جوانسازی پوستخدمات درمانی و زیباییخدمات کلینیک ساعیلیفت ابرولیفت شقیقه

لیفت شقیقه و لیفت ابرو چه تفاوتی با هم دارند ؟

5
(1)

با افزایش سن در اطراف ناحیه چشم و پیشانی چین و چروک‌های مختلفی پدید می‌آید که باعث کاهش جذابیت چهره افراد می‌شود. افتادگی ابرو مشکل دیگری است که از سن 35 سالگی به بعد کم‌کم آن را در صورت خود مشاهده خواهید کرد. روش‌های زیادی برای درمان این مشکلات وجود دارد. اما پر طرفدارترین روش‌ها لیفت شقیقه و لیفت ابرو است که به دلیل عوارض کم و مزایای خوبی که دارد بسیار استفاده می‌شود. افراد زیادی لیفت شقیقه و لیفت ابرو را معادل هم می‌دانند درحالی‌که این دو روش تفاوت‌های بسیار زیادی با هم دارند. مهم‌ترین تفاوت این دو روش، نتیجه نهایی آن‌هاست. افراد بسته به نیاز خود و مشورت با پزشک می‌توانند روش موردنظر خود را انتخاب کنند. قبل از بررسی تفاوت‌های لیفت شقیقه و لیفت ابرو بهتر است که این دو روش را بهتر بشناسیم.

لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه که به لیفت تمپورال نیز معروف است یک روش بسیار کاربردی است که برای بالا کشیدن بخش انتهایی ابرو مورداستفاده قرار می‌گیرد. افرادی که نشانه‌هایی از چین و چروک در ناحیه بیرونی چشم و ابرو خود مشاهده می‌کنند می‌توانند از این روش استفاده کنند. لیفت شقیقه باعث از بین رفتن چین و چروک‌های ناحیه چشم و ابرو می‌شود و همچنین کمک زیادی به رفع افتادگی در گوشه چشم افراد می‌کند. لیفت شقیقه با روش‌های مختلفی می‌تواند استفاده شود. روش‌های لیفت شقیقه با اندوسکوپ، لیفت صورت با نخ، لیفت با پلکسر و لیفت شقیقه با ژل از جمله روش‌های رایجی است که در کلینیک‌های زیبایی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

لیفت شقیقه
لیفت شقیقه

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو که به لیفت پیشانی نیز معروف است روشی است که برای اصلاح چین و چروک‌های ناحیه پیشانی، خطوط اخم ابروها و افتادگی ابروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. خطوط بین ابروها با استفاده از این روش کاملاً از بین می‌رود. تمامی قسمت‌های ابروی فرد به بالا کشیده می‌شود و در نتیجه افتادگی پلک‌ها از بین می‌رود و باعث می‌شود فرد ظاهری جوان‌تر داشته باشد. لیفت ابرو برای افرادی که دچار افتادگی ابرو شده‌اند، در پیشانی خود خطوط عمیقی احساس می‌کنند و بین ابروهای آن‌ها چروک‌های عمیقی دیده می‌شود بسیار مناسب است.

لیفت ابرو با نخ
لیفت ابرو با نخ

تفاوت لیفت شقیقه و لیفت ابرو چیست؟

لیفت شقیقه و لیفت ابرو از جمله روش‌های کلینیکی زیبایی چشم، ابرو و به‌طورکلی صورت است که اگر در کلینیک‌های معتبر انجام شود می‌تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد. در ادامه به بررسی موردی تفاوت‌های لیفت شقیقه و لیفت ابرو می‌پردازیم:

  1. لیفت ابرو شامل روش‌های عمل جراحی است که می‌تواند با یک برش انجام شود. حال‌آنکه در لیفت شقیقه فقط دم ابرو به سمت بالا کشیده می‌شود و با قسمت میانی ابرو کاری ندارد. لیفت شقیقه نسبت به لیفت ابرو یک روش کم تهاجمی‌تر است که برای جوان‌سازی پیشانی بسیار مطلوب است.
  2. در لیفت ابرو ممکن است گاهی ماهیچه برش داده شود تا علائم پیری در افراد برطرف شود. اما روش لیفت شقیقه تأثیری بر ماهیچه‌ها نمی‌گذارد و فقط ماهیچه‌ها را در پوست محکم نگه می‌دارد.
  3. دوره بهبودی لیفت ابرو از لیفت شقیقه بیشتر است و ممکن است در آن جای زخم باقی بماند. البته جای زخمی که بعد از لیفت ابرو در صورت شما پدید می‌آید بعد از گذشت چند روز بهبود پیدا می‌کند.
  4. لیفت ابرو ممکن است تغییرات بیشتری در صورت افراد به وجود آورد. در لیفت ابرو افراد می‌توانند زوایای ابروی خود را با نظر پزشک تغییر دهند تا احساس زیبایی بیشتری داشته باشند. در واقع افراد می‌توانند با لیفت ابرو تغییرات شگرفی در صورت خود پدید آورند، حال‌آنکه لیفت شقیقه فقط با بالا بردن قسمت دم ابرو اتفاق می‌افتد و نمی‌تواند تغییرات زیادی در ناحیه چشم و ابرو شما به وجود آورد.
  5. افرادی که چهره خشمگینی دارند و بین ابروهای خود چین و چروک‌های زیادی دارند با استفاده از لیفت ابرو می‌توانند آن را برطرف کنند. حال‌آنکه لیفت شقیقه نمی‌تواند تأثیر زیادی بر برطرف کردن چهره خشمگین و خصوصاً برطرف کردن چین و چروک‌های عمیق در ناحیه بین دو ابرو داشته باشد.
  6. معمولاً افرادی که سن پایین‌تر دارند می‌توانند برای زیبایی صورت خود از لیفت شقیقه استفاده کنند. اما افرادی که سن بالاتری دارند و چین و چروک‌های بیشتری در صورت خود می‌بینند می‌توانند از لیفت ابرو استفاده کنند. البته نظر نهایی در مورد روش انجام زیباسازی صورت را پزشک متخصص می‌دهد. پزشک می‌تواند از دو روش به‌صورت همزمان نیز استفاده کند.
لیفت ابرو با نخ
لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو از جمله روش‌هایی است که برای زیبایی ابرو، افتادگی ابروها و درمان چین و چروک‌های ناحیه ابرو و پیشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیفت شقیقه نیز با کشیدن ناحیه دم ابرو انجام می‌شود و باعث برطرف شدن افتادگی ابروها می‌شود. در لیفت ابرو شما انعطاف بیشتری دارید و می‌توانید حتی زوایای ابروی خود را نیز تنظیم کنید. بهتر است که هر دو روش در کلینیک‌های معتبر انجام شود. کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی با بهره‌گیری از بهترین پزشکان آماده ارائه خدمات به مشتریان است. خدمات لیفت ابرو و لیفت شقیقه در کلینیک ساعی با استفاده از بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود.

لیفت ابرو بلا حدید
لیفت ابرو بلا حدید

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا