانی و سونوگرافی مجاز نیست؛
  • در شرایطی که فرد مبتلا به بیماری های خودایمنی است؛
  • در صورت وجود حساسیت شدید به اسید هیالورونیک، سابقه آلرژی شدید یا شوک آنافیلاتیک؛
  • در صورتی که در ناحیه درمان قبلا از ژل ها و فیلرهای پوستی دیگر استفاده شده است. معمولا توصیه می شود که از تزریق ژل رووفیل در محل درمان پرهیز شود؛
  • تزریق به غیر از تزریقات پوستی؛
  • تزریق در افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است؛
  • تزریق در زنان باردار و زنانی که در دوران شیردهی هستند نیز ممنوع است؛
  • تزریق در پلک چشم ممنوع است؛
  • تزریق در رگ های خونی ممنوع است.

انجام درمان های زیبایی معمولا دارای عوارض است؛ اما در تکنیک های پیشرفته امروزی، عوارض پس از درمان بسیار خفیف است و معمولا بعد از چند روز،  خود به خود رفع می شوند. در تزریق رووفیل نیز عوارضی از قبیل تورم، قرمزی و کبودی در ناحیه درمان در برخی افراد گزارش شده است. بر اساس حساسیت پوست افراد، میزان واکنش ها متفاوت است. واکنش آلرژیک نسبت به این محصول در افراد مشاهده نشده است.

میزان ماندگاری ژل رووفیل

ماندگاری یکی از نکات مهم در رابطه با درمان های زیبایی است. در شرایطی که درمان ها ماندگاری کمی داشته باشند، فرد مجبور است که برای تجدید اثرات درمان، با صرف هزینه و زمان، مجدد اقدام به درمان کند.

ژل رووفیل حدود ۹ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارد. میزان دوام رووفیل فاین (Revofil Fine) حدود ۱۰ ماه، در رووفیل پلاس (Revofil Plus)  و رووفیل اولترا (Revofil Ultra)، حدود ۱۲ ماه است. میزان ماندگاری این محصول در بین فیلرها و ژل ها، مطلوب  است. البته باید ذکر کنیم که میزان ماندگاری اثرات درمان به ویژگی های پوست فرد، مهارت پزشک در تزریق ژل و انتخاب نقاط مناسب برای تزریق نیز بستگی دارد.

تفاوت محصولات رووفیل و رووفیل آکواشاین

هر دو محصول بر پایه اسید هیالورونیک بسیار خالص هستند و تفاوت های بنیادی با یکدیگر دارند. رووفیل محصول بسیار تخصصی برای حجم دهی و جوانسازی است.

رووفیل آکواشاین عمدتا به منظور جوانسازی پوست به کار می رود و سبب افزایس آبرسانی و شفافیت پوست می شود. آکوشاین با استفاده از ترکیب پپتید، آمینواسیدها، مولتی ویتامین ها و مواد معدنی سبب افزایش آبرسانی به پوست می شود.

ژل رووفیل آکواشاین

هزینه تزریق ژل رووفیل

هزینه درمان در ژل های مختلف متفاوت است. مسلم است که هزینه تزریق ژل های مربوط به برندهای معتبر و شناخته شده که کیفیت بالایی دارند، بیشتر است. ژل رووفیل نیز از جمله برندهای شناخته شده و باکیفیت مطلوب است و جزء ژل های گران قیمت محسوب می شود. هزینه تزریق هر سی سی ژل رووفیل در حال حاضر ۳/۵۰۰ تومان است. (تابستان ۱۴۰۱)

بدیهی است که هزینه تزریق ژل در سال 1402 تغییر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ساعی تماس بگیرید.

نکته ای که در درمان های زیبایی باید در نظر داشت این است که گاهی با پرداخت کمی هزینه بیشتر، شما از تجدید درمان در فاصله های زمانی کوتاه یا درمان های تکمیلی بی نیاز می شوید. به این ترتیب شاید شما در ظاهر هزینه بیشتری پرداخت می کنید؛ اما نوعی سرمایه گذاری درازمدت انجام می دهید.

نکته دیگر این است که شما درمان زیبایی را برای افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری چهره خود انجام می دهید. استفاده از ژل ها و فیلرهای نامرغوب یا انجام درمان های زیبایی توسط اشخاص غیرمتخصص در مراکز نامعتبر از قبیل آرایشگاه ها، نه تنها شما را به هدفتان نزدیک تر نمی کند؛ بلکه نتیجه ای کاملا عکس خواهد داد. بنابراین هنگام ارزیابی هزینه درمان های زیبایی و برنامه ریزی برای آن، لازم است که این نکات را در نظر بگیرید.

توصیه های قبل از درمان

مراقبت ها و توصیه های قبل از درمان های زیبایی بخش مهمی از فرآیند درمان هستند و تاثیر بسیار زیادی در رضایت شما از نتیجه درمان دارند. برخی از مهم ترین توصیه های قبل از تزریق ژل رووفیل عبارت هستند از:

  • اولین نکته مهم در درمان های زیبایی، انتخاب کلینیک درمانی مناسب و پزشک متخصص است. دقت کنید که تصمیم گیری در رابطه با زیبایی ظاهری خود را به چه کسی می سپارید. برای انتخاب کلینیک درمانی وقت کافی اختصاص دهید و پس از تحقیق و پرس و جو کافی، یک کلینیک درمانی معتبر را که دارای متخصصان حرفه ای و تجهیزات مناسب است، انتخاب کنید.
  • با پزشک در رابطه با هدف خود از انجام درمان به طور صریح صحبت کنید. مشاوره های پزشک در این رابطه را بپذیرید. در برخی مواقع ممکن است پزشک با توجه به انتظارات شما از درمان و ویژگی های پوستی شما، یک روش درمانی دیگر را برای رسیدن به هدف مدنظر شما مناسب بداند. انتخاب روش مناسب درمانی را به پزشک بسپارید.
  • اطلاعات کاملی از سوابق پزشکی و داروهای مصرفی خود در اختیار پزشک قرار دهید.
  • ۲۴ ساعت قبل از درمان از مصرف الکل پرهیز شود. الکل سبب افزایش احتمال خونریزی و کبودی می شود.
  • در صورتی که فرد متقاضی درمان سابقه تبخال دارد، لازم است که این موضوع را قبل از جلسه درمان به پزشک اطلاع دهد.
  • استفاده از لوازم آرایشی قبل از مراجعه به کلینیک در روز درمان، توصیه نمی شود.
  • به مدت ۲ هفته قبل از تزریق ژل از انجام درمان های دندانی از قبیل جرم گیری پرهیز شود.

ژل رووفیل

مراقبت های بعد از درمان

توجه به برخی نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل، کمک بسیار زیادی به کاهش عوارض می کند:

  • بعد از تزریق ژل از اعمال هرگونه فشاری به ناحیه درمان پرهیز شود. فشار به ناحیه درمان سبب حرکت ژل، به هم ریختگی تقارن و ایجاد ظاهری نامطلوب می شود.
  • نوشیدن مایعات و آب به از بین رفتن تورم و قرمزی ناحیه درمان کمک بسیار زیادی می کند.
  • کمپرس یخ بعد از تزریق، سبب کاهش التهاب، قرمزی و درد در ناحیه درمان می شود. کمپرس یخ باید بدون اعمال فشار و بدون هیچ گونه حرکتی انجام شود.
  • تزریق ژل با بی حسی موضعی انجام می شود و معمولا درد خاصی ندارد. در صورت وجود هر گونه دردی، استفاده از داروهایی از قبیل ایبوپروفن، ژلوفن و داروهایی از این قبیل ممنوع است. استامینوفن بهترین و مناسب ترین دارو برای التیام دردهای احتمالی است.
  • نگران التهابات بعد از تزریق نباشید، این التهابات بین ۱۰ روز الی ۲ هفته ماندگار هستند.
  • از لمس، دستکاری، فشار دادن و خاراندن محل درمان پرهیز شود.؛
  • قبل از برطرف شدن کامل عوارض از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید، سونا، جکوزی، اسکی و پاتیناژ خودداری شود.
  • دستورالعمل های پزشک در رابطه با مراقبت های بعد از درمان بسیار مهم است. در صورتی که پزشک پمادها و شوینده های خاصی تجویز کرده باشد یا توصیه به انجام ماساژ داشته است، افراد باید دقت و توجه کافی نسبت به آن داشته باشند.

تزریق ژل رووفیل در کلینیک ساعی

عوامل مختلفی سبب دستیابی به نتیجه مطلوب در یک درمان زیبایی می شود. این عوامل عبارت هستند از:

  • مهارت پزشک در انجام صحیح تکنیک درمانی؛
  • تجهیزات و امکانات مناسب؛
  • استفاده از روش درمانی متناسب با شرایط فرد؛
  • استفاده از فیلرها و ژل های استاندارد.

در صورتی که شما مرکز درمانی را به درستی انتخاب کرده باشید، سایر شرایط نیز به شکل مطلوب فراهم می شود. در مراکز درمانی معتبر مانند کلینیک پوست و موی ساعی در قلب شهر تهران، پزشکانی با تجربه و متخصص در زمینه درمان های مختلف از جمله تزریق ژل، مشغول ارائه خدمات به هموطنان عزیز هستند. این پزشکان با توجه به سال ها تجربه، با انجام معاینات لازم، بهترین روش درمانی را برای افراد انتخاب می کنند.

با توجه به اینکه پزشکان و پرسنل کلینیک ساعی، زیبایی توام با سلامتی را حق همه افراد می دانند، در این مرکز هرگز برای کاهش هزینه ها از مواد نامرغوب استفاده نمی شود. هر عاملی که کوچک ترین خطری برای سلامتی مراجعه کنندگان عزیز داشته باشد، بدون هیچ تردیدی حذف می شود. لطفا قدر سلامتی جسم و روح خود را بدانید و خدمات درمانی زیبایی را در مراکز معتبر دریافت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.8 / 5. تعداد رای ها 26

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا