تزریق ژل و چربی

تزریق ژل لب چقدر هزینه دارد ؟

4.9
(12)

تزریق ژل یکی از ایمن ترین و موثرترین ترین روش های درمانی برای از بین بردن عوارض پیری و افزایش جذابیت ظاهری چهره است. اثرات تزریق ژل دائمی نیست؛ اما ماندگاری قابل قبولی دارد. یکی از مسائل مهم برای متقاضیان استفاده از جراحی های زیبایی از جمله تزریق ژل لب، هزینه درمان است. عوامل مختلفی بر هزینه تزریق ژل تاثیرگذار است؛ ما در این نوشتار قصد داریم، به بررسی عوامل موثر در هزینه تزریق ژل بپردازیم. در صورتی که قصد تزریق ژل را دارید، مطالعه این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

تزریق ژل چقدر هرینه دارد ؟

یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه تزریق ژل، مقدار ژل مورد نیاز برای رسیدن به حجم مطلوب است. به عنوان مثال مدل های مختلفی برای تزریق ژل لب وجود دارد. تکنیک قلبی، تکنیک عروسک روسی، مدل ژل لب عروسکی، تکنیک کلاسیک و مدل قلوه ای، برخی از مدل های تزریق ژل لب هستند. بر اساس مدل مد نظر فرد متقاضی و فرم لب های او، مقدار متفاوتی ژل برای تزریق نیاز است. با افزایش مقدار ژل مورد نیاز برای رسیدن به مدل مد نظر، هزینه تزریق ژل بیشتر می شود. در چنین شرایطی علاوه بر اینکه مقدار مواد بیشتری استفاده می شود، پزشک نیز وقت بیشتری برای تزریق صرف می کند.

یکی از موضوعات مهم قبل از اقدام به تزریق ژل لب، تصمیم گیری در رابطه با مدل لب مد نظر است. راهنمایی های پزشک در این زمینه بسیار مهم است. پزشک و متقاضی تزریق قبل از انجام درمان در رابطه با تکنیک ها و مدل های مختلف و نتیجه مد نظر او با یکدیگر صحبت می کنند. پزشک بر اساس انتظارات فرد و ساختار صورت او، بهترین مدل را برای دست یابی به نتیجه ای ایده آل انتخاب می کند. از آنجایی که فرم لب ها در افراد مختلف متفاوت است، هزینه تزریق ژل لب نیز متفاوت خواهد بود.

نوع و برند ژل مورد نیاز برای تزریق

امروزه انواع مختلفی ژل از قبیل ژوویدرم، تئوسیال، رستیلن، استایلج، بلترو، اسکالپترا و کاپتیک در بازار موجود هستند. ویژگی های این ژل ها و ماندگاری آن ها با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال ژل های رستیلن از مواد غیرحیوانی ساخته شده اند و بین ۶ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارند و ژل های ژوویدرم حدود ۱ الی ۲ سال ماندگاری دارند. طبیعی است که هزینه تزریق هر کدام از این ژل ها متفاوت است.

ژل های معتبر و استاندارد که با استفاده از تکنولوژی ریز ذرات ساخته شده اند، بسیار طبیعی و فرم پذیر هستند. به همین دلیل پس از تزریق قابل تشخیص نیستند.

متاسفانه در برخی مراکز ژل های تقلبی به صورت فله ای در بازار سیاه موجود هستند. در برخی از آرایشگاه ها و مراکز نامعتبر از این ژل های غیراستاندارد و تقلبی استفاده می شود. به همین دلیل هزینه تزریق ژل کمتر می شود. گاهی قیمت ۱ سی سی ژل نامرغوب، حدود ۱ دهم برندهای معتبر ذکر شده است. از آنجایی که این ژل ها از ذرات ریز ساخته نشده اند، فرم مد نظر را به خود نمی گیرند و به شکل غیر طبیعی و متورم روی صورت فرد نمایان می شوند. فراموش نکنیم که هدف از انجام جراحی های زیبایی و تزریق ژل، دست یابی به ظاهری زیباتر است و استفاده از ژل های نامرغوب قابلیت ایجاد ظاهری زیباتر در فرد را ندارد.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

نکته مهم دیگر این است که ژل های هیالورونیک اسید در صورت عدم رضایت فرد متقاضی، با استفاده از تزریق قابل حل هستند. به همین دلیل معمولا توصیه می شود، در تزریق ژل، از ژل های دائمی استفاده نشود. ژل های دائمی جذب پوست می شوند و در صورتی که از نتیجه درمان ناراضی باشید، این ژل ها به سختی از بین می روند و ممکن است، نواحی تزریق شده، هرگز به حالت اول برنگردند.

هزینه درمان های زیبایی از قبیل تزریق ژل لب در شهرهای مختلف متفاوت است. در برخی شهر ها از قبیل تهران در نقاط مختلف شهر نیز هزینه ها متفاوت است؛ زیرا در برخی مناطق شهر به دلیل امکانات رفاهی بیشتر، هزینه های جراحی های زیبا بیشتر است.

مهارت پزشک و خدمات کلینیک

مهارت و تجربه پزشک نیز عاملی تاثیرگذار در هزینه تزریق ژل لب است. انتخاب تکنیک مناسب با ساختار چهره افراد، انتخاب محل مناسب تزریق ژل، تزریق حجم مناسبی از ژل و تزریق صحیح بر عهده پزشک است. بنابراین عملکرد پزشک تاثیر بسیار زیادی در نتیجه درمان دارد. گاهی پزشک به دلیل تجربه و تبحر بیشتر، دستمزد بیشتری دریافت می کند و هزینه نهایی تزریق ژل لب بیشتر می شود.

امکانات و خدمات مختلفی که در کلینیک ها ارائه می شوند نیز از دیگر فاکتورهای موثر بر هزینه تزریق ژل لب هستند. این نکته را فراموش نکنیم که هزینه بالاتر خدمات زیبایی در برخی کلینیک ها، لزوما به معنای کیفیت بالاتر خدمات در آن ها نیست. افراد باید قبل از انتخاب کلینیک در این زمینه تحقیقات کافی داشته باشند.

مراجعه به سایت کلینیک های مختلف، پرس و جو از افرادی که تجربه تزریق در کلینیک مورد نظر را داشته اند، مطالعه رزومه کاری پزشکان و مشاهده عکس مراجعین قبلی در انتخاب کلینیک درمانی بسیار کمک کننده است. شما این حق را دارید که در جلسات مشاوره و معاینه عکس های مراجعین قبلی پزشک را ببیند.

مراقبت های بعد از تزریق

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب نیز در هزینه تزریق ژل به بخش های مختلف صورت از جمله لب تاثیرگذار است. در برخی مواقع پزشک برای درمان عوارض بعد از جراحی، دارو یا پمادهای خاصی را تجویز می کند. هرگز نباید مصرف این داروها نادیده گرفته شود؛ زیرا استفاده از این داروها در واقع مکمل درمان است و بی توجهی در استفاده  از آن ها ممکن است، سبب تاخیر در روند بهبودی شود.

نمونه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل در کلینیک ساعی

در کلینیک ساعی خدمات زیبایی از قبیل بلفاروپلاستی، تزریق چربی، بوتاکس، لیفت صورت با نخ، تزریق ژل و بسیاری از خدمات دیگر از قبیل کاشت مو، کاشت ابرو و جوانسازی پوست با استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف انجام می شود. استفاده از تجهیزات پیشرفته، پزشکان باتجربه و مواد استاندارد از دلایل اصلی کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این مرکز است.

کیفیت بالای خدمات ارائه شده در کلینیک ساعی، سبب افزایش هزینه ها نشده است. با وجود کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این مرکز، هزینه ها نیز بسیار مناسب هستند. برای گرفتن وقت مشاوره و اطلاع از هزینه خدمات درمانی مختلف کافیست که از طریق راه های زیر در تماس باشید :

  • خط ویژه : ۸۸۶۶۴۱۴۴ – ۰۲۱
  • خط مستقیم : ۸۸۱۹۳۱۴۶-۰۲۱
  • مشاور واتس اپ : 09198528529
  • کلینیک ساعی در اینستاگرام : clinicsaee

هزینه نهایی تزریق ژل لب و سایر بخش های صورت تنها پس از مراجعه افراد به کلینیک مشخص می شود. در جلسه مشاوره، پزشک ساختار صورت و فرم لب های شما را بررسی می کند. همچنین در این جلسه شما و پزشک در رابطه با مدل تزریق مد نظر خود صحبت می کنید. پزشک نیز با در نظر داشتن همه جوانب، ایده آل ترین و مناسب ترین مدل تزریق ژل لب را برای شما انتخاب و سپس هزینه تزریق ژل را برآورد می کند.

به طور کلی هزینه تزریق ژل لب در کلینیک ساعی از ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

نکات مهم قبل از تزریق ژل

  • هزینه تزریق ژل در کلینیک های مختلف متفاوت است، اما برند ژل و مقدار ژل تزریقی عوامل اصلی تعیین کننده هزینه نهایی تزریق ژل هستند. به همین دلیل نباید تفاوت فاحشی بین قیمت ها باشد. در صورتی که شاهد تفاوت قیمت فاحش بودید، بهتر است کمی بیشتر تامل کنید. ممکن است قیمت بسیار کمتر به دلیل استفاده از ژل های بی کیفیت و فله ای باشد که به آن اشاره شد؛
  • در برنامه ریزی برای هزینه تزریق ژل لب، به یاد داشته باشید که تزریق ژل یک درمان دائمی نیست. ژل های مرسوم که در کلینیک ها استفاده می شوند، ماندگاری بین ۶ الی ۹ ماه دارند. این مطلب به این معنی است که شما بعد از مدتی، مجددا باید برای تزریق ژل اقدام کنید؛
  • در مواردی تزریق ژل در آرایشگاه ها و مکان های غیر مجاز توسط افرادی غیرحرفه ای و با استفاده از ژل های بی کیفیت انجام می شود. به همین دلیل هزینه تزریق در این مکان ها ارزان تر است. در چنین شرایطی افراد برای درمان عوارض و از بین بردن اثرات نامطلوب تزریق ژل نامرغوب، مجددا هزینه می کنند. شایان ذکر است که ظاهر نامطلوب، کمترین عارضه استفاده از ژل های نامعتبر و غیر استاندارد است. گاهی استفاده از ژل های نامعتبر ممکن است سبب بروز عفونت، و آلرژی شود. علاوه بر این در برخی افراد ژل ها به صورت گلوله گلوله روی لب ها در می آیند که سبب ظاهری ناخوشایند در چهره ظاهری افراد می شوند؛
  • گاهی کمی هزینه بیشتر برای درمان، سبب پیشگیری از بسیاری عوارض نامطلوب و ناخوشایند می شود. در برخی مواقع برای رفع این عوارض نامطلوب، هزینه های اضافی به افراد تحمیل می شود. بنابراین منطقی به نظر می رسد که با کمی هزینه بیشتر از همان ابتدا، از هزینه های اضافی بعدی پیشگیری شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.9 / 5. تعداد رای ها 12

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا