خدمات درمانی و زیباییخدمات کلینیک ساعیزاویه سازی صورت

همه چیز راجب مدلینگ چهره

0
(0)

مادلینگ چهره

این موضوع که همه افراد علاقمند به داشتن چهره ای زیبا هستند قابل انکار نیست چرا که باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در افراد می‌شود و از طرفی دیگر، وجود هرگونه عیبی در صورت باعث کاهش اعتماد به نفس آنها می‌شود. به همین دلیل عمل‌های زیبایی صورت محبوبیت خاصی در بین خانم‌ها و آقایان دارد. اگر از اندازه چانه خود راضی نیستید یا حس میکنید که فک شما نامتقارن است می‌توانید با این عمل عیوب صورت خود را برطرف کنید. در واقع مادلینگ چهره یکی از عمل های زیبایی جهت رفع عیوب چانه و حالت دادن به صورت است که توسط متخصصان پوست و زیبایی انجام می‌شود. این عمل باعث زیبایی، جوانسازی پوست، اصلاح زاویه بینی، رفع غبغب و حالت دادن به چانه می‌شود. در زاویه سازی صورت نقاطی از چهره مانند: زاویه فک، خطوط فک، گونه و چانه که نقش مهمی در زیبایی صورت دارند برجسته تر می‌شود. همچنین این عمل علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمانی نیز دارند و می‌تواند برای افرادی که در حادثه یا بطور مادرزادی در ناحیه فک دچار مشکل هستند مناسب باشد. زاویه سازی صورت با کوچک کردن فک، لاغر کردن صورت و برجسته سازی گونه و چانه انجام می‌شود.

کاندیدای زاویه سازی صورت باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

عمل زاویه‌سازی صورت برای همه قابل اجرا نیست و حالت صورت افراد باید دارای ویژگی‌هایی باشد. افرادی که ویژگی های زیر را دارند می‌توانند گزینه مناسبی برای انجام این نوع عمل باشند.

1-افراد دارای فک عریض و پهن

2- افراد دارای فک مربعی شکل

3- افراد دارای چانه دایره ای شکل

4- افرادی که خط فک آنها زاویه ندارند

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

5- افراد دارای گونه های چاق

6- خانم هایی که فک آنها حالت مردانه دارد

7- افراد دارای گونه های لاغر

برای درک بهتر، شما میتوانید صورت خود را از دو طرف، با قرار دادن انگشت شست دست، به سمت گوش‌ها بکشید. اگر این حالت را دوست دارید یعنی صورت شما به تزریق و زاویه‌سازی نیاز دارد تا حجم از دست رفته خود را بازیابد و صورت زیباتر شود.

زاویه سازی صورت در کلینیک ساعی

چه کسانی نمی‌توانند گزینه مناسبی برای زاویه سازی صورت باشند؟

بعضی از افراد نمی‌توانند قادر به انجام زاویه‌سازی صورت باشند. برای افرادی که حالت صورت‌شان ویژگی های زیر را دارد توصیه نمی‌شود.

1-افرادی که صورت خیلی لاغر یا خیلی چاق دارند

2- افرادی که دچار افتادگی پوست هستند

3- افرادی که فک پایینی کوچکی دارند

4- افرادی که صورت گرد و چاق دارند

5- افرادی که گونه های کوچکی دارند

6- افرادی که بینی بزرگی دارند

7- افرادی که دارای چانه ای با حالت عقب رفتگی هستند

8- افرادی که گردن چاقی دارند

9- افرادی که قسمت بالای صورتشان نسبت به قسمت پایینی باریکتر و کوچکتر است.

زاویه سازی صورت گرد

پیش از هر چیزی نیاز است که فرم صورت خود را تشخیص دهید. طول و عرض صورت‌های گرد معمولا برابر است. این افراد صورت‌های گوشتی دارند و معمولا استخوان‌های چهره‌شان دیده نمی‌شود. گونه‌ها و چانه‌هایشان نیز تو پر است. تعداد زیادی از افرادی که صورت گرد دارند دارای غبغب نیز هستند و همین باعث می‌شود چاق به نظر برسند. به همین دلیل افرادی که صورت گرد دارند، به زاویه سازی صورت توجه ویژه ای نشان می‌دهند. چرا که باعث باریک‌تر شدن چانه و جوان‌تر شدن صورت می‌شود.

انواع روش های زاویه سازی صورت

روش‌های زیادی برای انجام عمل زاویه‌سازی صورت وجود دارد. ولی روش مناسب هر شخص به نظر پزشک معالج او بستگی دارد. قبل از انجام عمل، ابتدا پزشک حالت صورت و گردن، ساختار فک و صورت بیمار را مورد بررسی قرار می‌دهد. سپس تست حساسیت و واکنش پوست نسبت به برخی مواد مانند ژل یا نخ، از او گرفته می‌شود. در نهایت با مشورت پزشک معالج می‌توانید یکی از روش های زیر را برای عمل زاویه‌سازی صورت انتخاب کنید.

زاویه سازی صورت با تزریق ژل

در این روش ابتدا آناتومی صورت توسط پزشک مورد بررسی قرار می‌گیرد و قسمت‌هایی که باید تزریق انجام شود مشخص می‌شود. با توجه به این که در این روش از چه نوع ژلی استفاده می‌شود، ماندگاری بین 6 تا 36 ماه دارد و باید دقت کنید که به دلیل وجود ژل‌های نامرغوب در بازار، قبل از زاویه‌سازی صورت با تزریق ژل، حتما در مورد سابقه پزشک مورد نظر تحقیق کنید. تزریق ژل باید به میزان کافی و با دقت لازم انجام شود. در صورت استفاده از ژل‌های نامرغوب عوارض جبران ناپذیری به چهره وارد می‌شود.

زاویه سازی صورت با تزریق چربی

یکی از بهترین روش های زاویه سازی صورت تزریق چربی است. این روش به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می‌شود. در این روش چربی‌های اضافه بدن گرفته شده و پس از آماده سازی آن به قسمت‌هایی از صورت که توسط پزشک متخصص مشخص می‌شود، تزریق می‌گردد. معمولا چربی‌ها از شکم خود شخص گرفته می‌شود. این روش هیچ عوارضی ندارد و به دلیل اینکه چربی‌ها از بدن خود فرد گرفته شده، با بدن سازگار است و مشکلاتی که در تزریق ژل به وجود می آید، در این روش اتفاق نمی‌افتد. همچنین چربی‌های تزریق شده تا چندین سال ماندگاری دارند و هر چند سال نیاز به تمدید دارد.

زاویه سازی صورت با نخ

یکی دیگر از روش های محبوب زاویه‌سازی صورت نیز استفاده از نخ است. در این روش ابتدا پزشک معالج نواحی ورود و خروج نخ را روی صورت بیمار مشخص می‌کند. سپس با سوزن‌های نازک و مخصوص، نخ هارا وارد قسمت‌های مشخص شده کرده و بعد از خروج نخ‌هارا گره زده و آن را زیر پوست مخفی می‌کند. نتایج استفاده از نخ آنی و قابل مشاهده است و این روش باعث لیفتینگ وبالا کشیدن پوست می‌شود. همچنین هیچگونه عارضه‌ای ندارد و باعث ایجاد زخم روی صورت نمی‌شود.

زاویه سازی صورت با بوتاکس

این روش بدون جراحی انجام می‌شود و حین انجام آن بیمار کوچکترین دردی احساس نمی‌کند. در این روش بوتاکس به قسمت‌هایی از چانه تزریق می‌شود تا چانه کوچک‌تر به نظر آید. این روش مناسب افرادی است که می‌خواهند قسمت پایین صورتشان کشیده تر به نظر آید.

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر

در این روش فیلر به قسمت پایینی صورت و ناحیه گردن تزریق می‌شود که این امر باعث خوش فرم شدن فک می‌شود و صورت حالت زیبایی به خود می‌گیرد. نتیجه تزریق فیلر بعد از عمل قابل مشاهده است. این روش عوارضی ندارد بیمار پس از تزریق می‌تواند به امور شخصی خود برسد.

زاویه سازی صورت با جراحی

در این روش بیمار در اتاق عمل بیهوش می‌شود. پزشک با برش دادن بخشی از استخوان فک با مته و اره، اندازه فک را کوچکتر می‌کند. همچنین اگر این قسمت دارای عضلاتی حجیم باشد، پزشک قسمت هایی از این عضله را بیرون کشیده و آن را بخیه می‌زند.

مراقبت های پس از عمل زاویه‌سازی صورت

رعایت کردن این موارد در کنار توصیه‌های پزشک نیز می‌تواند نتیجه عمل را بهتر کند.

1-به مدت 4 ساعت پس از عمل از آرایش خودداری کنید

2- به مدت یک هفته از جویدن غذاهای سفت خودداری نمایید

3- به مدت 4 ساعت پس از عمل از وارد آوردن هرگونه فشاری بر روی محل خودداری کنید.

4- به مدت دو روز پس از عمل روی شکم نخوابید

5- به مدت یک روز پس از عمل از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید

6- به مدت یک هفته پس از عمل از رفتن به سونا و آبگرم خودداری کنید

عوارض زاویه سازی صورت

عوارض زاویه‌سازی صورت در عمل‌ها و روش‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. اما حالت مشترک همه آنها پس از عمل تورم و درد است که پس از مدت کوتاهی برطرف می‌شود. اما عوارض دیگر مانند عفونت، خون مردگی و عدم تقارن در روش ژل ممکن است به وجود بیاید.

جهت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید
  • مشاوره کاشت مو و کاشت ابرو : 09193697383
  • مشاوره خدمات زیبایی : 09198528528
  • صفحه اختصاصی کلینیک ساعی در اینستاگرام : instagram.com/clinic.saee

منابع :nilforoushzadeh

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] زاویه سازی صورت روش‌های متفاوتی دارد از تزریق چربی گرفته تا لیفت نخ، تزریق ژل و فیلر که همه و همه برای عواملی همچون کوچک و لاغر نمودن صورت، ایجاد برجستگی چانه و برجستگی گونه مورد استفاده قرار گرفته و به طور کلی زاویه سازی صورت یعنی ایجاد فرم و زاویه مناسب به صورت. […]

دکمه بازگشت به بالا