جوانسازی پوستخدمات درمانی و زیباییزاویه سازی صورت

دستگاه اگزیمیا، فناوری منحصر به فرد در لاغری – کلینیک ساعی

0
(0)

اضافه وزن و به دنبال آن چاقی، یکی از بزرگ ترین مشغولیت های ذهنی به شمار می ‏آید، چرا که مستقیما بر آراستگی و تیپ ظاهری افراد اثرگذار است. شکم های جلو آمده، غبغب های آویزان و بازوهای بسیار درشت، موجب کاهش اعتماد به نفس می‏ شوند و اگرچه حقیقتا جذابیت واقعی افراد به انسانیت و اخلاق مداریشان است اما داشتن اندامی ‏متناسب نیز از مهم ترین خواسته های افراد بر اساس میل به زیبایی دوستی و ایجاد هماهنگی است.

بر این اساس، در کنار تصحیح رژیم غذایی و گنجاندن ورزش به عنوان یک اصل در برنامه زندگی، نیاز به دستیابی سریع تر به تناسب اندام در فرایند لاغری موجب شده است که دستگاه های مختلف با تکنولوژی های روز دنیا نیز در این زمینه به کمک بیایند.

اگزیمیا جدیدترین دستاورد مهندسی پزشکی در حوزه لاغری موضعی و درمان سلولیت به شمار می ‏آید. دستگاهی که می ‏تواند علاوه بر از بین بردن چربی ها در مناطقی از بدن، از بدشکلی های بعد از لاغری در آن نقاط نیز پیشگیری کند. با توجه به کارکرد بسیار رضایت بخش این دستگاه و فناوری منحصر به فرد آن، در این مقاله به اگزیمیا EXIMIA و نحوه کار آن می ‏پردازیم.

معرفی دستگاه لاغری اگزیمیا

اگزیمیا در لغت به معنی عالی بوده و ساخت کشور ایتالیا می ‏باشد. این دستگاه لاغری بر از بین بردن چربی های موضعی زیرپوستی، بدون جراحی تمرکز دارد و بنابراین به کاهش سایز کمک می ‏نماید. این دستگاه همچنین با لیفت بخش های افتاده و تحریک کلاژن سازی به فرم دهی و جوانسازی پوست، کمک موثری می ‏نماید.

اگزیمیا با استفاده از ترکیب چند تکنولوژی شامل لیزرپوریشن، میکرودرم لیفت و اندورادیومگ و رادیو پوریشن به درمان سلولیت و چربی هایی که باعث بدفرمی ‏‏بدن می ‏شوند، می ‏پردازد و باعث سفت شدن و جلوگیری از افتادگی های پوست بعد از حذف چربی می‏ گردد. بنابراین در لاغری با اگزیمیا، خبری از جراحی و تزریق و سایر روش های تهاجمی ‏نیست. اگزیمیا علاوه بر این ها کاربردهای دیگری مانند کاهش خطوط ناشی از چاقی و لاغری و رفع لک و لیفت و بالابردن بخش های افتاده در بدن دارد که می‏ توان در صورت نیاز استفاده کرد.

اگزیمیا با تسریع فرایند چربی سوزی در بدن در کنار سایر روش های اصلاح تغذیه و ورزش و فعالیت بدنی مستمر، گزینه ای عالی محسوب می ‏شود و در افراد با حجم چربی بالا، امید به ادامه کاهش وزن و دستیابی به اندام متناسب را تا حد زیادی افزایش می‏ دهد.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

کاربردهای دستگاه اگزیمیا

– درمان سلولیت با دستگاه اگزیمیا (در سلولیت، پوست، ظاهر برآمده و تورفته دارد که به دلیل چربی های تجمع یافته زیر پوست می ‏باشد)

– حذف بافت چربی های زیر پوستی و به دنبال آن، کاهش سایز

– از بین بردن ناهمواری های روی سطح پوست که به دلایلی از قبیل بخیه خوردن و ایجاد گوشت اضافه و یا لیپوساکشن ایجاد شده اند

– لیفت و بالا بردن بخش های شل و افتاده

– زاویه سازی صورت و فک

– کانتورینگ بدن

– کاهش خطوطی که بر اثر چاقی و لاغری و یا زایمان ایجاد شده اند (استرچ مارک ها)

– رفع لک های پوستی

– افزایش خاصیت کشسانی پوست

– رفع غبغب

– درمان پوست پرتقالی (پوست منفذدار)

اگزیمیا چگونه کار می ‏کند؟

بارزترین ویژگی اگزیمیا استفاده از چند تکنولوژی در لاغری و جوانسازی است که مرحله به مرحله و با استفاده از هندپیس های مخصوص، نقش خود را ایفا می ‏کنند.

• مرحله اول: شناسایی و بررسی محل مورد نظر و تعیین مدلی سه بعدی از شکل بدن بعد از حذف چربی که توسط اپلیکیشنی که با اگزیمیا مرتبط می‏ شود و مای تاچ نام دارد، انجام می ‏شود. در این مرحله همچنین شاخص توده بدنی فرد تعیین می ‏شود و با معاینه بخش مورد نظر، شرایط فرد برای استفاده از اگزیمیا بررسی می‏ گردد.

• مرحله دوم: میکرودرم لیفت (Microdermolift): طی این مرحله با برداشت سلول های مرده سطح پوست، نفوذ پذیری پوست افزایش می ‏یابد و برای انجام درمان و تاباندن امواج لیزر و رادیویی آماده می ‏گردد. میکرودرم لیفت باعث نرمی و جوان تر و شاداب تر به نظر رسیدن سطح پوست شده و می‏ تواند آسیب های پوستی همچون تغییر رنگ ناشی از آفتاب، برخی لکه ها و چروک های ریز پوستی، دانه های سرسیاه و جای آکنه های نه چندان عمیق را درمان نماید. علاوه بر کارکردهای فوق، میکرودرم لیفت سبب تقویت کلاژن سازی و ساخت سلول های جدید در لایه های زیرین پوست می‏ شود.

• مرحله سوم: لیزر پوریشن (Laser poration): در این مرحله، ترکیبی از الکترو پوریشن و لیزر با یکدیگر عمل می‏ کنند. این دو انرژی به نفوذپذیری غشای سلول ها و ایجاد منافذ بسیار ریز در آن کمک می‏ کنند. از طریق این منافذ، مواد داخل سلول های چربی، خارج شده و وارد فضای بین سلول ها می ‏شوند. سپس توسط بدن جذب و دفع می ‏شوند.

• مرحله چهارم اِندورادیومگ (ENDORADIOMAG): در این مرحله با کمک رادیو فرکانسی و ایجاد فضای مغناطیسی، میزان گردش خون و اکسیژن رسانی در بافت مورد نظر تشدید می‏ شود. به دنبال آن، سوخت و ساز و متابولیسم آن بخش، افزایش یافته و چربی سوزی با سرعت بیشتر و در میزان بالاتری انجام می ‏شود. در نتیجه سلول های چربی زودتر می ‏میرند و توسط سیستم های دفعی از بدن خارج می ‏شوند.

• مرحله پنجم: رادیوپوریشن (Radioporation): رادیولیفتینگ یا رادیو پوریشن با سری (هندپیس) کوچک امواج رادیویی، این امواج با هدف افزایش کشسانی یا الاستیسیته پوست تابانده می‏ شوند. با تابش امواج رادیویی توسط اگزیمیا جریان گردش خون و اکسیژن رسانی در نواحی کمتر قابل دسترسی در صورت و بدن، افزایش می‏ یابد. در پوست های جوان تر، ساخت کلاژن و الاستین، تحریک شده و در پوست های با سن بیشتر، اتصالات بیشتری بین فیبرهای کلاژنی ایجاد می ‏شود که سبب سفتی پوست و شادابی آن می ‏شود. سفت شدن پوست سبب کاهش یا رفع استرچ مارک ها و چین و چروک های ناشی از افزایش سن می ‏شود.

مزایای لاغری با دستگاه اگزیمیا

– دستگاه اگزیمیا در مقایسه با دیگر دستگاه های فرم دهی یا کانتورینگ بدن که تنها از یک روش تجزیه بافت چربی استفاده می ‏کنند، از چند روش همزمان برای از بین بردن و کاهش چربی استفاده می‏ نماید.

– در اگزیمیا از توان لیزر، انرژی امواج رادیویی، وکیوم یا ساکشن درمانی و درمان ارتعاشی به طور همزمان استفاده می‏ شود که ترکیب این تکنولوژی ها اثر آشکار و سریعی در از بین بردن بافت چربی و جوانسازی بدن دارد.

– امکان انجام جلسات با فواصل زمانی کمتر و در نتیجه کاهش مدت درمان با اگزیمیا وجود دارد.

– اگزیمیا بدون ایجاد درد و یا برش جراحی، بدون نیاز به دریافت مواد بی حسی انجام می‏ شود که بر ایمن بودن این روش لاغری می ‏افزاید.

– در صورتی که از فرم بخشی از بدن خود ناراضی باشید می‏ توانید به صورت متمرکز بر چربی های اضافی، همان بخش را فرم دهی و همزمان لیفت کنید.

عوارض لاغری با اگزیمیا

با توجه به سوابق استفاده از دستکاه اگزیمیا تاکنون عوارضی به غیر از مقدار اندکی درد یا تورم برای آن گزارش نشده است. اما دقت شود؛ در صورتی که استفاده از اگزیمیا توسط افراد غیرحرفه ای انجام شود می‏ تواند عوارضی نظیر سوختگی به همراه داشته باشد.

مراقبت های قبل از لاغری با اگزیمیا

– برگزاری جلسه مشاوره با پزشک و اطمینان از اینکه لاغری با اگزیمیا روش مناسبی برای شما می ‏باشد
– رعایت کامل دستورالعمل های پزشک
– خودداری از مصرف رقیق کنندهای خون و داروهای ضد انعقادخون
– قطع مصرف الکل و دخانیات

مراقبت های بعد از لاغری با اگزیمیا

– مصرف آب فراوان در مدت درمان با اگزیمیا
– داشتن پیاده روی سبک در طی روز
– ماساژ ناحیه درمان طبق دستورالعمل پزشک
– اجتناب از فعالیت های سنگین و ورزش های کششی و دویدن
– عدم مصرف الکل و دخانیات
– استفاده از مسکن های تجویزی پزشک در صورت نیاز

نتایج اگزیمیا چه مدت بعد مشخص می‏ شود؟

معمولا در جلسه اول تا حدودی می‏ توان شاهد نتایج بود اما از آنجا که فرایند تجزیه چربی، فرایندی طبیعی است که می‏ بایست توسط بدن انجام شود، حدود 10 روز زمان لازم است تا نتایج، کاملا قابل مشاهده شوند.

چه کسانی نمی ‏توانند از اگزیمیا استفاده کنند؟

– زنان باردار و شیرده
– مادران تا 6 ماه بعد از زایمان
– کسانی که قبلا در ناحیه مورد نظر جراحی برای لاغری انجام داده اند
– افراد مبتلا به دیابت و فشارخون کنترل نشده

سوالات متداول

لاغری با اگزیمیا به چند جلسه نیاز دارد؟

به طور کلی بین 6 الی 7 جلسه پیشنهاد می‏ شود که با نظر پزشک و شرایط فرد می ‏تواند افزایش یابد. در هر هفته 2 الی 3 جلسه درمان با اگزیمیا انجام می‏ شود.

آیا می ‏توان از اگزیمیا برای همه بدن استفاده کرد؟

بله. امکان استفاده از اگزیمیا در تمامی ‏نقاطی که چربی انباشته دارند و یا دچار سلولیت هستند، وجود دارد.

چه مدت بعد از زایمان می ‏توان از اگزیمیا استفاده کرد؟

با گذشت 6 ماه از زایمان می ‏توان از اگزیمیا برای لاغری استفاده کرد و قبل از آن استفاده از هیچ دستگاه لاغری مجاز نمی ‏باشد.

اگزیمیا بهتر است یا کاویتیشن؟

هر دو دستگاه در از بین بردن چربی های موضعی به خوبی عمل می‏ کنند و در تکنولوژی مورد استفاده برای از بین بردن چربی ها متفاوت هستند. دستگاه کَویتیشن (cavitation) با استفاده از امواج اولتراسوند عمل می‏ کند در حالی که اگزیمیا با ترکیبی از چندین فناوری به جنگ با چربی های مقاوم می ‏رود. به دلیل استفاده از فناوری متفاوت، اگزیمیا علاوه بر حذف چربی های اضافه، بر رفع سلولیت و لیفت و جوانسازی پوست نیز موثر است. حال انتخاب با متقاضی است که علاوه بر لاغری، خواستار چه تغییراتی باشد.

اگزیمیا بهتر است یا اسکالپشور؟

مانند مقایسه با کویتیشن، اگزیمیا علاوه بر از بین بردن چربی ها بر رفع سلولیت و جوان سازی و لیفتینگ نیز موثر است. در لاغری با اسکالپشر (Sculpsure) تنها از انرژی لیزر برای از بین بردن سلول های چربی استفاده می ‏شود در حالی که اگزیمیا از چند فناوری به صورت ترکیبی بهره می ‏برد. از طرفی نتایج لاغری با اگزیمیا را می ‏توان در مدت زمان کمتر (حدود 10 روز) مشاهده کرد در صورتی که در اسکالپشور حدود 6 هفته برای مشاهده تغییرات زمان لازم است.

آیا لاغری با اگزیمیا برگشت پذیر است؟

در صورت رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش و عدم افزایش وزن زیاد، نتایج اگزیمیا ماندگاری دارد. در غیر این صورت مجددا چربی می‏ تواند در محل هایی که با اگزیمیا در آنها لاغری صورت گرفته، تجمع یابد. بنابراین رعایت تغذیه و ورزش را برای حفظ نتایج باید جدی گرفت.

هزینه لاغری با اگزیمیا چقدر است؟

هزینه استفاده از اگزیمیا بستگی به عواملی مانند تخصص و مهارت اپراتور دستگاه، تعداد جلسات مورد نیاز، سطحی از بدن که کار بر روی آن انجام می‏ شود و هزینه های مرتبط با کلینیک دارد.

برای اطلاع از هزینه لاغری با دستگاه اگزیمیا و تنظیم جلسات مشاوره رایگان با متخصصان کلینیک ساعی می‏ توانید از طریق زیر با مشاوران زیبایی کلینیک ساعی در تماس باشید.

مشاوره زیبایی کلینیک ساعی: 09198528528

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا