تزریق ژل و چربی

هزینه و عوارض بوتاکس کف دست و کف پا

3
(2)

تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی از داروهای تزریقی است که می توان از آن در اکثر نقاط بدن استفاده کرد، بوتاکس پس از تزریق به عضلات آن ناحیه حمله کرده وعملکرد عضلات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این دارو از سم بوتولونیوم نوع A تهیه شده است که می‌تواند روی عملکرد اعصاب تاثیر بگذارد و به نوعی این عضلات را فلج کند.البته در این دارو از سم بوتولونیوم در دوز بسیار کف پایین استفاده شده است .

در صورتی که شما نیز تمایل به تزریق بوتاکس دارید ابتدا باید با یک پزشک ماهر صحبت کنید .زیرا تزریق بوتاکس یک روش درمانی است که نیاز به تجربه و مهارت دارد ورسیدن به نتیجه مطلوب تنها توسط پزشک متخصص صورت می‌پذیرد.

بوتاکس درمان است

برخی افراد دچار اختلال هیپروهیدروز هستند ، به این معنا که درطول روزبه طور مکرر دچار تعریق بیش از حد می‌شوند و قادر به کنترل این تعریق نیستند،اگر این تعریق به صورت مکرر رخ دهد فرد برای انجام کارهای روزمره خود دچار مشکل شده و از لحاظ روانی دیگر آرامش قبل را نخواهدداشت .

تعریق بیش از حد برای فرد خاص و در سن خاص نیست بلکه ممکن است در هر سن و جنسیتی این تعریق غیر قابل کنترل رخ دهد. البته این تعریق اکثرا در بین جوانان و نوجوانان دیده می‌شود.

عرق کردن کف دست
عرق کردن کف دست

در این شرایط بوتاکس یک راه درمان است که می‌تواند حلال این معظل باشد.بوتاکس علاوه بر خاصیت زیبایی که دارد می‌تواند یک راه حل درمانی نیز باشد .

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

تزریق بوتاکس به کف دست

افرادی که به طور معمول تعریق کف دست را تجربه می‌کنند، قطعا به طور روزمره بایک چالش بزرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، توصیه ما به این افراد تزریق بوتاکس است، بوتاکس قادر است این مشکل را به طور موقت تا حدود 12 ماه رفع کرده و نسبت به مصرف داروهای متعدد از عوارض کمتری نیز برخوردار است.

تزریق ژل به کف دست
تزریق ژل به کف دست

تزریق بوتاکس به کف پا

همانطور که گفته شد بوتاکس با فلج کردن اعصاب ناحیه تزریق، عملکرد عضلات را تحت تاثیر قرار داده و به نوعی عملکرد طبیعی عضلات را مختل می‌کند.

تزریق ژل به کف پا

با تزریق بوتاکس به ناحیه کف پا ، عصب‌های تحریک کننده تعریق مسدود می‌شوند و فرد دیگر در ناحیه کف دست یا کف پا دچار تعریق نخواهد شد. البته ممکن است در برخی افراد با یک‌بار تزریق مشکل حل شود ، اما برای برخی افراد تعداد تزریق ها بیشتر شود. این تعدد تزریق در ناحیه  کف دست و کف پا با نظر پزشک متخصص تعیین می‌شود.

در فرآیند تزریق مقدار۱۰۰ BU یا ۳۰۰DU به طور مساوی در هر 2 پا تزریق می‌شود البته اگرفردی پاهای بزرگتری داشته باشد میزان این تزریق افزایش پیدا می‌کند .زمان تزریق بوتاکس به کف پا به دلیل پوست ضخیم این ناحیه ممکن است فرد بعد از تزریق احساس درد را تجربه کند که این امری طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد.

مراقبت‌های بعد ازتزریق

اگر شما نیز به یک متخصص و پزشک ماهر اعتماد کرده اید نگران عوارض این تزریق نباشید ، زیرا فرد متخصص میزان عوارض جانبی را به صفر می‌رساند.اما بهتر است که مراقبت‌های را بعد از انجام تزریق انجام دهید که نتیجه بهتری را تجربه کرده و دچار مشکلات جانبی نشوید:

  • تا یک روز بعد از تزریق ماساژ دادن ناحیه تزریق را فراموش کنید.
  • فعالیت‌های سنگین و سخت را کنار بگذارید .
  • شست و شوی کف دست و کف پا با آب گرم ممنوع .

محل تزریق بوتاکس دست

هزینه تزریق بوتاکس

بسیاری از افراد تزریق بوتاکس را به عنوان یک فرآیند پر هزینه می‌شناسند، در صورتی‌که تزریق بوتاکس هزینه ای معقول و معمولی دارد و تحت نظر پزشک متخصص می‌توان با انجام این تزریق به نتیجه مطلوب  کف دست پیدا کرد.

  • نکته: نمی توان به طور قطع هزینه تزریق بوتاکس را پیش بینی کرد زیرا این هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد که این عوامل عبارتند از:

نام برند:

نام برند در هزینه‌های تزریق بسیار تاثیر گذار است، هرچه برند بوتاکس معروف تر و دارای کیفیت بالاتری باشد هزینه آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

محل تزریق

تزریق بوتاکس به دلایل مختلفی ممکن است تزریق شود، این نکته در هزینه تزریق بوتاکس نیز موثر است مثلا فرد بوتاکس را برای زیبایی استفاده می‌کند یا برای درمان تعریق این موارد عواملی هستند که بر قیمت بوتاکس تاثیر می‌گذارند.

تعداد تزریق

افراد باید قبل از انجام تزریق بوتاکس برای درمان تعریق کف دست یا کف پا باپزشک معالج خود مشورت کرده و راجع به تعداد تزریق صحبت کند .شما قادر نیستید برای کاهش هزینه‌های جاری تعداد تزریق را تعیین کنید ،این امر بسته به نظر پزشک متخصص است زیرا پزشک باید تعداد تزریق هارا تعیین کرده تا از نتیجه کار اطمینان حاصل کند.

ممکن است بعد از تزریق اولین مرحله بوتاکس برای درمان تعریق کف دست ،پزشک معالج از شما بخواهد که برای تاثیر گذاری بهتر بوتاکس یک بار دیگر تزریق را انجام دهید.اثر بخشی این درمان می‌تواند در تزریق مرحله دوم و سوم بیشتر باشد و نتیجه مطلوب‌تری را به همراه داشته باشد.

تزریق بوتاکس به کف دست
تزریق بوتاکس به کف دست

عوارض تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس به جهت درمان تعریق بدن در تمام نواحی امکان پذیر نیست، محل‌های مورد تزریق تنها با تشخیص و نظر پزشک متخصص انجام می‌شود .تزریق بوتاکس که یکی از راه حل‌های درمان تعریق در بدن است ممکن است گاهی همراه با عوارض باشد.

زمانی که بوتاکس روی پوست صورت و یا  کف دست و پاها تزریق می‌شود، عضلات آن قسمت عملکرد طبیعی خود را از کف دست می‌دهند.تزریق بوتاکس به  کف دست و پا نسبت به تزریق بوتاکس به صورت دارای سوزش و دردبیشتری است که این میزان درد برای افراد مختلف متفاوت است.پزشک معالج برای کاهش درد ناشی از تزریق از بی حسی موضعی یا یخ استفاده می‌کند تا میزان درد را کاهش دهد.

تزریق بوتاکس به جهت تعریق معمولا عوارض جانبی جدی ندارد و تنها مقداری درد و کبودی در محل تزریق ایجاد می‌شود.امروزه در کشور ما عوارض ناشی از تزریق بوتاکس معمولا به دلیل استفاده غیر مجاز از مواد ارزان و تزریق توسط افراد غیر متخصص در آرایشگاه ها ، منزل و…رخ می‌دهد.

افرادی که دچار معظل تعریق بیش از حد هستند، ضروری است که با پزشک متخصص برای انجام عمل تزریق صحبت کنند. یکی از راه های درمان تعریق  کف دست و پا تزریق بوتاکس است که باید در کلینیک های معتبر درمانی صورت پذیرد .

جهت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 3 / 5. تعداد رای ها 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا