جوانسازی پوست

از لیفت رادیوفرکانسی با آتیوا و مزایای آن چقدر می‌دانید؟

3.5
(4)

آتیوا و مزایای آن را بیشتر بشناسید

وقتی بازار انواع جراحی زیبایی و از بین بردن چین و چروک‌ها داغ باشد، تکنولوژی هرگز عقب نمی‌ماند. لیفت صورت و قسمت‌های دیگر بدن هم یکی از همین پررونق‌های این روزهاست که با چند روش‌ انجام می‌شود.

تزریق ژل و چربی شاید یکی از رایج‌ترین روش‌های جوان‌سازی پوست و لیفت باشد، اما قطعا بهترین راه نیست. پیشرفت تکنولوژی راهکارهایی را پیش رو می‌نهد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. روش درمانی آتیوا (Attiva) یکی از جدیدترین گزینه‌های پیش روی درمان‌جویان است که از ایتالیا سر بر آورده‌است.

در روش آتیوا بسیاری از نقص‌ها را برطرف شده و درمانی اصولی‌تر ارائه می‌شود. حالا می‌خواهیم بدانیم آتیوا و مزایای آن دقیقا چیست و چقدر می‌توان از این روش مطمئن بود؟ همراه ما شوید تا از معجزه آتیوا و مزایای آن برای همه قسمت‌های بدن آگاه شوید.

لیفت صورت بدون جراحی

بیشتر روش‌های رایج و پرتقاضای لیفت صورت بدون جراحی انجام می‌شود. نام خیلی از این روش‌ها را بسیار شنیده‌ایم، اما برخی را کمتر می‌شناسیم. تزریق ژل، چربی و بوتاکس، هایفوتراپی، کربوکسی تراپی و RF فرکشنال نمونه‌هایی از انواع لیفت صورت بدون جراحی است.

اما روش آتیوا یک روش نوآورانه درمانی با استفاده از فرکانس‌های رادیویی است. آتیوا که در ایتالیا توسعه یافته، در سراسر جهان از سوی متخصصان مطرح حوزه جراحی زیبایی گامی موفق شناخته می‌شود. بهره‌مندی از روش  آتیوا و مزایای آن به حدی قابل توجه است که جایگاه پیشرو نوآوری‌های تکنولوژی را به خود اختصاص داده‌است.

آتیوا و مزایای آن

بهترین دستگاه برای لیفت صورت

اگر بخواهیم بهترین دستگاه برای لیفت صورت را معرفی کنیم، لیست بلند بالایی از دستگاه‌های کلینیکی و خانگی خواهیم داشت. با افزایش تقاضای افراد برای لیفت صورت و نواحی دیگر بدن، دستگاه‌های لیفت خانگی متنوعی تولید شده‌است.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

اما آیا واقعا به همین سادگی می‌شود به خرید یک دستگاه با عنوان بهترین دستگاه برای لیفت صورت اکتفا کرد؟! مسئله لیفت صورت مانند هر عمل درمانی و زیبایی دیگر نیاز معاینه و مشاوره با متخصص مربوطه دارد. اگرچه تنوع این دستگاه‌ها کار را برای بسیاری از افراد راحت کرده، اما ممکن است برای همه افراد توصیه نشود

دستگاه‌های لیفت معمولا با استفاده از امواج لیزری و رادیویی یا با استفاده از گازها عمل می‎کنند. روش آتیوا هم یک درمان اندودرمی با فرکانس رادیویی به شمار می‌رود که در قسمت‌های مختلف بدن کاربرد گوناگون دارد.

در این روش درمانی، پزشک متخصص یک پروب ظریف را به بافت زیرپوستی ناحیه تحت درمان وارد می‌کند. سپس، انرژی رادیو‌فرکانسی با دقت بالا در نواحی مشخصی اعمال شده و گرمای کنترل‌شده به صورت جداگانه تولید می‌شود.

گرما به عمق بافت نفوذ کرده و تغییراتی پدید می‌آورد. در همین زمان، با کاهش دما در سطح پوست درمان آغاز شده و فیبرهای کلاژن لایه‌های زیرین پوست منقبض می‌شود. در این حین، فیبروبلاست‌ها از نظر متابولیکی فعال شده و مواد گوناگونی تولید می‌شوند.

با تولید این مواد، بازسازی کلاژن در پوست تحریک و آغاز می‌شود. به این ترتیب، این فرایند با تولید کلاژن باعث می‌شود که ساختار پوست فورا به صورت پایدار و طولانی‌مدت سفت و منقبض شود. در حقیقت، آتیوا و مزایای آن گامی نوین در حوزه لیفت با تکنولوژی پیشرفته برداشته‌است.

 

آتیوا و مزایای آن

آتیوا و مزایای آن

نحوه عملکرد روش آتیوا و مزایای آن به اندازه‌ایست که در بین بهترین روش‌های روز جهان قرار گرفته‌است. مزایای استفاده از این روش قابل توجه و ملاک بسیاری از درمان‌جویان است که به آن می‌پردازیم.

برگزیدن روش آتیوا برای لیفت مزایای بسیاری دارد. از نوع عملکرد گرفته تا تاثیرگذاری مطمئن، همه از نکات مثبت و قابل توجه آتیوا و مزایای آن است. در ادامه، به چند مورد از مهم‌ترین مزایای آن اشاره می‌کنیم.

  • به نظر شما اگر کسی بخواهد، می‌تواند همزمان چند نقطه از بدنش را درمان کند؟!! با وجود تکنولوژی آتیوا (Attiva) حتما پاسخ بله است. در واقع درمان با آتیوا یعنی همان با یک تیر دو نشان زدن. از بین بردن چین و چروک‌ها، بهبود سلولیت، از بین بردن رسوبات چربی، لیفت صورت، سینه و باسن از مزایای آن است.
  • هرکس اندکی درباره پوست شنیده باشد، حتما نام کلاژن (Collagen) به گوشش خورده. کلاژن نوعی پروتئین رشته‌ای و یکی از اجزای بسیار مهم بدن است. زیرا خاصیت ارتجاعی آن نقش مهمی در ثبات و عملکرد درست تاندون‌ها، رباط‌ها و استخوان‌ها دارد.

کلاژن همچنین یکی از عناصر اصلی مورد نیاز برای داشتن پوستی سالم و شاداب است. در واقع، کلاژن به بافت پیوندی زیر پوست خاصیت ارتجاعی می‌دهد و پوست را سفت و بدون چین و چروک نگه می‌دارد. با گذشت زمان و بالا رفتن سن، تولید کلاژن کاهش می‌یابد و باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست می‌شود.

و اما یک نکته مهم در مورد روش آتیوا و مزایای آن همین کلاژن‌سازی است. این روش با استفاده از امواج رادیویی و تولید گرما، در واقع تولید کلاژن را تحریک می‌کند. بنابراین، بدون وارد کردن مواد خارجی به بدن، لیفت به طور طبیعی و با تولید کلاژن انجام می‌شود.

آتیوا و مزایای آن

درمان بدون جراحی از دیگر موارد قابل توجه در روش آتیوا و مزایای آن است. بنابراین، با این روش خبری از زخم‌های عمیق و وسیع نخواهد بود. زیرا ورود امواج رادیوفرکانسی از طریق یک پروب ظریف و نازک مانند تزریق آمپول صورت می‌گیرد.

دیگر نکته مثبت آتیوا و مزایای آن این است که حتی در قسمت‌هایی از بدن که کلاژن ساخته نمی‌شود قابل استفاده است. بنابراین، دیگر نگرانی برای درمان نواحی مختلف بدن وجود ندارد.

کلام آخر

روش لیفت آتیوا و مزایای آن یک راهکار نوین و نوآورانه در حوزه درمان و زیبایی است. این تکنولوژی مزایای بسیاری دارد که شاید مهم‌ترین آن لیفت به صورت طبیعی و اصولی در همه قسمت‌های بدن است. برای اطلاع بیشتر درباره این روش مطالب دیگر سایت را مطالعه و با متخصصان کلینیک مشورت کنید.

کلینیک ساعی با بیش از ۱۲ سال سابقه  یکی از بهترین زیبایی و درمانی در تهران می‌باشد که خدمات قابل توجهی نسبت به تعرفه‌های خود دارد و همچنین تمامی خدمات در این مرکز با بالاترین سطح کیفی و جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می‌گیرد


منابع : pavicic

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 3.5 / 5. تعداد رای ها 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا