زاویه سازی صورت

انواع روش های زاویه سازی صورت

2.3
(7)

عمل‌های زاویه سازی فک و صورت همان فرایند‌های هستند که برای زاویه سازی فک و دیگر اعضای صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند و بعضی از این عمل‌ها هم‌چون تزریق ژل که غیر‌تهاجمی‌تر از دیگر عمل‌ها به حساب می‌آید؛ علاوه بر زاویه سازی فک و چانه و فرم‌دهی چشم، گونه، بینی و لبِ شما عزیزان؛ تا حدی در پرکردن چین و چروک‌های سطحی صورت شما نیز تاثیرگذار هستند.

استفاده از انواع فیلر‌ در زاویه سازی فک و صورت

فیلر به گروه خاصی از مواد تزریقی گفته می‌شه که مواردی از جمله چربی گرفته شده از بدن مشتری، تا ژل‌های تزریقی با انواع غلظت، بیوفیلر تهیه شده از بدن مشتری، و پروفایلو که هم به جوانسازی و هم به زاویه سازی فک و صورت می‌پردازند در این گروه قرار می‌گیرند.

علاوه بر استفاده از پروفایلو، یکی از نتایجی که بر اثر استفاده از فیلر تزریقی عادی (مثل ژل یا بیوفیلر) در زاویه سازی فک یا صورت به دست می‌آید، لیفت یا کشیدگی پوست صورت است که موجب کاهش عمق و از بین بردن چین و چروک‌های سطحی گونه، فک یا نواحی مختلف صورت یا گردن می‌شود.

نیاز به زاویه سازی فک و صورت در بسیاری از افراد هم‌چون شما زیباجویانِ عزیز موجب استفاده شما از فرایند‌های مختلف در این زمینه می‌شود که در این میان تزریق ژل، غیرتهاجمی‌ترین روش ممکن به حساب می‌آید و از ایده‌آل‌ترین نتایج در استفاده از خدمات زاویه سازی فک و صورت برخوردار است.

در عین حال کلاژن یکی از اساسی‌ترین ماده‌های ساخته شده در بافت پوست ماست و طی هر دهه از زندگی، چیزی در حدود 30% از سطح ساخت کلاژن در بدن ما کاهش پیدا می‌کند و این امر به همراه تابش نور آفتاب یا با کهولت سن منجر به پدیدار شدن چین و چروک در اعضای صورت می‌شود.

زاویه سازی صورت

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

زاویه سازی فک و صورت با تزریق ژل

زاویه سازی فک و صورت با تزریق ژل در نواحی لب، اطراف چشم و گونه با هدف فرم دهی و افزایش حجم صورت می‌گیرند. علاوه بر آن‌ها تزریق ژل در ناحیه فک و چانه موجب زاویه دار کردن فک و جلو آوردن چانه می‌شود و نقش به سزایی در نمایش زیباتر چهره ایفا می‌کند. تزریق ژل در ناحیه بینی موجب رفع دفرمگی (قناصی) بینی می‌شود و نیم‌رخ بینی صاف‌تر یا کاملا صاف جلوه می‌کند.

جلسه زاویه سازی فک یا صورت با تزریق ژل با فرایند کوتاه و سریعی همراه است و به عنوان تنها مواردی که باید در انجام این فرایند رعایت شوند می‌توان به استفاده از ژلی با برند معتبر، برخوردار از تاییدیه‌های مناسب و برخوردار از غلظت مورنیاز برای محل تزریق اشاره داشت. همکاری با پزشک متخصص یا تکنسین با تجربه در زمینه تزریق ژل و کلیه اقدامات زاویه سازی فک و صورت، از جمله الزامات این عمل به شمار می‌آید.

هر چه تکنسین یا پزشک موردنظر، از تخصص و تجربه‌ی بالاتری در زاویه سازی فک و صورت با تزریق ژل برخوردار باشد، نتایج خروجی این عمل، رضایت بخش‌تر خواهد بود. شما عزیزان با استفاده از ژل‌های مرغوب و برخوردار از تاییدیه‌های لازم (تاییدیه سازمان غذا و دارو ایران، آمریکا یا اروپا)، علاوه بر تضمین سلامت خودتان و نتایج خروجی رضایت‌بخش، از وارد شدن هر نوع صدمات احتمالی به سلامت و زیبایی چهره‌ی خودتان، پیشگیری می‌کنید.

نتایج کاربردی زاویه سازی فک و صورت با تزریق ژل

  • امکان ایجاد زاویه فک و فرم‌دهی چانه
  • فرم‌دهی صورت در نواحی گونه، بینی و لب
  • از بین‌برنده‌ی انواع افتادگی در پوست صورت و گردن
  • از بین‌برنده‌ی انواع چین و چروک‌های سطحی اطراف چشم و دیگر اعضای صورت
  • از بین‌برنده‌ و اصلاح کننده‌ی انواع چین و چروک، خطوط اخم و خطوط لبخند
  • بازیابی حجم از دست‌رفته در بیماران مبتلا به بیماری‌های تحلیل عضلانی
  • امکان پروتز، افزایش حجم و بازیابی حجم در تزریق ژل لب، تزریق ژل گونه، تزریق ژل چانه، تزریق ژل بینی، پشت پلک، پشت دست، تزریق ژل اطراف چشم، تزریق ژل فک و تزریق ژل چانه
  • جوانسازی پوست در ناحیه تزریق

زاویه سازی فک و صورت با نخ لیفت

مکانیزم زاویه سازی فک و صورت با نخ لیفت، این‌گونه عمل می‌کند که نتایج حاصل از آن به طور آنی در صورت شما نمایان می‌شود. در این فرایند به جای از بین بردن کامل افتادگی پوست همانند جراحی لیفت صورت یا همان فیس لیفتینگ – face lifting، تنها بخشی از افتادگی پوست مهار می‌شود که نتیجه‌ای به شدت چشم‌گیر در رفع چروک و لیفت پوست را به همراه دارد.

تحریک لایه‌های میانی پوست توسط نخ لیفت و افزایش سطح ساخت کلاژن و الاستین، بازیابی شادابی و طراوت پوست را به همراه دارد که پس از زاویه سازی فک و صورت با نخ لیف، جوانسازی پوست صورت شما عزیزان را به ارمغان می‌آورد و شما علاوه بر رفع چین و چروک، مهار افتادگی پوست و زاویه سازی فک و صورت، به پوستی جوان‌تر دست پیدا خواهید کرد.

مزایای لیفت زاویه سازی فک و صورت با نخ لیفت

  • زمان بازیابی بسیار کم‌تر زاویه سازی فک و صورت با نخ لیفت نسبت به عمل فیس لیفت
  • فرایند بازیابی آسان‌تر و برخورداری از حداقل عوارض جانبی زاویه سازی فک و صورت با نخ لیفت نسبت به عمل فِیس لیفت
  • عدم برخورداری از دوران نقاهت و قابلیت رسیدگی به کارهای روزمره در زاویه سازی فک و صورت با نخ لیفت
  • عاری از آثار زخم، خونریزی و موارد دیگری که در لیفت و زاویه سازی فک و صورت با عمل جراحی فیس لیفتینگ رخ می‌دهد
  • برخورداری از ریسک کم‌تر نسبت به شیوه‌های تهاجمی‌تر هم‌چون عمل فِیس لیفت
  • برخورداری از هزینه مقرون به صرفه نسبت به عمل‌های زاویه سازی فک و صورت

استفاده از پروفایلو در زاویه سازی فک و صورت

یکی از تنها شیوه‌های ممکن در زمینه‌ی زاویه سازی فک و صورت که بدون نیاز به عمل جراحی و بدون در بر داشتن درد و خونریزی، علاوه بر برخورداری از عملکردی شبیه ژل و بیوفیلر که باعث لیفت پوست و زاویه سازی فک و صورت در ناحیه‌ی موردنظر می‌شوند؛ پس از تزریق موجب تحریک بافت پوست نسبت به ساخت و ترشح کلاژن می‌شود.

نکته‌ی حائز اهمیت در ارتباط با پروفایلو هزینه‌ی بالاترِ استفاده از این تکنولوژی نسبت به متد دیگر مورد‌ استفاده در زاویه سازی فک و صورت است. اما در در عین حال باید توجه داشت که هزینه‌ی صرف شده در استفاده از این تکنولوژی، صرف برآورده شدن هر دو هدف زاویه سازی فک و صورت و جوانسازی پوست می‌شود.

استفاده از جراحی در زاویه سازی فک و صورت (در کلینیک ساعی انجام نمی‌شود)

زاویه سازی فک و صورت با استفاده از جراحی پایدارترین طول عمر را نسبت به کلیه روش‌های زاویه سازی فک و صورت دارد. با استفاده از جراحی نتایج موردنظر نه تنها از پایداری بلکه از دقت بالاتری هم برخوردار خواهند بود. جراحی به لحاظ تکنیکی نسبت به روش‌های تزریقی هم‌چون تزریق ژل و بیوفیلر هم از پایداری بیشتری برخوردار هستند و به‌طور بدیهی شیوه‌ای تهاجمی‌تر محسوب می‌شود.

استفاده از بیوفیلر در زاویه سازی فک و صورت (در کلینیک ساعی انجام نمی‌شود)

بیوفیلر شامل فرایندی است که در آن از خون شخص ژل تولید می‌شود. هر بار انجام بیوفیلر به فاصله‌ی یک ماه از دریافت قبلی صورت می‌گیرد و مقدار بیوفیلر از یک الی دو بار تهیه این ماده از بدن مشتری به اندازه‌ای خواهد بود که می‌شود از آن در زاویه سازی فک و صورت و رفع چین و چروک‌های سطحی پوست استفاده کرد.

تهیه سه الی چهار بار بیوفیلر از بدن موجب فراوری مقداری از بیوفیلر را به همراه خواهد داشت که به واسطه آن، علاوه بر زاویه سازی فک و صورت می‌شود به فرم‌دهی و افزایش حجم (یا به اصطلاح پروتز) نواحی خاصی از صورت یا بدن مشتری هم پرداخت. تزریق بیوفیلر درست همانند تزریق ژل است و برای آگاهی از مزایا، عوارض جانبی و موارد دیگر پیرامون این عمل شما عزیزان می‌توانید به مطالعه عنوان زاویه سازی فک و صورت با تزریق ژل بپردازید.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون عمل‌های زیبایی دیگر از جمله لیزر موهای زائد یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل، زاویه سازی صورت با نخ لیفت یا زاویه سازی صورت تزریق چربی، لطفا از طریق هر یک از پل‌های ارتباطی با پشتیبانی ما در ارتباط باشید یا همین حالا با ما تماس بگیرید!

آگاهیِ شما، رمز موفقیت ماست!

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 2.3 / 5. تعداد رای ها 7

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] انواع زاویه سازی صورت […]

دکمه بازگشت به بالا