زاویه سازی صورت

زاویه سازی یا کانتورینگ صورت با تزریق چربی

مراحل، روش ها و هزینه ها

5
(1)

گرایش به زیبایی و جوانی در همه سنین و درون انسان وجود دارد. همینطور توجه به سلامت و شادابی پوست نیز امری کاملا طبیعی است. با افزایش سن، آثار پیری در چهره شما ظاهر می‌شود و پوست، طراوت و شادابی خود را از دست داده و دچار افت تولید کلاژن و از بین رفتن خاصیت الاستیکش می‌گردد، آنجاست که با کاهش لایه چربی زیر پوست، چین و چروک‌ها و فرورفتگی‌ها ظاهر می‌گردد.

در مواجهه با تاثیرات پیری بر چهره، اولین چیزی که با آن روبرو می‌شویم کاهش حجم صورت است که به مرور زمان باعث لاغری و استخوانی شدن صورت و افتادگی پوست می‌گردد؛ اما جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا به کمک پرکننده‌هایی همچون چربی‌ها می‌توان اثرات پیری را وارونه نموده و اعتماد به نفس از دست رفته خود را برگردانید.

کانتورینگ صورت چیست؟

کانتورینگ صورت به مجموع اقداماتی گفته می‌شود که به واسطه تراشیدن استخوان فک یا تزریق انواع فیلرها (که تزریق چربی نیز یکی از آنهاست) برای برقراری تقارن و تناسب به منظور ایجاد زاویه‌ای زیبا در قسمت فک و چانه و همچنین جوان سازی پوست انجام می‌گیرد. کانتور نمودن صورت، غیر از ایجاد تناسبی دلپذیر در نواحی تحتانی چهره شما، باعث ظریف‌تر به نظر رسیدن بینی و جلوه بیشتر چشم‌ها در صورتتان و همچنین بالاتر بردن جذابیت و گیرایی شما می‌گردد.

چه کسانی کاندید مناسب برای تزریق چربی هستند؟

تزریق چربی یک روش ایده آل برای کسانی است که به برجسته نمودن بخش‌هایی از صورت یا بدنشان علاقمندند، همینطور افرادی که مرور زمان و افزایش سن باعث ایجاد گودی‌هایی اطراف چشم، چین و چروک‌هایی اطراف دهان و افتادگی گونه‌هایشان گردیده است. فی الواقع کسانی که در اثر بالا رفتن سن یا پیری زودرس، بخشی از حجم صورت خود را از دست داده‌اند و برای جبران این حجم‌های از دست رفته احتیاج به پرکننده‌ای با ظاهر طبیعی و دوام بالا دارند تا آثار پیری در چهره‌‌شان را بهبود بخشند، گزینه‌ای مناسب برای تزریق چربی هستند.

بیشتر بدانید: زاویه‌سازی صورت، چه میزان ماندگاری دارد؟

مناطق مناسب برای تزریق چربی در صورت

برای اصلاح فرم و زاویه‌سازی صورت، همچنین از میان برداشتن یا کمرنگ نمودن اثری که بالا رفتن سن بر روی صورت فرد به نمایش می‌گذارد می‌توان از تکنیک تزریق چربی استفاده نمود. نواحی ای که برای فرم‌دهی و جوانسازی پوست، گزینه خوبی برای تزریق هستند عبارتند از:

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

• گیجگاه و پیشانی صاف و استخوانی یا فرو رفته
• حلقه‌های سیاه دور چشم و پلک‌های فوقانی فرو رفته
• خطوط حاصل از اخم
• خطوط تشکیل شده کنار دهان در اثر بغض (بخش پایینی دهان) یا خنده (بخش بالایی دهان)
• جای آکنه، اسکار و حتی جای زخم جراحی‌های گذشته
• برجسته‌سازی لب‌ها و گونه‌ها
• حفره‌های اطراف چشم و شقیقه‌ها
• فرورفتگی‌های صورت که در اثر از بین رفتن بافت چربی ایجاد شده‌اند.
• چین و چروک‌ها
• زاویه‌دار نمودن خطوط فک و چانه

مراحل کانتورینگ صورت با تزریق چربی

کانتورینگ صورت با تزریق چربی از روش‌های متداول برای زیباسازی هرچه بیشتر فرم صورت است که با توجه به استفاده از چربی خود بدن، شاید بتوان گفت کم تهاجمی‌ترین نوع جراحی زیبایی در زمینه زاویه‌سازی است که در چهار مرحله انجام می‌گیرد.

مرحله اول: در ابتدا پزشک در مورد انتخاب قسمت اهداکننده مناسب چربی در بدن زیباجو با او به گفتگو می‌نشیند و مطلوب‌ترین قسمت را با یاری پزشک و هم فکری یکدیگر انتخاب می‌نمایند.

مرحله دوم: این مرحله حاوی عملیات استخراج چربی از ناحیه‌ انتخاب شده درون بدن که معمولا شامل ران‌ها، اطراف ناف در شکم یا باسن که دارای چربی اضافی است، می‌باشد. در طی جراحی با بی‌حسی موضعی محل انتخاب شده، چربی اضافی موردنظر با لیپوساکشن و از طریق لوله‌های ظریفی به نام کانول‌ برداشته می‌شود. این مرحله خود به تنهایی می‌تواند بخشی از پروژه زیباسازی ظاهری شما باشد که با خلاص نمودنتان از شر چربی‌های اضافی، فرمی دلخواه با انحنایی جذاب به اندام شما می‌بخشد.

مرحله سوم: در این مرحله چربی‌های استخراج شده با قرار دادن در دستگاه‌هایی مخصوص، استرلیزه می‌شوند و طی یک پروتکل علمی خاص، خالص گشته و برای انتقال آماده می‌گردند. شما می‌توانید برای 6 ماه چربی با هدف تزریق در کلینیک ذخیره کنید و نگران هزینه و جراحی مجدد نباشید.

مرحله چهارم: بعد از تصفیه و پاکسازی چربی استخراج شده، نوبت به تزریق سلول‌های چربی به بخش‌هایی از فک و چانه که برای زاویه‌سازی مدنظر قرار گرفته شده می‌رسد. چربی خالص شده از طریق سرنگ‌هایی ظریف به نواحی منتخب برای کانتور نمودن صورت شخص تزریق می‌گردد. جراح با ماساژ ناحیه تزریقی بلافاصله بعد از هر تزریق، چربی وارد شده را در بافت زیر پوست ته نشین و به کانتور و فرم‌دهی هرچه بهتر آن کمک می‌کند، به همین منوال تزریق‌های متعدد صورت می‌گیرد تا نتیجه رضایت بخش حاصل گردد.

مراقبت‌های بعد از تزریق چربی به منظور کانتورینگ صورت

قبل از هر چیز باید به یاد داشته باشید که مهم‌ترین بخش در کانتورینگ صورت از طریق تزریق چربی، انتخاب یک کلینیک معتبر با سابقه درخشان در زمینه زاویه‌سازی صورت به این روش است. زیرا کوچک ترین اشتباه جراح و کادر درمان ممکن است هزینه‌ای مضاعف و لطماتی جبران ناپذیر به زیبایی و سلامتی شما وارد کند.

کلینیک زیبایی ساعی مفتخر به همکاری با جراحانی زبده و تواناست و با تکیه بر چند دهه تجربه در زمینه زاویه‌سازی صورت و پیوند چربی، برای شما زیبایی مثال زدنی با ماندگاری بالا را تضمین می‌نماید.

برای تسریع روند بهبود بعد از جراحی، از مراقبت‌هایی که پزشکان ما برای قبل و بعد از تزریق به زیباجوهای عزیز توصیه می‌کنند غافل نشوید!

هفته اول: هفته ابتدایی بعد از تزریق چربی، شما تورم و کبودی شبیه به زمانی که دندان عقل خود را کشیده‌اید تجربه می‌نمایید، پس باید به چند نکته توجه کنید:

1.حتما داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک را به طور کامل و مرتب مصرف کنید.
2.از کمپرس سرد برای کاهش تورم استفاده کنید.
3.از خوابیدن به پهلو و روی صورت جدا خودداری کنید.

هفته دوم: زمان بهبود هر فردی با دیگری متفاوت است و ممکن است شما بعد از گذشت یک هفته یا ده روز، آماده برگشت به روال عادی زندگیتان باشید؛ اما بعضی دیگر به زمان بیشتری برای بهبود احتیاج داشته باشند و تورم در هفته دوم و سوم نیز مهمان صورتشان باشد، پس بهتر است به دستورالعمل‌هایی که پزشکتان به شما داده مو به مو عمل کنید تا نتیجه شگفت انگیز تزریقتان را بعد از حدود 3 الی 4 هفته مشاهده نمایید و از نتیجه آن لذت ببرید. فقط از تاثیر انتخاب کلینیک خوب و پزشک حاذق در سرعت و کیفیت روند بهبودتان بعد از کانتورینگ صورت غافل نشوید!

عوارض پیوند چربی در کانتورینگ صورت

زاویه سازی صورت با روش تزریق چربی، به دلیل استفاده از چربی طبیعی ساخته شده توسط خود بدن، جزو کم خطر‌ترین جراحی‌های زیبایی است. همینطور بسیار بعید است که شما بعد از تزریق چربی به دست یک پزشک ماهر در یک کلینیک معتبر، دچار عوارض جدی شوید؛ اما به هر حال بهتر است مانند دیگر جراحی‌ها در جلسه مشاوره، راجع به این موارد نیز آگاهی پیدا کنید. از خطرات احتمالی که به دلیل کم تجربگی پزشک یا انتخاب مرکز درمانی نامناسب ممکن است زیبایی و سلامت شما را تهدید کند می‌توان به عدم تقارن صورت، خونریزی و عفونت، دیر بهبود یافتن زخم، درد، آسیب به عصب صورت، از دست دادن پوست یا تغییرات حسی آن، بی نظمی در ناحیه تزریق، مرگ بافت چربی و احتیاج به تزریق مجدد و غیره اشاره نمود.

بیشتر بدانید: تزریق چربی به صورت خوب یا بد ؟

ماندگاری کانتورینگ صورت با چربی

در این روش، چربی‌های استخراج شده بین 50 تا 70 درصدشان به حیات خود بعد از تزریق ادامه می‌دهند، سپس در معرض پیری بیولوژیک طبیعی قرار می‌گیرند. درست است که شما با تزریق چربی، خطوط ریز و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهید یا حتی از این طریق صورت خود را دارای تناسب و زاویه‌ای زیبا می‌نمایید؛ اما به خاطر داشته باشید که سلول‌های چربی تزریقی نیز بالاخره با بالا رفتن سن شما همان اتفاق قبلی برایشان تکرار خواهد شد و مجددا دچار پیری می‌گردند. نهایت عمر این تزریق و زیبایی و جوانی حاصل از آن، برای شما بین 2 الی 3 سال می‌باشد و دوباره سیکل پیری سلول ها آغاز شده و شما برای بالا بردن عمر زیباییتان نیاز به ترمیم و تزریق مجدد دارید. البته ماندگاری و کیفیت تزریق به شدت به کلینیکی که برای درمان انتخاب می‌کنید، همچنین توانایی و تجربه پزشک منتخبتان نیز بستگی دارد که هر دو در کنار هم تاثیر به سزایی در روند جراحی و بهبود شما دارند.

هزینه پیوند چربی صورت در کلینیک ساعی چه مقدار است؟

هزینه کانتورینگ صورت با تزریق چربی در حال حاضر، بین 5 تا 15میلیون می‌باشد و به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که از بین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

o محل استخراج چربی و ناحیه گیرنده آن در صورت
o میزان چربی استخراج شده و تزریق شده
o کلینیک منتخبتان و منطقه‌ای که در آن قرار گرفته است.
o مهارت و تجربه پزشک
o هزینه اتاق عمل، همینطور هزینه نگهداری چربی‌های اضافه برای تزریق‌های مجدد
o مواد استفاده شده در هنگام جراحی
o داروهای مورد نیاز بعد از تزریق
o نوع بیهوشی تایید شده توسط جراح

کلام آخر

پیوند چربی برای کانتورینگ، انتقال چربی‌های اضافه بدن به بافت صورت است که نه تنها نگرانی‌های شما در رابطه با افزایش سن را از بین می‌برد، بلکه جلوه‌ای دیگر از زیبایی را با کانتورینگ صورت و بدن، تقدیم شما می‌کند. منتها شما وقتی از این عمل نتیجه مطلوبتان را خواهید گرفت که به یک کلینیک معتبر و مطمئن همچون کلینیک ساعی مراجعه کنید.

سلامتی شما اولویت ما و همکارانمان است. برای رفع هرگونه ابهام یا پرسشی در این زمینه می‌توانید از مشاوره رایگان کلینیک ما بهرمند گردید. تا انتهای این مسیر همراه شماییم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا