ریزش و تقویت موکاشت مو

علت ریزش مو بعد از کاشت مو

5
(1)

کاشت مو یک فرآیند جراحی است که خطر چندانی برای فرد به همراه ندارد و با عوارض کمی همراه است . کاشت مو که به کاشت موی سر و کاشت ابرو تقسیم بندی می‌شود یک جراحی زیبایی به حساب می آید که ممکن است عوارض آن جنبه اجتماعی و روانی فرد را تحت تأثیر قرار دهد.

کاشت مو یک فرآیند تخصصی و هنرمندانه است که به صورت پیوسته و مداوم درحال تکامل و پیشروی است . پزشک متخصص می تواند با تکنیک های جراحی مناسب بسیاری از عوارض احتمالی که ناشی از بیهوشی و برداشت مو و انتقال آن است را به حداقل برساند.

  • نکته:مشاوره و گفتگو با یک پزشک متخصص در یک کلینیک معتبر می‌تواند به ن کاشت موفق و جذاب کمک کند.

باافزایش محبوبیت و رایج شدن این عمل جراحی امروزه بسیاری از افراد قصد انجام کاشت مو یا ابرو را دارند اما ممکن است به دلیل ترس از عوارض کاشت اقدام جدی نکنند.باید در نظر داشت که عارضه یک رویداد نامطلوب است که آن را می توان به عنوان  یک اتفاق معمول یا غیر معمول در نظر گرفت،کاشت مو یک جراحی زیبایی است پس باید بدانید هر عارضه­ای می تواند به صورت جدی بر نتیجه زیبایی شما اثر بگذارد .از این رو پزشکان متخصص در این زمینه می‌توانند با ، تکنیک های پیشگیری و همچنین تکنیک های تخصصی پوست، عوارض احتمالی را به حداقل برسانند.

 

بیماران پس از ترمیم مو باید چه نتایجی را انتظار داشته باشند؟

هنگامی که فرد عمل جراحی کاشت مو را انجام می‌دهد ، پیوند موها موجب می‌شود بدن از خود واکنش نشان دهد، پیوند فولیکول­های مو به بدن شوک وارد کرده و طی این شوک موها دچار ریزش می‌شوند،اما بعد از مدتی دوباره فولیکول‌ها رشد می‌کنند.

موهای پیوند داده شده معمولا بعد از چند هفته شروع به ریزش می‌کنند و این امری طبیعی است که در اکثر بیماران پیش بینی می‌شود ،اما این اتفاق مقطعی است و بعد از گذشت سه ماه مجددا موهای پیوندی شروع به رشد کرده و نتیجه نهایی کاشت شما بعد از گذشت 12 -18 ماه قابل مشاهده است .

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

اگر شما قصد دارید با ترمیم بیشتر مو افزایش تراکم را در موها ایجاد کنید باید بعد از اولین کاشت حدود 1-2 سال صبر کنید تا از آسیب به فولیکول‌های مو جلوگیری شود.همچنین توصیه اکثر متخصصان بعد از کاشت به مصرف داروی فیناستراید و روگین است زیرا مصرف روزانه این داروها 70 الی 80 درصد روند ریزش مو را قطع کرده و الگوی ریزش مو را تثبیت می‌کنند.

  • نکته:اکثر موهایی که در هفته ابتدایی کاشت دچار ریزش می‌شوند فقط ساقه مو هستند ، بعد از کاشت فولیکول­های مو توسط بافت پوست محکم گرفته می­شوند و امکان ریزش مو همراه با ریشه بسیار کم و نادر است .فولیکول‌های پیوند داده شده در زیر بافت پوست بعد از گذشت 4 -5 روز تثبیت شده و دچار ریزش نخواهند شد .
  • بعد از گذشت 20 الی 40 روز از کاشت مو به وسیله هرکدام از روش­های کاشت ، به طور میانگین بین 80 تا 100 درصد از موها شروع به ریزش می‌کند، البته استثناء نیز وجود دارد و ممکن است که فردی 40 تا 60 درصد دچار ریزش شود ولی به طور قطع 97 درصد از کسانی که عمل کاشت مو را انجام داده اند با این ریزش مواجه شده اند.

کاشت مو به روش میکروگرافت در کلینیک ساعی تهران

هزینه ترمیم وکاشت مو ؟

هزینه کاشت مو چه برای ابرو باشد چه برای موی سر به تجربه و مهارت پزشک متخصص و تعداد گرفت­های پیوندی بستگی دارد . به طور کلی، هزینه  کاشت مو بر اساس تعداد گرافت های مورد نیاز برای هر فرد متغییر است . واین افراد به کیس های کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم بندی می شوند تا هزینه نهایی به فرد اعلام گردد.کیس های کوچک معمولا 1000 گرافت یا کمتر و کیس های متوسط 1500 گرافت و در نهایت کیس های بزرگ 2000 یا بیشتر برای هر پیوند موی سر دریافت می‌کنند.

چه کسانی برای انجام روش‌های ترمیم مو مناسب ترهستند؟

جراحان پلاستیک و پزشکان متخصص در این حوزه برای انجام کاشت و ترمیم مو بسیار مناسب هستند.این افراد با تخصص و مهارت و تجربه ای که دارند می‌توانند اثر بخشی مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشند .کلینیک تخصصی پوست و موی ساعی یکی از این مراکز جراحی پلاستیک است که می تواند به شما برای رسیدن به زیبایی ایده آل کمک کند، و بهترین نتیجه حاصله را به ارمغان بیاورد.

کلینیک پوست و موی ساعی از متخصصانی برای انجام فرآینداستفاده می‌کند که تخصص ویژه‌ای در هنر و علم زیبایی شناسی دارند. جراحان پلاستیک همیشه در خط مقدم فناوری و نوآوری در تمام زمینه های جراحی پلاستیک زیبایی که شامل ترمیم مو می‌شود هستند. اگر شما نیز به دنبال یک کلینیک با تخصص و تجربه بالا هستید می توانید به ما اعتماد کنید.

جهت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید
  • مشاوره کاشت کلینیک ساعی: 09193797108
  • مشاوره خدمات زیبایی : 09198528528
  • صفحه اختصاصی کلینیک ساعی در اینستاگرام : instagram.com/clinic.saee

منبع :healthline

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا