لیپوماتیک

چگونه بهترین کلینیک برای عمل لیپوماتیک را انتخاب کنیم؟

چک لیست انتخاب بهترین کلینیک برای لیپوماتیک

0
(0)

عمل لیپوماتیک عملی دقیق و ظریف است زیرا علاوه بر حذف چربی های زاید، برای ایجاد کانتورینگ مناسب و به اصطلاح پیکرتراشی نیز کاربرد دارد. بنابراین در انتخاب محل انجام آن باید دقت کافی به خرج داد و به بهترین کلینیک های لیپوماتیک مراجعه کرد. اما بهترین کلینیک لیپوماتیک کجاست؟ چطور متوجه شویم کلینیک مدنظرمان جزو بهترین هاست؟ در این مقاله چک لیستی از ویژگی های یک مرکز کلینیک ایده آل گردآوری کرده ایم تا با مدنظر قراردادن آنها انتخاب درست تری داشته باشیم.

لیپوماتیک چگونه عملی است؟

برای آنکه بدانیم بهترین مرکز انجام عمل لیپوماتیک کجاست، خوب است بدانیم لیپوماتیک چگونه عملی است؟ عمل لیپوماتیک نوعی جراحی کم تهاجم به شمار می آید که طی آن با ایجاد برش های بسیار ریزی در حدود 3 الی 4 میلی متر و داخل کردن لوله کانولا به داخل بافت چربی زیر پوستی، چربی اضافی را خورد می کنند. سپس چربی خورد شده با مکش دستگاه لیپوماتیک و از طریق همان لوله کانولا به بیرون کشیده می شوند.

برای خرد کردن چربی اضافی در عمل لیپوماتیک تکنیک های مختلفی وجود دارد:
– خورد کردن با استفاده از امواج رادیویی
– امواج لیزر
– امواج اولتراسوند
– حرکات چرخشی و ارتعاشی خود کانولا
– آب کردن چربی با ویزر که جدیدترین و دقیق ترین عمل لیپوماتیک است، انجام می شود. این تکنیک های جدید باعث شده اند که عوارض عمل لیپوماتیک بسیار کاهش پیدا کند.

لیپوماتیک هم از طریق بیهوشی و هم از طریق بی حسی موضعی انجام می شود و برای نقاطی از بدن مانند شکم، پهلو، باسن، غبغب، بازو، سینه آقایان، قسمت پشت سینه و زیر بغل تا سینه کاربرد دارد.

ویژگی های بهترین کلینیک لیپوماتیک

برای انتخاب بهترین کلینیک لیپوماتیک، چک لیستی از عوامل را گردآوری کرده ایم. کلینیکی که بالاترین امتیاز نسبت به دیگر مراکز مدنظر را کسب کند می تواند بهترین انتخاب برای انجام عمل لیپوماتیک شما باشد.

می توانید برای آنکه در این ارزیابی به ترجیحات شخصی تان هم وزن بدهید، برای هر عامل، نمره ای تعیین کنید. اگر برایتان تبحر پزشک نسبت به دیگر عوامل “چک لیست بهترین کلینیک لیپوماتیک” اهمیت دارد، برای آن، 2 امتیاز در نظر بگیرید. در حالی که برای دیگر عوامل همان امتیاز 1 را لحاظ می کنید.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

چک لیست پیش رو بر اساس آنچه که از مراجعه کنندگان کلینیک دریافت شده است و همینطور نظرات اشخاص در شبکه های اجتماعی در خصوص رضایت شان از مراکز درمانی زیبایی جمع آوری شده، تهیه گشته و احتمالا دغدغه های شما نیز جز آنها باشد.
حال به سراغ چک لیست ویژگی های بهترین مرکزلیپوماتیک می رویم.

ویژگی های بهترین کلینیک لیپوماتیک

انتخاب و همکاری با پزشکان متخصص و متعهد

انجام عمل لیپوماتیک توسط یک متخصص مجرب و ماهر می تواند تضمین کننده نتیجه مطلوب عمل باشد. متخصصی که شرایط بیمار را به دقت بررسی کند و او را از مزایا و عوارض عمل مطلع کند و همینطور انتظارات مراجع خود را جدی گرفته و در مورد میزان دست یابی به هدفی که مراجع دارد با او صحبت کند.

لیپوماتیک عملی است که به ظرافت و مهارت بالایی نیاز دارد. اگر کلینیک لیپوماتیک شرایطی را فراهم آورده تا شما با بهترین متخصصان لیپوماتیک روبه رو باشید، نشان از آگاهی به اهمیت تخصص و مهارت در جراحی های زیبایی دارد. پس می تواند امتیاز درخوری بگیرد.

مجهز بودن به جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات درمانی و بهداشتی

اثرگذاری تکنولوژی ها و دستگاه های به روز برای انجام موفق اعمال جراحی، کاملا مشخص است. اگر برای عمل لیپوماتیک آخرین و به روزترین دستگاه لیپوماتیک مانند دستگاه لیپوویزر در مرکز لیپوماتیک مورد استفاده قرار دارد، می توان امتیاز مطمئنی را به کلینیک داد. دیگر تجهیزات درمانی و بهداشتی مانند سیستم های اتاق عمل، سیستم های مانیتورینگ و لوازم جانبی مورد استفاده در اعمال جراحی نیز مهم هستند. می توانید دراین مورد از کلینیک مدنظر، پرس و جو داشته باشید.

طراحی یک روند درمانی مشخص

داشتن یک روند مشخص درمانی، بسیار آرامش بخش است. اینکه شما بدانید از ورود تا مشاوره، قبل از عمل، هنگام و بعد از عمل لیپوماتیک، خروج و ویزیت های بعد از عمل لیپوماتیک چه روندی را طی می کنید برای شما اطمینان خاطر ایجاد می کند. بهترین کلینیک لیپوماتیک برای احساس و دغدغه های بیمارانش وقت گذاشته و دانستن اطلاعات را حق آنان می داند. کلینیک لیپوماتیکی که برنامه مشخصی دارد این حس را به مراجعانش می دهد که در دیگر امور هم دقیق و قابل اعتماد است.

مشاوره ها و پی گیری های بعد از درمان

عمل لیپوماتیک مانند دیگر اعمال جراحی ممکن است عوارضی بیش از حد معمول داشته باشد. بهترین کلینیک لیپوماتیک به شما اطمینان خاطر می دهد که دوره پس از عمل لیپوماتیک هم جزو روند درمانی به شمار می آید. در واقع خود را متعهد می داند در صورتی که نتیجه عمل رضایت بخش نبود و یا مشکلی برایتان پیش آمد، در کنار شما باشد.
البته مهم است که کلینیک از لحاظ تخصص و امکانات، توانمندی رفع مشکلات بعد از عمل را داشته باشد. این موضوع را می بایست در عامل تجهیزات و امکانات درمانی کلینیک بررسی کرد.

محیط تمیز و امکانات رفاهی مناسب

فضای دلنشین همراه با امکانات رفاهی مناسب، نشان از پذیرش و ارج نهادن به مراجعین است. بهترین کلینیک لیپوماتیک به این جنبه از رضایت بیمارانش توجه دارد و تلاش می کند بیمار تجربه دلنشین و خوشایندی از حضورش در مرکز داشته باشد.

پرسنل آموزش دیده و دلسوز

نقش نیروی انسانی و تخصص و برخورد او بسیار مهم است. پرسنل حرفه ای به طور موثرتری به پزشکان کمک کرده و برای بیماران نیز مشاوران خوبی هستند.

مراجعین کلینیک های زیبایی بسیاری از سوالات و حتی تردیدهایشان را با کادر درمانی و اداری کلینیک مطرح می کنند. مشاوران، اولین افرادی هستند که ما با آنها مواجه می شویم و رفتار صحیح و گفتگوی اثربخش با مراجعان در بهترین کلینیک لیپوماتیک، قابل مشاهده است.

رضایت مراجعه کنندگان قبلی

هر چه از نکات مثبت یک کلینیک لیپوماتیک سخن گفته شود به اندازه اطلاع از نظرات مراجعان قبلی، موثر نخواهد بود. امروزه برای مراجعه به هر متخصصی، پرس و جو از مراجعین سابق در صدر امور قرار دارد.

• آیا از کار متخصص و نتیجه عمل راضی بودی؟
• آیا پزشک، برخورد همدلانه و متعهدانه داشت؟
• آیا پزشک و پرسنل اطلاعات کافی می دادند و برخورد مناسبی داشتند ؟
• بعد از عمل چطور، آیا از کلینیک، پی گیر احوال و اوضاعت بودند؟
• هزینه عمل نسبت به خدماتی که دریافت کردی منصفانه بود؟”

این سوالات و سوالات دیگر دقیقا همان چک لیستی است که ما در ذهن داریم و برای انتخاب بهترین کلینیک لیپوماتیک از آن استفاده می کنیم.

هزینه عمل لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک

هزینه عمل لیپوماتیک بسته به وسعت ناحیه مورد عمل، امکانات کلینیک و مکان جغرافیایی آن و دیگر عوامل، متغیر است. اما هزینه عمل در بهترین مرکز لیپوماتیک می بایست در نظر بیمار منصفانه باشد. هزینه عامل خیلی مهمی است حتی گاهی آنقدر مهم است که افراد آن را با سلامتی خود معاوضه می کنند! و ترجیح می دهند تنها به بخش هزینه چک لیست، توجه کنند.

بهترین مرکز لیپوماتیک بهترین نتایج از عمل لیپوماتیک را با هزینه ای که برای بیمارانش “منصفانه” به نظر برسد به ارمغان می آورد. کلینیکی که بهترین متخصصان لیپوماتیک با بالاترین رضایت مراجعان را داشته باشد استحقاق دریافت هزینه بیشتر نسبت به مراکز با امتیاز کمتر دارد و این هم نکته ای است که مراجعان باید در نظر داشته باشند.

جمع بندی

لیپوماتیک، نسخه جدید لیپوساکشن کلاسیک است که با تکنولوژی پیشرفته تر و نتایج دقیق تر انجام می شود و البته طرفداران زیادی در بین افرادی که از چاقی موضعی رنج می برند، دارد. لیپوماتیک نوعی عمل جراحی به شمار می آید و بنابراین می بایست در انتخاب کلینیک دقت به خرج داده شود تا نتیجه مورد نظر با کمترین عوارض حاصل شود.

در این مقاله، چک لیستی برای شناسایی بهترین کلینیک لیپوماتیک ارائه گردید و تلاش شد تا همه جوانب و دغدغه های مراجعان در آن لحاظ شود. عواملی مانند خوشنامی و ماهر بودن متخصصان و پزشکان کلینیک، امکانات رفاهی و به روز بودن تجهیزات و دستگاه های لیپوماتیک، روند درمانی مشخص، برخورداری از پرسنل آموزش دیده و کادر پزشکی ماهر، داشتن امتیاز رضایتمندی بالا از مراجعان قبلی و هزینه منصفانه عمل لیپوماتیک از ویژگی های بهترین کلینیک لیپوماتیک به شمار می آیند.

کلینیک ساعی همواره تلاش کرده تا بهترین خدمات را در حوزه های یادشده برای مراجعان خود در تمامی خدمات زیبایی و مراقبتی فراهم کند. این کلینیک آمادگی دارد تا ضمن جلسه مشاوره رایگان عمل لیپوماتیک با پزشک متخصص در خصوص پاسخگویی به سوالات متقاضیان عمل لیپوماتیک به طور موثر همکاری کامل داشته باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و تنظیم جلسه مشاوره می توانید از طرق ذیل اقدام نمایید:

مشاوره خدمات زیبایی : ۰۹۱۹۸۵۲۸۵۲۸
صفحه کلینیک ساعی در اینستاگرام : clinicsaee

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا