تزریق ژل و چربی

هزینه تزریق چربی چقدر است؟

4.6
(11)

امروزه بسیاری از افراد تزریق چربی و دیگر روش های زیبایی را انجام می دهند. با افزایش سن چین و چروک بر صورت نمایان می شود؛ این چروک ها باعث تضعیف روحیه و اعتماد به نفس می شود. تزریق چربی یکی از روش هایی است که باعث از بین رفتن چین و چروک های صورت و صافی سطح پوست می شود.

در این روش چربی ها را از ناحیه ای که چربی اضافه دارد به ناحیه دیگر تزریق می کنند. این کار سبب افزایش حجم و بهبود نقاط چروکیده می شود. لازم به ذکر است که تزریق چربی توسط جراحان پلاستیک انجام می شود. اکنون سوال اینجاست که بابت این تزریق ها باید چه مقدار هزینه پرداخت کرد؟ در این مقاله به سوال شما پاسخ خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر ما را همراهی کنید.

هزینه تزریق چربی به چه عواملی بستگی دارد؟

همان طور که گفته شد تزریق چربی از موثرترین روش های جوانسازی محسوب می شود. به همین دلیل بسیاری از افراد مایل به انجام این روش هستند؛ چراکه زیبایی و اعتماد به نفس آن ها باز می گردد. ولی در عین حال هزینه های تزریق از نکات مهم برای بسیاری از اشخاص است.

قبل از انجام این تزریق باید چند جلسه نزد جراح پلاستیک خود بروید. در این جلسات خواسته ها و انتظارات خود را برای برطرف کردن چین و چروک یا حجیم کردن نقاط خاص بیان می کنید. پزشک شما هم با توجه به برخی از مسائل هزینه های آن را می گوید که شما از آن اطلاع داشته باشید. در این بخش به این عوامل خواهیم پرداخت.

حجم تزریق شده چربی

یکی از عواملی که در هزینه های تزریق چربی تاثیر دارد حجم تزریق است. این موضوع به گونه ای است که اگر چربی بیشتری تزریق شود، هزینه آن هم افزایش می یابد. اگر بخواهیم برای این مورد مثالی بزنیم باید گفت حجم تزریق بر نواحی مانند خط لبخند و گودی چشم با حجم تزریق برای افزایش حجم سینه متفاوت است؛ در نتیجه هزینه پرداختی هم متفاوت خواهد بود

تزریق چربی در ناحیه های مختلفی از بدن انجام می گیرد. این تزریق در نواحی نظیر صورت برای رفع چین و چروک ها، ترمیم زخم، برجسته کردن گونه، افزایش حجم سینه یا رفع عدم تقارن سینه، حجیم کردن باسن و رفع چین و چروک دست و پا انجام می شود. لازم به ذکر است که تزریق چربی برای فرم‌دهی به چهره هزینه های بیشتری دارد؛ چراکه پزشک زمان بیشتری صرف این کار می کند.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

لیپوتیک چربی

روش های برداشت چربی

اگر به دنبال جوان‌سازی و تغییر ظاهر خود هستید باید بدانید تزریق چربی روش بسیار خوبی است. همان طور که اشاره شد در تزریق چربی، چربی از ناحیه ای برداشته و به نقطه مورد نظر منتقل می شود. این برداشت ها از محل هایی همچون ران و شکم است. این موضوع در جلسات مشاوره قبل از تزریق مشخص می شود و پزشک با توجه به فرم بدن و میزان چربی مراجعه کننده نقاطی را برای برداشتن چربی انتخاب می کند.

میزان چربی های محل برداشت باید مقدار مناسب و زیادی داشته باشد. برداشت چربی به روش های متفاوتی قابل انجام است که هر یک هزینه های مختلفی دارد. روش لیپوساکشن و لیپوتیک از روش های برداشت چربی است که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

  • روش لیپوساکشن

یکی از نخستین روش های برداشت چربی لیپوساکشن است. این روش برای افرادی که توده بسیار وسیعی در بدن خود دارند، استفاده می شود. امروزه نیز این روش استفاده کاربرد دارد؛ ولی احتمال کبودی، خونریزی، سلولیت، تورم و زخم وجود دارد.

این روش به شیوه ای است که جراح پلاستیک باید همه برداشت های محل مورد نظر را آزمایش کند و چربی تایید شده را برای تزریق انتخاب کند. این مراحل به سختی انجام می شود؛ بنابراین به پزشکی کارآمد و باتجربه نیاز است. پس از انتخاب چربی، خون و سلول های آسیب دیده چربی را جداسازی و آن را برای تزریق آماده می کند.

  • روش لیپوتیک

روش دیگر تزریق تحت عنوان لیپوتیک شناخته می شود. این نوع برداشت روشی جدید است که برداشت های چربی را به خوبی انجام می دهد. در این روش دستگاه لیپوتیک سلول های چربی را به راحتی جداسازی می کند. این دستگاه با ارتعاشاتی که دارد سبب جدا شدن سلول های چربی می شود.

هزینه این روش نسبت به روش لیپوساکشن گران تر است؛ چراکه دستگاه لیپوتیک حساسیت های زیادی دارد و باعث صدمه به بافت های غیرچربی نمی شود. این دستگاه بسیار دقیق است و در یک جلسه می تواند حدود شش لیتر از چربی بدن برداشت کند. درست است که هزینه این روش گران تر است؛ ولی عوارضی همچون کبودی و خونریزی وغیره ندارد.

تزریق فیلر به صورت

موقعیت کلینیک و دستمزد پزشک

از دیگر عواملی که بر هزینه تزریق چربی تاثیر به سزایی دارد، مکان کلینیک و دستمزدهای جراح پلاستیک است. دستمزد هر پزشک با دیگری تفاوت دارد. برخی از پزشکان از تجربه و مهارت بالایی برخوردارند؛ بنابراین دستمزد آن ها با یک پزشک تازه کار برابر نیست. از این رو برای این کار حساسیت زیادی داشته باشید و به دنبال جراحی کارآمد بگردید.

 همچنین امکانات کلینیک ها باعث تغییر در قیمت هامی شود. هزینه های کلینیک ها با توجه به خدماتی که ارائه می دهند، نیز متمایز است. اگر کلینیک دارای تجهیزات به روز و خدمات دهی عالی باشد، قیمت های بیشتری نسبت به سایر کلینیک ها دریافت می کند.

تعداد جلسات مشاوره نیز از عواملی است که هزینه های مختص به خود را دارد. این نکته را باید در نظر داشته باشید که پس از انجام تزریق باید تحت نظر جراح خود باشید که بعد از تزریق به نتیجه دلخواه خود برسید. اما بدانید که برخی از این پزشکان هزینه ویزیت را پس از تزریق دریافت نمی کنند؛ در صورتی که ممکن است برخی از جراحان این ویزیت ها را دریافت کنند و هزینه های پرداختی شما افزایش یابد.

هزینه تزریق چربی در کلینیک ساعی برای نواحی مختلف صورت از ۶ میلیون تومان شروع می شود.

برای دریافت لیست هزینه تزریق چربی در نواحی مختلف با شماره ۰۹۱۹۸۵۲۸۵۲۹ ( مشاوره خدمات زیبایی ) ما در ارتباط باشید.

تزریق چربی به گونه

نیاز به تزریق مجدد

پس از انجام تزریق باید طبق دستور پزشک برخی از نکات را رعایت کنید؛ در این صورت نتیجه دلخواه خود را مشاهده خواهید کرد. هنگامی که تزریق انجام می شود پس از گذشت مدتی مقداری از چربی های تزریق شده حجم خود را از دست می دهند؛ زیرا چربی های طبیعی بدن فرد جذب شده است، در صورت نیاز به حجم دهی مجدد هزینه شما افزایش می یابد.

البته جراحان حرفه ای هنگام تزریق این نکته رو در نظر گرفته و مقدار بیشتری چربی تزریق می کنند تا در صورت کاهش حجم به میزان دلخواه شما برسد.

علاوه بر این ممکن است که شما احساس عدم تقارن داشته باشید. این احتمال وجود دارد که شما به توصیه های پزشک توجه نکرده اید. سپس باید به کلینیک جراح خود مراجعه کنید که این نامتقارنی را اصلاح کند. تزریق چربی از روش های جوانسازی است که ماندگاری بالایی دارد؛ ولی توجه داشته باشید که این تزریق های مجدد بر هزینه های پرداختی شما می افزاید.

از دیگر مواردی که می شود به آن اشاره کرد فریز کردن چربی است که هزینه مختص به خود دارد. برخی از افراد تمایلی به انجام دوباره برداشت چربی ندارند؛ از این رو آن ها مایل هستند مقداری از چربی های خود را فریز کنند که در صورت نیاز از آن استفاده شود.

هزینه تزریق شامل بیمه هم می شود؟

عمل های زیبایی نظیر لیفت، فیلر و تزریق چربی شامل بیمه نمی شود. اما اگر فرد در حادثه ای دچار نقصی گردد و این تزریق ها انجام شود بیمه هزینه های آن را تقبل می کند. بنابراین به غیر از موارد حوادث باید خود هزینه های مربوطه را پرداخت کنید.

 

سلامتی همشهریان و هموطنان عزیز، اولویت کاری پزشکان متعهد در کلینیک زیبایی ساعی است. وجود پزشکانی با تجربه و تخصص کافی، استفاده از مجهزترین امکانات و بهترین مواد، عامل اصلی کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این مرکز است. در صورت وجود هر گونه پرسش و ابهامی کافی است که با کلینیک ساعی تماس بگیرید. پرسنل دوره دیده این مرکز در تمام مراحل قبل و بعد از درمان همراه شما هستند. جهت دریافت هزینه تزریق چربی و رزرو وقت مشاوره و درمان با شماره های زیر در ارتباط باشید :

 

  • خطوط ویژه : ۸۸۶۶۴۱۴۴-۰۲۱  |  ۸۸۱۹۳۱۴۶-۰۲۱
  • واتس اپ : ۰۹۱۹۸۵۲۸۵۲۹
  • کلینیک ساعی در اینستاگرام : instagram.com/clinicsaee

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.6 / 5. تعداد رای ها 11

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] تزریق چربی به صورت روش دیگری برای جوانسازی و حجم‌دهی به پوست است که در آن به‌جای ژل، چربی بدن خود فرد برداشته شده و به ناحیه‌های خاصی از صورت تزریق می‌شود. این روش هم مانند تزریق ژل یک روش کاملا بی‌خطر است. چون ماده‌ای که به صورت تزریق می‌شود، خارجی نیست و به هیچ عنوان باعث ایجاد عفونت نمی‌شود. […]

دکمه بازگشت به بالا