لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

فهرست مطالب

5
(1)

وجود دستگاه‌های جدید و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در حوزه‌ی لیزر موهای زائد، امروزه در بسیاری از کلینیک‌ها به چشم می‌خورد. اما متاسفانه انتخاب یک کلینیک معتبر که از برترین دستگاه‌‌های لیزر موهای زائد استفاده کند به هیچ عنوان کار آسانی نیست! به همین دلیل ما در مطالب این صفحه قصد داریم بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم و درباره دستگاه‌های لیزر موجود در کلینیک ساعی صحبت کنیم. اینک به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب این صفحه همراه ما باشید.

لیزر موهای زائد، روشی ایمن و موثر برای حذف موهای زائد شما

لیزر موهای زائد با دستگاه‌های مخصوص، یکی از روش‌های ایمن و موثر برای حذف موهای زائد می‌باشد و به‌طور کلی اگر لیزر توسط دستگاه‌های به‌روز در یک کلینیک معتبر صورت گیرد، این فرآیند می‌تواند برای مدت زمانی طولانی، شما را از شر موهای زائد خلاص کند.

مزایای لیزر موهای زائد صورت و بدن

همان‌طور که می‌دانید لیزر موهای زائد بدن در بسیاری از نقاط بدن مانند زیر بغل، صورت، سینه، نواحی بیکینی و… انجام می‌شود و این روش نسبت به روش‌هایی چون شیو کردن و وکس برتری‌هایی دارد که در ادامه ما به این برتری‌های اشاره می‌کنیم و درباره آن‌ها به گفتگو خواهیم پرداخت.

سرعت بالای لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش‌ها

سرعت لیزر موهای زائد و از بین بردن آن‌ها نسبت به بسیاری از روش‌ها بیش‌تر بوده اما به این مورد نیز باید توجه نمود که لیزر مناطقی از بدن مانند پاها به علت وسعت زیاد، زمان بیش‌تری خواهد گرفت.

نتایج ماندگار لیزر موهای زائد

میزان ماندگاری نتایجِ لیزرِ موهای زائد به مراتب از روش‌هایی مانند وکس یا اصلاح بیش‌تر بوده و مهم‌تر از آن این است که اگر موهای زائد بعد از انجام لیزر باز هم شروع به رشد کنند دیگر همانند قبل نیستند و علاوه‌بر تراکم پایین، نازک‌تر نیز می‌باشند.

دریافت نتایج مطلوب از لیزر موهای زائد

افرادی که در یک مرکز معتبر همانند کلینیک ساعی، اقدام به لیزر موهای زائد خود می‌کنند مطمنا از این روش نتیجه‌ی مطلوبی را خواهند گرفت.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، تبلیغی نادرست!

با جستجو در شبکه‌های فضای مجازی و یا وبسایت‌های کلینیک‌های مختلف شاید به جمله‌ی (حذف موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر) برخورده باشید، اما باید توجه داشته باشید این مورد، تنها تبلیغی نادرست از سوی این منابع است، چرا که نمی‌توان در این حوزه، یک دستگاه لیزر را به‌‌عنوان بهترین دستگاه موجود معرفی کرد. زیرا هر کدام از دستگاه‌های لیزر مسلما مزایا و معایبی را دارند و حتی برخی از دستگاه‌ها که کارایی فوق‌العاده‌ای نیز دارند برای برخی افراد اصلا مناسب نیستند. به‌عنوان مثال لیزر الکساندریت بسیار کارآمد است اما برای افرادی که موهای ضخیمی دارند اصلا مناسب نیست! اما در این میان باید توجه داشته باشید سری دستگاه‌هایی وجود دارد که معمولا برای بیش‌تر افراد کارآمد بوده و این دستگاه‌ها سازگارترین نوع لیزر را به ارمغان می‌آورند.

تفاوت فناوری لیزر با دستگاه‌های لیزر

باید توجه داشته باشید فناوری لیزر با دستگاه لیزر تفاوت‌ دارد. به‌طور کلی فناوری‌های لیزر، ویژگی‌های فیزیکی پرتوی نور لیزر را در بر می‌گیرند. به‌عنوان مثال فناوری لیزر الکساندریت طول موجی برابر با ۷۵۵ نانومتر دارد و دستگاه لیزر الکساندریت از فناوری الکساندریت بهره می‌گیرد.

جالب است بدانید میزان تاثیر دستگاه لیزر تنها به فناوری دستگاه، وابسته نبوده و مواردی چون قطر پرتوی لیزری، محدودیت تعداد شات یا شلیک لیزر، سیستم‌های خنک‌کننده، وقفه‌های بین شات و… نیز بر میزان تاثیر دستگاه‌های لیزر بسیار موثر هستند.

وجود سیستم‌های خنک‌کننده در دستگاه لیزر، چه مزیتی دارد؟

گروهی از دستگاه‌های لیزر، مجهز به سیستم‌های خنک‌کننده می‌باشند. باید توجه داشته باشید در هنگام تابش پرتوهای لیزر با گرم شدن فولیکول‌ها، پوست نیز گرم می‌شود و برای اینکه از رسیدن آسیب به پوست جلوگیری شود. باید همزمان با تابش لیزر، پوست نیز خنک شود. به همین دلیل سیستم‌های خنک‌کننده‌ی دستگاه‌های لیزر در پیشگیری از عوارض احتمالی به پوست موثر بوده و وجود این دستگاه‌ها نیز بسیار ضروری است.

فناوری‌های لیزر موهای زائد

به‌طور کلی امروزه برای لیزر موهای زائد از ۴ فناوری استفاده می‌شود که در این میان فناوری IPL در سالن‌های زیبایی بیش‌تر استفاده می‌شود و سه فناوری دیود، الکساندریت و ان دی یاگ نیز در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند و باید توجه داشته تنها پزشکان متخصص و اپراتورهای فوق حرفه‌ای مجاز به استفاده از این سه فناوری هستند. همچنین فناوری لیزر روبی نیز جزو اولین دسته‌های فناوری لیزر موهای زائد بوده و امروزه کاربرد چندانی ندارد.

کلینیک تخصصی پوست و موی ساعی، یکی از برترین کلینیک‌های معرفی شده در حوزه لیزر موهای زائد است که با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های لیزر روز دنیا در سطح بالینی، آماده‌ی ارائه خدمات لیزر موهای زائد با بالاترین سطح کیفی ممکن بوده و شما می‌توانید با مراجعه به این کلینیک بدون دغدغه لیزر موهای زائد خود را به ما بسپارید.

جهت تاثیرگذاری لیزر، به‌طور کلی رعایت سه نکته حائز اهمیت است:

 استفاده از فناوری سازگار با رنگ‌ پوست
 استفاده از سری دستگاه‌هایی که سیستم‌های خنک‌کننده دارند و قطر تابش مناسبی را ارائه می‌دهند.
 استفاده از دستگاه‌هایی که وقفه‌های تابشی ایجاد می‌کنند.

در نتیجه باتوجه به سه نکته بالا نخستین موردی که باید به آن توجه کنید رنگ پوست و میزان ضخامت موهای شماست. و باید توجه داشته باشید اگر فناوری لیزر با شرایط شما سازگارتر باشد، مسلما نتایج حاصله مطلوب‌تر خواهد بود. جدول زیر، گروهی از تکنولوژی‌های مرتبط با لیزر موهای زائد را نام برده و برای مقایسه، اعداد و ارقامی درباره‌ی این فناوری‌ها ذکر شده است.

مقایسه تکنولوژی های مختلف لیزر

برترین دستگاه لیزر موهای زائد

در مطالبی که تاکنون ارائه نمودیم درباره‌ی لیزر موهای زائد و کلینیک مناسب لیزر موهای زائد یعنی کلینیک ساعی، سخن گفتیم و اینک وقت آن رسیده برترین دستگاه‌های لیزر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دستگاه مبتنی بر لیزر الکساندریت

یکی از سریع‌ترین تکنولوژی‌های لیزر در دستگاه مبتنی بر لیزر الکساندریت وجود دارد که این دستگاه، تاثیر بالایی بر موهای نازک و رنگ پوست‌های روشن داشته و برای لیزر مناطق وسیع، کاملا مناسب است.

دستگاه مبتنی بر لیزر الکساندریت

بسیاری از متخصصین، کندلا جنتل پرو را برترین دستگاه لیزر الکساندریت می‌نامند و معتقد هستند، این دستگاه برای لیزر، بسیار مناسب‌تر از سایر دستگاه‌ها می‌باشد زیرا قطر تابش این دستگاه قابل تغییر بوده و این دستگاه علاوه‌بر دارا بودن سیستم خنک‌کننده بیش از ۲۰ سال در موارد درمانی مورد استفاده قرار گرفته است.

دستگاه مبتنی بر لیزر دیود، برترین دستگاه لیزر مو برای پوست‌های سبزه

باتوجه به‌اینکه استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر لیزر دیود، اثرگذاری بیش‌تری نسبت به لیزر الکساندریت دارند و جلسات درمانی آن‌ها کوتاه‌تر است بسیاری از کلینیک‌های معتبر، لیزر با این دستگاه‌ را پیشنهاد می‌کنند.

دیود وکتوز، بهترین دستگاه لیزر دیود بوده که توسط شرکت Cynosure آمریکا ساخته شده است. استفاده از این دستگاه کمی دردناک خواهد بود اما درد آن غیرقابل تحمل نیست! اما باتوجه به این موارد در کلینیک ساعی برای افرادی که آستانه درد پایینی دارند استفاده از دستگاه لیزر دیگری پیشنهاد می‌شود و این موارد در جلسه‌ی مشاوره با پزشک، مشخص می‌گردد.

دستگاه مبتنی بر لیزر دیود

قطر تابش دستگاه دیود وکتوز ،بالا بوده و این دستگاه مجهز به سیستم خنک‌کننده می‌باشد و علاوه‌بر این موارد، مواردی چون سیستم بازیافت فوتون‌ها و سیستم خوانش ملانین، این دستگاه را نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر کمی متمایز کرده است.

دستگاه مبتنی بر تکنولوژی ان دی یاگ (Nd:YAG)

یکی از فناوری‌های موثر لیزر، برای افرادی که دارای پوستی تیره هستند، فناوری ان دی یاگ بوده و دیگر فناوری‌های موجود، از جمله لیزر دیود و الکساندریت برای این افراد علاوه‌بر خطرات بیش‌تر، تاثیر کم‌تری نیز دارد.

دستگاه مبتنی بر تکنولوژی ان دی یاگ (Nd:YAG)

دستگاه لیزر دکا دستگاهی فوق‌العاده است که از این تکنولوژی بهره می‌گیرد و این دستگاه به دو فناوری لیزر الکساندریت و ان دی یاگ مجهز می‌باشد. باید توجه داشته باشید استفاده از دو فناوری برتر به‌صورت همزمان و بدون بروز نقص، انعطاف‌پذیریِ بالای این دستگاه را مشخص می‌کند و علاوه‌بر این موارد جالب است بدانید این دستگاه به یک فناوری انحصاری مجهز است که این فناوری درصد جذب پرتوهای ارسالی را افزایش داده و انرژی این پرتوها را کاهش می‌دهد. در نتیجه این دستگاه، عوارض نسبتا پایینی را به‌همراه داشته و خطرات کمی دارد.

دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum

دستگاه‌های لیزر ICE Platina Plus وICE Platinum جزو برترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های حال حاضر دنیا هستند که از نظر کیفیت و تکنولوژیِ به‌ کار رفته با رقبای خود برابری می‌کنند.

دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum

این دستگاه‌ها به‌صورت کلی برای افرادی که موی روشنی دارند مناسب بوده و با تغییر فرکانس، افرادی که دارای پوست تیره و برنزی هستند نیز می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند. همچنین باید توجه داشته باشید این ۲ دستگاه‌ با ترکیب ۳ طول موج متفاوت، عملکردی فوق‌العاده ارائه می‌دهند و به‌صورت کلی با نفوذ به عمق پوست شما، موهای زائد شما را از بین می‌برند.

طول موج مناسب برای لیزر موهای زائد

هر دستگاه لیزر، طول موج خاصی دارد، به‌عنوان مثال دستگاه دیود دارای طول موج ۸۰۰ نانومتر و دستگاه الکساندریت طول موج ۷۵۰ نانومتری را دارا است. اما امروزه در سری تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته که به نام E-LIGHT معرفی می‌شود، از نور و رادیو فرکانس نیز استفاده می‌شود که این تکنولوژی برای موهای روشن بسیار مناسب بوده و در موارد دیگر نیز کاربرد دارد.

برندهای دستگاه‌های لیزر

هر یک از دستگاه‌هایی که جهت انجام لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای یک برند هستند و این برندها متعلق به کشورهایی نظیر آلمان، آمریکا و چین می‌باشند. و در این مورد باید به برند دستگاه لیزر خود نیز توجه داشته باشید.

مختصری درباره یکی از برترین دستگاه‌های لیزر یعنی دستگاه الکساندریت

بالا بودن میزان ضریب جذب در لیزر الکساندرایت، سبب روشن‌تر شدن پوست بعد از لیزر نیز می‌شود و این موضوع برای بسیاری از مراجعه‌کنندگان دارای جذابیت بالایی می‌باشد چرا که معمولا نواحی دارای موهای زائد در بدن به مرور زمان پوستی تیره‌تر از سایر قسمت‌های بدن پیدا می‌کنند. همچنین باید توجه داشته باشید دستگاه لیزر الکساندرایت به‌طور معمول برای پوست‌های مختلف می‌تواند استفاده شود و نتایج لیزر با این دستگاه بسیار مثبت بوده است.

در لیزرهای الکساندرایت از سیستم‌های کولینگ گاز استفاده می‌گردد که به دلیل قدرت بسیار بالای خنک‌کنندگی آن‌ها تحمل لیزر برای بیماران بسیار آسان بوده و برخلاف دستگاه‌های لیزر دیگر، احتمال سوختگی یا عوارض جانبی بر روی پوست را به شدت کاهش می‌دهد. کلینیک ساعی نیز با استفاده از این دستگاهِ لیزر فوق‌العاده، تمامی خدمات مرتبط با لیزر را با بالاترین میزان رضایت ارائه می‌دهد.

مدت ماندگاری لیزر موهای زائد چه‌مقدار است؟

به‌طور کلی میزان ماندگاری لیزر موهای زائد به شرایط مختلفی از جمله جنس موی شما بستگی دارد اما به‌طور معمول پس از گذشت ۶ ماه از اولین لیزر، شما به یک نوبت لیزر دیگر نیز نیاز دارید تا به مرور زمان موهای شما از بین بروند و تراکم خود را از دست بدهند.

چرا بعد از لیزر موهای زائد، سوختگی به‌وجود می‌آید؟

اگر دستگاه انتخاب شده برای لیزر موهای زائد شما مناسب نباشد و انتخاب این دستگاه بدون دانش کافی صورت گیرد، احتمال دارد دستگاه لیزر موهای زائد، سبب سوختگی ناحیه‌ای که لیزر انجام داده‌اید شود که در این باره لازم است بگوییم در کلینیک معتبر و موفق ساعی تمامی این موارد به‌صورت کامل زیر نظر گرفته می‌شود و دستگاه لیزر مناسب با پوست شما انتخاب خواهد شد. همچنین لازم است بدانید در کلینیک ساعی از بروزترین و برترین دستگاه‌های لیزر حال حاضر دنیا استفاده می‌شود و هیچ جای نگرانیِ دیگری وجود نخواهد داشت.

چه کسانی نمی‌توانند از خدمات لیزر بهره‌مند شوند؟

به‌طور کلی افرادی که در محل انجام لیزر دارای عفونت یا زخم هستند تا بهبودی کامل و رفع زخم باید از انجام لیزر اجتناب کنند. همچنین بانوان باردار تا قبل از پایان دوران بارداری و شیردهی نمی‌توانند لیزر کنند و افرادی که در طول روز زیاد در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرند نیز از انجام لیزر باید خودداری کنند.

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه درباره بهترین دستگاه‌های لیزر سخن گفتیم و درباره‌ی این دستگاه‌ها اطلاعاتی مفید گردآوری کردیم و اینک به شما همراهان گرامی پیشنهاد می‌کنیم برای انجام لیزر موهای زائد با استفاده از بهترین دستگاه‌های لیزر، به کلینیک ساعی واقع در جردن تهران مراجعه کنید و از خدمات فوق‌العاده‌ی این کلینیک بهره‌مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا