تنگ کردن واژنجوانسازی واژن

تنگ کردن واژن به صورت دائمی | معرفی جدیدترین روش‌های 1402

4.3
(7)

یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها این است که رابطه جنسی پایدار و لذت بخشی داشته باشند. رضایت کافی از رابطه جنسی با شریک جنسی بر کیفیت زندگی خانم‌ها تأثیر بسیار مهمی دارد و زیبا سازی، جوان‌ سازی واژن و تنگ کردن واژن برای خانم‌ها بسیار مؤثر است. خانم‌ها ترجیح می‌دهند از یک روش آسان، دائمی و بدون دردسر برای تنگ کردن واژن خود استفاده کنند. کلینیک تخصصی ساعی با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها و باتجربه‌ترین پزشکان آماده ارائه خدمات در این زمینه به خانم‌ها می‌باشد. واژن تراپی که در کلینیک ساعی انجام می‌شود بدون درد و خونریزی است و با قیمت بسیار مناسبی که دارد بهترین گزینه است. این کلینیک از جدیدترین روش برای جوان‌سازی واژن و تنگ کردن آن استفاده می‌کند.

آنچه لازم است درباره تنگ کردن واژن بدانید!

یکی از مشکلاتی که در بسیاری از بانوان با افزایش سن و زایمان به‌ وجود می‌آید شل شدن، گشاد شدن و افتادگی واژن است. در گذشته برای رفع چنین مواردی از درمان‌های خانگی استفاده می‌شد اما اکنون با پیشرفت علم پزشکی بانوان به متخصصان مربوطه مراجعه می‌کنند تا جهت تنگ کردن دائمی واژن اقدام کنند. ما در مطالب این صفحه قصد داریم هر آنچه لازم است درباره تنگ کردن واژن بدانید را در اختیار شما قرار دهیم، پس اینک به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب این صفحه همراه باشید.

علت گشاد شدن واژن در خانم‌ها چیست؟

مهم‌ترین دلیل گشاد شدن واژن در خانم‌ها افزایش سن و عوامل ناشی از وارثت است. نکته دیگر این است که افرادی که به صورت طبیعی زایمان می‌کنند نیز ممکن است دچار گشاد شدن واژن شوند. بعضی از افراد نیز تصور می‌کنند افزایش آمیزش جنسی موجب گشاد شدن واژن می‌شود که این مبنای علمی ندارد. به‌طورکلی ممکن است گشاد شدن واژن در اثر افزایش سن یا به‌مرور زمان اتفاق بیفتد. این گشاد شدن ممکن است حتی در خانم‌های جوان نیز اتفاق بیفتد که بهترین راه‌حل آن واژن تراپی است. چرا که واژن تراپی طبیعی است و هیچ عارضه‌ای برای دستگاه تناسلی افراد ایجاد نمی‌کند. نکته مهم در گشاد شدن واژن خانم‌ها این است که به‌راحتی می‌توان آن را درمان کند و روش‌های طبیعی بهترین راه برای درمان آن می‌باشد. شما می‌توانید از روش‌های غیرتهاجمی که در کلینیک‌های معتبر انجام می‌شود استفاده نمایید.

۲ مورد از مهم‌ترین مشکلات گشاد شدن واژن

کاهش لذت جنسی

گشاد شدن واژن میزان تماس اندام‌های جنسی را کاهش می‌دهد و در نتیجه عصب‌های جنسی کم‌تر تحریک می‌شوند و میزان لذت جنسی کاهش می‌یابد.

بروز عفونت‌های واژینال

ورود باکتری‌ها به دهانه‌ی واژن با گشاد شدن و شل شدن واژن آسان‌تر بوده به همین دلیل بروز عفونت‌های واژینال به‌خصوص بعد از زایمان افزایش می‌یابد.

روش‌های تنگ کردن واژن

روش‌های تنگ کردن واژن به‌طور کلی به دو دسته جراحی و غیرجراحی تقسیم می‌شود که در روش غیرجراحی افراد می‌توانند با انجام کارهایی نظیر ورزش، رژیم غذایی مناسب، و پرهیز از فعالیت‌های سنگین تا حدی سلامت واژن خود را حفظ کنند و از شل‌شدگی و افتادگی واژن خود جلوگیری کنند.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

بهترین روش برای تنگ کردن واژن به صورت دائمی چیست؟

تنگ کردن واژن و جوان‌سازی آن در داشتن یک رابطه جنسی مناسب برای خانم‌ها بسیار مهم است. خانم‌هایی که واژن و دستگاه جنسی زیباتری داشته باشند مورد اقبال همسر خود قرار می‌گیرند و در نتیجه روابط عاطفی آن‌ها پایدارتر و عمیق‌تر می‌شود. این افراد کمتر دچار نارضایتی، مشاجره و سرد مزاجی می‌شوند. در نتیجه بهتر است که خانم‌ها هر چند وقت یک‌بار اقدام به جوان‌سازی واژن کنند تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.

روش‌های زیادی برای تنگ کردن واژن وجود دارد که اغلب دارای درد و خونریزی است و نتیجه مورد نظر خانم‌ها را نمی‌دهد. روش‌هایی مثل تمرینات کیگل، استفاده از محرک‌های الکترونیکی، لیزر درمانی روش‌های جراحی از جمله این روش‌ها هستند. اما بهترین روش برای تنگ کردن واژن، لابیاپلاستی است. لابیاپلاستی از جمله عمل‌های جراحی زیبایی در بین خانم‌هاست که پزشکان با استفاده از آن لبه‌های داخلی و بیرون را تغییر اندازه می‌دهند. این روش با استفاده از دستگاه انجام می‌شود و بدون درد و خونریزی برای فرد بیمار است. این عمل با مشورت با بیمار و اندازه‌ای که بیمار مد نظر دارد بر روی واژن پیاده سازی می‌شود.

عمل لابیاپلاستی
عمل لابیاپلاستی

همچنین در مورد تنگ کردن واژن نیز دقیقاً مطابق با خواسته بیمار انجام می‌شود تا فرد از این عمل رضایت داشته باشد. این روش از جمله روش‌های مدرن سال 1401 است که بدون عوارض است و افراد می‌توانند سریعاً نتیجه کار را ببینند. در واقع دیگر لازم نیست فرد مدت زمانی را در دوران نقاهت بماند و بعد نتیجه کار را مشاهده کند. این عمل با لیزر انجام نمی‌شود و هیچ عارضه‌ای برای فرد ایجاد نمی‌کند.

روش دیگر برای تنگ کردن واژن‌هایی که در اثر زایمان طبیعی و یا افزایش سن دچار تغییر حالت شده‌اند، روش واژینوپلاستی است. در این روش پزشکان عضلات داخلی و بیرونی واژن تغییر اندازه می‌دهد و در نتیجه تنگ کردن واژن و همچنین جوان‌سازی نیز انجام می‌شود.

قبل و بعد عمل واژینوپلاستی
قبل و بعد عمل واژینوپلاستی

هنگام تنگ کردن واژن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

عمل تنگ کردن واژن یک عمل زیبایی و جوان‌سازی است که با دستگاه جنسی بانوان در ارتباط است و به همین علت بهتر است که هنگام انجام آن به نکات مختلفی توجه کرد. از جمله مهم‌ترین این نکات عبارت است از:

  • مراجعه به کلینیک‌های معتبر:

    حتماً برای تنگ کردن واژن و جوان‌سازی آن به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید. در کلینیک‌های معتبر، پزشکان متخصص شما را معاینه می‌کنند و سعی می‌کنند از بهترین روش برای انجام این کار استفاده کنند. در نتیجه عوارض شما کمتر خواهد بود و نتیجه فوق العاده ای می‌گیرید. کلینیک تخصصی ساعی بهترین کلینیک موجود در این زمینه است که خدمات بسیار خوبی به بیماران خود ارائه می‌دهد.

دستگاه جینه تراپی
دستگاه جینه تراپی در کلینیک ساعی
  • با پزشک خود صحبت کنید:

    بهتر است که قبل از انجام این عمل همه اطلاعاتی که فکر می‌کنید برای انجام بهتر عمل لازم است را به پزشک خود بگویید. اطلاعاتی مثل زمان عادت ماهانه، مقدار خونریزی، وجود بیماری‌های جنسی یا بیماری‌هایی مثل کم‌خونی، تماس‌های جنسی خود و اطلاعاتی در مورد باروری و تعداد زایمان خود از جمله مهم‌ترین نکاتی است که کمک می‌کند تا پزشک بتواند یک روش خوب برای جوان‌سازی واژن شما انتخاب نماید.

  • میزان جوان‌سازی:

    اگر برای تنگ کردن واژن خود به کلینیک تخصصی ساعی مراجعه کنید می‌توانید نتیجه فوق العاده عمل را بعد از اتمام کار مشاهده کنید. در واقع شما می‌توانید قبل و بعد از عمل را مشاهده کنید و از نتیجه خوب آن لذت ببرید. میزان جوان‌سازی واژن در این روش فوق العاده است و به تنگ کردن و زیبا سازی واژن کمک بسیار زیادی می‌کند.

  • هزینه جوان‌سازی:

    هزینه جوان‌سازی در کلینیک تخصصی ساعی بسیار مناسب است و شما با کمترین هزینه می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید. این هزینه مناسب و کیفیت فوق العاده عمل باعث شده است تا بسیاری از افراد این عمل را جایگزین عمل‌های مشابه مثل لیزر نمایند.

  • میزان ماندگاری واژن تراپی:

    میزان ماندگاری واژن تراپی بسیار بالاست و شما می‌توانید از جوان‌سازی دائمی بهره‌مند شوید. همچنین شما می‌توانید برای عمل تنگ کردن واژن خود هر چند وقت یک‌بار این عمل را انجام دهید و از نتایج فوق العاده آن لذت ببرید.

آیا تنگ کردن واژن عوارض دارد؟

تنگ کردن واژن از جمله عمل‌های بی‌خطر و بدون عوارض است که هیچ مشکلی برای افراد ایجاد نمی‌کند. ممکن است در موارد نادری افراد دچار عفونت و درد یا تورم شوند که با مصرف داروهای تجویز شده پزشک این موارد به زودی از بین برود. اگر به توصیه‌های پزشک خود بعد از عمل گوش کنید هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

از جمله روش‌های مدرن واژن تراپی، لابیاپلاستی و واژینو پلاستی است که در کلینیک تخصصی ساعی و تحت نظر بهترین پزشکان انجام می‌شود. این عمل بدون درد و خونریزی است و به صورت غیرتهاجمی انجام می شود. این عمل بهترین نتیجه را برای خانم‌ها دارد. پزشکان بعد از انجام عمل قبل و بعد از اندام را به بیمار نشان می‌دهند و بیمار از کیفیت عمل شگفت زده خواهد شد. قیمت جوان‌سازی و تنگ کردن واژن بسیار مناسب است و افراد می‌توانند به‌راحتی آن را انجام دهند.

مهم‌ترین عوارض تنگ کردن واژن

هماتوم

یکی از مشکلاتی که می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری را به‌همراه داشته باشد هماتوم می‌باشد. هماتوم نوعی خون‌ریزی است که لخته شدن خون در بافت واژن را موجب می‌شود و بسیار خطرناک می­باشد.

بی‌حسی

آسیب به پایانه‌های عصبی واژن یکی دیگر از عوارض تنگ کردن واژن است. در بعضی مواقع حین انجام عمل بعضی از اعصاب ناحیه‌ی تناسلی آسیب میبیند و این موضوع باعث از دست رفتن دائمی احساس، در ناحیه‌ی تناسلی می‌شود.

احتباس ادرار

یکی دیگر از عوارض تنگ کردن واژن آسیب به مثانه و احتباس ادرار است که البته این اتفاق به ندرت پیش آمده اما بسیار خطرناک است.

نکروز پوستی

بافت مردگی یا نکروز پوستی یکی دیگر از عوارض تنگ کردن واژن بوده که در این مورد قسمتی از بافت بدن سیاه شده و این مورد به علت بروز مشکل در خون‌رسانی به ناحیه‌ی آسیب دیده است.

درد مزمن و زخم‌های عمیق

آسیب دیدن ناحیه‌ی تناسلی در اثر تنگ کردن واژن باعث بروز درد در آن ناحیه می‌شود همچنین زخم ایجاد شده ناشی از واژینوپلاستی می‌تواند پیامد‌های خطرناکی را به‌همراه داشته باشد.

خون‌ریزی شدید و بروز عفونت

خون‌ریزی شدید بعد از عمل و بروز مشکلاتی همچون عفونت در رحم یکی دیگر از مشکلات خطرناک تنگ کردن واژن می‌باشد.

دهیسنس زخم

باز شدن زخم در ناحیه‌ی بخیه‌ها که معمولا به علت فشار به ناحیه‌ی زخم اتفاق می‌افتد می‌تواند یکی دیگر از عوارض ناشی از تنگ کردن واژن باشد.

مهم‌ترین اقدامات قبل از واژینوپلاستی

• اطمینان از عدم بارداری با انجام تست بارداری
• مشاوره با پزشک و درمان عفونت‌های قارچی
• تست پاپ اسمیر

مراقبت‌های بعد از عمل تنگی واژن

• از حمام کردن در وان خودداری کنید و به مدت ۸ هفته از قرار گرفتن در آب به مدت طولانی پرهیز کنید.
• به مدت ۶ هفته بعد از عمل از انجام فعالیت‌های سخت و سنگین پرهیز کنید.
• از انجام ورزش‌هایی نظیر دوچرخه‌سواری و شنا حداقل به مدت ۳ ماه پرهیز کنید.
• از بالشتک‌های حلقوی و گرد برای نشستن راحت‌تر استفاده کنید.
• حداقل به مدت ۷ روز از برقراری رابطه جنسی پرهیز کنید.
• در نخستین هفته بعد از عمل بهتر است روزانه یک بار از کمپرس سرد استفاده کنید.
• از استعمال دخانیات و یا مصرف نوشیدنی‌های الکلی حداقل تا یک ماه پرهیز کنید.

آیا تنگ کردن واژن برای تمامی بانوان مناسب است؟

در گذشته تنگ کردن مهبل تنها یک هدف درمانی به‌حساب می‌آمد اما امروزه بیش‌تر داوطلبان این عمل با هدف زیبایی دست به این عمل می‌زنند و امروزه بیش‌تر افرادی که دست به انجام این عمل می‌زنند ممکن است هیچ‌گونه گشادی و افتادگی واژن را نداشته باشند و به‌طور کلی تمامی بانوان می‌توانند از این عمل استفاده کنند به جز بانوانی که باردار هستند و یا قصد دارند باردار شوند، بانوانی که دارای بیماری‌های خاص هستند و در آخر به دختران باکره نیز این عمل پیشنهاد نمی‌شود.

۲ ورزش مناسب برای جلوگیری از شل شدن واژن

تمرینات کگل

کگل تمرینی است برای فشار دادن و آزاد کردن عضلات کف لگن که در این ورزش عضلات کف لگن به مدت ۱۰ الی ۱۵ ثانیه منقبض می‌شوند. تمرینات کگل در روز باید حدود ۵ الی ۱۰ بار پشت سر هم انجام شود و این ورزش مورد تایید بسیاری از متخصصین می‌باشد.

تمرینات کگل
تمرینات کگل

ورزش اسکوات سومو

این ورزش یکی از بهترین تمرینات برای ران و لگن بوده و مهم‌ترین مزیت‌ آن سفت کردن عضلات واژن است. این سفتی در نهایت منجر به تنگ شدن واژن می‌شود و غالبا مربیان بدنسازی انجام این ورزش را توصیه می‌کنند.

ورزش اسکوات سومو
ورزش اسکوات سومو

استفاده از محلول‌های و کرم‌های سفت‌کننده واژن

امروزه شرکت‌های آرایشی و بهداشتی بسیاری دست به تولید کرم‌ها و ژل‌های سفت‌کننده واژن زده‌اند و این کرم‌ها در تنگ کردن واژن نیز موثر است. همچنین بعضی از این محلول‌ها موجب بازسازی پوست می‌شوند و انعطاف‌پذیری و حالت کشسانی را به بافت واژن برمی‌گردانند.

کرم‌های تنگ کننده فوری واژن
کرم‌های تنگ کننده فوری واژن

استفاده از سری داروهای گیاهی مانند عصاره انار نیز تا حد زیادی موجب انقباض دهانه واژن می‌شود و در تنگ کردن واژن موثر است.

"عصاره

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه هر آنچه لازم بود درباره تنگ کردن واژن بدانید را گردآوری کردیم و در آخر به شما پیشنهاد می‌کنیم برای انجام این عمل و سایر اعمال زیبایی به کلینیک ساعی واقع در جردن تهران مراجعه کنید و از امکانات این کلینیک استفاده کنید.


منبع : ncbi

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.3 / 5. تعداد رای ها 7

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا