کاشت مو

کاشت مو به روش FIT – پر طرفدار ترین روش کاشت موی جهان

بررسی مراحل، هزینه، کاندید مناسب، مزایا و عوارض کاشت موی FIT

4.8
(17)

کاشت مو به روش FIT یکی از پرطرفدارترین روش‌های کاشت مو در ایران است. روشی کم‌تهاجمی و موثر که می‌تواند بدون دردسر به شما سری پرمو هدیه بدهد. امروز قصد داریم بت کمک پزشک متخصص کلینیک ساعی نگاهی کاربردی و دقیق به این روش کاشت مو داشته باشیم. ببینم چرا روش FIT اینقدر پرطرفدار است، چگونه انجام می‌شود، چه مزایا و معایبی دارد، عوارض این روش چیست و هزینه‌های کاشت مو با روش FIT چقدر است. اگر قصد کاشت مو را دارید، این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

کاشت مو به روش FIT

کاشت مو برای الگوهای ریزش موی مختلف بنابر تشخیص پزشک متخصص امکان‌پذیر است. معاینه‌ی تمامی عزیزانی که برای کاشت مو FIT و دیگر روش‌های کاشت مو اقدام می‌کنند، امری الزامی محسوب می‌شود که بر اساس آن مشخص خواهد شد که شخص از قابلیت استفاده از کدام شیوه‌ی کاشت مو از روش‌های کاشت مو FIT، کاشت مو FUT یا کاشت مو SUT ؛ برخوردار است.

در معاینه مشخص می‌شود که اصلا بانک موی شخص از توانایی لازم برای عمل کاشت مو FIT یا هر یک از روش‌های دیگر کاشت مو برخوردار است یا خیر. اما بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو و طاسی در نواحی سر هستند می‌توانند با استفاده از هر یک از روش‌های کاشت مو از جمله کاشت مو FIT به ظاهر طبیعی و عادی خودشان دست پیدا کنند.

دلیل پر طرفدار بودن روش FIT در جهان

کاشت مو به روش FIT یکی از پر طرفدارترین روش‌های کاشت مو است. اما چرا روش FIT اینقدر محبوب شده است؟ در این بخش می‌خواهیم نگاهی به مهم‌ترین ویژگی‌های روش FIT داشته باشیم و در بخش‌های بعدی مقاله این روش را با جزئیات بیشتر بررسی می‌کنیم.

دلیل اول: درمان قطعی ریزش مو

کاشت مو تنها درمان دائمی و قطعی ریزش مو است. البته راهکارهای زیادی برای جلوگیری از ریزش مو و کند کردن روند آن وجود دارد؛ مثل داروهای فیناستراید و ماینوکسیدیل، مزوتراپی مو، PRP یا روش‌های لیزر تراپی. همه این روش‌ها می‌توانند در کاهش ریزش مو موثر باشند، ولی باعث در آمدن موهای جدید روی سر شما نمی‌شود. اگر نقطه‌ای سر شما طاس شده است، کاشت مو تنها راه جبران این طاسی است.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

تمامی روش‌های کاشت مو از جمله روش FIT می‌توانند ریزش موی شما را درمان کنند. اتفاقی که در کاشت مو می‌افتد این است که ساختارهای سازنده مو در بدن که فولیکول نام دارند، از بانک مو به مناطق دچار طاسی منتقل می‌شوند. فولیکول‌هایی که در جای جدید قرار می‌گیرند، موهایی جدید می‌سازند و این موها رشد می‌کنند. از همه مهم‌تر، این موهای جدید نسبت به ریزش مقاوم هستند. پس انتظار داریم نتایج دائمی برای شما داشته باشند.

دلیل دوم: کم‌تهاجمی و کم‌دردسر

بخشی از محبوبیت روش FIT به خاطر این است که یکی از روش‌های موثر و کم‌دردسر است؛ روشی کم‌تهاجمی، بدون خونریزی، بدون نیاز به بخیه و با دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری ساده. به روش FIT، کاشت مو بدون جراحی هم گفته می‌شود. البته کاشت مو با این روش هنوز هم یک عمل جراحی محسوب می‌شود ولی به قدری کم‌تهاجمی است که این لقب را دریافت کرده است.

مراحل کاشت مو به روش FIT

مراحل کاشت مو به روش FIT

مراحل کاشت مو به روش FIT شامل استخراج فولیکول‌ها از بانک مو، آماده‌سازی گرافت‌ها و در نهایت کاشتن گرافت‌ها در منطقه‌ی پذیرنده است. ولی قبل و بعد از کاشت مو نیز مراحلی وجود دارند که باید به آن‌ها اشاره‌ای داشته باشیم.

قبل از کاشت مو

  • مشاوره:

در وهله‌ی اول باید دید که آیا کاشت مو راهکار مناسبی برای شما هست یا خیر. اگر ریزش موی شما علت ژنتیکی داشته باشد یا به بیان علمی از آلوپسی آندروژنی (ریزش موی ژنتیکی-هورمونی) رنج ببرید، کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستید؛ البته به شرط این که روند ریزش موی شما تثبیت شده باشد. اگر ریزش موی فعالانه داشته باشید، باید صبر کنید تا روند ریزش مو به ثبات برسد. در قدم دوم باید دید که آیا بانک موی شما شرایط کاشت مو را دارد یا خیر. اگر طاسی وسیعی داشته باشید یا بانک مو شما پرپشت نباشد، کار دشوار می‌شود. این که چه کسانی کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستند، در بخش دیگری از این مقاله بررسی شده است.

  • بررسی شرایط جسمی:

کاشت مو به روش FIT با وجود کم‌تهاجمی بودن یک عمل جراحی محسوب می‌شود و باید پیش از انجام آن اطمینان حاصل کنیم که شما از نظر جسمی آمادگی کاشت مو را دارید یا خیر. پزشک باید داروهای مصرفی و بیماری‌های زمینه‌ای شما را بررسی کند. همچنین باید آزمایش خون بدهید تا اطمینان حاصل کنیم که کاشت مو برای شما خطرساز نخواهد بود. سلامت و ایمنی متقاضیان کاشت مو همیشه در اولویت قرار دارد.

نکته‌ی دیگری که حائز اهمیت است، وضعیت پوست سر شماست. گاهی اوقات پوست ظرفیت پذیرش گرافت‌ها را ندارد. در این صورت تعداد کمی از گرافت‌ها زنده می‌مانند و عملا کاشت مو بی‌فایده خواهد بود. پزشک متخصص کلینیک تمام این موارد را با دقت بررسی خواهد کرد تا مطمئن شود که کاشت مو برای شما ایمن و موثر است.

  • طرح کاشت مو:

طرح و برنامه‌ی کاشت مو یکی از مهم‌ترین مراحل پیش از کاشت مو است. به طور مثال اگر طاسی وسیعی داشته باشید، اولویت کاشت مو در نواحی خط رویش و جلوی سر است و ممکن است در جلسه‌ی اول کاشت در ناحیه‌ی تاجی صورت نگیرد. در این موارد اگر طرح کاشت مو به درستی تعیین نشود، ممکن است بانک موی شما خالی شود و جلوه‌ی بدی پیدا کند. این فقط یک مثال برای نشان دادن اهمیت طرح و برنامه‌ی کاشت مو است.

طراحی خط از کاشت مو

استخراج واحدهای فولیکولی

مهم‌ترین ویژگی‌ کاشت مو این است که در آن از فولیکول‌های مو استفاده می‌کنیم. فولیکول‌ها ساختارهایی کوچک شامل چندین نوع سلول مختلف هستند که وظیفه‌ی تولید مو را برعهده دارند. هر واحد فولیکولی شامل ۱ تا ۵ تار مو، پیاز مو و بخش‌های ضمیمه‌ای است.

در مرحله‌ی آغازین کاشت مو به روش FIT باید واحدهای فولیکولی را از بانک مو استخراج کنیم. بانک مو یا ناحیه‌ی دهنده معمولا در پشت یا طرفین سر قرار دارد. البته می‌توان از موهای ریش یا بدن نیز به عنوان بانک مو استفاده کرد ولی بهترین نتایج زمانی حاصل می‌شود که از موهای ناحیه‌ی پشت سر استفاده کنیم.

برای استخراج واحدهای فولیکولی، پزشک به کمک ابزاری به نام پانچ، سوراخی در حد ۱ میلی‌متر روی پوست ایجاد می‌کند. این سوراخ فولیکول را از پوست مجاور آن جدا می‌کند و سپس پزشک می‌تواند به کمک انبری کوچک (پنس) فولیکول را از درون پوست بیرون بکشد. این کار بارها و بارها تکرار می‌شود تا به تعداد گرافت‌های مد نظر برسیم.

مرحله استخراج گرافت های مو در FIT

نگرانی اول – درد و خونریزی: پوست ناحیه‌ی بانک مو در این مرحله به کمک داروی بی‌حسی موضعی بی‌حس می‌شود و دردی احساس نخواهید کرد. استخراج فولیکول‌ها بدون خونریزی بوده و شاید تنها یک قطره خون از محل ایجاد هر سوراخ خارج شود. بعد از پایان کاشت مو ممکن است کمی درد در ناحیه‌ی بانک مو داشته باشید که به کمک داروهای مسکن معمولی مثل استامینوفن مدیریت می‌شود.

نگرانی دوم – جای زخم: سوراخ‌های ایجاد شده برای استخراج واحدهای فولیکولی به سرعت بهبود می‌یابند و نگران این نیستیم که جای زخم یا اسکاری در این ناحیه تشکیل شود. البته اگر پانچ‌ها فاصله‌ی کمی نسبت به هم داشته باشند، احتمال ایجاد اسکار وجود دارد و این به مهارت پزشک شما وابسته است. بعد از التیام سوراخ‌ها، ممکن است جای آن‌ها به شکل نقاط روشن دیده شود که در بیشتر موارد با گذر زمان محو می‌شوند.

آماده‌سازی گرافت‌ها برای کاشت

در این مرحله از کاشت مو به روش FIT ، واحدهای فولیکولی از پوست استخراج شده‌اند و باید آن‌ها را برای کاشت آماده کنیم. واحدهای فولیکولی از نظر سلامت بررسی می‌شوند و اگر لازم باشد در زیر میکروسکوپ ترمیم می‌شوند. در این مدت فولیکول‌ها را در مایع نگهدارنده قرار می‌دهیم تا آسیبی نبینند. حال که واحدهای فولیکولی آماده‌ی کاشت هستند، گرافت نام می‌گیرند.

پیوند یا کاشت گرافت‌ها

کاشت گرافت‌ها در ناحیه‌ی گیرنده آخرین مرحله‌ی کاشت مو به روش FIT است. برای این کار باز هم از ابزار پانچ یا ایمپلنتر کمک می‌گیریم و سوراخ‌هایی به اندازه‌ی حدود ۱ میلی‌متر روی پوست ایجاد می‌کنیم. سپس گرافت‌ها را درون این سوراخ‌ها قرار می‌دهیم. این کار بارها تکرار می‌شود تا تمامی گرافت‌ها در ناحیه‌ی گیرنده قرار بگیرند.

در این مرحله زاویه و عمق قرار گیری گرافت‌ها اهمیت زیادی دارد. اگر پانچ‌ها عمق زیاد یا کمی داشته باشند، گرافت زنده نمی‌ماند و اگر زاویه‌ی ایجاد سوراخ‌ها نامناسب باشد، موهای شما حالت غیرطبیعی و نازیبایی پیدا می‌کند. مهارت جراح در این مرحله اهمیت زیادی دارد.

مرحله‌ی آخر کاشت مو به روش FIT همانند مرحله‌ی ابتدایی تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و دردی نخواهید داشت. این مرحله نیز بدون خونریزی و بدون نیاز به بخیه انجام می‌شود.

کاشت گرافت ها در FIT

تراشیدن موها: برای این که جراح دید مناسبی به نواحی دهنده و گیرنده‌ی کاشت مو داشته باشد و همچنین برای به حداقل رساندن احتمال عفونت، تراشیدن موهای سر در روش FIT توصیه می‌شود. البته می‌توان کاشت مو را بدون تراشیدن سر نیز انجام داد ولی بیشتر جراحان این کار را توصیه نمی‌کنند. چرا که کاشت مو بدون تراشیدن سر دشوارتر و زمان‌برتر است.

مدت زمان: کلیه مراحل کاشت مو به روش FIT در مجموع بین ۴ تا ۸ ساعت زمان می‌برد. البته در بین عمل به شما زمان استراحت نیز داده می‌شود.

تعداد گرافت‌ها: به کمک روش FIT می‌توان در هر جلسه حدود ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ گرافت را پیوند زد.

بعد از کاشت مو

بعد از کاشت مو دورانی را تحت عنوان دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری سپری خواهید کرد. دروه‌ی نقاهت بعد از کاشت مو با روش FIT بسیار کم دردسر است. معمولاً بعد از کاشت مو نیازی به پانسمان سنگین نیست. شست‌وشوی سر اهمیت زیادی دارد و باید از روز دوم طبق راهنمای ارائه شده این کار را انجام بدهید. برای پیشگیری از آسیب دیدن گرافت‌ها، تورم و کبودی باید سر خود را بالاتر از سطح بدن قرار دهید. همچنین تا مدتی باید از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین و گذاشتن کلاه خودداری کنید. معمولاً در عرض یک هفته قرمزی، کبودی و سایر عوارض طبیعی کاشت مو برطرف می‌شود. لخته‌های خون یا دلمه‌های تشکیل شده روی سر بین ۲ تا ۱۴ روز بعد به طور کامل می‌ریزند و سر شما حالت طبیعی پیدا می‌کند.

نتیجه‌ی کاشت مو به روش FIT

نتیجه‌ی کاشت مو به نیازها و شرایط شما بستگی دارد. تعداد گرافت‌های قابل پیوند در یک جلسه‌ی کاشت مو با روش FIT بیش از ۲۰۰۰ گرافت است که نسبت به روش‌های FUT و ترکیبی کمتر است.

همانطور که اشاره شده دوره‌ی نقاهت بعد از کاشت مو بین ۲ تا ۱۴ روز زمان می‌برد و پس از آن نشانه‌های عمل کاشت مو مثل قرمزی، کبودی و لخته‌های خون محو می‌شوند.

۲ تا ۳ ماه بعد از کاشت مو ممکن است شاهد ریزش همه یا بخشی از موهای کاشته شده باشید که اتفاقی طبیعی است و برای بیشتر کسانی که کاشت مو انجام می‌دهند پیش می‌آید. علت این عارضه تغییر مکان فولیکول‌های مو است. زمانی که فولیکول در جای جدید قرار می‌گیرد، روند رشد موی قبلی را متوقف کرده و تار موی جدیدی می‌سازد. معمولاً در ماه سوم، رشد تار موی جدید آغاز می‌شود.

سرعت رشد موهای سر ما حدود ۱.۵ سانتی‌متر در ماه است. برای همین مشاهده‌ی نتایج نهایی کاشت مو بین ۱۰ تا ۱۲ ماه زمان می‌برد. متقاضیان کاشت مو باید صبور باشند ولی پاداش این صبوری را با موهایی پرپشت و زیبا خواهند گرفت.

عکس کاشت مو به روش FIT

آیا FIT بهترین روش کاشت مو است؟

خیر. هیچ کدام از روش‌های کاشت مو بی‌نقص نیستند. روش FIT برتری‌ها و معایب خودش را دارد و خوب است که شما به عنوان متقاضی کاشت مو از این موارد اطلاع داشته باشید. به مزایا و معایب روش FIT در ادامه اشاره کرده‌ایم ولی قبل از آن بیایید در مورد چگونگی انتخاب یک روش کاشت مو صحبت کنیم.

در بیشتر مواقع متقاضیان کاشت مو قبل از مراجعه به کلینیک ساعی و مشاوره با پزشک متخصص، یکی از روش‌های کاشت مو را انتخاب کرده‌اند و در جلسه‌ی مشاوره به ما می‌گویند که فلان روش برایشان مناسب‌تر است. ما نیز همیشه متقاضیان را به مطالعه در مورد روش‌های کاشت مو تشویق و از این که روشی را انتخاب کنند استقبال می‌کنیم.

در جلسه‌ی مشاوره، تلاش می‌کنیم که با درنظر گرفتن نکات علمی و تکنیکی کاشت مو و همچنین دریافت نقطه نظرات شما، بهترین روش کاشت مو را به شما معرفی کنیم. روشی که نیازهای شما را پوشش دهد، ایمنی بالایی با توجه به شرایطتان داشته باشد و در نهایت رضایت حداکثری را برای شما به ارمغان بیاورد.

در ادامه فهرستی از مزایا و معایب این روش برایتان تهیه کرده‌ایم تا بهتر بتوانید در مورد روش FIT قضاوت کنید:

مزایای کاشت مو به روش FIT

روش FIT یکی از بهترین روش‌ها برای کاشت مو است. برخی از مزایای این روش را در ادامه فهرست کرده‌ایم:

  • روشی کم‌تهاجمی و کم‌دردسر است.
  • بدون ایجاد برش، خونریزی و بخیه انجام می‌شود.
  • دوره‌ی ریکاوری سریع‌تر و ساده‌تر از روش FUT است.
  • خطرات و عوارض مربوط به برداشت نواری روش FUT وجود ندارد؛ مواردی مانند تشکیل اسکار کلوئیدی (جای زخم گوشتی) و بی‌حسی پوست بانک مو.
  • در یک جلسه‌ی ۴ تا ۸ ساعته می‌توان تا بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ گرافت را به کمک روش FIT برداشت کرد.

معایب کاشت مو به روش FIT

مثل سایر روش‌های کاشت مو، معایبی نیز برای روش FIT مطرح است که مهم‌ترین آن‌ها را در زیر فهرست کرده‌ایم:

  • روش FIT نسبت به روش ترکیبی و روش FUT سرعت کم‌تری دارد و لذا تعداد گرافت‌هایی که می‌توانیم در یک جلسه پیوند بزنیم معمولاً کمتر از این دو روش است.
  • چون روند استخراج فولیکول‌ها زمان‌بر است، گرافت‌ها مدت زمان بیشتری خارج بدن هستند و امکان آسیب دیدنشان وجود دارد.
  • برخلاف روش FUT که فولیکول‌ها را در زیر میکروسکوپ استخراج می‌کنیم، در روش FIT فولیکول‌ها را به صورت مستقیم از پوست سر برداشت می‌کنیم. این کار دقت پایین‌تری دارد و ریسک آسیب دیدن فولیکول‌ها را بیشتر می‌کند. پس مهارت تیم جراحی اهمیت زیادی در حفظ سلامت گرافت‌ها و استخراج گرافت‌های با کیفیت دارد.

عکس کاشت مو به روش FIT

روش FIT برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی تمام کسانی که کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستند، می‌توانند با روش FIT مو بکارند. در ادامه انواعی از ریزش مو که کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستند را معرفی کرده‌ایم:

  • ریزش موی ژنتیکی و هورمونی که با نام‌های آلوپسی آندروژنی یا ریزش مو با الگوی مردانه و زنانه هم شناخته می‌شود.
  • ریزش مو و طاسی به علت زخم، شکستگی، بیماری‌های پوستی درمان شده و شیمی درمانی

اگر علت ریزش موی شما یکی از موارد بالاست، باید بانک موی مناسب و پرپشتی داشته باشید تا بتوانیم برایتان کاشت مو انجام دهیم. البته برای کسانی بانک موی ضعیفی دارند نیز راهکارهایی مثل استفاده از موهای ریش و بدن نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما در تماس باشید.

همچنین اگر موارد زیر در مورد شما صدق می‌کند، شما کاندیدای ایده‌آلی برای کاشت مو نیستید:

  • کسانی که از ریزش موی منتشر بدون الگو (DUPA) رنج می‌برند. این افراد معمولا بانک موی کم‌پشتی دارند و کاندیدای خوبی برای کاشت مو نیستند.
  • کسانی که از ریزش موی سکه‌ای یا آلوپسی آره‌آتا رنج می‌برند.
  • کسانی که به اختلال وسواس موکنی (تریکوتیلومانیا) دچار هستند.

هزینه روش FIT

هزینه‌ ی کاشت مو به روش FIT معمولاً بالاتر از روش FUT و کمتر از سایر روش‌ها مثل SUT و MicroFIT است. برای اطلاع از هزینه‌ی کاشت مو به روش FUT می‌توانید با کارشناسان کلینیک در تماس باشید.

به طور کلی هزینه کاشت مو به روش FIT در کلینیک ساعی بین ۶ تا ۸ میلیون تومان می باشد.

عوارض روش FIT

به طور کلی کاشت مو به روش FIT کم‌دردسر و تقریباً بی‌عارضه است. با این حال کاشت مو عوارض محدودی دارد که موقت هستند. عوارض این روش شامل موارد زیر است:

  • تورم و قرمزی: تورم و قرمزی پیشانی، اطراف چشم و دو طرف سر بعد از کاشت مو شایع است. برای کاهش این عارضه بهتر است سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید. تورم در عرض چند روز و قرمزی حداکثر تا چند هفته بعد بهبود می‌یابند.
  • لخته‌های خون: در محل استخراج و کاشت گرافت‌ها لخته‌های خونی تشکیل می‌شود که معمولاً تا ۲ هفته بعد به طور کامل می‌ریزند. این لخته‌ها گرافت‌های کاشته شده را در جای خود محکم می‌کنند و نباید آن‌ها را با ناخن بکنید. باید بگذارید به طور طبیعی و در جریان شست‌وشوی ملایمی که انجام می‌دهید، بریزند.
  • درد یا بی‌حسی: روش FIT معمولاً باعث دردناک شدن یا بی‌حسی پوست سر به صورت مزمن نمی‌شود. اگر دردی داشته باشید با مسکن‌های معمولی مثل استامینوفن مدیریت می‌شود.
  • جوش و فولیکولیت: در موارد نادر ممکن است فولیکول‌ها دچار التهاب شوند که به آن فولیکولیت می‌گویند و به شکل جوش بروز می‌یابد. برای جلوگیری از این مشکل باید شست‌وشوی سر را به درستی انجام دهید. اگر دچار فولیکولیت شده‌اید، آنتی‌بیوتیک‌های موضعی می‌توانند به شما کمک کنند. چند عدد جوش نباید باعث نگرانی شما شود ولی اگر جوش‌ها دچار درد، سوزش و خارش شدند یا تعدادشان زیاد بود، حتماً با کلینیک تماس بگیرید.
  • خارش: یکی از عوارض طبیعی و ناشی از فرآیندهای التیامی پوست است. باید دقت کنید که خاراندن پوست سر می‌تواند باعث جدا شدن گرافت‌های کاشته شده شود. همچنین ممکن است باعث ورود آلودگی به زخم‌های در حال بهبودی و ایجاد عفونت شود.

مشاوره کاشت کلینیک ساعی: 09193797108

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.8 / 5. تعداد رای ها 17

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
امیر
2 سال قبل

سلام به روش فیت ماشتم الان سه ماه گذشته اما صدتا هم از موهای کاشته شده درنیومده نگرانم و پراز استرس

حدیث (کاشت ابرو)
حدیث (کاشت ابرو)
2 سال قبل
پاسخ به  امیر

تشریف بیارین کلینیک مزو واستون بزنیم خوب میشه.
جهت کسب اطلاعات دقیق تر با شماره ۰۹۱۲۹۶۷۴۷۲۳ تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا