کاشت مو

هزینه کاشت مو در تهران

5
(2)

کاشت مو روشی است برای درمان مو‌های از دست رفته، این عمل از نوع انجام خدمات زیبایی بوده و همان‌طور که می‌دانید 90٪ بیمه‌های کشور تعهدی نسبت به پرداخت هزینه‌های کاشت مو ندارند و به همین دلیل یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که نیاز به این عمل دارند هزینه‌ی آن است.

دو سوال اساسی:

مسلما می‌دانیم کسانی که دارای ریزش مو یا طاسی مو هستند تا به حال این سوالات برایشان پیش‌آمده است:

1) بهترین روش کاشت مو چیست؟
2) هزینه‌ی کاشت مو در کلینیک‌های تهران در چه حدودی است؟

در جهت پاسخ به سوال اول می‌گوییم:
روش‌های متفاوتی وجود دارد که هرکدام خصوصیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای این امر، شما عزیزان می‌توانید برای معاینه و دریافت مشاوره رایگان به یکی از مجهزترین کلینیک‌های مو یعنی کلینیک ساعی مراجعه کنید تا با جزئیات اولیه کاشت مو ، روش‌ها، و سوالات دیگر کاملا آشنا شوید.

عوامل موثر در تعیین هزینه‌ی کاشت مو:

کاشت مو
کاشت مو

روش کاشت مو:

با‌توجه به این مورد که کاشت مو دارای روش‌های بسیار متفاوتی است، شاید مهم ترین عامل در تعیین هزینه‌،‌ روش کاشت باشد. به عنوان مثال در بعضی از روش‌ها از دستگاه‌های مخصوصی استفاده می‌شود، به عنوان نمونه روش Micro Fit نیازمند استفاده از دستگاه‌های مخصوص است در صورتی که در روش Fit بخشی از فرآیند کاشت به طور دستی انجام می‌شود در نتیجه استفاده از دستگاه‌های کاشت هزینه‌های بالاتری را سبب می‌گردد.

گرافت‌های کاشته شده و میزان طاسی:

مسلما همه می‌دانیم، هرچه میزان طاسی فرد بیشترباشد، گرافت‌های بیشتری برای کاشت استفاده خواهد شد که این مورد در تعیین هزینه کاشت تاثیر مستقیم دارد.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

هزینه کاشت مو
هزینه کاشت مو در تهران

کلینیک انتخابی کاشت مو:

هر کلینیک کاشت ، باتوجه به ابزار و مواد مصرفی، میزان تخصص و سابقه‌ی کاری پزشک و تکنسین‌ها، تعرفه‌های مخصوص خود را دارد که صد البته اغلب در جشنواره‌ها تخفیفات خوبی هم دارند. همچنین برخی از کلینیک ها مشاوره رایگان حضوری را هم در دستور کار خود قرار داده که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.

هزینه‌های متفرقه کاشت مو:

هزینه‌های عمومی نظیر هزینه‌های آزمایشات و دارو‌هایی که پزشک مربوطه تجویز کرده و هزینه‌های مراقبت‌های بعد از درمان نیز جزوی از هزینه‌ها هستند.

معرفی ارزان ترین روش کاشت مو:

یافته‌ها از این حاکی است که در روش FUT هزینه‌ها نسبت به سایر روش‌ها کمتر است و این امر به این دلیل است که فولیکول‌های مو به صورت یکجا جداسازی می‌شوند و این روش زمان کمتری نسبت به سایر روش‌ها صرف می‌کند و به همین دلیل عموم افراد از این روش برای کاشت مو بهره می‌گیرند.

هزینه‌ی کاشت مو در کشور‌های اروپایی:

در ایران نسبت به سایر کشور‌های جهان بسیار پایین‌تر است. جالب است بدانید هزینه‌ی کاشت مو در کشور ترکیه چیزی در حدود  2500دلار می‌باشد، همچنین هزینه‌ها از این موارد هم فراتر می‌رود به این صورت که در کشورهایی نظیر آلمان، انگلستان و کانادا هزینه کاشت مو چیزی در حدود  15000 تا 25000دلار می‌باشد، این در صورتی است که هزینه در تهران حدود 500 تا 1000دلار است اما این مورد به دلیل پایین بودن کیفیت نیست بلکه به دلیل وجود رقبای مختلف و پایین بودن ارزش ریالی پول کشورمان می‌باشد.

کاشت مو
هرینه کاشت مو در تهران

روش سوپر FUE پلاس نوین‌ترین روش در دنیا!

روش سوپر FUE جدیدترین تکنولوژی در دنیا می‌باشد، در این روش گرافت‌های بیشتری جداسازی می‌‌شود چیزی حدود 6000 گرافت! همچنین استفاده از دستگاه DBD باعث تسریع سرعت بهبودی و افزایش رشد مو می‌باشد، همچنین کاشت توسط سوزن‌های پیشرفته DIAMOND انجام می‌شود که در این روش تراکم 4الی 5 برابری مو را خواهیم داشت و جالب است بدانید در این روش تعداد بیشتری موی تک خطی کاشت می‌شود.

کاشت مو در کلینیک ساعی:

کلینیک ساعی با بیش از ۱۲ سال سابقه  یکی از بهترین مراکز مو در تهران می‌باشد که خدمات قابل توجهی نسبت به تعرفه‌های خود دارد و همچنین تمامی خدمات در این مرکز با بالاترین سطح کیفی و جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می‌گیرد.

می توانید نمونه کار های کاشت مو کلینیک ساعی را هم مشاهده بفرمایید.

مشاوره کاشت کلینیک ساعی: 09193797108

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا