کاشت ابرو

اصلاح ابروها بعد از کاشت | روش‌ها و زمان مناسب

5
(1)

افراد در اثر افزایش سن و دلایل ژنتیکی، دچار ریزش ابرو و یا کم‌پشت شدن ابرو می‌شوند. روش‌های مختلفی برای درمان ریزش و کم‌پشت شدن ابرو وجود دارد. کاشت ابرو مناسب‌ترین روش برای درمان ریزش ابرو می‌باشد. کاشت ابرو از جمله روش‌های دائمی و غیر تهاجمی است که به‌صورت سرپایی و در یک الی دو جلسه انجام می‌شود.

کاشت ابرو به علت عوارض کم و دوره نقاهت کوتاه، امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد زیادی این عمل زیبایی را در کلینیک‌ها انجام می‌دهند. از جمله مسائلی که ذهن افراد را بعد از کاشت ابرو طبیعی در کلینیک درگیر می‌کند نحوه رشد تارهای مو و چگونگی اصلاح آن بعد از کاشت ابرو می‌باشد.

پزشک متخصص حتماً نکات مراقبتی بعد از کاشت ابرو را به بیمار گوشزد می‌کند که افراد در صورت رعایت می‌توانند نتیجه مثبتی بگیرند. در کاشت ابرو از ناحیه پشت سر یا کنار گوش فولیکول‌های مو برداشت می‌شود و به ناحیه ابرو پیوند زده می‌شود. به همین دلیل رشد آن‌ها با ابروهای طبیعی تفاوت دارد. بعد از کاشت ابرو نیاز است که بعد از مدت مشخصی اصلاح ابرو انجام بگیرد تا ابروها زیبایی خود را حفظ کند.

اصلاح ابروها باید بعد از کاشت به‌صورتی انجام گیرد که به فولیکول‌های مو تازه کاشته شده آسیبی وارد نشود. بنابراین اصلاح ابروها باید تحت مراقبت پزشک متخصص انجام گیرد. اصلاح ابروها با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که باید نکات مراقبتی رعایت گردد. پزشکان متخصص در کلینیک زیبایی ساعی، بعد از عمل نیز در کنار شما هستند و نکات مراقبتی بعد از کاشت ابرو را به شما ارائه می‌کنند. کلینیک ساعی بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران است که از بهترین پزشکان و بهترین تجهیزات استفاده می‌کند.

رشد ابروهای تازه کاشته شده

نتایج کاشت ابرو مانند کاشت مو بلافاصله قابل مشاهده نیست و بعد از مدتی نمایان می‌شود. بسته به میزان حجمی که برای کاشت ابرو استفاده می‌شود پزشک بین 50 تا 600 گرافت مو را پیوند می‌زند. معمولاً بعد از کاشت یک لایه، دَلَمه روی موها ایجاد می‌شود. بعد از کاشت ابرو، فولیکول‌های تازه کاشته شده دچار ریزش می‌شود و در این مدت نباید اصلاح انجام بگیرد. پزشک در مورد رشد ابروهای تازه کاشته شده، نکات مورد نظر را به اطلاع شما می‌دهد.

آیا اصلاح بعد از کاشت ابرو، ضروری است؟

سرعت رشد ابروها تا مدتی بعد از کاشت ابرو بسیار بالاست و به همین دلیل نیاز است که اصلاح شود. بنابراین برای داشتن ابروهای زیبا و سالم حتماً باید به‌صورت مرتب اصلاح انجام بگیرد. بعد از کاشت ابرو نیاز است تا هفته‌ای 2 تا 3 بار ابروهای خود را اصلاح کنید. تا مدتی بعد از کاشت ابرو، این سرعت رشد کاهش می‌یابد و افراد باید در این مدت اصلاح را به‌صورت مرتب انجام دهند. به‌صورت کلی سرعت رشد ابروها نسبت به ابروهای طبیعی خود فرد بیشتر است و افراد باید به این نکته در اصلاح ابرو توجه کنند.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

اصلاح ابروها بعد از کاشت | روش‌ها و زمان مناسب

روش‌های اصلاح ابرو بعد از کاشت

اصلاح ابروها بعد از کاشت ابرو موضوع بسیار مهمی است که حتماً باید به‌صورت مناسب و با رعایت نکات مراقبتی انجام شود. در طول اصلاح ابرو بعد از کاشت، باید توجه داشته باشید که به ابروهای تازه کاشته شده نباید ضربه وارد کنید. ابروها بعد از کاشت بسیار حساس هستند و ضربه خوردن باعث عدم رشد فولیکول‌های مو می‌شود. روش‌های مختلفی برای اصلاح ابرو بعد از کاشت وجود دارد. یکی از بهترین گزینه‌ها اصلاح ابروها با قیچی است. در این روش باید به جهت خواب ابروها توجه نمایید.

در اصلاح ابروها باید توجه کنید که از قسمت ابتدایی تا اواسط ابرو را به سمت بالا شانه کنید و اضافه‌های ابرو را قیچی نمایید. از میانه تا دم ابروها را به سمت پایین شانه کنید و قیچی نمایید. اصلاح ابروها باید به‌صورتی باشد که کاملاً طبیعی باشد. روش‌های اصلاح ابرو بعد از کاشت شامل موارد زیر می‌باشد.

اصلاح ابروها با قیچی بعد از کاشت ابرو

اصلاح ابروها با قیچی، بهترین و مناسب‌ترین روش کوتاه کردن ابرو بعد از کاشت می‌باشد. اگر به‌صورت مناسب اصلاح ابروها انجام نشود عوارض کاشت ابرو ایجاد می‌شود. بسته به مدل کاشت ابرو شما می‌توانید از قیچی برای کوتاه کردن ابروهای خود استفاده کنید. رشد ابروها نسبتاً زیاد است و لازم است یک قیچی خوب در منزل داشته باشید. دقت کنید که بعد از کاشت، ابروهای خود را بیش از اندازه کوتاه نکنید. کوتاه کردن بیش از اندازه علاوه بر اینکه بر روی زیبایی فرد تأثیر منفی دارد ممکن است موجب آسیب به فولیکول‌های مو شود. اگر به چندین عکس کاشت ابرو بعد از چند ماه دقت کنید متوجه رشد بالای ابروها بعد از کاشت می‌شوید. بهتر است که تا یک ماه بعد از کاشت ابرو صبر کنید و سپس اقدام به کوتاه کردن ابرو با قیچی نمایید.

استفاده از تیغ برای اصلاح ابروهای کاشته شده

یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌ها برای اصلاح ابرو پس از کاشت ابرو، تیغ زدن نواحی اطراف ابروها است. اگر جزو افرادی هستید که به مرتب بودن چهره خود اهمیت می‌دهید، این روش خطرات کمتری را برای شما به همراه دارد. زیرا تیغ به صورت ریشه‌ای، ابرو را از سطح پوست جدا نمی‌کند. از این رو امکان استفاده از این روش برای تمیز کردن ابروها وجود دارد.

با این حال در حین انجام این روش نیز باید دقت و توجه لازم را به خرج دهید. زیرا در اثر وارد کردن فشار به ابروها پیش از گذشت یک ماه از کاشت ابرو، امکان ریزش آن‌ها وجود دارد. بنابراین برای کسب نتیجه دلخواه، بهتر است کمی صبورتر باشید.

اصلاح ابرو پس از کاشت ابرو با موچین

اگر از موچین برای اصلاح ابروهای خود استفاده می‌کنید باید دقت داشته باشید که موهای تازه کاشته شده را با موچین برندارید. برداشت فولیکول‌های تازه کاشته شده باعث می‌شود تا احتمال رشد برای همیشه از بین برود و دوباره نیاز به کاشت ابرو باشد. موچین ابروها را از ریشه جدا می‌کند و باید برای برداشت ابروهای طبیعی استفاده شود. حتماً قبل از استفاده از موچین با پزشک خود مشورت نمایید. برای برداشت ابروها با موچین ابروها را کم‌کم بردارید و سپس یک قدم به عقب بروید تا ظاهر خود را بهتر ببینید. در هنگام کوتاه کردن نیز سعی کنید از آینه‌های بزرگ کننده استفاده نکنید.

اصلاح ابروها بعد از کاشت | روش‌ها و زمان مناسب

اصلاح ابرو با وکس بعد از کاشت ابرو

برای اصلاح ابرو با وکس باید حداقل یک ماه از کاشت ابرو بگذرد. در صورتی که در هفته‌های اول با استفاده از وکس، اصلاح ابرو انجام شود ممکن است فولیکول‌های تازه کاشته شده دچار آسیب شود و نتیجه نهایی کاشت ابرو موفقیت آمیز نخواهد بود. وکس، بافت چسبناکی دارد و باید حتماً توسط افراد متخصص انجام شود.

استفاده از بند در اصلاح ابرو بعد از کاشت

یکی از نکات مهم در مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو، استفاده از بند بعد از کاشت ابرو است. این روش قدیمی است و توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بند، یک روش ساده و کاربردی است که بعد از یک ماه از کاشت ابرو باید انجام شود. استفاده از بند در هفته‌های اول کاشت ابروی طبیعی، باعث ریزش ابرو می‌شود. بند انداختن، سرعت بالایی دارد و ممکن است فولیکول‌های تازه کاشته شده نیز از ابرو جدا شود و در آخر نتیجه نهایی، رضایت بخش نخواهد بود.

لیزر موهای زائد برای اصلاح ابروها

لیزر نیز از جمله روش‌های نوین برداشت موهای زائد است. لیزر در نواحی مختلف بدن از جمله ابرو استفاده می‌شود. لیزر موهای زائد درد و عوارض بسیار کمی دارد. لیزر انواع مختلفی دارد و در طول موج‌های مختلف به ناحیه ابرو تابیده می‌شود. باید دقت کنید که لیزر موهای تازه کاشته شده باعث از بین رفتن آن می‌شود. بنابراین باید دقت کنید که لیزر به صورتی باشد که فولیکول‌های تازه کاشته شده، آسیب نبیند.

زمان اصلاح ابرو پس از کاشت ابرو

در هفته‌های اول و دوم بعد از کاشت ابرو از اصلاح کردن و ایجاد فشار در ناحیه ابرو خودداری کنید. ابروهای تازه کاشته شده در هفته‌های اول بسیار حساس هستند و ممکن است سریعاً آسیب ببینند. در این مدت امکان ریزش ابروها وجود دارد و پیوند ضعیفی بین ابرو و پوست وجود دارد. بنابراین پزشکان اعتقاد دارند که حداقل تا دو هفته بعد از کاشت ابرو نباید اصلاً اصلاح ابرو انجام شود. افراد ممکن است در اصلاح ابرو عجله کنند که این به ضرر آن‌ها تمام می‌شود. بعد از 10 روز الی 30 روز گرافت ها در ناحیه تازه کاشته شده ثابت می‌شود و امکان ریزش و آسیب کاهش می‌یابد. بنابراین اگر می‌توانید بعد از یک ماه از کاشت ابرو اصلاح را انجام دهید.

مهم‌ترین سؤال افراد بعد از کاشت ابرو، این است که بعد از کاشت ابرو اصلاح را به چه صورتی باید انجام دهیم؟ مهم‌ترین نکته بعد از کاشت این است که تا یک ماه بعد از کاشت ابرو نباید اصلاح انجام شود. راهکارهای مختلفی مثل استفاده از قیچی، بند، وکس و موچین وجود دارد که استفاده از قیچی، بهترین و کم خطرترین روش برای اصلاح بعد از کاشت ابرو می‌باشد.

اگر قصد کاشت ابرو دارید کلینیک ساعی بهترین گزینه می‌باشد. کلینیک ساعی با داشتن مجوز از وزارت بهداشت و بهره‌گیری از پزشکان متخصص بهترین کلینیک زیبایی کشور است که شما می‌توانید برای کاشت ابرو استفاده کنید. امکان انجام کاشت ابرو اقساطی و استفاده از تخفیفات کاشت ابرو در این کلینیک وجود دارد.

مشاوره کاشت کلینیک ساعی: 09193797108

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا