تزریق ژل و چربی

از تزریق ژل لب روسی چه می دانید؟

5
(14)

یکی از اقدامات زیبایی صورت که این روزها توجه بانوان زیادی را به خود جلب کرده است، تزریق ژل لب است. در میان روش های مختلف تزریق ژل، مدل لب روسی متقاضیان بیشتری نسبت به سایر تزریق ها دارد. همانطور که می دانید، افراد روسی به عنوان زیباترین نژاد در جهان معرفی شده اند. در میان اجزای مختلف چهره، لب های روسی ها از جلوه و زیبایی بیشتری نسبت به سایر اجزا برخوردار است.

اگر شما جزو دسته ای از افراد هستید که لب های بالای شما کوچکتر از لب های پایین است، تزریق ژل لب روسی تغییری شگفت انگیز در چهره شما ایجاد خواهد کرد. خطوط لب روسی ها برجستگی و نمای خاصی دارد که از عوامل زیبایی آن محسوب می شود. البته برای تزریق ژل لب روسی باید به مواردی نظیر شکل لب، اندازه و زوایای صورت به خوبی توجه شود.

برای کسب اطلاعات کامل و جامع در زمینه تزریق ژل لب روسی با ما در ادامه مطالب همراه باشید.

تزریق ژل لب روسی

روسی ها جزو زیباترین نژادهای جهان شناخته شده اند و نقطه قوت زیبایی این نژاد لب های زیبا، برجسته و خوش فرم آن هاست. اگر به دنبال لب هایی زیبا و طبیعی هستید، تزریق ژل لب روسی بهترین گزینه خواهد بود.

افرادی که لب بالای آنها کمی کوچکتر از لب پایینی است، بهترین گزینه برای استفاده از روش تزریق ژل روسی هستند. این تزریق تغییرات قابل توجه و چشمگیری در چهره چنین افرادی ایجاد خواهد کرد.

در فرآیند تزریق ژل روسی قطرات ریز ژل با سرنگ های مخصوص به صورت عمودی و به ‌آرامی وارد لب فرد می شود. اولویت تزریق ژل در روش روسی تنظیم و تمرکز روی خطوط لب ها‌ست. با برجسته سازی و تنظیم تقارن خطوط لب جلوه ویژه ای به لب ها بخشیده می شود.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

در این روش از تزریق‌، تقارن لب ها به خوبی حفظ شده و نوعی برجستگی و زیبایی طبیعی به ظاهر لب ها می بخشد. مسلما در این روش نیز مانند سایر روش های تزریق ژل لب حجم لب ها افزایش خواهد یافت، اما این افزایش حجم کاملا طبیعی و دوست داشتنی خواهد بود.

برخورداری از فرم لب های روسی زیبایی طبیعی و بی نظیری در چهره شما ایجاد می کند که باعث افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد. لازم است ذکر شود پیش از اقدام برای تزریق ژل روسی باید با پزشک ماهر و متخصص در این زمینه مشورت کنید. ممکن است مدل لب روسی تناسبی با زوایای چهره شما نداشته باشد و پیشنهاد پزشک نوع دیگری از تزریق برای شما باشد.

ژل لب روسی

مزایای تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل روسی یکی از روش های زیبایی است که مزایای قابل توجهی دارد. اکنون توجه شما را به این مزایا جلب می کنیم:

  • بهبود ظاهر لب ها؛
  • برجسته سازی خطوط لب به خصوص لب بالا؛
  • ایجاد تقارن در خطوط لب ها؛
  • ایجاد ظاهری کاملا طبیعی و ایده آل؛
  • افزایش سطح اعتماد به نفس؛
  • ماندگاری بالا؛
  • امکان تخلیه ژل در صورت عدم رضایت؛
  • دوره نقاهت کوتاه؛
  • بدون درد.

تزریق ژل لب روسی بر‌خلاف مزایای زیادی که دارد، از عوارض چندانی برخوردار نیست. برای تزریق ژل لب روسی لازم است افرادی که تزریق قبلی داشته اند، بقایای ژل را کاملا تخلیه کنند. از دیگر عوارض تزریق ژل لب کبودی و تورم است.

بهترین برند ژل لب

کیفیت مواد مورد استفاده در تزریق ژل لب یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. هرگز در مسائل زیبایی و درمانی کیفیت را فدای کمیت نکنید. برای موارد زیبایی صورت هزینه و قیمت مواد مورد استفاده باید اولویت آخر شما باشد.

البته کلینیک و پزشکی که برای انجام تزریقات زیبایی انتخاب می کنید، تاثیر قابل توجهی در کیفیت کار و استفاده از مواد مرغوب دارد. با این وجود بهتر است پیش از تزریق ژل از پزشک خود بخواهید که از موادی با بهترین برند برای تزریق ژل استفاده کند.

برندهای ژوویدرم و الانسه دو برند معروف و شناخته‌شده در این زمینه هستند. میزان ماندگاری ژل لب ارتباط مستقیمی با مواد مورد استفاده در تزریق دارد. مدل تزریقی تاثیری در میزان ماندگاری ژل لب ندارد. بنابراین ماندگاری مدل تزریق ژل روسی نیز مانند سایر مدل ها 6 ماه الی یک سال است.

کاندید مناسب ژل لب

تزریق ژل لب محدودیت سنی ندارد. اما پیشنهاد می شود که افرادی که در سنین پایین هستند، فرم طبیعی چهره خود را حفظ کنند. این روزها بانوان زیادی در بازه های سنی مختلف متقاضی تزریق ژل لب هستند. البته افزایش سن و سال، پیری و افتادگی صورت یا نواقصی در چهره و فرم لب ها ممکن است از دلایل تزریق ژل لب محسوب شود.

  • افرادی که به دلیل افزایش سن دچار افتادگی صورت و فرم لب ها شده اند؛
  • افرادی که لب های آنها نامتقارن است؛
  • افرادی که به طور مادرزادی دچار نقص در فرم لب های خود بوده اند؛
  • اشخاصی که به دلیل سانحه و حادثه ای دچار نقص در شکل ظاهری لب های خود شده اند؛
  • افرادی که لب های باریک و نازکی دارند.

توصیه های قبل از تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب نیز مانند سایر موارد زیبایی نیاز به رعایت نکات و اقدامات پیش از تزریق دارد. یکی از اصلی ترین نکات پیش از تزریق ژل شناسایی یک کلینیک معتبر با کادر پزشکی ماهر و کاربلد است. پس از شناسایی مناسب ترین کلینیک لازم است با پزشکان فعال در این کلینیک مشورت کرده و مدل تزریق مناسب با فرم لب و زوایای صورت خود را انتخاب کنید.

اگر اعتیاد دارید، دارویی خاصی مصرف می کنید یا سابقه بیماری خاصی دارید، لازم است پیش از تزریق با پزشک خود در میان بگذارید. همینطور اگر شما جزو دسته ای از افراد هستید که سریع تبخال می زنید، باید این موضوع را پیش از تزریق ژل به پزشک خود اطلاع دهید.

پزشک متخصص دو هفته پیش از تزریق دارویی برای شما تجویز می کند که از بروز تبخال جلوگیری خواهد کرد.

مراقبت های پس از تزریق ژل لب

برای دستیابی به نتیجه مطلوب و دلخواه پس از تزریق ژل لب لازم است مواردی را رعایت کنید که این موارد به شرح زیر هستند:

  • پس از تزریق ژل خون‌رسانی در ناحیه لب افزایش می یابد؛ به همین دلیل لازم است از کمپرس یخ استفاده کنید؛
  • برای جلوگیری از انعقاد خون لازم است قرص ویتامین D و داروهای جلوگیری از انعقاد خون مصرف کنید؛
  • پیش ‌از از‌بین‌رفتن اثر داروی بی حسی به شدت از خوردن و آشامیدن بپرهیزید؛ چرا‌که ممکن است به دلیل بی حسی به لب خود آسیب وارد کنید؛
  • از مصرف نوشیدنی های الکی به شدت خودداری کنید؛ زیرا باعث التهاب و تورم در ناحیه لب می شود؛
  • در روزهای ابتدایی پس از تزریق ژل به انجام فعالیت های سنگین ورزشی نپردازید؛
  • در معرض مستقیم نور خورشید و گرمای زیاد قرار نگیرید؛
  • عجول نباشید و برای رسیدن به فرم طبیعی و دلخواه دو الی سه هفته صبر کنید.

قبل و بعد از تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب به کلینیک انتخابی شما بستگی دارد. دستمزد پزشکان نیز با توجه به مهارت و عملکرد حرفه ای آنها متفاوت خواهد بود. همینطور با توجه به نوسانات قیمت در بازار ارزی و وارداتی بودن ژل های تزریقی در حال حاضر امکان اعلام قیمت ثابتی وجود ندارد.

هزینه تزریق ژل لب روسی در حال حاضر ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد. که برند ژل مورد استفاده تاثیر به سزایی در قیمت نهایی تزریق ژل دارد.

در مسئله تزریق ژل لب شناسایی کلینیک مناسب و پزشکان ماهر و متخصص امری بسیار ضروری به حساب می آید. حتما باید اطمینان داشته باشید که پزشک منتخب شما از بهترین و باکیفیت ترین مواد برای تزریق استفاده کند.کلینیک ساعی یکی از مراکز معتبری است که با کادر پزشکی ماهر در این زمینه خدمات قابل اطمینانی را به شما ارائه خواهد داد. جهت تعیین وقت و کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های زیر با ما در تماس باشید :

جهت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 14

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا