بلفاروپلاستی

هزینه عمل بلفاروپلاستی سال 1403

3.7
(3)

عمل پلک یک راهکار جهت رفع مشکل افتادگی پک است. افراد با کهولت سن و بالا رفتن سن دچار افتادگی پلک می‌شوند.عمل پلک یک فرآیند برای رسیدن به زیبایی ظاهر است که با از بین بردن پوست و چربی اضافی روی پلک زیبایی را به چهره افرادی که دچار افتادگی پلک شده اند بازمی‌‌گرداند.این افراد معمولا از سن خود  مسن تر به نظر می‌رسند واین مسئله شاید خوشایند برخی نباشد و علاقمند باشند همیشه جوان و سرزنده به نظر برسند.

عمل زیبایی بلفاروپلاستی (blepharoplasty) یک روش برای بهبود زیبایی در چهره است که از نظر پزشکی ضروری نیست.این روش تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر شما دارد وموجب زیبایی و شادابی چهره افرادخواهد شد.اما در برخی موارد نیز این روش برای درمان  افتادگی پلک فوقانی و بهبود دید چشم صورت می‌پذیرد . نتیجه ی عمل بلفاروپلاستی تا 10 سال باقی می ماند.

برای اطلاع از هزینه ‌بلفاروپلاستی در کلینیک ساعی در سال 1403 با مشاوران کلینیک تماس بگیرید.

۱۲ روز بعد از بلفاروپلاستی
۱۲ روز بعد از بلفاروپلاستی

چه کسانی می‌توانند بلفاروپلاستی انجام دهند؟

  • بلفاروپلاستی معمولا بر روی افرادی‌که به دلیل کهولت سن دچار افتادگی پلک شده اند انجام می‌شود.اما گاهی نیز بروز این مشکل ارثی است و در سنین پایین تر بروز می‌کند.
  • در برخی افراد شیار پلک بالا به طور طبیعی و درست تشکیل نشده است .وبه اصطلاح چشمان ژاپنی دارند.
  • در برخی افراد نیز این روش برای اصلاح فرم پلک است ، اگرپلک دچار افتادگی و شلی بیش از حد باشد ، می‌توان با این روش عملکرد پلک‌ها را اصلاح کرد.
  • افردی که چشم‌هایی با کیسه های پف کرده ی چربی در پلک های بالا و پایین دارند و این مشکل منجر به ظهور پیری در چهره‌شان شده است.

مواردی که باید درباره بلفاروپلاستی بدانید:

  • عمل بلفاروپلاستی معمولا بین 1 تا 2 ساعت برای هر دو پلک زمان می‌برد.
  • این عمل به صورت بی حسی و یا بی هوشی موضعی توسط پزشک انجام می شود.
  • احتمالا بعد از انجام عمل دور چشم شما تا چند روز کبود و متورم می شود ، اما نگران نباشید این تورم بعداز یک هفته از بین خواهد رفت .
  • ممکن است شما چند ماه درگیر تکمیل شدن فرآیند بهبودی باشید ،اما شما می توانید 1 الی 2 هفته بعد از عمل کارهای خود را از سر بگیرید.
  • نتیجه ی عمل پلک تا 10 سال باقی می ماند.و نرخ موفقیت این روش بسیار بالااست.

مزایای عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی نقش مهمی در زیبایی شما و عملکرد چشمتان دارد ، شما با انجام این عمل می توانید به مزایای دیگری نیز دست پیدا کنید از جمله:

  • بهبود بینایی
  • دستیابی به چهره شاداب و جوان
  • افزایش اعتماد به نفس و بهبود کیفیت زندگی
دو هفته بعد از بلفاروپلاستی
دو هفته بعد از بلفاروپلاستی

هزینه جراحی پلک چقدر است؟

هزینه عمل بلفاروپلاستی نه تنها شامل هزینه و دستمزد پزشک است بلکه شامل هزینه‌های بیهوشی، امکانات اتاق عمل وپیشرفته بودن تجهیزات و ابزارها و مدلی که برای عمل پلک شما در نظرگرفته می‌شود. بستگی دارد که در ادامه به آنان اشاره خواهیم کرد نیز خواهد شد.

دستمزد پزشک برای این فرآیند بر اساس تجربه وی ، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی متغییر خواهد بود.هزینه های جراحی پلک ممکن است شامل موارد زیر باشد:

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

  • دستمزد پزشک
  • هزینه های بیمارستان یا کلینیک
  • هزینه های بیهوشی و بی حسی
  • نسخه های دارویی تجویز شده توسط پزشک
  • آزمایش های پزشکی لازم قبل و بعد از عمل
  • نکته:باید در نظر داشته باشید که هنگام انتخاب پزشک متخصص تجربه و اطمینان شما به عملکرد پزشک بسیار مهم تر از هزینه نهایی است.

جراحی پلک و بیمه سلامت

اغلب بیمه‌های درمانی در کشور مواردی‌که مربوط به زیبایی افراد باشند را پوشش دهی نمی‌کنند. در بیشتر موارد، بیماران باید انتظار داشته باشند که هزینه بلفاروپلاستی خود را از جیب خود بپردازند که صرفاً به دلایل زیبایی انجام شود.اما گاهی اوقات، ممکن است هزینه بلفاروپلاستی تحت پوشش بیمه شما قرار گیرد.

اگر عمل بلفاروپلاستی  برای از بین بردن پوست زائد‌ی باشد که موجب پوشانده شدن مژه شده و دید فرد را مختل کرده، در این مورد با تشخیص پزشک تحت پوشش بیمه قرارمی‌گیرد. بیشتر طرح‌های بیمه‌ای، عمل پلک بالایی را برای برداشتن پوست اضافی و بلند کردن پلک‌ها پوشش می‌دهند.

 اگر پزشک معالج بتواند در تصاویر نشان دهد که پلک‌های بالایی دید شما را مسدود کرده است ، و اگر آزمایش میدان بینایی را انجام داده اید، که بهبود چشم‌گیری را در بینایی شما هنگام بالا بردن پلک‌ها نشان می‌دهد، ممکن است این عمل شما از نظر پزشکی ضروری باشد و تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

ده روز بعد از عمل بلفاروپلاستی در کلینیک ساعی
ده روز بعد از عمل بلفاروپلاستی در کلینیک ساعی

چه هزینه های دیگر بلفاروپلاستی را باید در نظر بگیریم؟

ممکن است برخی هزینه‌های اسمی قبل و بعد از عمل جراحی شما برای اطمینان از نتیجه مطلوب وجود داشته باشد. در حالی که ممکن است به‌طور جداگانه آنها چندان فاکتوری نداشته باشند، این هزینه‌ها می‌تواند به سرعت برای بیمارانی که از جیب خود پرداخت می‌کنند، افزایش یابد.

هزینه های اضافی ممکن است شامل؛

  • غربالگری پزشکی
  • کار آزمایشگاهی
  • بازدیدهای بعدی

هزینه کار هر پزشک متفاوت است

 برخی از پزشکان قیمت کلی کار از صفر تاصد را به شما ارائه می دهند، اما برخی دیگرممکن است هزینه های عمل را به صورت جزئی در نظر بگیرند . بخاطر داشته باشید که در زمان مشاوره اولیه حتماً از پزشک سوال کنید که چه چیزی در برآورد هزینه شما گنجانده شده است.

رضایت مراجعه کننده بلفاروپلاستی در کلینیک ساعی

هزینه عمل بلفاروپلاستی در کلینیک ساعی در سال 1403

بطور کلی هزینه های عمل زیبایی بالاست، اما ما در کلینیک ساعی ، هزینه عمل بلفاروپلاستی را با قیمت بسیار عالی و تخفیف‌های ویژه انجام می‌دهیم.شما می‌توانید از هر گوشه ی ایران به سایت ما مراجعه نموده وبا ارتباط گیری بامشاورین ما هم وقت معاینه بگیرید و هم از تخفیف عمل بلفاروپلاستی در این کلینیک، استفاده نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 3.7 / 5. تعداد رای ها 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا