ریزش و تقویت مومزوتراپی مو

هزینه مزوتراپی مو چقدر است؟

بایوجینیکس؛ موثرتر و کم هزینه تر

5
(1)

موی زیبا و پرپشت یکی از عناصر مهم زیبایی و از آن مهم تر، نشانه ای از سلامت بدن در بسیاری از زمینه هاست. جدای از عوامل ژنتیکی یا وراثتی که همواره با ما هستند، عوامل ثانویه مانند برهم خوردن تعادل هورمون ها، کمبود آهن، کمبود ویتامین های مرتبط، اختلال عملکرد تیرویید و انواع اضطراب ها نیز بر سلامت موها اثرگذارند. بنابراین ریزش مو مانند یک هشدار و زنگ خطر عمل می کند که علاوه بر زیبایی و تقویت مو به سلامت بدن نیز توجه جدی نشان دهیم.

با انجام آزمایش ها و معاینات پزشکی می توان به دلایل ریزش مو پی برد و با تسریع در درمان، سرعت آن را کاهش داد. استفاده از انواع ویتامین ها و آهن، درمان اختلالات تیرویید و تنظیم هورمون ها و ورزش منظم از عواملی هستند که می بایست همواره و نه تنها در هنگام ریزش مو به آنها توجه داشته باشیم. در کنار اینها، روش های کاشت مو و مزوتراپی مو نیز به کمک آمده اند تا اثرات ریزش مو را کاهش دهند. اما جدای از اثرگذاری آنها، هزینه انجام مزوتراپی نیز عاملی مهم در تصمیم گیری است . در این مقاله به بررسی هزینه انواع مزوتراپی مو می پردازیم.

انواع مزوتراپی مو کدامند؟

کاشت مو و مزوتراپی با انواع مختلف آن مانند هیرفیلر یا فیلر مو (Hair Filler)، پی آر پی(پلاسمای غنی از پلاکت) و یا ترکیبی از این دو (مانند بایوجینیکس)** از جمله راهکارهای درمان است که می توان همزمان یا پس از یافتن دلایل ریزش مو از آنها کمک گرفت. البته باید توجه داشت که اگر عامل اصلی ریزش مو مشخص نشود اثرات مربوط به درمان های ذکر شده هم پایداری نخواهند داشت و ممکن است مجدداً ریزش مو را تجربه کنیم.

** تزریق پکیج بایوجینیکس انحصارا و برای اولین بار در ایران در کلینیک ساعی انجام می شود.

هزینه مزوتراپی در مقایسه با کاشت مو

در افرادی که دارای عامل وراثتی طاسی هستند و فولیکول های مو غیرفعال شده اند و امکان رشد مجدد ندارند عموما از روش کاشت مو استفاده می شود؛ چرا که تزریق مواد برای تقویت فولیکول های مو در این موارد اثرگذار نمی باشد. دراین روش فولیکول های سالم مو از دیگر نقاط سر به قسمت های کم موی سر منتقل شده و در آنجا کاشته می شوند. این روش دارای هزینه بالاتری نسبت به سایر روش ها می باشد و میزان موفقیت رویش مو در آنها نیز بالاتر است. همچنین دوره نقاهت کاشت مو و عوارض و درد های پس از انجام عمل کاشت مو نیز طولانی تر می باشد.

مزوتراپی مو و روش های تزریق

مزوتراپی به معنی انجام درمان بر لایه میانی پوست سر از طریق تزریق مواد مغذی و دارویی به این لایه است. ترکیب مواد مغذی شامل ویتامین ها، پروتئین ها، هیالورونیک اسید و پلاسمای غنی شده (در روش PRP) و مواد دارویی مختلف می باشد که با نسبت های مختلف توسط شرکت های معتبر تولید می شوند. ترکیبات مختلف از مواد مزوتراپی، کوکتل هم نامیده می شود.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

مزوتراپی مو در کلینیک پوست و مو ساعی به دو روش انجام می شود:

-تزریق توسط سرنگ؛ تزریق مواد توسط پزشک متخصص و با کنترل وی به ناحیه مورد نظر انجام می شود.
-تزریق توسط دستگاه فورزا که نسل جدید مزوگان ها هستند، سوزن های این دستگاه اندازه ای در حد میکرو دارند و بدون درد، دوز مشخصی از دارو را در منطقه مورد نظر تزریق می کنند. این روش برای افرادی که نسبت به سرنگ فوبیا دارند، پیشنهاد می شود.

هشدار: معتبر بودن مواد مزوتراپی و کلینیکی که مزوتراپی مو در آن انجام می شود و همین طور انجام تزریق تحت نظارت متخصص پوست و مو “اکیداً ” توصیه می شود. لطفا مراقب سوءاستفاده افراد و مراکز غیر حرفه ای باشید!

هزینه انواع مزوتراپی مو بر اساس مواد تزریقی

هیر فیلر، پی آر پی و ترکیبی از این دو (بایوجینیکس) با بررسی شرایط فرد و نتایج آزمایشات وی توسط پزشک به مراجع پیشنهاد می شوند.

عوامل موثر بر هزینه مزوتراپی مو

عوامل زیر بر هزینه مزوتراپی مو موثرند:

– مواد مورد استفاده
– بخشی از مساحت سر که نیازمند تزریق است
– تعداد جلسات مزوتراپی مورد نیاز
– میزان تخصص و تجربه متخصصی که تزریق و نظارت بر آن را انجام می دهد
– مرکز انجام مزوتراپی مو و امکانات و تجهیزات آن
– موقعیت جغرافیایی مرکز

هزینه مزوتراپی مو – هزینه هیرفیلر

انواع مختلف هیرفیلر که ساخت شرکت های معتبر هستند در این روش استفاده می شوند. برندهایی از شرکت های کره ای و اروپایی.

یکی از برندهای معتبر و البته گران قیمت که در سطح جهانی اعتبار داشته و مورد استقبال قرار گرفته است، هیر فیلر Dr Cyj است که محصول کشور کره می باشد. در کلینیک ساعی از این فیلر مو که بافتی ژله ای دارد و به همین دلیل مزوژل هم نامیده می شود، استفاده می گردد.

برندهای معتبر دیگر نیز موجود هستند که برای اطمینان از اصالت آنها می بایست حتما تزریق را در مرکزی معتبر انجام دهید و یا از طریق شماره سریال و برچسب اصالت کالا از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید.

در هر پک هیر فیلر، یک سی سی فیلرمو قرار دارد که معمولا برای مربعی به ابعاد 20 میلیمتر کافی است. هرچه مساحت مورد نیاز برای تزریق وسیع تر باشد، میزان مزوژل مورد استفاده، بیشتر می شود و در نتیجه هزینه مواد مصرفی نیز افزایش می یابد.

علاوه بر این، تعداد جلسات تزریق که توسط پزشک و با توجه به نتایج تزریق پس از چند جلسه اول بدست می آید، معین می شود.

**جهت اطلاع از قیمت فعلی مزوتراپی مو با هیر فیلر در هر جلسه با مشاوران سایت، تماس حاصل فرمایید.

هزینه مزوتراپی مو – هزینه پی آر پی

در مزوتراپی مو با پی آر پی، خون بدن فرد مراجعه کننده به مقدار لازم، دریافت شده و با دور خاصی در دستگاه سانتریفیوژ قرار داده می شود تا پلاسمای غنی شده از پلاکت از آن استخراج شود. مقدار پلاسمایی که از این طریق و برحسب واحد سی سی فرآوری و تهیه می شود در تعیین هزینه پی آر پی مو اثرگذار است. همچنین تعداد جلسات مورد نیاز که باز هم توسط متخصص با توجه به شرایط مراجع و میزان پاسخ بدن به این روش مشخص می شود، بر هزینه، موثرند.

پی آر پی به دلیل آنکه از بدن خود فرد استخراج می شود عوارضی ندارد و بیشتر نقش ترمیم‌ بافت‌ها و تسریع بهبود آسیب‌ها را دارد بدین معنا که در درمان ریزش مو و تقویت مو به تنهایی اثرگذار نیست. متخصصین اغلب پی آر پی را در کنار هیرفیلرها به عنوان مکمل اثرگذاری هیرفیلر پیشنهاد می کنند.

هزینه پی آر پی در مقایسه با هیر فیلرها معمولا کمتر است.

**جهت اطلاع از قیمت فعلی مزوتراپی مو با پی آر پی در هر جلسه با مشاوران سایت تماس حاصل فرمایید.

هزینه مزوتراپی مو- تزریق بایوجینیکس

پکیج بایوجنیکس Bioginix محصولی است از کشور فرانسه که ترکیبی از هیرفیلر، پی آر پی و بیوتین (ویتامین H یا B7) را شامل می شود. بنابراین با هر تزریق، از مزایای هر دو روش بهره مند خواهید شد. در این روش تمامی ترکیبات موجود در پکیج به علاوه پلاسمای غنی شده که از خون فرد مراجع و در همان زمان تزریق تهیه می شود، با یکدیگر مخلوط شده و در سرنگ ها تقسیم می شوند. سپس در مناطق تعیین شده به لایه میانی پوست تزریق می شوند. بدین ترتیب در یک جلسه از مزایای چند ترکیب بهره مند می شوید.

از سوی دیگر بابت انجام مزوتراپی جداگانه با هیرفیلر و پی آرپی نسبت به انجام همزمان آنها می بایست هزینه بیشتری پرداخت شود.

انجام مزوتراپی با پکیج بایوجینیکس، درمان بسیار موثرتر و سریع تری نسبت به دیگر روش ها را موجب شده و به همین دلیل به تعداد جلسات کمتری (دو الی سه جلسه با فاصله دو ماه و نیم) نیاز است و در کاهش هزینه نسبت به دیگر روش ها -که بین 4 الی 17 جلسه متغیرند- موثر است.

دراین پکیج، مزوژل یا هیرفیلر کافی برای انجام مزوتراپی کل سر وجود دارد و از این لحاظ برای افرادی که سطح بیشتری از سرشان نیاز به مزوتراپی دارد مقرون به صرفه تر است.

برای برخورداری از مزوتراپی با بایوجنیکس می توانید با کلینیک ساعی در ارتباط باشید چرا که بایوجینیکس در حال حاضر و برای اولین بار در ایران در کلینیک پوست و مو ساعی مورد استفاده قرار گرفته است.

جمع بندی

مزوتراپی مو امروزه به عنوان روشی نوین و کاربردی با نتایجی مطلوب، راه حل پیشنهادی متخصصان در زمینه جلوگیری از ریزش مو و تقویت فولیکول های مو می باشد. هزینه مزوتراپی مو نسبت به کاشت مو کمتر است و نسبت به آن، روشی کمتر تهاجمی به شمار می آید. ضمن آنکه مزوتراپی دوران نقاهت بسیار کوتاه تری دارد. در مزوتراپی می توان از تزریق هیر فیلر، پی آر‏پی و یا ترکیب هر دو (بایوجینیکس) استفاده کرد. بایوجنیکس علاوه بر دارا بودن ویژگی های دو روش دیگر به طور همزمان و به دلیل نیاز به جلسات کمتر، اثرگذاری سریع و موثرتر و همچنین کاهش هزینه های مشترک، به صرفه تر برآورد می شود. هزینه های مشترک شامل مواردی مانند دستمزد متخصص و تجهیزات مصرفی و هزینه خدمات و امکانات کلینیک می باشد.

در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه و مشاوره رایگان در مورد بایوجینیکس دارید می توانید به آدرس https://saeeclinic.com/landing-bioginix/ در سایت کلینیک ساعی مراجعه فرمایید.

همچنین می توانید از طرق ذیل با مشاوران زیبایی کلینیک ساعی در ارتباط باشید.
مشاوره خدمات زیبایی : ۰۹۱۹۸۵۲۸۵۲۸
صفحه اختصاصی کلینیک ساعی در اینستاگرام : instagram.com/clinic.saee

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا